Lohjan parhaat ravintolat top3

Fogx

Mukavaa maanantaita Lohjalaiset palstan lukijat!

Alkaa olla nälkä, että eikös päräytetä pöydälle äänestys, jossa valitaan Lohjan TOP 3 ravintolat.

Antakaa palaa!

7

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TavallinenMiesLohjalta

      Koska viimeksi olen saanutkaan Lohjalla hyvää ruokaa? Aina silloin tällöin olen ja päivä päivältä useammin. Ja yleensä silloin se paikka, minne menen on ollut esimerkiksi Ismet (joita on useita, jolloin valintani osuu aina kulloiseenkin kaupunginosaan jossa olen ) Toinen makunautintoja tarjoava varma paikka on Amar ja mainitaanpa nyt vaikka Kayatepe, kun tekee mieli pizzaa ja rehti suomalainen huurteinen.

    • Fog12

      No kiitosta "TavallinenMiesLohjalta" Kävinpä tuossa Amarissa tänään oli kerrassaan mainiota ruokaa kansainvälisin maustein ja me pidimme kovasti.

      Onkos muille tullut hyviä ravintoloita mieleen täältä Lohjalta?

    • Siinä3

      Abc, Hesburger, Subway

    • vitunjonnet999399939

      Ei enää mikään kun Mäkki lähti eikä saa isoa satsia euron juustoja. Hesburgerissa ei ole vastaavaa tuotetta sillä hinnalla.

      Se olikin ainut hyvä ravintola koko Lohjalla. Jonnet pilasi sen. Vitun jonnet!

    • surullinenasia

      Siinä tuo tulikin jo Lohjan ruokakulttuurin syvin olemus esille. Hyvästä ruoasta puhuttaessa, kommentoidaan pikaruokalaoita, joista saa pizzaa ja hamppareita.
      Totta tuo pitää paikkansa myös suurimmassa osassa Suomalaisia maaseutukyliä, eli säälittävää on Suomen kansan ruokatietoisuus.

      • älähaukujonne

        Äläppä hauku euron juustoja!!


    • mäcccärii

      eiks lojhas oo enään mäccii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe