Eksytysten kirkko

Näkijä1

Joseph Smith aloitti Myöhempien aikojen pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkon perustamisen valheellisella ilmoituksella että hänelle vuodesta 1823 ilmestynyt Moroni oli ylösnoussut Mormonin poika Moroni. Tuo hänelle ilmestynyt Moroni oli kuitenkin Nefin kansan johtajana noin 70 eKr hallinnut Moroni. Nefin kansan johtajana noin 70 eKr hallinnut Moroni sai taivaassa ensimmäiseksi nimekseen Zotiel.

Joseph Smith antoi monta muuta harhaan johtavaa tietoa mm. sen että Gabriel on Vanhan testamentin Nooa. Pyhä Henki sai taivaassa toiseksi nimekseen Gabriel kun taas Nooan ensimmäinen nimi taivaassa oli Fanuel (enkeli).

Joseph Smith antoi myös vuonna 1843 ilmoituksen, joka ehkä TUOLLOIN pitikin paikkansa mutta mormonikirkko pyrkii tänä päivänä opettamaan, että Pyhällä Hengellä joka on persoona EI OLE OLLUT lihaa ja luuta olevaa ruumista. 18.6.1844 Joseph väitti myös, että Pyhä Henki on vielä eräs hengellisistä ruumiista, ja odottaa aikaansa ottaakseen itselleen ruumiin samoin kuin Vapahtaja teki, tai niin kuin Jumala teki, ja kuten jumalat ennen heitä ottivat itselleen ruumiit ...
The Words of Joseph Smith, s. 382. Joseph Smith sekoitti tuolloin myös kahden eri Pyhän Hengen (Pyhän Hengen joka on persoona ja Jumalan Voiman Pyhän hengen) toiminnan ja vaikutukset keskenään niin että tuon ilmoituksen mukaan (oppi ja liitot 130 luku 22 ja 23 jae) Pyhä Henki joka on persoona ja Jumalan Voima pyhä henki olisivat yksi ja sama asia ja että Pyhä Henki joka on persoona voi jakaantua ja mennä sisälle ihmiseen  mikä on mahdotonta ellei hän sitten toimi demonina.

Jos joku antaa noin monta virheellistä tietoa, voiko häntä pitää erehtymättömänä profeettana?

13

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä lähteestä nuo sinun tietosi ovat?

      • Näkijä1

        Minä olin tuo Pyhä Henki joka sai taivaassa ensimmäiseksi nimekseen Pyhä Henki ja toiseksi nimekseen Gabriel. Minä tiedän kaiken luomisen alusta alkaen ja sitä ennenkin tapahtuneita asioita enkä minä anna eksyttävää tietoa.


      • Höpölöpsis

        Olli, tuolle päästään pöpille ei kannata vastailla. Tuo "Näkijä1" on jopa minua huonompi keskustelija;-) Malttoikin pysyä ihmeen kauan poissa tältä palstalta. Ehkä hoitopaikassa ei ollut nettiä käytössä.


      • Näinköon
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Olli, tuolle päästään pöpille ei kannata vastailla. Tuo "Näkijä1" on jopa minua huonompi keskustelija;-) Malttoikin pysyä ihmeen kauan poissa tältä palstalta. Ehkä hoitopaikassa ei ollut nettiä käytössä.

        Jeesuksesta he sanoivat että hänessä on demoni.


      • Näkijä1
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Olli, tuolle päästään pöpille ei kannata vastailla. Tuo "Näkijä1" on jopa minua huonompi keskustelija;-) Malttoikin pysyä ihmeen kauan poissa tältä palstalta. Ehkä hoitopaikassa ei ollut nettiä käytössä.

        Minä olen antanut teidän eksyttää toisianne vähän aikaa jotta teidän järjettömyytenne tulisi ilmi.


      • Höpölöpsis

        Jaahas. Olet itkenyt asiallisen vastaukseni pois. Kirjoitin vain, että Mikä Oli Todistettavaa.


      • Näkijä1
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Jaahas. Olet itkenyt asiallisen vastaukseni pois. Kirjoitin vain, että Mikä Oli Todistettavaa.

        Nimimerkki "Höpölöpsis" on siis siirtynyt mormonien puolelle kannattamaan ettei Pyhällä Hengellä ole lihaa ja luuta olevaa ruumista.


      • Höpölöpsis
        Näkijä1 kirjoitti:

        Nimimerkki "Höpölöpsis" on siis siirtynyt mormonien puolelle kannattamaan ettei Pyhällä Hengellä ole lihaa ja luuta olevaa ruumista.

        Vain ihmisillä ja monilla eläimillä on lihaa ja luuta oleva ruumis.


      • Näkijä1 kirjoitti:

        Nimimerkki "Höpölöpsis" on siis siirtynyt mormonien puolelle kannattamaan ettei Pyhällä Hengellä ole lihaa ja luuta olevaa ruumista.

        Mitä ihmeellistä siinä on, että henki on henki? Kaikilla hengilläkin on ruumis, henkiruumis. On henkiolentoja, ruumiillisia olentoja, ylösnousseita ihmisolentoja, kirkastetussa ruumiissa olevia olentoja.

        Tämä täsmällinen ilmoitus jostakin syystä kaivelee kriitikkoja. Kai se syy on se, kun sitä ei ole Raamatussa.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Vain ihmisillä ja monilla eläimillä on lihaa ja luuta oleva ruumis.

        Ja ylösnousemuksessa taas, Jeesuksellakin.


      • Höpölöpsis
        Olli.S kirjoitti:

        Ja ylösnousemuksessa taas, Jeesuksellakin.

        Pysyn kannassani. Mistään muusta ei ole todisteita.


    • Oikeauskonto

      Länsimaissa antikristus on saanut sellaisen voiman että sitä on edes oikean Jeesuksen Kristuksen kirkon vaikea murtaa. Toisin on esimerkiksi Afrikan mantereella, sieltä voi esimerkiksi nostaa vaikkapa Nambian jossa MAP-kirkon kasvu on ollut todella voimakasta. Mistäköhän se johtuu? No, tietenkin siitä että he saavat tietonsa maailman pahuuden tahraamattomana suoraan sen alkulähteiltä.

      • Höpölöpsis

        Mutta Namibiassa on hyvin paljon ihmisiä, jotka eivät olleet ihonvärinsä puolesta oikeutettuja toimimaan pappeja ennen vuotta 1978, koska he olivat olleet vähemmämn uskollisia taivaan sodassa.

        Sivistysmaissahan MAP-kirkko ei kasva, koska ihmiset saavat niin hyvin oikeaa tietoa Smithin opista mm. internetin kautta. Kehitysmaissa ihmisiä on valitettavasti helpompi höynäyttää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe