Olenko Oikean Painoinen, olen mielestäni läski

Laihduttaminen

Eli siis, hei olen Suomesta ja tahtoisin laihtua. Olen 12v tyttö ja olen noin 166 cm pitkä 54 kg painon kanssa. Omasta mielestäni olen todellakin ylipainoinen ja en tahtoisi olla tässä painossa, kuten se on selvää. En saa harrastaa mitään liikuntaa tuskin edes mennä koiran kanssa kävellään tai ystävälle, edes kävellä bussille! Vanhempani myös aina ovat kanssani vain kun syödään katsomassa jokaista liikettäni. Heidän mukaan en saa liikkua ollenkaan ja minun täytyisi syödä YLI 2000 kcal päivässä. Ei siinä ole mitään järkeä?!? Haluasin menettää 45 kg asti mutta ei tunnu onnistuvan heidän takia, tarvitsen apua!! Haluaisin jopa joinakin päivinä vain oksentaa jonkun ruuan jälkeen että tulisi parempi olo mutta en voi oksentaa vaikka olisin edes kipeä, kuten esim. Oksennustaudissa tai norossa. Auttakaaaaa, mikä teidän paino/pituus on/oli??

1

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnSyöPullaa

Olen 170 cm ja painan 46 kg, mutta haluaisin lihoa ainakin 5 kiloa. En oikein uskalla harrastaa liikuntaakaan, koska pelkään etten jaksa syödä tarpeeksi korvatakseni menetetyt kalorit. Silti liikun kyllä luonnostaan aika paljon ja joskus unohdan syödä. Silloin kun syön, syön ihan tavallista kotiruokaa, en juurikaan herkkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1771
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      146
      1748
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      321
      1433
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1058
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      959
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      955
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77