Onko kellään tietoa/onko kuullut että näissä prikaatintien asuinkerrostaloissa olisi joissakin ollut sisäilmaongelmia homeen vuoksi? Asumme 10 talossa jossa on kylppärit rempattu sekä taloyhtiön saunatilat, mutta nyt olen alkanut miettimään homeen mahdollisuutta kun itselläni alkanut loppumaton sairastelukierre siinä missä koirallanikin iho 'räjähtänyt käsiin' tuonne muuton jälkeen eikä sitä ennen ole meillä kummallakaan ollut terveyden suhteen mitään ongelmia. Kellarikerroksessa haisee todella pahalle, aina. Enemmin ehkä sellaiselle voimakkaalle viemärin katkulle, mutta mistäpä sitä tietää mistä se haju on peräisin... Kaverini kaveri asunut aikoinaan jossakin näistä prikaatintien asunnoissa (ei muista mikä talo) ja tässä talossa oli ollut homeongelma. Useinhan tunnutaan näitä homeongelmia remontoitavan lakaisemalla asia maton alle eli laitetaan kylppärissäkin uusi laatoitus homeisen muovimaton päälle ja sillä selvä.. onkohan tässäkin käynyt näin... Nyt olen ollut 3 päivää reissussa ja flunssaoireet, yskä ja hengenahdistus loppuivat kuin seinään. Jään nyt mielenkiinnolla odottamaan palaako oireet kun palaan takaisin kotiin...
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588