Auttakaa läskiä :(

Läskiläskiläskiläski

En enää kestä... Mulla ei oo enää YHTÄÄN itsekuria. Maaliskuussa 2017 vielä 161,5cm ja 46,3. Nyt jotain 50kg paikkeilla (heittelee 50-52..), pääsin pari viikkoo sitten "jopa" 49.6 kiloon...no ei siinä, olin kesäl tyylii 53.. Mut ongelmana se että en vaa pysty olee ahmimatta. En pysty. Aloitin laihduttaan 2016 maaliskuussa mitat tuolloin 158cm ja 58kg.... En todellakaan kehtaa mennä terveystarkastukseen joka on n 1-2kk päästä... ELI, miten mä pääsen vaikka 44kg? Pliis auttakaa mua! :( olisin niin kiitollinen! En pysty enää edes paastoamaan kun itsekuri hävinnyt! :(( oon lihaksikas mut haluun nää järkyttävät jalat laihoiksi, lihaksettomiksi! Oon hirvee sotanorsu.. Syön yleensä silloin kun on tylsää, nälkä mulla ei oo tyylii koskaan. Kiitos jos autatte!

7

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jekdb

      Kuulostat ihan sopivalta. Älä vaan laihduta enää, sillä olet nyt ihannepainossasi. Voisiko sulla olla ahmimishäiriö? Yritä syödä riittävästi normaalia kotiruokaa niin himo herkkuihin ei ole yhtä suuri:)

    • friend7

      Ota ruokavalioosi paljon hedelmiä. Sekä eksoottisia että tavallisempia. Ne ovat täyttäviä eivätkä lihota. Hedelmillä voi myös korvata makeat herkut. Itse olen huomannut esim. viinirypäleet ja banaanit hyviksi. Ja jos ei ole nälkä, kannattaa yrittää keksiä jotain mielenkiintoista puuhaa syömisen tilalle. Tiedän, ettei se aina ole helppoa, mutta ainakin sitä voi yrittää. Hyvää jatkoa sinulle!

    • Sdfghfg

      Vikaa saattaa olla enemmän korvien välissä, ei painossa, kuulostaa?

    • Pinkpunk

      Ensinnäkin painosi on täysin normaali! Ja oletko kasvanut maaliskuusta pituutta? Jos pituutta tulee myös paino lisääntyy luonnollisesti.
      Jos sun tekee mieli ahmia juo 3 lasia vettä ja ota purkkaa niin et voi ainakaan syödä makeisia purkan kanssa. Keksi itellesi tekemistä vaikka shoppailu ja näin. Ja jos rahaa ei ole uusiin vaatteisiin käy vain sovittelemassa niitä.
      Syö myös riittävästi proteiinia joka pitää nälän kurissa.

    • Sielläkinlihaviaon

      Ei kehtaa mennä normaalipainoinen terveystarkastukseen, vaan pitäisi laihtua ennen sitä? Siiksikö, että terveyshlöt nyökyttelevät hyväksyvästi tyyliin ei oo lihomaan päin, vai miksi muuten?

    • oletsopiva

      Sinulla on normaali paino ollut kesälläkin.
      En tiedä, miten pitkä olet nykyään. Voi olla, että laihduttaminen on estänyt pituuskasvuasi, mutta voit vielä saada pituutta, jos annat painosi nousta.

    • 61837161

      Totuushan on se että ahmimisesta ei pääse eroon muuten kuin laihduttamisen lopettamisella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe