Kysymys sananvapaudesta.

älyäläjätä

Onko totuuden levittäminen lainvastaista?
Muutamat ihmiset tekevät vääriä tekoja.
Kun muistutan heitä niistä niin he suuttuvat.
Olenko toiminut laillisesti tai en?

15

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cummingskin

      Saksan vaalit on ohi. Siellä kristilliset ja demarit menettivät ääniä paikalliselle perussaksalaisille (PERSA). Koko Euroopassa on käymässä jonkinlainen purnaus ja etsintä. Minä kun aina tulen johonkin ketjuun mielipiteineni niin kuin nyt tähän Orwelli ketjuun ja nyt tähän 'kysymys sananvapaudesta ketjuun näillä sanoilla niin viesti poistettiin. Nyt kaikki viestit poistetaan ja olenkin siirtynyt tuonne. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15007510/hybridi-pybridi--runo. Ei sekään ole minun aloittamani kun kaikki jotka aloitan poistetaan. Katsotaan poistetaanko tämä. En enää sensuroi tuota aloitustani.

      Auta armias jos sanot hiemankaan painavamman sanan matuista niin se on vihapuhetta! Ja vielä kansanryhmää vastaan. Kuka ne puheet määrittelee? Ja missä se raja kulkee? Netissä on pyörinyt viikko kaupalla otsikko: Sipilä on mulkku. Jos joku tulisi minulle sanomaan, että olet mulkku niin ihan varmasti pitäisin sitä vihapuheena. (Yleisin haukkumasana Sipilällehän on tuo Lestkyrpä ja Orpo on Orpourpo ja Soini on Paskamaha. Kaikki tuo tulee päättymään kun siviilitiedustelulaki tulee menemään läpi eduskunnassa. Jos 34 edustajaa ovat sitä vastaan niin sen läpimeno siirtyy seuraaviin eduskunta vaaleihin ja kansa saa silloin päättää vihapuheesta. Sitä vastaanhan tuo laki säädetään. Saadaan selville kuka täällä suustaan päästelee ja mitä.

      Eipä noita Lestakyrpä viestejä ole muualta poistettu niin miksi hän poisti ne kun minä käytän niitä esimerkkeinä.

    • älyhoijakkaa

      Nyt ne poisti koko ketjun. Nyt on tosi vaikea sanoa mikä on sellaista mitä saa sanoa ja mitä ei. Ei tällaista sensuuria vielä jokin aika sitten ollut.

      • Bror-Erik1974odin

        Rääväsuille tämä onkin oiva ja ainoa kanava purkaa heikkoa mieltään.


      • Juiliusspökmann
        Bror-Erik1974odin kirjoitti:

        Rääväsuille tämä onkin oiva ja ainoa kanava purkaa heikkoa mieltään.

        Olenko minä Juilius Spökmanne rääväsuu. Katso suuta. Lisbet Palme alkoi puhumaan valkoisesta ylähuulesta nähtyään tämän kuvan. Tarkkaampa on rouva kuvaa katsonut. Murhapaikalla ei katsonut miestä lainkaan, kun ei edes ollut siellä.
        https://www.google.fi/search?q=Christer Andersson Palme&client=browser-ubuntu&hs=kzS&sa=G&channel=fe&hl=fi&dcr=0&tbm=isch&imgil=HQ2vit99m4r3cM:;hUoPIrswG_4rpM;http://forum.skalman.nu/viewtopic.php?t=660&start=2
        Tuo saksalaisten tietokoneelle tekemä kuva on vain yksi kuva. Muissa kuvissa ei ole vaaleaa tai valkoista (piimäparta) ylähuulta eikä viiksiäkään, jollaiset Gunnarssonilla aina ja Petterssonillakin useissa kuvissa on.https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435
        Ei tämä ainoa paikka ole. Olen kirjoittamassa kirjaa Palmen bluffi murhasta. Kestää vielä hetken sen valmistuminen.


    • tajuamatonta

      Yhdessäkään niistä viesteistä ei haukuttu ketään. Ei Lestakyrviksi tai paskamahoiksi, Miksi ketju poistettiin.

    • Spökmanne
    • Spökmanne

      Tuosta ehdittiin jo poistaa viestini. En tiedä mitä tässä tekisi. Ketjun aloittaja on oikeassa:

      Onko totuuden levittäminen lainvastaista?
      Muutamat ihmiset tekevät vääriä tekoja.
      Kun muistutan heitä niistä niin he suuttuvat.
      Olenko toiminut laillisesti tai en?

      Koitan saada sen johonkin ujutettua. Mutta enhän voi mainita sitten sitä linkiiä missä se on. Minä olen kusessa totuuteni kanssa. Olisin vain kertonut parit totuudet eräästä murhasta.

    • Spökmanne

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena. (vai vieläkö se on täällä)
      Spökmanne

      27.9.2017 18:20
      Uusi
      Tuosta ehdittiin jo poistaa viestini. En tiedä mitä tässä tekisi. Ketjun aloittaja on oikeassa:

      Onko totuuden levittäminen lainvastaista?
      Muutamat ihmiset tekevät vääriä tekoja.
      Kun muistutan heitä niistä niin he suuttuvat.
      Olenko toiminut laillisesti tai en?

      Koitan saada sen johonkin ujutettua. Mutta enhän voi mainita sitten sitä linkiiä missä se on. Minä olen kusessa totuuteni kanssa. Olisin vain kertonut parit totuudet eräästä murhasta.

    • valemeedio
    • Samuli.Sensorex

      "Onko totuuden levittäminen lainvastaista?"

      Totta kai se on ! Mitä kansalainen tekee tuolla totuudella , ei yhtikäs mitään ? Ainoa totuus on se vallitseva mielipide jonka vaikkapa TV ja Sanoma Oy on levittänyt kansan saataville.
      Ministerit ja hallitus sekä eduskunta taas ei koskaan valehtele kuten eduskunnan normisto määrittää. Joten kyllä se mitä pieni osa kansasta pitää totuutena on levitettynä kuten rikkakasvien siemenet. Sehän voi poikia oikean "Jättiputki" viidakon ja tukahduttaa tuon hennon totuuksiakin sisältävän piipityksen. Jopa vääränlaisen tekstin lukemisen kieltäminen on oikea ja kannatettava teko varsinkin jos tuo teksti voi päätyä vaikkapa verkkojulkaisuun.

      Kirjoja joiden todettiin sisältävän kyseenalaista ja hallituksen politiikkaa arvostelevaa polttaminen rovioilla oli kansanhuvia "demokraattisessa" euroopassa 30 luvulla.

    • EisaaEisaa

      ET-lehden päätoimittaja pyyteli anteeksi Pirkko Arstilan kolumnia ja poisti lehdestä tämän kirjoituksen. Maailma on ihmeitä täynnä, jopa tämä iäkkäämpien ET-lehti, josta ei aivan ensi tuntumalta uskoisi. Mitä tässä oikein pyydeltiin anteeksi jäi epäselväksi. Iän tuomaa kokemusta ja viisauttako.

      Jos nuorten pukeutuminen ylittää vanhemman ikäpolven mielestä hyvän maun rajat, sitäkö ei saisi sanoa. Some raivoaa ja vaatii oikaisua. Mutta silti, mauton jää edelleen mauttomaksi, vaikka miten päin asiaa vatvoisi. Feministejä riepoo etenkin se, että Arstila kertoi sen ja vain sen, mitä näki. Jos hän olisi kertonut ei-näkemästään, kaikki olisi ollut enemmän kuin hyvin. Näinhän meidän maassamme tavallisesti tehdään.

      Kyllä se on. Totuuden levittäminen on lainvastaista. Siksi nytkin yritetään selventää, mitä Arstila oikeasti näki ja ne, jotka eivät olleet paikalla, näkivät varmasti häntä paremmin, kuten päätoimittaja, joka sittemmin virhenäyn tulikin poistaneeksi.

    • älyäläjätä

      Totuuden puhuja ei saa yösijaa Suomessa.

    • Ryhmäkansalainen

      Kenenkään ei tarvitse erikseen kiihottaa ketään kansanryhmiä vastaan. Nämä kansanryhmät tekevät sen ihan itse.

    • MeilläOnOikeus

      Suomalaisella on oikeus sanoa mielipiteensä tätä hirveää pakolaisten aluevaltausta vastaan. Tämä on todella järkyttävä teko hallitukselta, ampui suomalaisia selkään, ilman häpeän tunnetta. Itku nousee silmiin, mitä te oikein teitte meille, tuhoatte meidän kansan. Mitä pahaa olemme tehneet, jotta näin rangaistaan, pahuus ja vääryys on vallassa.

    • pahoittelemmeHallitus

      Toi oli kyllä törkeä temppu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe