Lohjan parhaat ravintolat top3

Fogx

Mukavaa maanantaita Lohjalaiset palstan lukijat!

Alkaa olla nälkä, että eikös päräytetä pöydälle äänestys, jossa valitaan Lohjan TOP 3 ravintolat.

Antakaa palaa!

7

642

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TavallinenMiesLohjalta

Koska viimeksi olen saanutkaan Lohjalla hyvää ruokaa? Aina silloin tällöin olen ja päivä päivältä useammin. Ja yleensä silloin se paikka, minne menen on ollut esimerkiksi Ismet (joita on useita, jolloin valintani osuu aina kulloiseenkin kaupunginosaan jossa olen ) Toinen makunautintoja tarjoava varma paikka on Amar ja mainitaanpa nyt vaikka Kayatepe, kun tekee mieli pizzaa ja rehti suomalainen huurteinen.

• Fog12

No kiitosta "TavallinenMiesLohjalta" Kävinpä tuossa Amarissa tänään oli kerrassaan mainiota ruokaa kansainvälisin maustein ja me pidimme kovasti.

Onkos muille tullut hyviä ravintoloita mieleen täältä Lohjalta?

• Siinä3

Abc, Hesburger, Subway

• vitunjonnet999399939

Ei enää mikään kun Mäkki lähti eikä saa isoa satsia euron juustoja. Hesburgerissa ei ole vastaavaa tuotetta sillä hinnalla.

Se olikin ainut hyvä ravintola koko Lohjalla. Jonnet pilasi sen. Vitun jonnet!

• surullinenasia

Siinä tuo tulikin jo Lohjan ruokakulttuurin syvin olemus esille. Hyvästä ruoasta puhuttaessa, kommentoidaan pikaruokalaoita, joista saa pizzaa ja hamppareita.
      Totta tuo pitää paikkansa myös suurimmassa osassa Suomalaisia maaseutukyliä, eli säälittävää on Suomen kansan ruokatietoisuus.

• älähaukujonne

Äläppä hauku euron juustoja!!

• mäcccärii

eiks lojhas oo enään mäccii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe