Moi! Terveydenhoitaja epäilee mulla anoreksiaa ja joudun tiistaina punnitukseen. Pitäisi lihoa, jotta terkkari tai vanhemmat ei ala epäillä enempää. Mitä voin tehdä? Olen mättänyt tänään 800kalorin edestä herkkuja, vaikka ei edes olisi tehnyt mieli ja olo on hirveä. Tekisi mieli oksentaa, mutta sitten siitä ei olisi mitään hyötyä. Miten voin nostaa painoa n. 2 kg?! Veden juonnin tiedän jo, mutta onko muita keinoja. Herkkuja en haluaisi syödä.
Punnitukseen lihominen!
Miee_
1
149
Vastaukset
- Rebeeezzz
Kuukautissuojatäyteenhiekkaa , alusvaatteisiin ja hiuksiin pieniä painoja .En siis mikää anorektikko enkä koskaa ollukkaa ihan normaali ,olenvaan sattunut kuulla kaikenlaisia huijauksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731