Auttakaa läskiä :(

Läskiläskiläskiläski

En enää kestä... Mulla ei oo enää YHTÄÄN itsekuria. Maaliskuussa 2017 vielä 161,5cm ja 46,3. Nyt jotain 50kg paikkeilla (heittelee 50-52..), pääsin pari viikkoo sitten "jopa" 49.6 kiloon...no ei siinä, olin kesäl tyylii 53.. Mut ongelmana se että en vaa pysty olee ahmimatta. En pysty. Aloitin laihduttaan 2016 maaliskuussa mitat tuolloin 158cm ja 58kg.... En todellakaan kehtaa mennä terveystarkastukseen joka on n 1-2kk päästä... ELI, miten mä pääsen vaikka 44kg? Pliis auttakaa mua! :( olisin niin kiitollinen! En pysty enää edes paastoamaan kun itsekuri hävinnyt! :(( oon lihaksikas mut haluun nää järkyttävät jalat laihoiksi, lihaksettomiksi! Oon hirvee sotanorsu.. Syön yleensä silloin kun on tylsää, nälkä mulla ei oo tyylii koskaan. Kiitos jos autatte!

7

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jekdb

Kuulostat ihan sopivalta. Älä vaan laihduta enää, sillä olet nyt ihannepainossasi. Voisiko sulla olla ahmimishäiriö? Yritä syödä riittävästi normaalia kotiruokaa niin himo herkkuihin ei ole yhtä suuri:)

• friend7

Ota ruokavalioosi paljon hedelmiä. Sekä eksoottisia että tavallisempia. Ne ovat täyttäviä eivätkä lihota. Hedelmillä voi myös korvata makeat herkut. Itse olen huomannut esim. viinirypäleet ja banaanit hyviksi. Ja jos ei ole nälkä, kannattaa yrittää keksiä jotain mielenkiintoista puuhaa syömisen tilalle. Tiedän, ettei se aina ole helppoa, mutta ainakin sitä voi yrittää. Hyvää jatkoa sinulle!

• Sdfghfg

Vikaa saattaa olla enemmän korvien välissä, ei painossa, kuulostaa?

• Pinkpunk

Ensinnäkin painosi on täysin normaali! Ja oletko kasvanut maaliskuusta pituutta? Jos pituutta tulee myös paino lisääntyy luonnollisesti.
      Jos sun tekee mieli ahmia juo 3 lasia vettä ja ota purkkaa niin et voi ainakaan syödä makeisia purkan kanssa. Keksi itellesi tekemistä vaikka shoppailu ja näin. Ja jos rahaa ei ole uusiin vaatteisiin käy vain sovittelemassa niitä.
      Syö myös riittävästi proteiinia joka pitää nälän kurissa.

• Sielläkinlihaviaon

Ei kehtaa mennä normaalipainoinen terveystarkastukseen, vaan pitäisi laihtua ennen sitä? Siiksikö, että terveyshlöt nyökyttelevät hyväksyvästi tyyliin ei oo lihomaan päin, vai miksi muuten?

• oletsopiva

Sinulla on normaali paino ollut kesälläkin.
      En tiedä, miten pitkä olet nykyään. Voi olla, että laihduttaminen on estänyt pituuskasvuasi, mutta voit vielä saada pituutta, jos annat painosi nousta.

• 61837161

Totuushan on se että ahmimisesta ei pääse eroon muuten kuin laihduttamisen lopettamisella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe