mind controll jatkuu

taistojatkuu

Taas ne teki sen, pamautti pelon päälle kuin napista painamalla. Menin nukkumaan, muutaman hengen vedon ajan ehdin rentoutua, kunnes he muistuttivat ikävästä asiasta ja samalla aiheuttivat jäätävän pelon ja kauhun. Tuntui ihan mekaaniselta. En saanut sitä ikävää asiaa pois mielestä, vaikka tavallaan yritin ajatella jotain muuta, mutta en pystynyt. He poistaa tahdon ajatella, tekevät ajatuksia joita ei voi muuttaa. Kertovat asioita joita et halua kuulla. He pystyvät hallitsemaan ihmisen olotilaa, välillä pitävät tuntikauseja kauhussa. Mikä oikeus heillä on??!! En muka saisi rentoutua ollenkaan. Todella outoa.. Miettikää, että jollain ihmisillä on oikeus tunkeutua ihmisen aivoihin ja kroppaan ja vaihdella mielitiloja!! Kuinka sairaita nämä tyypit oikein ovat! Milloin yhtä ihmistä on piinattu tarpeeksi!!!?

16

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AikaParantua

      Ja tuokin on ihan oma mielesi; parantuminen alkaa kut lopetat toisten syyttelin ja ymmärrät miten oma pääsi toimii.

      Puhun omasta kokemuksesta.

    • HenkiäNeOn

      Ne on henkivaltoja henkimaailmasta eli demoneja, ja ne ohjaa näitä sairaita ihmisiä kiusaamaan muita, josta heille maksetaan. Eivät ne itse sitä tajua mitä palvelevat. Googlaa pelastusrukous, usko se rukoillen täydestä sydämestä niin Jumala auttaa sua. Pääset eroon niistä vainoajista kerta heitolla. Tämä on totuus ja toimi myös omalla kohdallani aikoinaan.

      • Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä, ainoa tie Isän luo.

        Henkivallat ovat todellisia. Ihmisen herra on joko saatana tai Jeesus. Ei ole välimuotoja.

        Jos ette vielä ole Jeesuksen uskossa, tehkää parannus ja ottakaa uskossa vastaan Jeesus Kristus Herraksenne ja Vapahtajaksenne niin teistä tulee Jumalan lapsia ja saatte ijankaikkisen elämän.

        Jos kuolette synneissänne, joudutte ikuiseen helvettiin.


    • Nohjuu

      Bläääääääh.

      Minun pääni pystyy ainakin tuohon ihan ilman mitään demoneita tai mind controllia. Niin pystyy kymmenien tuhansien muidenkin päät. Eihän tuo ole mitenkään epätavallista, jos on vaikka muutenkin matala mieliala ja uniongelmia.

      Lopettaisit sinäkin selitysten etsimisen tuollaisesta kuvitteellisesta paskasta ja etsisit apua ongelmiisi.

    • taistojatkuu

      Uskomatonta minkälaiset teknologiat näillä sadistisilla rikollisilla on hallussaan. He jättävät vain rauhaan (ehkä, ei välttämättä aina), jos olen oikein huonovointinen ja makaan sängyllä liikuttamatta silmiäni. Äsken menin hetkeksi parvekkeelle, kun aurinko tuli esiin. Olipa ihanaa mennä istumaan aurinkoon hetkeksi, mutta sehän kostautui heti. Alkoivat laittamaan ärsyttävää juttua alitajuntaan. Muutaman minuutin yritin keskittyä aurinkoon. Nousin tietenkin ylös juuri sillä sekunnilla kun naapuri lähti ajamaan sen värinen takki päällä jolle minut on herkistetty ja nuori mies jäi seisomaan patsaanlailla keskelle pyörätietä (tuntui siis taas, että ajastivat minut toisten ihmisten mukaan). Laittavat ikään kuin psykoosiin heti jos olet normaalissa olotilassa.

      He kertovat asioita joita et halua kuulla äänihäirinnän kautta. Kuten sellaista, miten joku asia olisi voinut mennä menneisyydessä. Masentavat sinut, muuttavat käsitystäsi menneisyydestä. Yleisesti sanoen, on hyvä pohtia asioita eri näkokulmista, mutta ei todellakaan silloin, kun on asia jota ei voi muuttaa ja faktojen kuuleminen masentaa sinut ja jatkossa et enää mieti sitä asiaa alkuperäisellä tavalla, kuten muistoja lapsuudesta.

      Värinä kehossa ja oudot sydämen lyönnit ovat oleet ihan jatkuvaa kehossa. Keksin, että värinä lakkaa kun laitan silmät tietyllälailla, hengitän erilailla, mutta sitten alkaakin heijaus. Vapauden riistäjät, syyttömänä mielenvankilaan olen joutunut. Jos minä tiedän jo näin paljon siitä mitä tekonologialla pystytään tekemään ihmiselle, niin mihin sillä voidaankaan aiheuttaa. Varmasti pitämään sielu hengissä kuoleman jälkeen.....huh!

      Olen viime aikoina tajunnut, että olen lapsesta asti ollut tässä systeemissä. En tiedä, onko se tämä sama systeemi, ei välttämättä. Myös edesmenneellä isoäidilläni oli selviä merkkejä systeemistä, nyt kun ajattelen. Ehkäpä ihmisiä laitetaan systeemiin suvun mukaan.

      • vaeaesd

        Minun neuvo on että hankit kaverin, joka kestää juttusi eikä neuvo sinua, ja on kannustava ja positiivinen. Hankit myös harrastuksen tai muun toiminnan, joka vie sinut toisaalle ajatuksistasi. Jos pitää harrastaa yksin, kannattaa valita sellainen joku kuormittaa fyysisesti, esim. lenkkeily, pyöräily, kävely metsässä, ja huolehdit riittävästä ja terveellisestä ruokavaliosta. Siis pois kaikki roskaruoka ja pelkkä leivän mättö. Voita pannulle ja sikaa päälle mausteilla.

        Jos harrastuksessa muiden ihmisten ajattelun logiikka ja mielenkiinnon kohteet ovat kaukana omistasi, keskityt vain harrastuksen "tiedolliseen" puoleen ja osallistut muiden mukana kevyellä asenteella.

        Niin kauan kuin harrastus ei ole työtä/koulunkäyntiä/todistuksia ja pätevyyden osoittamista/jne hyväksyt vanhat virheet ja päätät oppia uusia asioita, vaikka joku syyllistäisi. Jos et tee työtä, ei sillä teetkö oikein vai väärinpäin ole mitään merkitystä. Virheitä saa tehdä. Ei ole työnantajaa tai opettajaa, joka rokottaisi. Opettelet siis elämään ilman syyllistämistä ja ilman vaatimuksia.

        Kirjastosta löytyy paljon mietiskelyn, ajattelun ja omaan minäkuvaan liittyviä kirjoja. Etsit vaikka rentoutumisoppaan... Kaikkea ei voi kerrallaan löytää/tietää.

        Sitten annat vain ajan kulua, ja huomaat vuosien kuluessa miten helppoa on elää kun yhteiskunta maksaa laskut ja itse saat harrastaa kaikkea kivaa, ja vaikka joku syyllistäisi, tiedät ettei sinulla ole asian suhteen ongelmaa vaan syyllistäjällä ;)

        Toisaalta, jos tarkkailet kokoajan kehosi toimintaa, kannattaisi siitä huomio siirtää ulkopuolelle. Ennen sitä kuitenkin pieni testi, jos uskallat katsoa:

        vaikka nämä

        https://sidroth.org/television/tv-archives/dawna-de-silva/
        https://sidroth.org/television/tv-archives/theresa-dedmon/


    • KylläHerraAuttaa

      Ihan turha rypeä ja ihmetellä miten se sielunvihollinen toimii ja lopulta sut tuhoaa. Mitä järkeä siinä on? 100% apu on saatavilla yhdellä pienellä rukouksella ja sä vapaudut heti noista ongelmistasi, sen jälkeen avautuu mieli kohti taivaan isän suunnitelmaa. Se on prosessi, mut se kannattaa. Itse ollut samantapaisessa tilanteessa kuin sinä, ennenkuin tein uskonratkaisun ja olo on mitä mahtavin!

    • JeesusPelastaaa

      Kuvitteellista p.... se ei todellakaan ole, no miksi se sitten toimii niin hyvin? Kaikki loksahtaa yhteen joka kerta, kun tutkit loppuun asti mitä tahansa asiaa, päätyy se lopulta Jumalaan. Kyse onkin siitä halutaanko me pelastua vai emme. Elämä tai kuolema.
      Olen puhunut. Siunausta, johdatusta ja hyvää mieltä itse kullekin Jeesuksen nimessä Amen :)

    • uskomihinhaluat

      Ehkä se onkin uskonlahkojen tekosia niin päästään heti tarjoamaan jumalaa ja jeesusta kun jollakin on ongelmia. Uskonnot tulevat tarpeettomiksi kun ihmiset alkavat ajatella omilla aivoillaan itsenäisesti ja lakkaavat miellyttämästä auktoriteetteja.

      • VaihdatVainToiseen

        Kun ihmiset alkaa katsomaan YouTubea ja kumartamaan sen ilosanoman tahdissa?


      • TyperääOlisi

        Miksi ihmeessä kukaan kumartaisi jotain Youtubea? Sehän on vain alusta, johon ihmiset voivat ladata videoita. Siis kuka tahansa voi. Ei se että jotain on Youtubessa tarkoita että esim jonkin videon väitteet olisivat totta. Ne voivat olla täysin keksittyjä. Ei Youtube ole mikään faktapalvelu tai luotettava tietolähde. Ei kai kukaan niin luule?


    • JeesusAuttaa

      En kuulu mihinkään lahkoon, en edes käy missään. No hellareilla todella harvoin. Uskon raamatun sanomaan Jeesuksesta ja olen antanut hänelle vallan mun elämästä pienellä rukouksella. Siinä lähti masennukset, lääkkeet, pelot, vainot ja tillalle tuli kaikkea positiivista. Ihmisellä kun on vapaa tahto tehä mitä huvittaa, mut meil on velvollisuus kertoa et miten ongelmista pääsee eroon. Ei pelasta muhametti tai buddha mistään vaikka kuinka rukoilet, mut Jeesus tekeekin ihmeitä, siin on suuri ero henkimaailmasta käsin. Kokeile ja haasta Jeesus, et menetä mitään.

      • MistäsTiiät

        "Ei pelasta muhametti tai buddha mistään vaikka kuinka rukoilet..."

        Oletko siis rukoillut Muhamedia tai Buddhaa, vai mistä tiedät? Aika moni kuitenkin uskoo niihin enemmän.


    • JeesusAuttaa

      Moikka.

      En oo rukoillu kyseisiä tyyppejä, mut new agessa olin kiinni kyl jonkun aikaan,
      enkä saanu siitä mitään irti. Kyllä ne buddhat, joogat ja mindfulnesit ym. toimii uskon sen, koska alakerran ukollakin on jonkin verran voimaa eksyttää tyyppejä, vaikka kuinka hyvä olo siitä tulis niin tuonne alas se lopulta vie jos sille tielle jää. Muslimeilla ei oo mitään pelastajaa ollenkaan tietääkseni, joka tekis mitään ihmeitäkään. Kadulla esim. sairaita paranee Jeesuksen nimessä.

      Pelastusrukouksen tein 7v sitten kun meinas pää hajota nwo tutkimisten kanssa, kun tuli niin paljon negaa yhdellä kertaa ja päivittäin. Päätin sit vaan pyytää Jumalalta apua ja tutkisin et
      miten oikeen tullaan uskoon, niin löysin sit pelastusrukouksen netistä ja päätin kokeilla sitä.

      Avashan se silmät sitten melkeen heti ja ekan yön nukuin kuin vauva, ja näkee tän maailman jotenkin erilaisena kuin ennen, ehkä kirkkaampana sielun silmin, sen vaan aistii jotenkin.
      Esim. raamatusta ei ymmärrä yhtään mitään ellei ole ottanut Jeesusta Herrakseen omaan elämään.
      vasta sen jälkeen alat tajuamaan että mitä ne raamatun lauseet tarkoittaa, kun ne avautuu hengessä sulle. Uskossa kasvaminen on prosessi, ajan kanssa pääset irti kaikesta skeidasta mikä sua on vuosia vaivannut. Uskoontuloa vois vertailla Matrix leffaan kun valitset punaisen tai sinisen pillerin, joko pysyt tässä maailmassa ja uskot kaikkeen mitä täällä on tai valitset totuuden.

      Toivottavasti autto jotakuta tämä tekstipläjäys. Kiitos.

    • JeesusAuttaaa

      "Ehkä se onkin uskonlahkojen tekosia niin päästään heti tarjoamaan jumalaa ja jeesusta kun jollakin on ongelmia. Uskonnot tulevat tarpeettomiksi kun ihmiset alkavat ajatella omilla aivoillaan itsenäisesti ja lakkaavat miellyttämästä auktoriteetteja."¨

      Sielunvihollinen loi maailmaan eri uskonnot eksyyttääkseen meijät pois Jeesuksesta ja Jumalasta, jotta se sais voiton meidän sieluistamme. Suurinosa sitten uskoo tähän valheeseen ja on vaarassa joutua kadotukseen ikuisesti. Me ei vaan yksinkertaisesti pärjätä ilman Jeesusta. Me joko seurataan häntä, tai me tehdään niinkuin itse huvittaa. Apu on kuitenkin aina saatavilla, jos sitä tarvitaan. Pelastusrukouksella pääsee jo pitkälle. Siunausta sulle elämään.

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua. (Psalmit 50:15)

    • d123d12312d3

      Minäkin jouduin hyökkäyksen kohteeksi, on aina työlästä erota liskoihmisten lähettämän vale-identiteetin poistyöstämisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe