Lisa Dinglen käytös on erikoista vatvomista, kuten koko tämä epäselvä kolmiodraama.
Kun Zak oli Joanien kanssa, hän keksi eron jälkeen kaikenlaista draamaa ja itkeskeli miehensä perään. Tänä jouluna hän alkoi suorastaan flirttailla Zakille ja oli itku silmässä, kun luuli Zakin muuttavan pois kylästä.
Kuitenkin Lisa vakuuttelee kaikille, ettei välitä Zakista millään tavalla.
Sitten kun Joanie haluaa erota Zakista ja kehoittaa miestä palaamaan ex-vaimonsa luokse, niin Lisa ajaakin Zakin pois ja raivoaa, ettei halua olla enää koskaan missään tekemisissä ex-miehensä kanssa. Joulupäivän herkkä exälle lirkuttelu vaihtuukin yllättäin tälläiseen niuhottamiseen. Koska Lisa tajuaa nyt, vaihtaneensa osia Joanien kanssa ja ymmärtää, kuinka pahalta Joaniesta tuntuu, kun Zak muka jätti hänet, kuten Lisankin.
Tämä ei mene nyt ollenkaan minulle jakeluun, että Zakista tehdään hylkääjä, eikä hylätty.
Koska aivan selvästi annettiin ymmärtää, että Joanie se sanoi haluavansa erota Zakista ja pyysi tätä poistumaan elämästään. Eihän Zak jättänyt Joanieta. Vaikka suostuikin eroon vastustelematta. Miksi nämä kaksi naista nyt liittoutuvat ja pitävät Zakia huikentelevana hylkääjänä? Molemmat ovat ensin halunneet Zakin ja sitten itse hylkäsivät.
En siis ymmärrä näiden naisten tälläistä logiikkaa. Ukkoparka itse tuntuu olevan ihan sekaisin, eikä ymmärrä mitä nämä naiset haluavat ja mitä eivät halua.
Tämän takia varmasti, jotkut miehet ajattelevat, naisten olevan aika monimutkaisia olentoja.
Koska miehillä on tälläinen suoraviivaisempi ajattelutapa, kuten Zakilla. Eli palataan exän luo, koska siihen tuli tilaisuus ja koska se tuntuu oikealta ratkaisulta.
Lisan ja Joanien ja Zakin kolmiodraama
2
349
Vastaukset 2
- kylejääkylään
Zak ihastui,rakastui ja kun alkuhuuma meni ohi tulee katumus ja halu palata kotiin. Joanielta oikea ratkaisu jättää mokoma retale. Joanie löi miestä ja joutui poliisin huostaan ja sillä on seuraukset ja ratkaisu koko ongelmaan tulee tammikuussa.
- Glub
Ja itse asiassa Lisa taisi luulla että Zak oli jättänyt Joanien, ja Zak vain ei korjannut sitä, jottei se vaikuttanut siltä, että Zak tulisi Lisan luo vain siksi, että Joanie jätti, mikä osittain tietysti pitikin paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?201144Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591120- 82881
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)102838Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206650- 62648
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet220646- 106642
- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html268518Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.103502Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39444
- 6441
- 47430
- 33429
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9147395Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas20383