Onko Eräjärvellä liikkunut irtokoiria..

Veikkoirmeli

..kiinnipitoaikana? Facebookin Eräjärvi-ryhmän mukaan näin on käynyt.

20

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuononäköinenHirvestäjä

      Ponimaan hirvethän siellä laukkaa.

    • Kynnetön1

      Osa keskustelijoista on sitä mieltä että irti olevien koirien vienti löytöeläinkotiin on väärin

    • lantakuoriainen

      Yleisiä huomioita:
      - mielenterveysongelmaisten kanssa ei kannata väitellä
      - vainoharhaisten, jyrkkien, epäempaattisten tai yksisilmäisten yksilöiden kanssa ei kannata väitellä
      - persoonallisuushäiriöisten tai emotionaalisesti esiteinin tasolle jääneiden kanssa ei kannata väitellä

      sekä:
      - mikään mahti maailmassa ei saa erinäisiä irtokoiranomistajia ymmärtämään vastuuttomuuttaan

      sekä:
      - 'stalkkaamisesta' on turha puhua, jos itse kirjoittaa yksityisasiansa ja pol. mielipiteensä kaiken kansan luettavaksi (tai sitten 'stalkkaaminen' tarkoittaa jotain muuta kuin ennen)

      Nämä ovat siis yleisiä huomioita, en tiedä tuliko viestini oikeaan paikkaan.

      • Diagnoosi

        Tuohon kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön olen itsekin kallistunut.


    • MobiiliaMarkkinointia

      Koirien päälle tarvittais huomioliivit, kun kerran juoksevat maantiellä.
      Omistajan kannattais painattaa liiveihin firmansa nimi. Näin firman tunnettuus kasvais, eikä jengin myöskään tarttis ihmetellä fb:ssä, että kenen koiria nää on.

    • Uskomatontatoimintaa

      Vuodesta toiseen. Välinpitämätöntä touhua. Sen perusteella mitä olen kuullut heistä, niin en voi kun ihmetellä miten voivat pitää kotieläinpihaa ja vielä ihmiset menevät sinne. Kyläläiset ei ilmeisesti kovin ahkerasti vierailekaan siellä. Mistähän mahtaa johtua.

      • Kynnetön1

        Jos kyläläiset eivät tule eläimien luo, eläimet tulevat kyläläisten luo.


    • kiinnostaamistäjohtuu

      Kiva paikka, kekseliäästi laitettu. Kaikki pisteet tilan emännälle persoonallisesta ja värikkäästä toteutuksesta. Itse asia, eli eläinten kirjo, on myös valtava. En ihmettele, että ihmiset pitävät paikasta.

      Itse en halua mennä sinne, sillä he ovat käyttäneet niin kovaa kieltä kertoessaan mielipiteensä koko (?) kylästä eli kylän asukkaista. Minusta tuollainen yleistys tuntuu tosi kurjalta. Onko paikan "lämminhenkisyys" vain kulissia, kun niin paljon v-tuttaa koko ajan. (Tilan emäntä tykkää käyttää tuota veetä.)

      Kokonaisuus on ristiriitainen.
      En tiedä taustoja, mutta ilmeisesti ovat vuosien mittaan saaneet kuraa niskaansa. Miksi?
      En tunne tilan ihmisiä, mutta mielikuva heistä on vahva. Sen he ovat itse tehneet.

      Omalle yritykselleni olisi itsemurha, jos heittelisin netissä ilkeyksiä ja häijyjä vihjauksia asiakkaistani / potentiaalisista asiakkaistani / niistä jotka eivät ole asiakkaitani, eivätkä tule olemaankaan. Mutta tietysti kaikilla yrityksillä on oikeus valita asiakkaansa ja oma PR-tyylinsä.

    • SulleJaMinulle

      Orivesi on aina ollut ja on kateelisten m ul kkujen maalaiskaupunki.

    • Oraaggeli

      Ei kaikkea voi eikä myöskään saa kuitata kateudeksi. Aina se kateus! Ei asia niin ole.

    • Diagnoosi

      Kateus on kyllä huono veruke, eiköhän ihmisiä ihan vaan v-tuta syystä ko. pariskunnan tapa suhtautua asiasta annettuihin huomautuksiin ja huomattajiin. Oisko asiasta tullu joku tutkinta, kun ovat nyt kiireellä siivonneet kaikki törkeytensä...

    • Oraaggeli

      Kieltämättä kaiken itseensä kohdistuvan kritiikin kuittaaminen pelkäksi kateellisten panetteluksi on henkistä laiskuutta. Metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tässä tapauksessa ihmiset äänestävät jaloillaan.

      Vaikka asia ei minuun liity mitenkään, ihmettelen epäkohteliaisuutta, jolla jonkun yksilön toimesta koko kyläyhteisön väki leimataan tolloiksi ja idiooteiksi. Ja tämä toistuu ja toistuu. Ei kukaan sellaista halua kuunnella. Ennen vanhaan (ja ehkä nykyäänkin) sellainen rääväsuu olisi leimattu kylähulluksi. Epävakaata.

    • HevonenSuossa

      Yrittäjät tervetuloa Orivedelle!

      Täällä on paljon työttömiä ex-työntekijöitä koska aiemmat yrittäjät ovat lähteneet täältä sosialismin pesästä pois.

    • gugguuguganugguu

      Eikös kaupunginvaltuustossa ole eniten kokoomuslaisia? :D

      Kaikilla pikkuyrittäjillä ei sitä paitsi ole työntekijöitä, jotkut yrittäjät työllistävät vain itsensä.

    • JulkistaJuttuaFbssä

      Hmm.
      Irtokoiratarina taitaa olla vihdoinkin lopussa. Tai sitten jatkua jossain toisella paikkakunnalla.

      Ja tänään kyläläiset ovat tuon emännän sanoin "sisäsiittoisia punaniskoja".

      Että tervemenoa sitten vaan tutustumaan näin mukavien ihmisten kotieläintilaan. Markkinointipuhe on kyllä omintakeista.

      • diagnoosi

        Ja taas syy on jossain muussa kuin omassa toiminnassa!


    • Kynnetön1

      Hiljaa sisäsiittoiset Eräjärviläiset! Poliisi tutkii, syyllistyttiinkö fb:n metsästäjät-sivulla rikokseen yllyttämiseen.

    • KorppiEiNokiToista

      Poliisi tutkii ja antaa armoa jos tutkittavana on poliisi. Näin aina ennenkin on Orivedellä toimittu ja mitäs sitä vanhoja tapoja muuttaa.......

    • Uuutteeelliiiaas

      Missä ne irtokoirat nyt on?

    • Punaniskajunttiahma

      Panivat pois?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe