Kannattaako mun syödä herkkuja niin, että tulee ylimääräisiä kaloreita? Auttaako se, kun aikaa punnitukseen on päivä? Kannattaako mielummin juoda paljon vettä ja syödä vihanneksia? Jostain kuulin, että vesi huomataan, onko se totta?
Painon nostaminen!
Ksnsblakwvev
2
107
Vastaukset
- Kerranpainoahuijannu
Minulla ei huomattu vettä sain siitä 2,3kg lisää painoa....
- Pinkpunk
Aika paljon joutuu juomaan vettä ennen punnitusta ja pahimmassa tapauksessa oksennat vedet ulos. Syö mielummin oikein tukeva ruoka: lihaa 150g perunaa100g baanaani 130g 4 lasia vettä 400g ja jos sut punnitaan vaatteet päällä voit toki laittaa isoja kiviä taskuun 200g ja jos pystyt piilottamaan jalkoihin sidottavia juoksupainoja 2kg ja jos saat pitää vaatteet päällä laita farkut ja paksu college paita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446