tapan jumalat

missäasuu

Tämä ei ole uhkaus, vaan konkreettinen lupaus.

10

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • btr828

      Ne asuu uskovaisen päässä ja niitä on vaikea hävittää.

      • kokoontumisajotko

        Saako liittyä Jumal-olentojen tuhojoukkoihin? Missä päin kokoonnutte, kaverin kirveelläkin olis vähän asiaa noille kusipää-olennoille!


    • 12___13

      Nauruun vai? :D

      • hiekkakansanjumala

        Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.


      • ÄläJääYksinAsioissa
        hiekkakansanjumala kirjoitti:

        Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.

        Hyvä, Oikein aloittaja! On ikävää vain, että olet ilmeisesti joutunut jonkun todella pahan tai jopa vaarallisen paskan kohteeksi, Jumalien tms. taholta. Lohdutukseksi sanon, että et ole ainoa, voin vakuuttaa ja vannoa sinulle, että esim. itse olen paljon pahemmin uhrattu ja uhattunakin ollut aika varmasti kuin sinä.

        Älä tätä väärin ymmärrä, sillä en todellakaan koskaan vähättele muiden asemaa tai vaikeita asioita. Kerro vähän, täällä kun pystyy anonyymisti kertomaan, että mikä sinulla on hätä. Voisin ehkä auttaa, sillä minulla on erittäin paljkon faktatietoa Jumalista yms., henkimaailmasta ja paljon kaikesta muustakin. Hätääntyä ei kannata, eikä uskoan ja toivoaan menettää itseensä tai ihmisiin ja mahdollisuuksiinsa selviytyä elämästä.

        Nämä ovat vaikeita asioita ja vaarallisisa aikoja, et ole silti ainoa, vaan uhkaan ja vaaraan joutuneita on monta. Yksi kallisarvoinen neuvo sinulle, älä jää yksin asioiden kanssa. Asioista voi puhua ja kertoa, ihmiset ovat yllättävän paljon ymmärtäväisiä, vaikka joukkoon mahtuu tyhmiä uskovaisia ja muuten vaan kivittäviä. Anonyymisti kannattaa kertoa, ja ajoissa, koska silloin olet hyvissä ajoin ilmoittanut asioista ja ongelmista, jotka ovat ehkä muidenkin osana. Valistaminen näistä asioista muille kansalaisille, on myös sinun oikeusturvasi, jos esim. asiat kaatuvat liikaa henk. koht. sinun tai läheisesi päälle, ja joutuisit tarvitsemaan esim. vuosia sitten todistamaasi asiaa teitä auttamaan. Kerro, mikä on hätäsi, mitä noi kusipää-Jumalat tms. ovat sinulle tehneet?


      • ihanrauhassavaan
        ÄläJääYksinAsioissa kirjoitti:

        Hyvä, Oikein aloittaja! On ikävää vain, että olet ilmeisesti joutunut jonkun todella pahan tai jopa vaarallisen paskan kohteeksi, Jumalien tms. taholta. Lohdutukseksi sanon, että et ole ainoa, voin vakuuttaa ja vannoa sinulle, että esim. itse olen paljon pahemmin uhrattu ja uhattunakin ollut aika varmasti kuin sinä.

        Älä tätä väärin ymmärrä, sillä en todellakaan koskaan vähättele muiden asemaa tai vaikeita asioita. Kerro vähän, täällä kun pystyy anonyymisti kertomaan, että mikä sinulla on hätä. Voisin ehkä auttaa, sillä minulla on erittäin paljkon faktatietoa Jumalista yms., henkimaailmasta ja paljon kaikesta muustakin. Hätääntyä ei kannata, eikä uskoan ja toivoaan menettää itseensä tai ihmisiin ja mahdollisuuksiinsa selviytyä elämästä.

        Nämä ovat vaikeita asioita ja vaarallisisa aikoja, et ole silti ainoa, vaan uhkaan ja vaaraan joutuneita on monta. Yksi kallisarvoinen neuvo sinulle, älä jää yksin asioiden kanssa. Asioista voi puhua ja kertoa, ihmiset ovat yllättävän paljon ymmärtäväisiä, vaikka joukkoon mahtuu tyhmiä uskovaisia ja muuten vaan kivittäviä. Anonyymisti kannattaa kertoa, ja ajoissa, koska silloin olet hyvissä ajoin ilmoittanut asioista ja ongelmista, jotka ovat ehkä muidenkin osana. Valistaminen näistä asioista muille kansalaisille, on myös sinun oikeusturvasi, jos esim. asiat kaatuvat liikaa henk. koht. sinun tai läheisesi päälle, ja joutuisit tarvitsemaan esim. vuosia sitten todistamaasi asiaa teitä auttamaan. Kerro, mikä on hätäsi, mitä noi kusipää-Jumalat tms. ovat sinulle tehneet?

        Se jumaluus on niin paksua valetta, että siihen ei näemmä normipuhe riitä.
        Jumalan tappaminen on retorinen olemattoman hävittäminen.


      • TodistettuJoOlemassaolo
        ihanrauhassavaan kirjoitti:

        Se jumaluus on niin paksua valetta, että siihen ei näemmä normipuhe riitä.
        Jumalan tappaminen on retorinen olemattoman hävittäminen.

        Käsitteenä Jumaluus on valetta, mutta ikävä kyllä ne olennot ovat oikeasti olemassa, ilkeitä ja pahoja, omahyväisiä, vaarallisiakin. Aloittaja on kyllä ihan oikeassa, Noiden olentojen aika on tullut, häipyä olemasta. Siihen tarvitaan vain enemmänkin meitä ihmisiä, yksin tai kaksin siihen ei kukaan pysty, on kokeiltu.

        Ei ole olemattoman hävittämistä, vaan todellisten vaarallisten "avaruus-olentojen" eli Jumal-olentojen. Ette monet tietenkään usko, ennen kuin itse joudutte kokemaan omissa nahoissanne. sitten voi olla jo myöhäistä. Ovat ilkeitä ja nopeita!


    • Aloittajalla tulee olemaan melkoisen väkevä herätys kun sen aika tulee

      • hiekkakansanhelteet

        Tule sinä sieltä metsästä tänne autiomaan aurinkoon.


      • hiekkakansanhelteet kirjoitti:

        Tule sinä sieltä metsästä tänne autiomaan aurinkoon.

        Missä olet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe