Oletteko kuulleet että kukaan olisi saanut rahaa siitä.?
Tunnen kyllä kavereita ketkä ovat ostaneet sen aloitus paketin 125eurolla,mutta sivusta seuranneena,niin rahaa ne ei kyllä ole saaneet vielä euroakaan.
Tuntuukin että siinä aloitus paketissa on vaan hienoja keromuksia mitä kaikki muut tuntemattomat ovat tienanneet,mut minusta tuntuu edelleenkin suurelta huijaukselta koko asia.
Toki tuotteet ovat varmaan korkealaatuista tavaraa,mutta kuka ostaisi esim kahvia sieltä.?
Kilohintaan 16euroa...
Mun mielestä tyypillistä ketjukirje hommaa..!
amway
208
113407
Vastaukset
- Anssi Pohjanmaalta
Siihen kahvi hintaan löytyy ihan hyvä perustelu.Ensinnäkään se ei ole market kahvia.Menisi päivä kertomiseen....
Mielestäni muutaman kuukauden mukana olleena tuotteilla tai niiden hinnoilla ei ole niinkään suurta merkitystä kun mietitään mistä on kyse eli asiakkaiden saamisesta kauppaan.Tottakai on tärkeää että hinta/laatu kohtaavat. Meiilä ostamme sellaiset tuotteet amwaylta jotka muuten ostaisimme kaupasta.Tuotteet ovat tiivisteitä joten esim autonpesuaine 1l riittää 450 pesuun.
Yksikään tuttava joka on amwayn tuotteita käyttänyt ei ole niistä moitteen sanaa sanoneet.
Se pointti on kuitenkin se: Olet marketin jonossa ja käytät etukorttia tai jonkinlaista bonuskorttia>saat bonukset vain oman perheen ostoksista ja lisäksi ne tulee etuseteleinä. Amway maksaa bonukset myös niiden ostoksista jotka siellä marketin jonossa seisoo takanasi...eli hommaat kauppaan lisää asiakkaita ja saat myös heidän ostoista rahaa. Itse olen ollut vasta runsaat 3kk mukana ja jo nyt olen ansainnut enemmän kuin asetin tavoitteeksi.
Lopullinen tavoitteeni on 3-4v päässä saada tästä päätulo, jonka jo nyt on konkreettisesti saavuttaneet 4 tuttavaani.Eli ovat pystyneet jäämään pois omasta työstä ja saavat tästä jo nyt toimeentulonsa (passiivinen tulo)
Ensimmäinen "tilini" oli ekalta kuukaudelta 12,88€ eli ei paljon mitään mutta jo nyt saan huomattavasti enemmän kuin bonus korteillaja rahana...meillä täällä pohjanmaalla on mukana jo varmaankin tuhat henk. ja kasvu esim viime lokak-jouluk oli 61%.Mukana on niin lääkäreitä, apteekkareita,paljon yksitysyrittäjiä jne...ei kait me lähdetä mukaan tällaiseen ellei se olisi toimivaa liiketoimintaa- Marjaana
Onnea sinulle. Toivottavasti tavoitteesi toteutuu. Millaisia tuloja nämä 4 tuttavaasi saavat?
- Anssi Pohjanmaalta
Marjaana kirjoitti:
Onnea sinulle. Toivottavasti tavoitteesi toteutuu. Millaisia tuloja nämä 4 tuttavaasi saavat?
Keskiansio minun yläpuolella on nyt noin 3000 euroo.Plus tietyille tasoille nousuista tulevat matkat ja extra bonukset.Esim.Minusta seuraava sai jo Wienin matkan ka syksyllä Floridan matkan.Amway on vuokrannut koko Disney wordin pelkästään Amwayn liikkeenharjoittajille.
- Marjaana
Anssi Pohjanmaalta kirjoitti:
Keskiansio minun yläpuolella on nyt noin 3000 euroo.Plus tietyille tasoille nousuista tulevat matkat ja extra bonukset.Esim.Minusta seuraava sai jo Wienin matkan ka syksyllä Floridan matkan.Amway on vuokrannut koko Disney wordin pelkästään Amwayn liikkeenharjoittajille.
Paitsi jos se on näiden 4 tuttavasi keskiarvo, jolloin se kyllä on ihan OK. Mutta jos yläpuolellasi on vaikka sata henkilöä, joista 99 tienaa 1 euron ja yksi 10 000 euroa, niin tällöin keskiarvo olisi 100,99 € ja mediaani olisi 1. Siksi mediaani on parempi, jos on paljon vaihtelua.
Minä en tunne ainoatakaan Amwaylla pärjäävää, osalla ukko elättää ja osalla tuntuu olevan yhteiskunnan tuki se pääasiallinen rahanlähde.
Mutta oikeasti toivon sulle onnea, niin moni jää tavoitteistaan kauas. - Anssi Pohjanmaalta
sanoin väärin, keskiarvo. Tarkoitan että keskimäärin ne ihmiset jotka ovat tosissaan lähteneet businekseen tienaavat noin 2000-3000€.
Tottakai se vaatii että on hyvät ihmiset jotka jatkavat linjaa eteenpäin.Paljon on myös ihmisiä jotka eivät menesty monestakaan syystä. Esim.Ei tarpeeksi motivaatiota tai muuten kiire ja paljon harrastuksia. Yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi motivaatiota tehdä esim tällaista työtä.
Ei kaikista ole kaikkeen, eikä tarvitsekkaan...Hyvää jatkoa sinullekkin olet sitten mukana tai et. - Taas joo
sanoin väärin, keskiarvo. Tarkoitan että keskimäärin ne ihmiset jotka ovat tosissaan lähteneet businekseen tienaavat noin 2000-3000€.
Tottakai se vaatii että on hyvät ihmiset jotka jatkavat linjaa eteenpäin.Paljon on myös ihmisiä jotka eivät menesty monestakaan syystä. Esim.Ei tarpeeksi motivaatiota tai muuten kiire ja paljon harrastuksia. Yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi motivaatiota tehdä esim tällaista työtä.
Ei kaikista ole kaikkeen, eikä tarvitsekkaan...Hyvää jatkoa sinullekkin olet sitten mukana tai et.Taas puhuttiin paskkooo niin että ei oo tosi, keskimäärin tulot 2000-3000 Euroa, älä ny tukehdu valheisiin...
Paitsi jos tarkoitit sitä että ne ketkä ovat tosissaan lähteneet mukaan siihen...niin eihän ne ketkä maksavat aloituspaketin tosissaan lähde, muuten vaan maksavat siitä...:)
Eli huijaatteko te ihmisiä lähtemään mukaan vaikka ne eivät ole tosissaan...vai väitätkö tosiaan että keskimäärin ne ketkä lähtevät mukaan tienaavat 2000-3000 Euroa kuussa...
Hoh-hoijaa!! - Anssi Pohjanmaalta
Taas joo kirjoitti:
Taas puhuttiin paskkooo niin että ei oo tosi, keskimäärin tulot 2000-3000 Euroa, älä ny tukehdu valheisiin...
Paitsi jos tarkoitit sitä että ne ketkä ovat tosissaan lähteneet mukaan siihen...niin eihän ne ketkä maksavat aloituspaketin tosissaan lähde, muuten vaan maksavat siitä...:)
Eli huijaatteko te ihmisiä lähtemään mukaan vaikka ne eivät ole tosissaan...vai väitätkö tosiaan että keskimäärin ne ketkä lähtevät mukaan tienaavat 2000-3000 Euroa kuussa...
Hoh-hoijaa!!Väännetään nyt sitten se rautalangasta.
En usko että kukaan joka tässä on mukana pystyy sanomaan kenestä ko businekseen on.
Siksi me kerromme noin 200 ihmiselle tästä mahdollisuudesta, heistä noin 40 lähtee mukaan, joista kolmasosa ei tee mitään ja 1/3 ostaa joskus muttei lähde rakentamaan eteenpäin ja sitten se viimeinen 1/3 osa lähtee ryminällä eteenpäin. Juuri heitä me etsimme.Ja tuloksia tulee. Suhtaudut tähän niin negatiivisesti kuin minäkin viimeiset 15v.(aina olen sanonut ehdottoman EI). Mutta pitää ottaa asioista ensin selvää ja jälkeen tehdä päätös onko minusta siihen ja haluanko tehdä tätä työtä.Onhan kaikilla 3kk aikaa miettiä onko minusta siihen eli täysipalautusoikeus ja rahat takaisin jos tuntuu ettei minusta siihen ole.Onko se sinun mielestä huijaamista?
Meitä on täällä Seinäjoen ja Vaasan suunnassa paljon eri aloilta esim. opettajia,apteekkari hotellin omistaja,monen alan yrittäjiä, ei kait nää kaikki ihan pahvipäitä voi olla?
Se nyt on sanottava että Pohjanmaa on aina ollut varsin yrittäjähenkistä, ehkä siksi täällä on jo 3henk noussut tasolle joita ei muualla Suomessa vielä ole. - Kuset
Väännetään nyt sitten se rautalangasta.
En usko että kukaan joka tässä on mukana pystyy sanomaan kenestä ko businekseen on.
Siksi me kerromme noin 200 ihmiselle tästä mahdollisuudesta, heistä noin 40 lähtee mukaan, joista kolmasosa ei tee mitään ja 1/3 ostaa joskus muttei lähde rakentamaan eteenpäin ja sitten se viimeinen 1/3 osa lähtee ryminällä eteenpäin. Juuri heitä me etsimme.Ja tuloksia tulee. Suhtaudut tähän niin negatiivisesti kuin minäkin viimeiset 15v.(aina olen sanonut ehdottoman EI). Mutta pitää ottaa asioista ensin selvää ja jälkeen tehdä päätös onko minusta siihen ja haluanko tehdä tätä työtä.Onhan kaikilla 3kk aikaa miettiä onko minusta siihen eli täysipalautusoikeus ja rahat takaisin jos tuntuu ettei minusta siihen ole.Onko se sinun mielestä huijaamista?
Meitä on täällä Seinäjoen ja Vaasan suunnassa paljon eri aloilta esim. opettajia,apteekkari hotellin omistaja,monen alan yrittäjiä, ei kait nää kaikki ihan pahvipäitä voi olla?
Se nyt on sanottava että Pohjanmaa on aina ollut varsin yrittäjähenkistä, ehkä siksi täällä on jo 3henk noussut tasolle joita ei muualla Suomessa vielä ole.Amway on samanlaista bisnestä kuin oli aikoinaan GNLD. Ja kaikkihan muistaa miten siinä kävi..
Ja siitä että mukana on monen alan yrittäjiä, aika hatara puolustus. Käsittääkseni huijarit eivät paljon valikoi huijattaviaan koska sehän nyt on aivan sama keneltä ne rahat viedään.
Ja ne ketkä aikovat lähteä mukaan, kannattaisi ensin tutustua vaikka alla oleviin sivuihin:
http://koti.mbnet.fi/mantynen/verkostomarkkinointi.htm
Ja sinäkin ystäväiseni voisit tutustua niihin, vai oletko jo niin syvällä että tiedät mistä VM:ssa on kysymys? - Mukana
Kuset kirjoitti:
Amway on samanlaista bisnestä kuin oli aikoinaan GNLD. Ja kaikkihan muistaa miten siinä kävi..
Ja siitä että mukana on monen alan yrittäjiä, aika hatara puolustus. Käsittääkseni huijarit eivät paljon valikoi huijattaviaan koska sehän nyt on aivan sama keneltä ne rahat viedään.
Ja ne ketkä aikovat lähteä mukaan, kannattaisi ensin tutustua vaikka alla oleviin sivuihin:
Ja sinäkin ystäväiseni voisit tutustua niihin, vai oletko jo niin syvällä että tiedät mistä VM:ssa on kysymys?Haluan painottaa yhtä asiaa jota moni aina vääristelee... Amwayn liiketoiminta EI perustu pyramidi- malliin! Verkostomarkkinointia se kylläkin on, mutta se on auttamis bisnes :)
- hanski
Mukana kirjoitti:
Haluan painottaa yhtä asiaa jota moni aina vääristelee... Amwayn liiketoiminta EI perustu pyramidi- malliin! Verkostomarkkinointia se kylläkin on, mutta se on auttamis bisnes :)
Moi.Täältä Pohjanmaalta minäkin ajatuksiani kirjoittelen.. Minulla on kokemusta tästä yrityksestä monelta vuodelta. Ensinnäkin haluan sanoa, että täällä keskustelupalstoilla on aivan turha tällaisista yrityksistä keskustella. Jos on halu rehellisesti joitain kokemuksia ja tietotaitoa antaa teille lukijoille, kuten esim.minä olen muutamia kertoja yrittänyt, niin on päivänselvää että löytyy joku joka saa keskustelun sille linjalle, mille tämäkin keskustelu on mennyt. Siis ymmärrätte mitä tarkoitan. Sovitaanko niin ettei tällaisista asioista enää edes keskusteltais täällä. Älkää näillä palstoilla kyselkö mielipiteitä. Yrittäkää löytää joku Amwayn itsenäinen liikkeenharjottaja jonka kanssa voitte luottamuksellisesti jutella. Sen vain sanon, että tuloja tässä saa jos itsellä tavoitteet ja asenne on kunnossa. Yritys kyllä toimii.Tuloilla ei ole ylärajaa, jos on ollut aktiivinen ja auttanut ystäviä menestyyn. Millään muotoa tätä ei voi verrata muihin vm.yrityksiin.Tutustukaa tosissaan asiaan niin tiedätte miksi!! Se tuntuu ihmeelliseltä kerrassaan, että miten te hyvät ihmiset voitte olla niin tietäviä näiden asioiden suhteen, jos ette ole mukana tässä!Meidän perheen elämä on muuttunut niin paljon parempaan suuntaan jo nyt vaikkei Orlandoon vielä päästykään..Olkaa avoimia, niin kaikki tämä on mahdollista teille kaikille. Tätä yritystä todella arvostetaan maailmalla. Ei mene kauan tällä vauhdilla, kun sama tilanne on myös täällä Suomessa.
- Virheistä Oppinut.
Kuset kirjoitti:
Amway on samanlaista bisnestä kuin oli aikoinaan GNLD. Ja kaikkihan muistaa miten siinä kävi..
Ja sinäkin ystäväiseni voisit tutustua niihin, vai oletko jo niin syvällä että tiedät mistä VM:ssa on kysymys?1998-99 olin mukana GNDL nimellä kulkeneessa yrityksessä, Siis ns. jälleen myyjänä.
Tulos oli aika ikävä luettavaa. Yleisesti Firman sääntöjä rikottiin, Eli nykyisin autokauppiaana toimiva mies joka oli minun ylälinjaa. ostatettiin alalinjalla volyymia joka nosti heitä ja itseä ylös palkkio taulukossa. Kaikki kelpasi rekrytoitaviksi, ei siinä mitään pahaa.
Itse koulutus oli osto/tilaus painoitteista. Myynnistä ei puhuttu mitään. Tuotteita markkinoitiin melko värikkäästi lupailtiin lähes liikoja. Vitamiinit olivat ihmelääkkeitä lainausmerkein.
Sitä sivuttiin ja luotiin ruusuisia kuvia. ja osa tuotteita oli todella laistavia. vaan Itse en saanut 450 mk enempää koskaan. tilaus laskut olivat yhteensä n. 19 000 mk. opiskelu laina meni ja isin rahojakin. yhdelle ystävälle olen vieläkin pystyssä Fast Track ostot 6000 mk.
Itse konsepti toimii. mutta en suosittele rekrytoimaan alle 25v, elämässä menestymättömiä. helposti luovuttavia. tai motivaatiosta kaukana olevia.
Kolme kk sitten liityin AMWAY:n kumppaniksi/jälleenmyyjäksi. Toiminta on valovuosien päässä GNDL:n ongelmista. Ja 46 vuotta tarkasti harkittuja konsepteja ja malleja on kehitetty asiakaslähtöisesti, tästä nykyisin firmat paljon puhuvat ja tavoittelevat.
Itse tutkin varsin tarkkaan millainen on yritys, tukiryhmä tuote ja muu arvo politiikka.
Ja kolmea miinus merkkiä enempää en löytänyt.
Niihinkin on löytymässä selitys suomalaisen kulttuurin erilaisuuden tiimoilta.
Mukaan ja minulle toiminnan esitti tuttava johon luota ja jolla on jo menestystä muualta elämästä.
Oma tavoite.
300-150 E kk oma myyntiä oma käyttö.
Oma 3-9 hengen organisaatio.
Heille oman organisaation ja myynnin auttaminen.
Aikaa projektille. n. 3-6 v. jolloin noin 6 000-12 000/e kk tulot.
Motivaationi:
- 3 v kestänyt työttömyys.
- Heikko työllistymis näkymä koulutus on vanhentunut.
- Heikko eläke näkymä.
- halu tulevaisuudessa tarjota omille lapsille samanlainen taloudellinen turva kun mitä isäni yrittäjä minulle on tarjonnut.
- halu auttaa muita kaltaisiani työmarkkinoilta tipahtaneita pitkäaikaistyöttömiä.
- Halu päästä velka kierteestä. muutaman tuhannen euron kulutus- luottokierre on muuttumassa tuhoisaksi.
Huomautan että verkostomarkkinoinnin alalla on runsaasti Eritasoisia yrityksiä jotkut muistuttavat 90 lv Skop pankkia. toiset Tallentumia, Jotkin Osuuspankkia. ja jotkin ovat kuin puhelinkeräys firmoja jotka eivät huolehdi velvoitteistaan ja luottamuksenkin kanssa on niin ja näin.
Toimialalle olisi hyvä luoda EU talousalue Säännöstö, valvonta elin. joissakin Eu- maissa jo näin on.
Amway on aika lähellä osuuspankki mallia.
Se omistaa itsensä ja On Luottoluokka AAA.
Se omistaa suuren osan tuotteistaan.
Ja sen kumppaneina ovat maailman luokan menestys merkit.
kasvupotentiaali on rajaton laskekaapa kulutus markkinat maailman laajuisesti. kiinassa pelkästään olisi haastetta yli 500 vuodeksi. Helppo tapa otatte 6 kk kuitit kaupoista mukaan merkkarilla kulut tavarat ja laske. oma työtön sinkku talous n. 2700 e / 5400 e vuosi. huomioi että olen vähävarainen ja sinkku.
NS: verkostomarkkinointi on murroksessa.
300 000 aloitus pakkausta myytiin Venäjän vasta avatuilla markkinoilla alle 2 viikossa.
Itse ainakin mietin, mitä tuo tarkoittaa lähivuosina minulle. Sen enempää unelmoimatta.
asiasta kiinnostuneet voivat kirjoitella minulle.
[email protected] - sussu
Taas joo kirjoitti:
Taas puhuttiin paskkooo niin että ei oo tosi, keskimäärin tulot 2000-3000 Euroa, älä ny tukehdu valheisiin...
Hoh-hoijaa!!jopas sitä taas ollaan "tyhmiä", hei ei tietenkään kaikki siihen ryhtyvät tienaa noin hyvin, johan sen nyt järkiki sanoo, pitäähän sen eteen jotain tehäkki?! Siis minunki tutuista jotkut jo tienaa tuon verran jotkut tienaa 400-700 euroo jne.. riippuu työn määrästä. Minäki oon tässä mukana ja tyytyväinen olen vaikka tällä hetkellä saanki vasta 50-200 euroo tällä, mut ajan kans lisää..
- ilmaista rahaa
sussu kirjoitti:
jopas sitä taas ollaan "tyhmiä", hei ei tietenkään kaikki siihen ryhtyvät tienaa noin hyvin, johan sen nyt järkiki sanoo, pitäähän sen eteen jotain tehäkki?! Siis minunki tutuista jotkut jo tienaa tuon verran jotkut tienaa 400-700 euroo jne.. riippuu työn määrästä. Minäki oon tässä mukana ja tyytyväinen olen vaikka tällä hetkellä saanki vasta 50-200 euroo tällä, mut ajan kans lisää..
Kun sanot "tienaa" esim 200 € tarkoitatko sitä määrää rahaa joka tulee pankkitilillesi "provisiona" vai sitä
määrää rahaa josta maksat verosi eli ns. verotettavaa tuloa josta on tulon hankkimiseksi kertyneet kustannukset kuten matkat, puhelinkulut,
myyntimateriaalit, koulutus, jne vähennetty vai tarkoitatko sitä määrää rahaa joka on ns. nettopalkkaa. Siis se raha jonka saat puhtaana käteen ? - jkn
juu tosiaankin ISO vau minäkin haluan tuollaista autonpesu ainetta jolla yhdellä litralla pesee 450 kertaa,sitten tietenkin menen ja perustan nettiin pesuhallin josta voi tilata vaikka autonpesuja kohtuulliseen 50 euron hintaan ja kaikkea muuta mukavaa oheistuotetta.mitähän mahtaisi maksaa vihreä lehmä mikä vielä osaisi lentää ja laulaa,juu ja joka kerta kun se laulaisi niin tilille tipahtaisi vaikka 30 senttiä ihan muuten vaan......niin ja tämän tarkempaan selitykseen ja markkinointiin menisi ainakin 3 päivää.
- Anssi Pohjanmaalta
jkn kirjoitti:
juu tosiaankin ISO vau minäkin haluan tuollaista autonpesu ainetta jolla yhdellä litralla pesee 450 kertaa,sitten tietenkin menen ja perustan nettiin pesuhallin josta voi tilata vaikka autonpesuja kohtuulliseen 50 euron hintaan ja kaikkea muuta mukavaa oheistuotetta.mitähän mahtaisi maksaa vihreä lehmä mikä vielä osaisi lentää ja laulaa,juu ja joka kerta kun se laulaisi niin tilille tipahtaisi vaikka 30 senttiä ihan muuten vaan......niin ja tämän tarkempaan selitykseen ja markkinointiin menisi ainakin 3 päivää.
No kerro motako pulloa laitetaan tulemaan.
Ei kait tämä business olisi toiminut näin hyvin jos tuotteet olisivat huonoja.
Käy vaan rohkeasti ostamassa edelleenkin tavarasi marketista.Saat varmaankin hirveesti bonusta....kaikki me omalla tyylillämme...hyvää kevään jatkoa...Ps. Netissä ei tietääkseni ole montakaan autoa pesty! - ILH
Väännetään nyt sitten se rautalangasta.
Se nyt on sanottava että Pohjanmaa on aina ollut varsin yrittäjähenkistä, ehkä siksi täällä on jo 3henk noussut tasolle joita ei muualla Suomessa vielä ole.Eihän Amway oo ollut suomessa vielä 15:ttä vuotta....
- Anssi Pohjanmaalta
ILH kirjoitti:
Eihän Amway oo ollut suomessa vielä 15:ttä vuotta....
Tarkoitin yleensä verkostomarkkinointia
- Kerro kuinka Business
Tarkoitin yleensä verkostomarkkinointia
oikeasti sujuu, olet ollut Amwayssä jo pitkään ja et tietysti sopimusehtojen takia voi kaikkea kertoa.
Kerro kuitenkin miten menee. Siis Oikeasti. - Anssi Pohjanmaalta
Kerro kuinka Business kirjoitti:
oikeasti sujuu, olet ollut Amwayssä jo pitkään ja et tietysti sopimusehtojen takia voi kaikkea kertoa.
Kerro kuitenkin miten menee. Siis Oikeasti.Meneehän se kuin junan vessa.Eli sitä saat mitä tilaat. Tarkoittaa et sen vähän mitä on "normaalilta" työltä aikaa ollut niin on vastannut odotuksia. Sen voin sanoa vuoden kokemuksella ettei mikään tule ilmaiseksi. Töitä on tämänkin eteen tehtävä.Lyhykäisyydessä aluksi on tehtävä töitä ja päätettävä onko rakentaja vaiko lähteekö myymään eli hommaamaan itselleen lisätyötä. Itse olen ollut pettynyt siihen esitystavan monimutkaisuuteen, joka saa ihmiset hämilleen ja epäilemään mistä oikein on kysymys.
Tosiasiassa kun ei ole muusta kysymys kuin itse ostaa ne tuotteet ko kaupasta jotka on ostanut aiemmin marketista. Sitä kauttahan me saamme sen osuuden jonka nyt vie paikallinen kauppias.
Eli yhteenvetona sanoisin että olen tyytyväinen tuotteisiin ja muutenkin toimintaan.
- ratkaisee
Tuli vaan mieleen kun lukee tätä keskustelua ja on puolesta ja vastaan mielipiteet,mutta kaikki saatava rahallinen tulo on verotettavaa ansiota kun puhutaan 2000-3000 euroa kuussa.
Johan siihen tarvitsee perustaa jo toiminimi vai mitenköhän amway hoitaa kyseisen asian.
jos olet normaalissa päivätyössä niin eihän siinä ole mitään järkee maksaa enää tuollaisesta summasta veroa.
Paljonhan siinä on varmaan ihmisiä mukana kyseisessä touhussa saippuaa myymässä mutta kuka ihmeessä maksaa sellaisia hintoja niistä tuotteista?
Ei varmaan kukaan täysijärkinen ainakaan.
Sama kuin hakisin itse jostakin halpamarketista vastaavia tuotteita ja myisin sen kassin jollekkin kuka ostaisi sen ja sanoisin sille et myy tämä kassi puolet kalliimmalla hinnalla ja ota vaikka kymppi vielä liitymis maksua.
Sano sitten kavereillesikin että minulta saa lisää tätä samaa tavaraa ja voin tuoda sen myös sinulle kotiin ettei tarvi bussia käyttää kun käyt kaupassa.
No joo,ehkä vähän asian viereen,mutta se oli vain minun mielipide kyseisestä touhusta ja toivon vaan ettei kukaan ole niin hölmö että laittaisi viimmeisiä rahojaan tuottaviin mainospuheisiin uskoen.- Anssi Pohjanmaalta
Olemme ILH:a eli itsenäisiä liikkeenharjoittajia, kaikilla on oltava voimassa oleva Y-tunnus.Voi olla myös esim Oy .
Ja muuten sitten menikin kirjoituksesi pieleen...
- Maisteri
Enpä tiedä ketään edes merkantin tutkintoa suorittanutta, joka menisi noihin retkuun.
- Asura
Meitä nyt vaan on monia, jotka ovat menneet niihin retkuihin ja vielä tienataan rahaakin, vaikka tutkinto on enemmän kuin merkantti.
On aina hauska seurata juttuja saippuan myymisestä, kun kirjoittajat eivät ilmiselvästi edes tiedä, mitä tässä toiminnassa tehdään ja mitä kaikkea tähän sisältyy = )
Eipä ole meiltä pois... - Virheistä Oppinut
Omassa tukitiimissäni on tradenomeja ja insinöörejä päät kolisten.
Onpa yksi proffakin
- Ukkeli
kilahtaa joka kuukausi 3400e palkkaa.
Ja se on oikeaa rahaa, ei kuvitelmaa.- mie
minkähän hintasia amwayn tuotteet mahtaa olla? hinnastoa ei tunnu löytyvän mistään,tuoteluettelon kyllä sain mutta hinnoista ei tietoakaan!kiinnostaisi kyllä kokeilla ko.tuotteita,mutta uskallanko tilata esim.ripsiväriä,shampoota ym.??pesuaineet?haluaisin tietää hinnat ennenkuin tilaan mitään!
- $$$
mie kirjoitti:
minkähän hintasia amwayn tuotteet mahtaa olla? hinnastoa ei tunnu löytyvän mistään,tuoteluettelon kyllä sain mutta hinnoista ei tietoakaan!kiinnostaisi kyllä kokeilla ko.tuotteita,mutta uskallanko tilata esim.ripsiväriä,shampoota ym.??pesuaineet?haluaisin tietää hinnat ennenkuin tilaan mitään!
Löydät tuotteista tietoa,hinnoista yms. os. www.amivo.fi! Ja mikäli et onnistu saamaan tietoa tätä kautta, ota yhteyttä paikalliseen amway yhteys henkilöön! Ja tuotteista voin kertoa sen verran että itse olen heittänyt kaikki ihon puhdistus aineet roskiin joita kaupasta olen ostanut.. amwayn tuotteen ovat todella laadukkaita ihonpuhdistus,meikit,hajut yms. Kyllä amwayn tuotteita kannatan 100% Menee nyt kyllä hieman mainostamiseksi,mutta tuotteet ovat todella hyviä!!!
- Kriitinen
$$$ kirjoitti:
Löydät tuotteista tietoa,hinnoista yms. os. www.amivo.fi! Ja mikäli et onnistu saamaan tietoa tätä kautta, ota yhteyttä paikalliseen amway yhteys henkilöön! Ja tuotteista voin kertoa sen verran että itse olen heittänyt kaikki ihon puhdistus aineet roskiin joita kaupasta olen ostanut.. amwayn tuotteen ovat todella laadukkaita ihonpuhdistus,meikit,hajut yms. Kyllä amwayn tuotteita kannatan 100% Menee nyt kyllä hieman mainostamiseksi,mutta tuotteet ovat todella hyviä!!!
No nyt on taas kusettajat liikkeellä. Amwayn tuotteista ei saa hintatietoja, koska hinnat eivät ole kilpailukykyiset. Tarkoitus on, että amway myyjä kertoo hinnat painostustilaisuudessa, jolloin hintatuntuma ostajalla pettää eikä hän ostotilanteessa pysty tekemään mitään hintavertailuja. Kaikki hinnat kuluttajalle ovat noin 40 % korkeammat kuin vastaavat tuotteet kaupassa. Edustajat saavat 30 % alennuksen ja maksavat siis vain 10 % ylihintaa.
- MtT
Kriitinen kirjoitti:
No nyt on taas kusettajat liikkeellä. Amwayn tuotteista ei saa hintatietoja, koska hinnat eivät ole kilpailukykyiset. Tarkoitus on, että amway myyjä kertoo hinnat painostustilaisuudessa, jolloin hintatuntuma ostajalla pettää eikä hän ostotilanteessa pysty tekemään mitään hintavertailuja. Kaikki hinnat kuluttajalle ovat noin 40 % korkeammat kuin vastaavat tuotteet kaupassa. Edustajat saavat 30 % alennuksen ja maksavat siis vain 10 % ylihintaa.
No mikäli ihminen on täysin persaukinen ja narisee täällä palstoilla hinnoista,ei tietenkään kannata lähteä mukaan toimintaan! Laadusta kannattaa hieman pulittaa koska tuotteet ovat hyviä! Mutta mikäli olet pirkan tuotteisiin tyytyväinen ni mikäs siinä.. Jos ihmiset ovat kiinnostuneista laadukkaista tuotteista/toiminnasta ni mitäs sinä siellä nariset pirkan "laadukkaat" tuotteet komerossasi!!
- sussu
mie kirjoitti:
Siis tuotteethan on todella hyviä ja niillä on 3kk:n 100% täystyytyväisyys takuu, monellako muulla firmalla tai kaupalla on?! Kertoo jo jotain laadusta. Sitten esim. pesuaineet ym on tiivisteitä, tuotteet riittä useiksi kuukausiksi loppujen lopuksi tulee halvemmaksi kuin kaupasta ja ovat vielä parempia. Jos haluat lisätietoa niin [email protected]
- MHS
sussu kirjoitti:
Siis tuotteethan on todella hyviä ja niillä on 3kk:n 100% täystyytyväisyys takuu, monellako muulla firmalla tai kaupalla on?! Kertoo jo jotain laadusta. Sitten esim. pesuaineet ym on tiivisteitä, tuotteet riittä useiksi kuukausiksi loppujen lopuksi tulee halvemmaksi kuin kaupasta ja ovat vielä parempia. Jos haluat lisätietoa niin [email protected]
gnld:llä on 100% tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus 3kk... mutta kuka kehtaa enää palauttaa tuotetta, jota on jo käyttäny esim. hammastahnaa? en ainakaan minä...
- sussu
MHS kirjoitti:
gnld:llä on 100% tyytyväisyystakuu ja palautusoikeus 3kk... mutta kuka kehtaa enää palauttaa tuotetta, jota on jo käyttäny esim. hammastahnaa? en ainakaan minä...
Juu no en minäkään henk.koht viittis lähettää hammastahnaa takas, mut jotain kalliinpaa tuotetta kyllä ja sit kyllä lähetän takas jos asiakas palauttaa jonkun tuotteet. En ole kyllä tarvinnukkaan ikinä palauttaa kuin yhden tuotteen. Mut on se hyvä ainaski sillon jos on allerginen esim. jollekkin kosmetiikka tuotteelle.. Juu no se siitä..
- Tienaava
Hei vaan! Olen itse ollut 6kk mukana amwayn toiminnassa,ja olen itse saavuttanut jo 21% eli tarkoittaa sitä että tienaan 1900euroa kuussa ylimääräistä rahaa,ja olen myös vakituisessa työsuhteessa muussa paikassa! Olen kyllä tehnyt töitä tämän eteen ja se on kyllä kannattanut ja meinaan jatkaa edelleen! Autan myös paljon ystäviäni jotka ovat mukana toiminnassa! Ei kannata arvostella amwayn toimintaa koska ette vaivaudu ottamaan asiasta selvää..mutta teidänlaisia löytyy kyllä! Tervetuloa mukaan toimintaan..täällä itäsuomessa homma pelaa kyllä,mutta töitä on tehtävä myös asian eteen!!!
- kurkikala
saatko tuon rahasumman siis tilillesi kuukaudesssa?
montako jälleenmyyjää sinulla on?
vai itsekkö myyt ko.tuotteita tuon edestä? - $$$
kurkikala kirjoitti:
vai itsekkö myyt ko.tuotteita tuon edestä?Kyllä saan tuon rahasumman tililleni,ja "jalkoja" on kertynyt jonkun verran,en osaa nyt tarkkaa lukumäärää antaa,mutta aluksi sain kolme tuttavaani mukaan amwayn toimintaan ja aloin auttamaan heitä saamaan kiinnostumaan ihmisiä asiasta ja eniten tässä ratkasee niin sanottu "syvyys" eli jos saat 3 tuttavaasi mukaan,niin kannattaa alkaa kyselemään heidän ystäviltään ja sitten taas heidän ystävien ystäviltään,ketkä kiinnostuisi! Hyvä alku on jo kun 3 ihmistä saat "allesi" ja heidän alle lisää porukkaa. Ja jossain vaiheessa kannattaa ottaa lisää "jalkoja" ja alkaa etsimään heille "syvyyttä"! Ja oma päämääräni on vielä edessä päin vaikka tienaan jo tuonkin verran! Myyn myös tuttavilleni tuotteita,mutta saamalla ihmisiä kiinnostumaan asiasta,tienaat parhaiten!
- Kriitiinen
Eipä Amwayssä kukaan pääse 6 kk tuollaiseen tulotasoon. Tämä on tyypillinen katteeton tulolupaus.
Voisitko esittää tiliotteen? - älä usko
kurkikala kirjoitti:
vai itsekkö myyt ko.tuotteita tuon edestä?Hei! Älä hölmö usko näiden veikkojen väitteitä omista tuloistaan. Yleensä kyse on liikevaihdosta, ei tuloista. Myös täysintekaistuja väitteitä esitetään.
- Asura
Kriitiinen kirjoitti:
Eipä Amwayssä kukaan pääse 6 kk tuollaiseen tulotasoon. Tämä on tyypillinen katteeton tulolupaus.
Voisitko esittää tiliotteen?Kuule, kyllä pääsee, jos tekee töitä.
Tiliotteita sunlaisille "experteille" ei todellakaan esitellä!
Hanki ensin OMA KÄYTÄNNÖN KOKEMUS ja tule sitten arvostelemaan uudelleen.
Tuollaiset "kyllä minä tiedän paremmin- tyypit" ovat juuri niitä jotka itse eivät menesty elämässään, vaikka mitä tekisi ja itkevät vielä perään kun ei ole rahaa ja usein he ovat vielä parikymppisiä pojankoltiaisia. Eivätkä tuolla asenteella tule ikinä mihinkää pääsemäänkää. Asennemuutos on tarpeen.
Hinnoista sen verran, että olemme käyttäneet tuotteita viisi vuotta ja ne jäävät käytössä halvemmiksi kuin marketin tuotteet ja tämä on OMA KOKEMUS eikä mikään luulo.
Onhan ne autotkin kaupassa eri hintaisia ja tottahan se on sama että ajaa ladalla tai mersulla, auto ku auto. Miksi jotkut kuitenkin maksavat enemmän ja ostavat mersun?
Olisko laadullisesti erilaisia?
Tiliotteiden sijaan voisit esittää todisteen siitä, mitä olet elämässäsi saavuttanut, jotta voisimme ottaa sinun sanomasi vakavasti.
Jos tarvitsee apua työssään vaikka IT-alan johtajana, niin paras henkilö ei ole siivooja, keltä kysyä neuvoa...
Sinä vaikutat siivoojalta. - ///
älä usko kirjoitti:
Hei! Älä hölmö usko näiden veikkojen väitteitä omista tuloistaan. Yleensä kyse on liikevaihdosta, ei tuloista. Myös täysintekaistuja väitteitä esitetään.
Älä lässytä asiasta mistä et tunnu tietävän paskan vertaa.. Ota selvää asiasta ja palaa sitten asiaan kun jotain tiedät.. Vai onko kenties kateutta ilmassa????? Teit työtä missä tahansa, työntekijä palkitaan,myös amwayn toiminnassa!!!!!!!
- ///
Kriitiinen kirjoitti:
Voisitko esittää tiliotteen?Mikäli jotain toiminnasta tiedät,niin tällaisiin tuloksiin on päästy jopa 2 kuukaudessa!! Jokainen joka jotain tietää asiasta tietävät myös että 6 kuukaudessa on mahdollista päästä vaikka kuinka pitkälle!!! Kaikkihan riippuu siitä kuinka paljon saat ihmisiä asiasta kiinnostumaan.. Minulle henkilökohtaisesti on aivan sama mitä ihmiset on asiasta mieltä ja mihin uskovat.. Itselläni ei valittamista toiminnasta koska minun tililleni tulee rahaa juuri tästä työstä!!!!!
- Matti Hautala
Kriitiinen kirjoitti:
Voisitko esittää tiliotteen?Tälläisiin nopeasti suuriin tuloihin tai/ja niihin pitkäjänteisellä työllä tehtyihin "isoihin" rahoihin pääsyllä ei ole mitään todellista näyttöä, kovaa faktaa, muuta kuin heidän puheet. Tamä tekee asiasta niin epäilyttävää, kuka tahansa voi puhua paksusta rahapussista jos vaan kehtaa. Kuka oikeasti on nähnyt jonkun edustajan/puheenpitäjän todellisia tuloja? Puvun, kommunikaattorin ja mersun saa jo ihan normaalilla työn teolla.
- MtT
Matti Hautala kirjoitti:
Tälläisiin nopeasti suuriin tuloihin tai/ja niihin pitkäjänteisellä työllä tehtyihin "isoihin" rahoihin pääsyllä ei ole mitään todellista näyttöä, kovaa faktaa, muuta kuin heidän puheet. Tamä tekee asiasta niin epäilyttävää, kuka tahansa voi puhua paksusta rahapussista jos vaan kehtaa. Kuka oikeasti on nähnyt jonkun edustajan/puheenpitäjän todellisia tuloja? Puvun, kommunikaattorin ja mersun saa jo ihan normaalilla työn teolla.
Pitäisiköhän Herra Matti Hautalan ottaa hieman asiasta selvää ennenkuin kertoo omia "epäilyttäviä" kommentejaan.. Minkähän takia ihmiset ympäri maailmaa tekevät työtä amwayn parissa,hyväntekeväisyyttäkö?? Tienaa sinä vaan tavallisella työllä ja anna muiden tienata amwayn toiminnalla! Amway on rehellinen ja toimiva liikeidea joka kannattaa.. ei ole turhaan maailman suurimpien yritysten listalla!!!!!
- Anssi Pohjanmaalta
MtT kirjoitti:
Pitäisiköhän Herra Matti Hautalan ottaa hieman asiasta selvää ennenkuin kertoo omia "epäilyttäviä" kommentejaan.. Minkähän takia ihmiset ympäri maailmaa tekevät työtä amwayn parissa,hyväntekeväisyyttäkö?? Tienaa sinä vaan tavallisella työllä ja anna muiden tienata amwayn toiminnalla! Amway on rehellinen ja toimiva liikeidea joka kannattaa.. ei ole turhaan maailman suurimpien yritysten listalla!!!!!
Itsekkin mukana olleena vasta noin 5kk voin sanoa etten ole päässyt vielä 21%,Mutta jo 9% en ole työtä tehnyt kuin noin 1t/vko ja olen tähän todella tyytyväinen.Tulos on reippasti yli tavoitteen.Mitä olen täällä seurannut kirjoituksia on suurinosa juuri sellaisia kuin minunkin olisi ollut ellen tietäisi mistä on kyse.
Hyvä niin, emme edes etsi kauppaamme sellaisia ihmisiä. - kysykää niiltä jotka tietää
Itsekkin mukana olleena vasta noin 5kk voin sanoa etten ole päässyt vielä 21%,Mutta jo 9% en ole työtä tehnyt kuin noin 1t/vko ja olen tähän todella tyytyväinen.Tulos on reippasti yli tavoitteen.Mitä olen täällä seurannut kirjoituksia on suurinosa juuri sellaisia kuin minunkin olisi ollut ellen tietäisi mistä on kyse.
Hyvä niin, emme edes etsi kauppaamme sellaisia ihmisiä.juuri näin. tuli noista tuotteista vielä mieleen, tässäpä esim: jos ostat huulipunaa kaupasta niin saatko siihen täydellisen 3kk palautusoikeuden ja rahat takaisin jos et ole tyytyväinen tuotteeseen? enpä usko! esim 2: jos litrasta pesuainetta saa 160 litraa pesuainetta laimeimmillaan
(soveltuu normaaliin pesuun esim:lattiat). myytävänä olevat meikit ovat maailman 5 suurimmalta meikkivalmistajalta ja on käytössä maailman huippumaskeeraajilla. niille jotka vain ilman tietoa mollaavat kaikkea uutta, niin ottakaa oikeasti selvää sellaisilta jotka tietää. - timantti
Kriitiinen kirjoitti:
Voisitko esittää tiliotteen?Idiootti.Sehän on niin vitun helppoa istua siellä koneesi ääressä ja hiljaa toivoa lottovoittoa.Haistattaa vittuja kaikille jotka haluavat menestyä elämässään. En halua ikinä laskeutua kaltaisesi kusipään tasolle.Tienasin amwayllä 2ssa kuukaudessa n. 3000€ tulotason.Se vaati työtä mutta päätin etten halua n. viiden vuoden päästä (niinkuin sinä) istua yksin tietokoneen ääressä levittämässä negatiivisia ajatuksia mahdollisuudesta joissa toiset haluavat menestyä ja menestyvät. Sinä olet juuri sellainen ihminen jota Amway EI halua mukaan. Sinulla ei ole unelmaa, vain kusta päässä.
- nainen
kysykää niiltä jotka tietää kirjoitti:
juuri näin. tuli noista tuotteista vielä mieleen, tässäpä esim: jos ostat huulipunaa kaupasta niin saatko siihen täydellisen 3kk palautusoikeuden ja rahat takaisin jos et ole tyytyväinen tuotteeseen? enpä usko! esim 2: jos litrasta pesuainetta saa 160 litraa pesuainetta laimeimmillaan
(soveltuu normaaliin pesuun esim:lattiat). myytävänä olevat meikit ovat maailman 5 suurimmalta meikkivalmistajalta ja on käytössä maailman huippumaskeeraajilla. niille jotka vain ilman tietoa mollaavat kaikkea uutta, niin ottakaa oikeasti selvää sellaisilta jotka tietää.jos mä haluun huulipunan haen sen tosiaan meikkaus alan ammattilaiseta... ja sitten se mikä on tärkeintä
MÄ SAAN SEN HETI MUKAANI!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei tarvii odotella tilausten tuloon asti!
Jos mä tarviin jotain uutta niin saan sen kaupasta mukaani tosiaan heti...
On se että tiedän muitakin pesuaineita jotka riittää moneen pesuun ei teillä ole ainoat! kalliimmat teillä siihen nähden on!
Minä haluan mennä ja kiertää kauppaa en jonkun kotona ostella! Se kauppaan meno on jo hauskaa - Pirkkaa vai?
nainen kirjoitti:
jos mä haluun huulipunan haen sen tosiaan meikkaus alan ammattilaiseta... ja sitten se mikä on tärkeintä
MÄ SAAN SEN HETI MUKAANI!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei tarvii odotella tilausten tuloon asti!
Jos mä tarviin jotain uutta niin saan sen kaupasta mukaani tosiaan heti...
On se että tiedän muitakin pesuaineita jotka riittää moneen pesuun ei teillä ole ainoat! kalliimmat teillä siihen nähden on!
Minä haluan mennä ja kiertää kauppaa en jonkun kotona ostella! Se kauppaan meno on jo hauskaaOsta sinä tuotteesi vaan kaupasta,se on sinun asiasi! Osta sinä anytime huulipuna ja anna muiden ostaa amwayn huulipuna! Oikein rattoisia kauppa reissuja sinulle..muistathan pitää etukorttisi mukana ettei jää plussat/boonukset saamatta!!
- Zabgo
$$$ kirjoitti:
Kyllä saan tuon rahasumman tililleni,ja "jalkoja" on kertynyt jonkun verran,en osaa nyt tarkkaa lukumäärää antaa,mutta aluksi sain kolme tuttavaani mukaan amwayn toimintaan ja aloin auttamaan heitä saamaan kiinnostumaan ihmisiä asiasta ja eniten tässä ratkasee niin sanottu "syvyys" eli jos saat 3 tuttavaasi mukaan,niin kannattaa alkaa kyselemään heidän ystäviltään ja sitten taas heidän ystävien ystäviltään,ketkä kiinnostuisi! Hyvä alku on jo kun 3 ihmistä saat "allesi" ja heidän alle lisää porukkaa. Ja jossain vaiheessa kannattaa ottaa lisää "jalkoja" ja alkaa etsimään heille "syvyyttä"! Ja oma päämääräni on vielä edessä päin vaikka tienaan jo tuonkin verran! Myyn myös tuttavilleni tuotteita,mutta saamalla ihmisiä kiinnostumaan asiasta,tienaat parhaiten!
"Mukana" kirjoitti:
" Haluan painottaa yhtä asiaa jota moni aina vääristelee... Amwayn liiketoiminta EI perustu pyramidi- malliin! Verkostomarkkinointia se kylläkin on, mutta se on auttamis bisnes :)"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000010&posting=22000000006724327
"$$$" kirjoitti:
"tässä ratkasee niin sanottu "syvyys" eli jos saat 3 tuttavaasi mukaan,niin kannattaa alkaa kyselemään heidän ystäviltään ja sitten taas heidän ystävien ystäviltään,ketkä kiinnostuisi! Hyvä alku on jo kun 3 ihmistä saat "allesi" ja heidän alle lisää porukkaa. Ja jossain vaiheessa kannattaa ottaa lisää "jalkoja" ja alkaa etsimään heille "syvyyttä"!"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000010&posting=22000000006938046
Onko tässä havaittavissa pientä ristiriitaa kommenttien kesken???
Jos nyt oikein ymmärsin niin "jaloilla" tarkoitetaan pyramiidin alahaaroja ja "syvyydellä" pyramidin tasoja itsensä alapuolella???!!!
Itse en verkostomarkkinoinnin voimaan usko ja tätä threadia lukemalla ei uskoni ainakaan vahvistu! - HEISSULI
älä usko kirjoitti:
Hei! Älä hölmö usko näiden veikkojen väitteitä omista tuloistaan. Yleensä kyse on liikevaihdosta, ei tuloista. Myös täysintekaistuja väitteitä esitetään.
Selkeesti oletta kateellisia menestyjille.Olette kuitenkin kiinnostuneita, koska vaivaudutte kirjoitteleen.Viisas ihminen ottaa asioista selvää eikä nälväise joka asiasta ennenkuin tietää todenperäisyyden.LUKEKAA kehittäviä kirjoja,jotta asenteenne muuttuvat.
- Kruunun suurlähettiläs
timantti kirjoitti:
Idiootti.Sehän on niin vitun helppoa istua siellä koneesi ääressä ja hiljaa toivoa lottovoittoa.Haistattaa vittuja kaikille jotka haluavat menestyä elämässään. En halua ikinä laskeutua kaltaisesi kusipään tasolle.Tienasin amwayllä 2ssa kuukaudessa n. 3000€ tulotason.Se vaati työtä mutta päätin etten halua n. viiden vuoden päästä (niinkuin sinä) istua yksin tietokoneen ääressä levittämässä negatiivisia ajatuksia mahdollisuudesta joissa toiset haluavat menestyä ja menestyvät. Sinä olet juuri sellainen ihminen jota Amway EI halua mukaan. Sinulla ei ole unelmaa, vain kusta päässä.
Jos apteekkarit,lääkärit,opettajat sekä kaikki ammatin harjoittajat lopettaisivat nykyisen työnsä amwayn takia,ei kenenkään kannattaisi lukea ylioppilaaksi,taikka yleensäkään käydä kouluja tai opiskella mitään.Amwayhin vaan,ja kaikki tienaamaan miljoonia.Mitä sitten? jos jokainen maailman ihminen olisi amwayssä,eikö maailman talous romahtaisi kun kukaan ei tekisi enää kunnon työtä,eikä valmistaisi tuotteita,ei edes sitä kuuluisaa amwayn kahvia.ollaan miljonäärejä vaan,joopajoo.
- sussu
Zabgo kirjoitti:
"Mukana" kirjoitti:
" Haluan painottaa yhtä asiaa jota moni aina vääristelee... Amwayn liiketoiminta EI perustu pyramidi- malliin! Verkostomarkkinointia se kylläkin on, mutta se on auttamis bisnes :)"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000010&posting=22000000006724327
"$$$" kirjoitti:
"tässä ratkasee niin sanottu "syvyys" eli jos saat 3 tuttavaasi mukaan,niin kannattaa alkaa kyselemään heidän ystäviltään ja sitten taas heidän ystävien ystäviltään,ketkä kiinnostuisi! Hyvä alku on jo kun 3 ihmistä saat "allesi" ja heidän alle lisää porukkaa. Ja jossain vaiheessa kannattaa ottaa lisää "jalkoja" ja alkaa etsimään heille "syvyyttä"!"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000010&posting=22000000006938046
Onko tässä havaittavissa pientä ristiriitaa kommenttien kesken???
Jos nyt oikein ymmärsin niin "jaloilla" tarkoitetaan pyramiidin alahaaroja ja "syvyydellä" pyramidin tasoja itsensä alapuolella???!!!
Itse en verkostomarkkinoinnin voimaan usko ja tätä threadia lukemalla ei uskoni ainakaan vahvistu!joo siis jalkoja jalkoja ja muuten sama juttu et alle etitään ihmisiä, mut pyramidi systeemissähän aina ylimpänä oleva tienaa eniten tässä jutussa niin ei ole eli ei ole pyramidi systeemi, eli jos sinä vaikka liityt nyt jonkun alle niin voit silti tienata enemmän kuin monet yläpuolella olevat, riippuu ihan työn määrästä ja laadusta.
- laiska
sussu kirjoitti:
joo siis jalkoja jalkoja ja muuten sama juttu et alle etitään ihmisiä, mut pyramidi systeemissähän aina ylimpänä oleva tienaa eniten tässä jutussa niin ei ole eli ei ole pyramidi systeemi, eli jos sinä vaikka liityt nyt jonkun alle niin voit silti tienata enemmän kuin monet yläpuolella olevat, riippuu ihan työn määrästä ja laadusta.
Kuka tekee työn taitaa pitää paikkansa rahan tulon suhteen... Läksin mukaan toimintaan kokeilumielessä en ollut puolesta enkä vastaan, vaan ajattelin että katsotaan... Sain heti alleni yhden uuden ilh:n jippii! Ja siihen loppi minun innostus...mutta uusi ihminen alkoi vaan porskuttaa eteenpäin. ns. hienot pinssit minulla vain nousevat, mutta rahaa ei kyllä tipu...en kyllä myöskään tee mitään, voisiko johtua siitä? Nimittäin hankkimani ilh tienaa tällä hetkellä n. 500 -1000 €/kk ja hänen alapuolellaankin tienataan minua enemmän. Tieto on fakta, kyseessä on hyvä tuttavani. Joten ainakaan ei voi täysin sanoa, että ylempänä olevat tienaavat alapuolella olijoita enemmän... Tarttiskohan ruveta tekemään itsekkin jotain...?
- röisö
kysykää niiltä jotka tietää kirjoitti:
juuri näin. tuli noista tuotteista vielä mieleen, tässäpä esim: jos ostat huulipunaa kaupasta niin saatko siihen täydellisen 3kk palautusoikeuden ja rahat takaisin jos et ole tyytyväinen tuotteeseen? enpä usko! esim 2: jos litrasta pesuainetta saa 160 litraa pesuainetta laimeimmillaan
(soveltuu normaaliin pesuun esim:lattiat). myytävänä olevat meikit ovat maailman 5 suurimmalta meikkivalmistajalta ja on käytössä maailman huippumaskeeraajilla. niille jotka vain ilman tietoa mollaavat kaikkea uutta, niin ottakaa oikeasti selvää sellaisilta jotka tietää.Hmm... Perustele minulle, miksi AmWay huulipuna on laadukas. Kuinka paljon rahaa vuodessa AmWay käyttää huulipuhien tuotekehittelyyn? Miten huulipunat testataan (eläimillä, ihmisillä? Kuinka moni testaa sen, ennen markkinoille tuloa ja montako vuotta? Onko se allergia testattu? Montako % tuote sisältää hoitavia ainesosia? Voiko huulipunia kokeilla, ennen ostopäätöstä (mikä olisi oikea sävy)? Onko AmWayn liikeidea palkittu kansainvälisesti tai tuotteet jonkin maan tai maanosan markkinajohtajia?
- röisö
timantti kirjoitti:
Idiootti.Sehän on niin vitun helppoa istua siellä koneesi ääressä ja hiljaa toivoa lottovoittoa.Haistattaa vittuja kaikille jotka haluavat menestyä elämässään. En halua ikinä laskeutua kaltaisesi kusipään tasolle.Tienasin amwayllä 2ssa kuukaudessa n. 3000€ tulotason.Se vaati työtä mutta päätin etten halua n. viiden vuoden päästä (niinkuin sinä) istua yksin tietokoneen ääressä levittämässä negatiivisia ajatuksia mahdollisuudesta joissa toiset haluavat menestyä ja menestyvät. Sinä olet juuri sellainen ihminen jota Amway EI halua mukaan. Sinulla ei ole unelmaa, vain kusta päässä.
Itsekin tunnut istuvan yksin tietokoneellasi ja samalla tavalla suhtaudut negatiivisesti muitten viesteihin. Ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä asioista ja on aika erikoista "kielenkäyttöä" sinulta, menestyneeltä ihmiseltä viestissäsi. Etkö usko, että ihmiset voivat menestyä elämässään millään muulla, kuin AmWay:n avulla? Toisista välittäen menestyminen on mielestäni tärkeämpää ja palkitsevampaa, kuin itsekäs menestyminen. Onko AmWayn liikeidea kansaivälisesti palkittu tai käytetäänkö sitä missään bisness alan oppilaitoksessa opetukseen, missään päin maailmaa?
- Kokemusta on
Meillä on kokemusta Amwaysta 4 kuukauden ajan ja ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa...tuotteet on todella hyviä ja kukaan meidän tutuista ei ole palauttanut tuotteita vaan tilanneet lisää kun kokeilleet.
Ja me olemme saaneet bonuksia eli rahaa jota maksetaan takaisin omista ja muiden ostoista. tähän mennessä 800 euroa eli mun mielestä hyvin. ELi ei olla oltu kauan mukanakaan.
Tähän 800 euroon lisää tuotteista saadut 30 % kate jos haluaa ottaa tuotteista myyntikatetta tulee bonustulojen päälle.
Meillä on monta hyvää tuttua ja ystävää, jotka ei tee enää mitään muuta tai vaimo on voinut jäädä kotiin hoitamaan lapsia eikä ole tarvinnut palata töihin...
Eli sellaiset jotka arvostelee eivät tiedä asiasta mitään joten te joita toiminta kiinnostaa, niin yrittäkää löytää mukana oleva henkilö, jolta saatte fakta tietoa.
Meillä ystäviä lähdössä ensi tänä vuonna perheineen Orlandoon Disneylandiin palkintomatkalle...
En usko että monissa firmoissa pystytään tarjoamaan tälläisia kannustimia.
Aurikoista kevättä kaikille ja olkaa joskus positiivisia älkääkä aina etsikö joka asiasta negatiivista!- nainen
Moi!!
Minä olen käyttänyt ja kokeinut että minua huitajaan, ei minun myyjäni antanut mahdollisuutta että voin palauttaa jos en ole tytyväinen, ei ei!
Mutta kaiken muun olisin palauttanut paitsi yhden pesuaineen, siitä minä pidin!
Mutta muut olisin vienyt pois, ei minusta lainkaan niin hyviä kun "luvattiin!"
Juuri niin omapa on typeryyteni kun edes ostin!
Mutta kyllä kaikesta tarvisi sitten ketoa.
Kenelle sitten myydään kun koko suku ja ystäväpiiri on jo mukana?
mites sitten tulee kauppaa!
Niin vain että on alla jotain vain ??
Miksette kerro ostajalle heti tottuutta!
Siks että jää paksan maku heti suuhun??
En minä ainakaan toisten osta!
Teille jotaka ootte mukana kertokaa nyt kenelle tee sitten myytte kun kamut ja suku on mukana ja hekin koittaa tehdä kauppaa````???? - Anssi Pohjanmaalta
nainen kirjoitti:
Moi!!
Minä olen käyttänyt ja kokeinut että minua huitajaan, ei minun myyjäni antanut mahdollisuutta että voin palauttaa jos en ole tytyväinen, ei ei!
Teille jotaka ootte mukana kertokaa nyt kenelle tee sitten myytte kun kamut ja suku on mukana ja hekin koittaa tehdä kauppaa````????En oikein ymmärrä mitä tarkoitat että tuotteet ei olleet hyviä?
- ///
nainen kirjoitti:
Moi!!
Teille jotaka ootte mukana kertokaa nyt kenelle tee sitten myytte kun kamut ja suku on mukana ja hekin koittaa tehdä kauppaa````????Sinulla ei taida nyt olla oikein sana hallussa tai et ole ymmärtänyt amwayn toimintaa oikein! Eli oletko juoksennellut sukulaisten ja tuttavien ovien takana pesupulverit kainalossa?? No jokainenhan tietenkin toimii miten lystää, mutta kysymyshän on että VAIHDETAAN PÄIVITTÄISET OSTOKSET AMWAYN KORKEALAATUISIIN TUOTTEISIIN JA KERROTAAN ASIASTA MYÖS MUILLE ETTÄ HEILLÄKIN ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ SAMOIN..KERTOA EDUISTA, ALENNUKSISTA,JNE. Jos haluaa myydä,saa toki,niin minäkin teen,mutta pääasiassa minä kerron muille ihmisille amwayn liiketoiminnasta,tuotteista jne. ja näin muutkin ihmiset kiinnostuvat asiasta!!!! Mutta mikäli et ole tyytyväinen tuotteisiin,ni sillehän ei voi mitään! Vaihda takaisin pirkkaan, "se kannattaa".. =)
- paksa
nainen kirjoitti:
Moi!!
Teille jotaka ootte mukana kertokaa nyt kenelle tee sitten myytte kun kamut ja suku on mukana ja hekin koittaa tehdä kauppaa````????opetteles ämmä kirjoittamaan suomenkieltä! mikä on paksan maku? voi voi, kaikki ne yrittävätkin vaikuttaa päteviltä...
- ///
nainen kirjoitti:
Moi!!
Teille jotaka ootte mukana kertokaa nyt kenelle tee sitten myytte kun kamut ja suku on mukana ja hekin koittaa tehdä kauppaa````????Ja jos vielä nämä sanat suomentaisit. Eli, kokeinut,huitajaan,tytyväinen,ketoa ja tottuutta.. Olisihan se varmaan kiva opetella kirjoittamaan oikein ennen kun avaa salaisen sana varastonsa! Opettele kieli ja sitten vasta liiketoimintaan mukaan,niin kaikki ymmärtävät!
- ....
/// kirjoitti:
Sinulla ei taida nyt olla oikein sana hallussa tai et ole ymmärtänyt amwayn toimintaa oikein! Eli oletko juoksennellut sukulaisten ja tuttavien ovien takana pesupulverit kainalossa?? No jokainenhan tietenkin toimii miten lystää, mutta kysymyshän on että VAIHDETAAN PÄIVITTÄISET OSTOKSET AMWAYN KORKEALAATUISIIN TUOTTEISIIN JA KERROTAAN ASIASTA MYÖS MUILLE ETTÄ HEILLÄKIN ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ SAMOIN..KERTOA EDUISTA, ALENNUKSISTA,JNE. Jos haluaa myydä,saa toki,niin minäkin teen,mutta pääasiassa minä kerron muille ihmisille amwayn liiketoiminnasta,tuotteista jne. ja näin muutkin ihmiset kiinnostuvat asiasta!!!! Mutta mikäli et ole tyytyväinen tuotteisiin,ni sillehän ei voi mitään! Vaihda takaisin pirkkaan, "se kannattaa".. =)
Eli tulosi tulevat pääosin verkoston kasvattamisesta/alalinjastasi eikä tuotteen myynnistä. Pyramidihän se sieltä kurkistaa.
"In the United States, the Federal Trade Commission requires Amway to label its products with the message that 54% of Amway recruits make nothing and the rest earn on average $65 a month."
Tuolle olisi käyttöä Suomessakin. - Aatu
/// kirjoitti:
Ja jos vielä nämä sanat suomentaisit. Eli, kokeinut,huitajaan,tytyväinen,ketoa ja tottuutta.. Olisihan se varmaan kiva opetella kirjoittamaan oikein ennen kun avaa salaisen sana varastonsa! Opettele kieli ja sitten vasta liiketoimintaan mukaan,niin kaikki ymmärtävät!
No kuuleppas ///!
Sanavarasto kirjoitetaan yhteen. - ///
Aatu kirjoitti:
No kuuleppas ///!
Sanavarasto kirjoitetaan yhteen.No voi jukranpujut,nyt tuli aivan kauhea virhe!
- ///
.... kirjoitti:
Eli tulosi tulevat pääosin verkoston kasvattamisesta/alalinjastasi eikä tuotteen myynnistä. Pyramidihän se sieltä kurkistaa.
"In the United States, the Federal Trade Commission requires Amway to label its products with the message that 54% of Amway recruits make nothing and the rest earn on average $65 a month."
Tuolle olisi käyttöä Suomessakin.Sinä voit olla tuota mieltä,minä en ole! Jokainen ajatelkoon miten haluaa..jos sinusta pyramidi niin et tiedä asiasta mitään! Mikäli luit viestini oikein,siinä lukee että MYÖS MYYN!!!
- säälijä
Laatu on hyvin kaukana kun puhutaan a.o. tuotteista. Itse halusin kokeilla mm. kosmetiikkatuotteita ns. "naamarasvaa" ja olisi ollut tarjolla myös "ryppyrasvaa" kuten tämä Amwayn kosmetiikan ammattilainen asian ilmaisi. Kauheata! Oikein hävetti hänen puolestaan, kun asiantuntijan elein puhui aivan epäammattimaisesti. No kuitenkin käytin muutaman päivän hänen suosittelemiaan tuotteita ja kasvoni iho oli niin paha, täynnä pieniä näppyjä hyvä että kehtasi astua ulos ovesta ja lisäksi huulipuna haisi siis todellakin haisi jo valmiiksi niin pahalle ettei sitä huuliin uskaltanut laittaa, kokeilin kylläkin. Lopetin tuotteiden käyttämisen ja iho pikkuhiljaa parani entiselleen. Olkaa varovaisia niiden kanssa!
No kuitenkin siitä palauttamisesta: en säälistä kehdannut palauttaa tuotteita, koska sehän on toisten elinkeino ja suuri haave päästä joskus menestymään tuotteiden avulla, mutta itse en enää lankea ostamaan tuotteita, edes säälistä.
Ostakaa ihmeessä edes kosmetiikkatuotteet oikeilta asiantuntijoilta! - ///
säälijä kirjoitti:
Laatu on hyvin kaukana kun puhutaan a.o. tuotteista. Itse halusin kokeilla mm. kosmetiikkatuotteita ns. "naamarasvaa" ja olisi ollut tarjolla myös "ryppyrasvaa" kuten tämä Amwayn kosmetiikan ammattilainen asian ilmaisi. Kauheata! Oikein hävetti hänen puolestaan, kun asiantuntijan elein puhui aivan epäammattimaisesti. No kuitenkin käytin muutaman päivän hänen suosittelemiaan tuotteita ja kasvoni iho oli niin paha, täynnä pieniä näppyjä hyvä että kehtasi astua ulos ovesta ja lisäksi huulipuna haisi siis todellakin haisi jo valmiiksi niin pahalle ettei sitä huuliin uskaltanut laittaa, kokeilin kylläkin. Lopetin tuotteiden käyttämisen ja iho pikkuhiljaa parani entiselleen. Olkaa varovaisia niiden kanssa!
No kuitenkin siitä palauttamisesta: en säälistä kehdannut palauttaa tuotteita, koska sehän on toisten elinkeino ja suuri haave päästä joskus menestymään tuotteiden avulla, mutta itse en enää lankea ostamaan tuotteita, edes säälistä.
Ostakaa ihmeessä edes kosmetiikkatuotteet oikeilta asiantuntijoilta!Tiesitkö että sääli on sairautta! Tuskin siinä olisi muiden "elinkeino" mennyt puihin jos olisit vaivaiset naamarasvat palauttanut! Ja sehän on ihan selvä että kaikki ei ole tuotteisiin tyytyväisiä! Toivottavasti olet saanut näppysi kuriin toisilla tuotteilla!
- säälijä
/// kirjoitti:
Tiesitkö että sääli on sairautta! Tuskin siinä olisi muiden "elinkeino" mennyt puihin jos olisit vaivaiset naamarasvat palauttanut! Ja sehän on ihan selvä että kaikki ei ole tuotteisiin tyytyväisiä! Toivottavasti olet saanut näppysi kuriin toisilla tuotteilla!
Toivottavasti itse et ole kyseisten tuotteiden kauppias tuolla asenteella..
ei varmaan kovinkaan hyvin sulla kauppa käy - ///
säälijä kirjoitti:
Toivottavasti itse et ole kyseisten tuotteiden kauppias tuolla asenteella..
ei varmaan kovinkaan hyvin sulla kauppa käyKuule kiitos kysymästä,kyllä työskentelen amwayn parissa,ja kauppa käy hyvin,ei valittamista! Ja ihmiset ovat erittäin tyytyväisiä tuotteisiin ja heidän ihoilleen tuotteet sopivat! Ja ihan tiedoksi vaan että NIIN METSÄ VASTAA KUIN SINNE HUUDETAAN!
- Asura
säälijä kirjoitti:
Ostakaa ihmeessä edes kosmetiikkatuotteet oikeilta asiantuntijoilta!voi myös tuoda näihin keskusteluihin...
Laadusta sen verran, että jos tuotteet ovat viidenneksi eniten myytyjä maailmassa (brandejä on satoja ellei tuhansia), niin laatu on oltava huippuluokkaa!!! Tämä ei ole mikään Amwayn oma mittaustulos vaan Euromonitor on sen tehnyt.
Jos vaihtaa ihonhoitotuotteet toisiin, yleensä iholta menee viikon verran sopeutua, ei kaikilla kylläkään.
Olitko kuorinut ihoa tai käyttänyt syväpuhdistavaa naamiota? AHA seerumi tekee myös samaa aluksi. Yleensä ne tuovat epäpuhtauksia pintaan parin päivän sisällä, mutta se muuttuu ja osoittavat vain sen, että ne toimivat, kuten pitääkin.
Melkoisen nopeasti teit johtopäätöksiä ja vielä lähdit julkisesti mollaamaan tuotteita. Kuulostaa melko epäuskottavalta nuo väitteesi.
Meikit muuten ovat hajusteettomia...
Sen takia se palautusoikeus on, että säälistä ostaneet voivat saada rahansa takaisin tai vaihtaa toisiin tuotteisiin =)
Kuka siellä marketissa muuten neuvoo kosmetiikkatuotteiden käyttöä ja muuta vastaavaa? Eivätkä anna edes rahoja takaisin, jos ei ole tyytyväinen... Suurin osa ihmisistä muuten ostaa tuotteensa marketista.
Meillä muuten on tässä mukana ihan niitä alan ammattilaisiakin eli asiantuntijoita ja heidän sanansa sinun sanaasi vastaan painaa tasan enemmän.
Toivottavasti löydät itsellesi sopivat tuotteet, joita ei sinun tarvitse haukkua ympäri kyliä.
Nimimerkille /// älä suotta täällä riitele Amway asioista ja hyökkäile kirjoittajien persoonallisuuksia vastaan, koska se vain tuo huonoa imagoa asialle. Tässä bisneksessä eettisyys on tärkeää ja pidetään se etiikka korkealla vastakin =) - HEISSULI
säälijä kirjoitti:
Ostakaa ihmeessä edes kosmetiikkatuotteet oikeilta asiantuntijoilta!Olipa soma kirjoitus,kuontalo täynnä näppyjä.
Olisit säälistä kertonut myyjälle,tai vaikkapa viranomaisille.Voi hellallettas sentään. - anteeksi ystäväsi moka
nainen kirjoitti:
Moi!!
Teille jotaka ootte mukana kertokaa nyt kenelle tee sitten myytte kun kamut ja suku on mukana ja hekin koittaa tehdä kauppaa````????jos et ole tyytyväinen tuotteeseen voit palattaa sen 3 kk sisä'llä ostosta. Ja saat rahasi takaisin.
Tämä on ehdoton toiminta malli joka edustajalle. edustaja niin ikään saa rahat takaisin. kärsii ainoastaan hyötymänsä katteen niinkuin jokainen kauppias takuu palautuksessa.
Hän voi toki vaihtaa tuotteet uusiin ja myydä ne uudelleen.
Henkilö joka sinulle tuotteet myi toimi väärin ja pilasi meidän mainetta jotka sääntöjä noudatamme
Amway finland
Puh: (09) 5420 1800 - totuuden
.... kirjoitti:
Tuolle olisi käyttöä Suomessakin.Tuon kun lukisi kaikki "prospektit" niin
aika moni tulisi järkiinsä ! - Mr.Amway
anteeksi ystäväsi moka kirjoitti:
jos et ole tyytyväinen tuotteeseen voit palattaa sen 3 kk sisä'llä ostosta. Ja saat rahasi takaisin.
Tämä on ehdoton toiminta malli joka edustajalle. edustaja niin ikään saa rahat takaisin. kärsii ainoastaan hyötymänsä katteen niinkuin jokainen kauppias takuu palautuksessa.
Hän voi toki vaihtaa tuotteet uusiin ja myydä ne uudelleen.
Henkilö joka sinulle tuotteet myi toimi väärin ja pilasi meidän mainetta jotka sääntöjä noudatamme
Amway finland
Puh: (09) 5420 1800Ne jotka ovat asiasta kiinnostuneet voivat lähettää sähköpostia minulle ja vastaan heille henkilökohtaisesti.
[email protected]
(johtuen todennäköisen suuresta roskaposti määrästä, sähköpostiosoite on niinsanottu kakkospostilaatikko ) - ---------
säälijä kirjoitti:
Ostakaa ihmeessä edes kosmetiikkatuotteet oikeilta asiantuntijoilta!Käytin itse aikoinani apteekin kalliita "naama rasvoja" ja muita ihonhoito tuotteita. Finnit ja nahkan lähteminen sai naamani niin kauhean näköiseksi etten käynyt ihmisten ilmoilla pariin viikkoon... Javoi LUOJA sitä kirvelyä!!!!!!! Nyt kun aloin käyttämään amwayn "naamarasvoja" niin tulos oli lähes samanlainen. Eli näppylöitä tuli, mutta nahka ei sentään lähtenyt naamasta, eikä tarvinnut kärsiä kirvelystä. Noin vk:n kuluttua oireet kuitenkin hävisivät ja nyt näytän suorastaan kauniilta. Ei ihoni vielä ihan tädellinen ole mutta paljon parempi entiseen verrattuna. Kysyin "näppylä" asiasta ihmiseltä jolta ostin tuotteet. Hän sanoi että iho-ongelmat on alussa ihan normaalia, koska tuote alkaa toimimaan ja "pukkaa" epäpuhtauksia pois. Näin on kuulemma kaikissa muissakin tuotteissa. Ei nyt välttämättä missään pirkka tai herbina halpis tuoutteissa. Niillä ei iho ongelmat häviä vaikka kuinka kauan käyttäisi. Ostin myös amwayn huulirasvaa, eikä se ainakaan haissut milekään. Huulipunista en tiedä.
- mökö
/// kirjoitti:
Tiesitkö että sääli on sairautta! Tuskin siinä olisi muiden "elinkeino" mennyt puihin jos olisit vaivaiset naamarasvat palauttanut! Ja sehän on ihan selvä että kaikki ei ole tuotteisiin tyytyväisiä! Toivottavasti olet saanut näppysi kuriin toisilla tuotteilla!
Kyllähän keinolla millä hyvänsä voi menestyä. Itse ainakin haluan menestyä omilla ansioillani ja haluan että voin ajatella olevani ammattimainen, auttavainen, rehellinen, luotettava, asiakaspalveluhenkinen jne... Mitä käytöksesi oikein on? En yhtään ihmettele, jos huono maine kasvaa, kun tuollaiset huonokäytöksiset ja ammattitaidottomat pyrkyrit vastaavat tähän tyyliin tyytymättömälle asiakkaalle. Eikä ihme ettei tuotteita palauteta, koska asiakas saisi vain tuollaista käytöstä osakseen. Rasva on ammattikielellä voide jne...
- liisi
Asura kirjoitti:
voi myös tuoda näihin keskusteluihin...
Laadusta sen verran, että jos tuotteet ovat viidenneksi eniten myytyjä maailmassa (brandejä on satoja ellei tuhansia), niin laatu on oltava huippuluokkaa!!! Tämä ei ole mikään Amwayn oma mittaustulos vaan Euromonitor on sen tehnyt.
Jos vaihtaa ihonhoitotuotteet toisiin, yleensä iholta menee viikon verran sopeutua, ei kaikilla kylläkään.
Olitko kuorinut ihoa tai käyttänyt syväpuhdistavaa naamiota? AHA seerumi tekee myös samaa aluksi. Yleensä ne tuovat epäpuhtauksia pintaan parin päivän sisällä, mutta se muuttuu ja osoittavat vain sen, että ne toimivat, kuten pitääkin.
Melkoisen nopeasti teit johtopäätöksiä ja vielä lähdit julkisesti mollaamaan tuotteita. Kuulostaa melko epäuskottavalta nuo väitteesi.
Meikit muuten ovat hajusteettomia...
Sen takia se palautusoikeus on, että säälistä ostaneet voivat saada rahansa takaisin tai vaihtaa toisiin tuotteisiin =)
Kuka siellä marketissa muuten neuvoo kosmetiikkatuotteiden käyttöä ja muuta vastaavaa? Eivätkä anna edes rahoja takaisin, jos ei ole tyytyväinen... Suurin osa ihmisistä muuten ostaa tuotteensa marketista.
Meillä muuten on tässä mukana ihan niitä alan ammattilaisiakin eli asiantuntijoita ja heidän sanansa sinun sanaasi vastaan painaa tasan enemmän.
Toivottavasti löydät itsellesi sopivat tuotteet, joita ei sinun tarvitse haukkua ympäri kyliä.
Nimimerkille /// älä suotta täällä riitele Amway asioista ja hyökkäile kirjoittajien persoonallisuuksia vastaan, koska se vain tuo huonoa imagoa asialle. Tässä bisneksessä eettisyys on tärkeää ja pidetään se etiikka korkealla vastakin =)Mollaathan sinäkin marketteja... Etpä itsekään ole kovin ammatillinen, etkä asiakaspalveluhenkinen!
- munni
--------- kirjoitti:
Käytin itse aikoinani apteekin kalliita "naama rasvoja" ja muita ihonhoito tuotteita. Finnit ja nahkan lähteminen sai naamani niin kauhean näköiseksi etten käynyt ihmisten ilmoilla pariin viikkoon... Javoi LUOJA sitä kirvelyä!!!!!!! Nyt kun aloin käyttämään amwayn "naamarasvoja" niin tulos oli lähes samanlainen. Eli näppylöitä tuli, mutta nahka ei sentään lähtenyt naamasta, eikä tarvinnut kärsiä kirvelystä. Noin vk:n kuluttua oireet kuitenkin hävisivät ja nyt näytän suorastaan kauniilta. Ei ihoni vielä ihan tädellinen ole mutta paljon parempi entiseen verrattuna. Kysyin "näppylä" asiasta ihmiseltä jolta ostin tuotteet. Hän sanoi että iho-ongelmat on alussa ihan normaalia, koska tuote alkaa toimimaan ja "pukkaa" epäpuhtauksia pois. Näin on kuulemma kaikissa muissakin tuotteissa. Ei nyt välttämättä missään pirkka tai herbina halpis tuoutteissa. Niillä ei iho ongelmat häviä vaikka kuinka kauan käyttäisi. Ostin myös amwayn huulirasvaa, eikä se ainakaan haissut milekään. Huulipunista en tiedä.
Itse painin saman ongelman kanssa vuosikaudet, kun sitten yllättäen löysin Marykay kosmetiikka tuotteet. Kahdessa viikossa saa tuloksia ja kaikille laaditaan oma hoito-ohjelma. Niitä saa kokeilla, ennen kuin ostaa ja tuotteita vaihdetaan, jos ei sovi. (olen kokeillut myös noita amwayn tuotteita).
- Pauli Ojanperä
It's well known that the Republican Party has strong ties to Amway, its founders, and its kingpin distributors. After all, co-founder Richard M. DeVos is one of the biggest contributors to the party; his daughter-in-law Betsy, wife of son Dick, has been the Republican Committee Chair in Michigan. Dexter Yager, Bill Britt, and many other Amway distributor "leaders" have contributed heavily to the party and to individual candidates. Sue Myrick, Representative from North Carolina, owes her election to Yager and his Amway organization. Former President Bush has spoken at Amway-related functions, as have former President Gerald Ford, and Republican heavyweights Newt Gingrich, Oliver North, and many others. Gingrich brokered a tax loophole plan that benefits Amway's owners -- and nobody else! -- to the tune of millions of dollars annually.
http://www.mlmsurvivor.com/ambush.htm - maksaja
Vaimoni on harrastanut tätä touhua jo useamman vuoden. Taloudellinen tulos pahasti miinuksella.
Yrityksen puutteesta ei häntä voi syyttää. Viikonloppuseminaari on vähintäin 2 kertaa kuukaudessa, lisäksi 2 - 3 iltatilaisuutta viikossa.
Näihin tietysti on ostettava lippu ja maksettava matkakulunsa, on käyty Saksassa ja Ruotsissa monta kertaa. Ei näkyvää tulosta, onneksi Itsenäsellä Liikkenharjoittajalla on edes osa-aikatyö jolla voi tätä hulluttelua maksaa. Käsittääkseni onkin oltava apteekkarin tai lääkärin tulot ennekuin tämän perse kestää.
Lasten hyväksyntää jatkuville ilta- ja viikoloppureissuille haetaan juuri näillä
"sitten kesällä Disneylandiin" tyylisillä puolilupauksilla jotka lapsiparka uskoo kun kerran
äiti sanoo ! Lisäksi tuolla jossain kommenteissa
puhuttiin näistä matkoista "kannustimina". Nimitys
on väärä, ei nämä ole ilmaisia vaan omalla työllä ja "aktiivisella kuluttamisella" raakemman mukaan maksettu, jos sellaisen joku saa.
Illuusio itsensä takana olevien bisnesten provisioista pitänee kutinsa vain niin kauan kun täytät tietyt kriteerit ja pistearvot. Meillä se on hoidettu ostamalla omat kaapit täyteen kahvia, teetä, spagettia, oliiviöljyä, kirjallisuutta jne jne. Tuotteet ovat ylihintaisia laatuunsa/riittoisuuteensa nähden mutta toimivia sinänsä.
Toiminta muistuttaa uskonnollista hurmahenkistä
herätysliikettä joka luo voimakkaan tunteen kuulumisesta "valittuun" joukkoon ja pelastuksen sanoma on saatava leviämään yli maanpiirin.
Ryhmän sisällä (ylälinja-alamainen) on voimakas
valvonta. Pidetään yhteyttä yötä päivää ja lähetetään sähköpostit täyteen viestejä joissa kehotetaan "aktiiviseen kuluttamiseen", siis käytännössä tekemään sitä mitä vaimorukkakin tekee eli ostamaan asioita joita ei edes tarvitse.
Painostusta tulee viesteissä tyyliin "jo sinkkukin ostaa kuukaudessa x€ tavarat, sinun 5-henkisen perheesi pitäisi kuluttaa 5x". Kuukauden vaihteen lähestyessä vielä kehotetaan ostamaan pikkuisen lisää, että saadaan pistearvot kuntoon. Sinisilmäinen alalinjahan tekee työtä käskettyä ja
tilaa.
Nämä viikonloppujen seminaarit ovat sitten varmaan juttu sinänsä. Ainakin niitä koskevat käyttäytymisohjeet muistuttavat armeijaa.
"Kun viet uuden ehdokkaan ylälinjan puheille, esittele heidät ja poistu" älä puhu tästä tai tuosta asiasta mitään, älä tee sitä tai tätä jne,jne. Valvontaa on ihmisillä kuin Neuvostoliitossa.
Minä ajattelen niin että jos minun pitäisi tienata
2000 euroa kuukaudessa 10% marginaalilla(provisio)
silloin olisi myyntiä oltava joka kuukausi 20000
Kun käytännössä provisio on ehkä 4 - 6 (5) olisi liikevaihtotavoite 40000. Siis kuukaudessa. Siis joka kuukausi. Jos ketjussasi on vaikkapa 100 ihmistä, pitäisi näiden kaikkien aktiivisesti kuluttaa 400€ kuukaudessa. Tähän ei enää mummot ja vaarit riitä. Ystävyyssuhteet tällä tyrkytyksellä kyllä tehokkaasti lopettaa.
Mielestäni on huomattavasti helpompi tienata sama raha aivan normaalilla palkka työllä.
Homma varmaan menee mukavasti niin kauan kun verkostossa mukana olevien määrä kasvaa eksponentiaalisesti. Se kärsii myös joidenkin lopettamisen. Kuitenkin uusia on mukaan tultava aina enemmän kuin vanhoja lopettaa: (vastaväitteistä huolimatta heitäkin on)
Suomi on kuitenkin kohta täynnä ja se joka luulee
Venäjältä rahaa tienaavansa vetää kyllä vesiperän.
Sitä porukkaa ei kontroilloida huutamalla kerran viikossa lavalla "Ihanaa". Venäjälle menon voi ymmärtää vain siten, että Suomessa on markkinan
kyllästymispiste jo saavutettu eikä uutta porukkaa tule entiseen malliin mukaan. Venäjällä on 150 miljoonaa ihmistä, joista ainakin osa tietysti mukaan lähteekin. Onnea vain Siperian alalinjan kanssa.
Meidän kohdalla saldo on noin 4000-5000 euron kulut ja vituralle mennyt avioliitto.
Toivottavasti jollakin käy mielessä tavallinen rehellinen työntekokin, ei toisilleen pesuaineita myymällä Suomi kauaa elä.
On tämä myös mielestäni vahvasti elämänarvokysymys. Joillekin tämä on moraaliltaan arveluttavaa toimintaa juuri sukulaisten ja tuttavien pakottamisen takia. Toiset taas vähät välittää. Toivottavasti ensinmainitut säilyy enemmistönä. Amway on firmana vanha, USA:n nettipalstoilta löytyy runsaasti mielenkiintoisia
ihmiskohtaloita tämän "liiketoiminnan" tiimoilta.
Myös verottajan mielipide näistä on vielä Suomessa
suuremmassa mitassa testaamatta.- Asura
että miksi hitossa pitää juosta jatkuvasti Ruotsissa ja Saksassa?
Saahan sitä miinuksille minkä tahansa ku laittaa rahansa matkoihin...
Tarkoitus on että aletaan rakentamaan lähiympäristössä, ainakin terveellä järjellä ajateltuna.
Kuukausiseminaareja ei ole kahta kertaa kuussa, ei ainakaan Internet Servicen systeemissä. Eikä ole mitään valvontaa tarvittu...
Vielä sukulaisten ja tuttavien käsittelystä on jokainen itse vastuussa, ei Amway. Toimintatapoja on niin monenlaisia ja jokainen valitsee omansa.
Meidän avioliittoa tämä taas on vahvistanut ja menee paremmin kuin ennen bisnestä.
Älä sotke Amwaytä, joka toimittaa tuotteet, toimintatapoihin joilla bisnestä rakennetaan. Siihen tulee oppi koulutus systeemistä. Amway laatii eettiset säännöt, joiden puitteissa on toimittava. - maksaja
Asura kirjoitti:
Tarkoitus on että aletaan rakentamaan lähiympäristössä, ainakin terveellä järjellä ajateltuna.
Kuukausiseminaareja ei ole kahta kertaa kuussa, ei ainakaan Internet Servicen systeemissä. Eikä ole mitään valvontaa tarvittu...
Vielä sukulaisten ja tuttavien käsittelystä on jokainen itse vastuussa, ei Amway. Toimintatapoja on niin monenlaisia ja jokainen valitsee omansa.
Meidän avioliittoa tämä taas on vahvistanut ja menee paremmin kuin ennen bisnestä.
Älä sotke Amwaytä, joka toimittaa tuotteet, toimintatapoihin joilla bisnestä rakennetaan. Siihen tulee oppi koulutus systeemistä. Amway laatii eettiset säännöt, joiden puitteissa on toimittava.nuo eettiset säännöt, jos sellaiset oikeasti on olemassa pitäisi uusia tai sitten niiden noudattamista valvomaan, koska tähän mennessä säännöt ovat sallineet valehtelua, puolitotuuksia, katteettomia lupauksia ja asioita jotka lakituvassa täyttäisivät petoksen tunnusmerkistön. Kun näitä esittää tuttu ihminen tai jopa sukulainen niin menee moni retkuun. Ei voi mitään.
Hyvä jos voit hyvin ja menestyt. Menestystä jatkossakin.
Onko muuten totta, että USA:ssa Amwayn tuotteissa on tarra jossa sanotaan että 54 % toimintaan osallistuvista ei tienaa mitään ja loput keskimäärin alle 65 Dollaria kuussa ? Näkyi tuolla jollain toisella keskustelupalstalla. - sussu
Huonosti on asiat kun amway vie avioliitonkin jo. Hei mut pitäishän vaimolla nyt jotain järkee olla? Vaikka kuka kuinka sanoo niin eihän nyt itelle osteta kaappeja täyteen.. Minäki oon mukana ja ostan sieltä aina mitä tarviin. Mut hei hei nyt meni vähä liioitteluks, viikonloppuseminaareja muka 2 kertaa kuussa??? Meillä on kerrankuussa seminaari joka on lauantaisin ja viikonloppuseminaareja on 2 kertaa vuodessa! sit tietty esittely keikat päälle. Me ei oo kyllä missään ulkomailla juostu? Mitä ihmettä te siellä, voihan bisnestä tehä lähiympäristössäkin. Minä kyllä plussalla olen koko ajan vaikka en huimia summia tienaakkaan, mut bonuksilla saan korvattua itelle tulevat tuotteet ja sit myyntivoitto. että tuotteen on tosi hyviä ja pitkäkestosia.
- pocahonttas
Luin artikkelisi. Kävin uteliaisuuttani asianomaisessa "tilaisuudessa". Ihmiset siellä olivat yl. jonkin rankan kriisin läpi käyneitä ja saanet noiden kasettien ja hurma kirjallisuuden kautta pelastuksen olla avuksi myymällä hienoja ja laadukkaita tuotteita(auttavat ystäviään?). Sanoin ääneen tämän tuntemuksen???? Kahden päivän aikana oli tehtävä päätös ryhtyä jälleenmyyjäksi tai jättää. Tuntui,että tässä sotkeutuvat sinisilmäisyys, hyvä uskoisuus ja kova bisnes, mitä he eivät näe todellisuudessa! Minusta on silti parempi tehdä raskasta työtä, saada ansioni mukaan kuukausi palkka ja hyvää palautetta hyvista palveluista. Ei minusta ole tähän hurmahenkisyyteen.
- jukka
Ihanaa, kun joku joka todella on nähnyt asian on vihdoin rehellinen!
- jukka
Asura kirjoitti:
Älä sotke Amwaytä, joka toimittaa tuotteet, toimintatapoihin joilla bisnestä rakennetaan. Siihen tulee oppi koulutus systeemistä. Amway laatii eettiset säännöt, joiden puitteissa on toimittava.Olettepahan todella ammattitaitoisia ja tiedätte,mitä myytte, jos ette hanki koulutusta. Koulutuksiin osallistuminen maksaa. Tässä keskustelussa on kyllä nähty Amwayta edustavien etiikka.
- tieto lisää tuskaa
Maanantai-illalla tulee TV 1 tai 2 iltakymmenentienoilla verkostomarkkinointia käsittelevä ohjelma.
Toivottavasti tätä Amwaytäkin käsitellään siinä
Kaikki katsomaan- Mama
on ajanhenki tulee tv1 klo. 22.10
- sponsori
Eipä tullut Amwaysta.Amway on liikevaihdoltaan 6200 miljoonan dollarin yhtiö joka jakoi yli 60% tuotosta Liikkeenharjoittajilleen.Harjoittanut toimintaa 46-vuotta ja toimii tällä hetkellä noin 90 maassa.Amway maksaa myös rojaltituloa tietyssä vaiheessa.Siis tuloa joka periytyy jälkipolville.Yhteistyökummpaneina muun muassa Nokia,Philips, Toyota jne.Ehkä nämä firmat eivät lähde epämääräisten firmojen yhteistyökumppaneiksi.Tuotteiden kaupustelu ei ole se ykkösjuttu vaan jokainen ostaa Internet verkkokaupasta mitä haluaa tai tarvitsee.Esittelemme tämän mahdollisuuden ja sillä hyvä.Eettisyydestä sen verran että Amway toimii tiiviisti UNISEF:n kanssa ja auttaa paikallistasolla yhteisöjä.Huoli ympäristöstä kuuluu myös toimintaetiikkaan.Kaksi yhtiöö on saanut YK:n ympäristöpalkinnon maailmassa ja toinen niistä on Amway.Taitaa Amway painia eri sarjassa kuin moni onnenonkija verkostoyhtiö.
- liikevaihtoon
sponsori kirjoitti:
Eipä tullut Amwaysta.Amway on liikevaihdoltaan 6200 miljoonan dollarin yhtiö joka jakoi yli 60% tuotosta Liikkeenharjoittajilleen.Harjoittanut toimintaa 46-vuotta ja toimii tällä hetkellä noin 90 maassa.Amway maksaa myös rojaltituloa tietyssä vaiheessa.Siis tuloa joka periytyy jälkipolville.Yhteistyökummpaneina muun muassa Nokia,Philips, Toyota jne.Ehkä nämä firmat eivät lähde epämääräisten firmojen yhteistyökumppaneiksi.Tuotteiden kaupustelu ei ole se ykkösjuttu vaan jokainen ostaa Internet verkkokaupasta mitä haluaa tai tarvitsee.Esittelemme tämän mahdollisuuden ja sillä hyvä.Eettisyydestä sen verran että Amway toimii tiiviisti UNISEF:n kanssa ja auttaa paikallistasolla yhteisöjä.Huoli ympäristöstä kuuluu myös toimintaetiikkaan.Kaksi yhtiöö on saanut YK:n ympäristöpalkinnon maailmassa ja toinen niistä on Amway.Taitaa Amway painia eri sarjassa kuin moni onnenonkija verkostoyhtiö.
se ei ole 6200 milj. vaan 6,2 mijardia.
- sponsori
liikevaihtoon kirjoitti:
se ei ole 6200 milj. vaan 6,2 mijardia.
Miljardi ole 1000 miljoonaa?Siis 6 miljardia on yhtä kuin 6000 miljoonaa ja edelleen 6,2 miljardia on sama kuin 6200 miljonaa?
- olet
sponsori kirjoitti:
Miljardi ole 1000 miljoonaa?Siis 6 miljardia on yhtä kuin 6000 miljoonaa ja edelleen 6,2 miljardia on sama kuin 6200 miljonaa?
ajatusvirhe...
- ei aivopesty
olet kirjoitti:
ajatusvirhe...
Ei toistamalla mantraa sonystä ja philipsistä sekä jostain ympäristömerkistä josta kukaan ei tunnu tietävän mitään saa mustasta valkoista. Amway yrittää myydä aloituspaketteja ja saada uhrit uskomaan siihen, että joku toinen tekee työt puolestasi niinkuin eräskin "Sponsori" viestissään niin laittamattomasti sanoi. Kun joku ostaa aloituspaketin ja kantaa rahaa koulutustilaisuuksiin sekä ostaa "opintomateriaaleja" tasaiseen tahtiin on yhtiön kannalta sama, ostaako joku jotakin muuta vai ei.
Tärkeintä on saada uusia työmuurahaisia koukkuun ja aloituspaketteja kaupaksi, sekä tietysti maksamaan vuosittaiset jäsenmaksut että motivaatio
säilyy. Sairasta ja kallista - Sponsori
ei aivopesty kirjoitti:
Ei toistamalla mantraa sonystä ja philipsistä sekä jostain ympäristömerkistä josta kukaan ei tunnu tietävän mitään saa mustasta valkoista. Amway yrittää myydä aloituspaketteja ja saada uhrit uskomaan siihen, että joku toinen tekee työt puolestasi niinkuin eräskin "Sponsori" viestissään niin laittamattomasti sanoi. Kun joku ostaa aloituspaketin ja kantaa rahaa koulutustilaisuuksiin sekä ostaa "opintomateriaaleja" tasaiseen tahtiin on yhtiön kannalta sama, ostaako joku jotakin muuta vai ei.
Tärkeintä on saada uusia työmuurahaisia koukkuun ja aloituspaketteja kaupaksi, sekä tietysti maksamaan vuosittaiset jäsenmaksut että motivaatio
säilyy. Sairasta ja kallistaPaskan jauhaminen.Vain ne ovat tärkeitä toiminnan kannalta jotka ovat mukana.Tämä on vain bisnes..ei sen enempää.
- on viestisi
Sponsori kirjoitti:
Paskan jauhaminen.Vain ne ovat tärkeitä toiminnan kannalta jotka ovat mukana.Tämä on vain bisnes..ei sen enempää.
koska tarvitset koko ajan uusia kusetettavia verkostoosi että se pysyisi hengissä ja tienaisi rahaa. Emmekö me kaikki, joita et vielä ole värvännyt mukaan ole silloin jopa tärkeämpiä kuin ne onnettomat jotka jo ovat uskoon tulleet ?
- Nipatti
sponsori kirjoitti:
Ole ainakin kolmas, joka näillä palstoilla toteaa Amwayn yhteydessä tuo YK:n ympäristöpalkinnon. Kukaan ei ole pyynnöstä kertonut linkkiä, josta asian voisi tsekata, minkälaisesta palkinnosta on kyse. Taitaa olla vain yksi ylälinjan viesti, jota ylälinjan yläpuolella olevat haluavat toistettavan.
- Sponsori
Nipatti kirjoitti:
Ole ainakin kolmas, joka näillä palstoilla toteaa Amwayn yhteydessä tuo YK:n ympäristöpalkinnon. Kukaan ei ole pyynnöstä kertonut linkkiä, josta asian voisi tsekata, minkälaisesta palkinnosta on kyse. Taitaa olla vain yksi ylälinjan viesti, jota ylälinjan yläpuolella olevat haluavat toistettavan.
http://www.amway-europe.com/default.asp?lan=uk&zone=GeneralInformation&num=2&sub=101
- Sponsori
Nipatti kirjoitti:
Etsi netistä ihan itse.
AMWAY CORP. RECEIVES UNITED NATIONS AWARD -- HON. PAUL B. HENRY (Extension of Remarks - July 18, 1989)
[Page: E2554]
---
HON. PAUL B. HENRY
in the House of Representatives
TUESDAY, JULY 18, 1989
Mr. HENRY. Mr. Speaker, I am pleased to report to my colleagues that Amway International, headquartered in Ada, MI, has recently received the prestigious and coveted `Environmental Achievement Award' from the United Nations Environment Program. Amway Corp. Chairman Jay VanAndel and President Richard DeVos accepted the award on behalf of Amway International at the United Nations in New York City on World Environment Day, June 5, 1989.
This year alone, Amway Corp. is sponsoring three environmental programs designed to raise world awareness of problems plaguing our fragile sphere. This past spring, Amway supported an international team in the Icewalk Expedition to the North Pole which on May 14 planted the flag of the United Nations at the North Pole.
Amway is one of the first corporations to participate in the American Forestry Association's Global Releaf project. The Forestry Association has set a goal of 100 million trees to be planted by the year 1992. And in an effort to help reach this goal, Amway is giving seedlings to all its employees and major distributors. The company is also sponsoring a special display at the United Nations headquarters of Inuit stone sculptures. This exhibition, entitled `Masters of the Artic,' showcases the diverse culture and history of the Inuit people.
Mr. Speaker, Amway Corp. has been a good corporate citizen to the people of west Michigan, home to its international headquarters. It is therefore a particular honor to see it receive international recognition by the United Nations for its contributions to environmental understanding and stewardship. I know that my colleagues join with me in extending congratulations to the thousands upon thousands of Amway employees and distributors who share in this award. - siis hehän
Sponsori kirjoitti:
Etsi netistä ihan itse.
AMWAY CORP. RECEIVES UNITED NATIONS AWARD -- HON. PAUL B. HENRY (Extension of Remarks - July 18, 1989)
[Page: E2554]
---
HON. PAUL B. HENRY
in the House of Representatives
TUESDAY, JULY 18, 1989
Mr. HENRY. Mr. Speaker, I am pleased to report to my colleagues that Amway International, headquartered in Ada, MI, has recently received the prestigious and coveted `Environmental Achievement Award' from the United Nations Environment Program. Amway Corp. Chairman Jay VanAndel and President Richard DeVos accepted the award on behalf of Amway International at the United Nations in New York City on World Environment Day, June 5, 1989.
This year alone, Amway Corp. is sponsoring three environmental programs designed to raise world awareness of problems plaguing our fragile sphere. This past spring, Amway supported an international team in the Icewalk Expedition to the North Pole which on May 14 planted the flag of the United Nations at the North Pole.
Amway is one of the first corporations to participate in the American Forestry Association's Global Releaf project. The Forestry Association has set a goal of 100 million trees to be planted by the year 1992. And in an effort to help reach this goal, Amway is giving seedlings to all its employees and major distributors. The company is also sponsoring a special display at the United Nations headquarters of Inuit stone sculptures. This exhibition, entitled `Masters of the Artic,' showcases the diverse culture and history of the Inuit people.
Mr. Speaker, Amway Corp. has been a good corporate citizen to the people of west Michigan, home to its international headquarters. It is therefore a particular honor to see it receive international recognition by the United Nations for its contributions to environmental understanding and stewardship. I know that my colleagues join with me in extending congratulations to the thousands upon thousands of Amway employees and distributors who share in this award.Antoivat YK:lle rahaa ! Sponsoroivat kävelyretkeä pohjoisnavalle ! Ympäristömerkki MY ASS!
- Sponsori
siis hehän kirjoitti:
Antoivat YK:lle rahaa ! Sponsoroivat kävelyretkeä pohjoisnavalle ! Ympäristömerkki MY ASS!
Vaikka itse Jeesus kertoisi sinulle asioita et pysty niitä vastaanottamaan.Valitettavasti kuulut ihmisiin jotka eivät ole koskaan menossa minnekään.En hukkaa aikaani sellaisiin ihmisiin.Loppu
- on ihan helppo uskoa
Sponsori kirjoitti:
Vaikka itse Jeesus kertoisi sinulle asioita et pysty niitä vastaanottamaan.Valitettavasti kuulut ihmisiin jotka eivät ole koskaan menossa minnekään.En hukkaa aikaani sellaisiin ihmisiin.Loppu
verrattuna tähän Amway soopaan
- maksaa
siis hehän kirjoitti:
Antoivat YK:lle rahaa ! Sponsoroivat kävelyretkeä pohjoisnavalle ! Ympäristömerkki MY ASS!
joutsenmerkin käyttökin...
- oli huijausta
maksaa kirjoitti:
joutsenmerkin käyttökin...
Hommahan on niin, että Amwayn LOC pesuainetta
meille myydään YK:n ympäristöpalkinnon saaneena tuotteena. Näin ainakin pari täkäläistä ILH:ta tekee
Muussakin Amway:n myyntipuheessa tuo ympäristösertifikaatti on voimakkaasti esillä, tavoitteena tietysti positiivinen vaikutus yhtiön imagoon. Näkyy tämänkin palstan muutamissa kirjoituksissa.
Kuitenkin totuus on ilmeisesti se, ettei Amway ole tehnyt muuta ympäristötekoa kuin sponssannut yhtä tai kenties jopa useampaa "tapahtumaa", joissa YK myös mukana. Siis antanut rahaa, ostanut todellakin tämän "tunnustuspalkinnon". Jos se olisi tapahtnut rikollisin keinoin olisi kai kyse
lahjonnasta.
Amwayn tuotteilla eikä firmalla sinänäsä ei ole
mitään ympäristösertifikaattia tai muutakaan todistetta ympäristöystävällisyydestä.
Ennemminkin tuhansien ylihintaisilla tuotteilla täytettyjen pahvilaatikoiden lähettely ympäri maailman voisi olla lähempänä ympäristörikosta.
Amwayn ympäristösertifikaattiin vetoava markkinointi on mielestäni petoksen rajamailla olevaa mainontaa. - Lotta-potta
sponsori kirjoitti:
Mikä se toinen yhtiö on?
- timantti
Lotta-potta kirjoitti:
Mikä se toinen yhtiö on?
toinen yhtiö on internet services-koulutus systeemi joka on todella hyvä! suosittelen
- näillä koulutuksilla
timantti kirjoitti:
toinen yhtiö on internet services-koulutus systeemi joka on todella hyvä! suosittelen
kerätä ne viimeiset rahat uskovaisilta pois. Ylälinja viestittää myyntitavoitteesta jääneille koulutustarpeen tilanteen korjaamiseksi. Lycka Till!
- sussu
Mmm olenpa hyvinkin kuullut, että siitä on todella monet saaneet ja saavat edelleen rahaa. Itekkin oon tässä mukana, en toimi kovin aktiivisesti, mut kuussa kummiski bonusta ja myyntivoittoa 50-200eur. Miun sponsori saa pelkkää bonusta 400-700 eur joka kuukausi ja yksui tuttavani tienaa tällä joka kuukausi 1000-2000 euroa. Ja tuotteet on todella hyviä, kieltämättä kahvia en kyllä sieltä osta, mutta kaikki muu.
- menestyen
minäkin olen mukana ja en ole vielä menestyny mutta minusta tää on kivaa porukkaa. vaikka en tekis mitään niin kukaan ei valita kuten normaali töissä ja eläkkeelle pääsee 3-5v töitä tehden.
- amwaylainen
menestyen kirjoitti:
minäkin olen mukana ja en ole vielä menestyny mutta minusta tää on kivaa porukkaa. vaikka en tekis mitään niin kukaan ei valita kuten normaali töissä ja eläkkeelle pääsee 3-5v töitä tehden.
Huh huh mitä tekstiä täällä on! Olen itse Amwyssä mukana vasta aloittanut ja teen tätä harrastuksena samanlailla kun esim tupperwarea joskus aikoinani. Siinä myös maksetaan oma esittelylaukku samoin kun Amwayllä startti paketti. Kun tuotteilla on 3kk vaihto ja palautus oikeus ne eivät ole paskoja joten on ihmisen oma moka jos ei "kehtaa" palauttaa. Sitten on kyllä ihan turha kirjotella täällä ja mustamaalata tuotteita. Tuotteet TODELLA laadukkaita ja niille kyllä löytyy käyttäjiä varmasti moni kirjoittaja ostaisi jos saisi ensin kokeilla. Monilla vaan ennakko asenne verkostomarkkinointiin ja halu vinkua ja valittaa joka asiasta. Jokainen tekee omat ratkaisut... niille kelle laadulla ei väliä shop pirkkaa. Olen saanut paljon uusia YSTÄVIÄ ja koulutusta esim:kasvonhoito, meikkaus ja värikurssit joten jo pelkästään sen takia miust tää on todella kivaa ja halpaa!!!!!!!!!!!
- menestyen
amwaylainen kirjoitti:
Huh huh mitä tekstiä täällä on! Olen itse Amwyssä mukana vasta aloittanut ja teen tätä harrastuksena samanlailla kun esim tupperwarea joskus aikoinani. Siinä myös maksetaan oma esittelylaukku samoin kun Amwayllä startti paketti. Kun tuotteilla on 3kk vaihto ja palautus oikeus ne eivät ole paskoja joten on ihmisen oma moka jos ei "kehtaa" palauttaa. Sitten on kyllä ihan turha kirjotella täällä ja mustamaalata tuotteita. Tuotteet TODELLA laadukkaita ja niille kyllä löytyy käyttäjiä varmasti moni kirjoittaja ostaisi jos saisi ensin kokeilla. Monilla vaan ennakko asenne verkostomarkkinointiin ja halu vinkua ja valittaa joka asiasta. Jokainen tekee omat ratkaisut... niille kelle laadulla ei väliä shop pirkkaa. Olen saanut paljon uusia YSTÄVIÄ ja koulutusta esim:kasvonhoito, meikkaus ja värikurssit joten jo pelkästään sen takia miust tää on todella kivaa ja halpaa!!!!!!!!!!!
aivan ja saahan systeemistä positiivisia ajatuksia ikinä en ois noin kehittäviä kirjoja lukenut kuin nyt oon.
- Veka
amwaylainen kirjoitti:
Mistä löytyy testi, jossa edes joku AmWayn tuote olisi puolueettomasti testattu? Jos myyt tuotetta väittäen sitä laadukkaaksi, niin kyllä siitä pitäisi olla jotain todistetta esittää, muutakin kuin moninkertainen hinta. Muutenkin minä en voi käsittää sitä, miten Amwayn kokoinen pieni yritys pystyisi satsaamaan tuotekehitykseen niin paljon että pystyisi kilpailemaan laadulla suurten valmistajien kanssa. Mutta kaikkihan on totta mitä ylälinjalta kuulee..
- Anssi Pohjanmaalta
Veka kirjoitti:
Mistä löytyy testi, jossa edes joku AmWayn tuote olisi puolueettomasti testattu? Jos myyt tuotetta väittäen sitä laadukkaaksi, niin kyllä siitä pitäisi olla jotain todistetta esittää, muutakin kuin moninkertainen hinta. Muutenkin minä en voi käsittää sitä, miten Amwayn kokoinen pieni yritys pystyisi satsaamaan tuotekehitykseen niin paljon että pystyisi kilpailemaan laadulla suurten valmistajien kanssa. Mutta kaikkihan on totta mitä ylälinjalta kuulee..
Ota ensin selvää mistä puhut.
Amway on mailman suurin tän alan yritys lvv.n 4,6Miljaria dollaria.
Pelkästään meikkisarja on mailman 5:si myydyin ilman mainontaa..että se siitä suunsoitosta...
Mutta arvelen että haluat herättää keskustelua...niin pitääkin. Itsekkin aikoinaan sanoin baarissa kun ei oikein tyttöjen kanssa juttua riittänyt et kyllä JR on kova mies Dallasissa ja aina riitti juttua... - Asura
Pelkästään meikkisarja on mailman 5:si myydyin ilman mainontaa..että se siitä suunsoitosta...
Mutta arvelen että haluat herättää keskustelua...niin pitääkin. Itsekkin aikoinaan sanoin baarissa kun ei oikein tyttöjen kanssa juttua riittänyt et kyllä JR on kova mies Dallasissa ja aina riitti juttua...Liikevaihto viime tilikaudella oli 6,2 mrd USD ja edellisellä 4,9 mrd USD.
Mistä saat sen 34 € riskin aloittamisessa? Kyllä mulla on sellainen tieto, että rahat takas takuu 90 päivää koskee myös aloituspaketteja. - Veka
Mutta arvelen että haluat herättää keskustelua...niin pitääkin. Itsekkin aikoinaan sanoin baarissa kun ei oikein tyttöjen kanssa juttua riittänyt et kyllä JR on kova mies Dallasissa ja aina riitti juttua...L'Orealin liikevaihto on 16 Mrd, P&G-yhtymän (mm. Max Factor) liikevaihto oli viime vuonna 51 Mrd, liikevoitto 9 Mrd. Tuotekehitykseen kyseinen yhtiö käytti 1,3 Mrd, eli siis kolmasosan koko Amwayn liikevaihdosta. Amway on yrittänyt valloittaa Amerikan markkinoita 40 vuotta omilla tuottteillaan, liikevaihto siellä on ollut jo pitkään laskussa. Vieläkin kaipaisin sen testin tuloksia, missä näiden tuotteiden laatu todistetaan..
Toisaalta jos käytät Amway:tä tutustuaksesi naisiin, niin sitä ei tietenkään voi rahalla mitata. Toivottavasti käy flaksi. - Anssi Pohjanmaalta
Asura kirjoitti:
Liikevaihto viime tilikaudella oli 6,2 mrd USD ja edellisellä 4,9 mrd USD.
Mistä saat sen 34 € riskin aloittamisessa? Kyllä mulla on sellainen tieto, että rahat takas takuu 90 päivää koskee myös aloituspaketteja.Noh suurinpiirtein keskiarvo...
No oletpa oikeassa ton 34€ suhteenkin.Mut että minäkin saisin kiksejä niin tehdään kompromissi.
34€ on riski 90 päivän jälkeen...heh heh - Anssi Pohjanmaalta
Veka kirjoitti:
L'Orealin liikevaihto on 16 Mrd, P&G-yhtymän (mm. Max Factor) liikevaihto oli viime vuonna 51 Mrd, liikevoitto 9 Mrd. Tuotekehitykseen kyseinen yhtiö käytti 1,3 Mrd, eli siis kolmasosan koko Amwayn liikevaihdosta. Amway on yrittänyt valloittaa Amerikan markkinoita 40 vuotta omilla tuottteillaan, liikevaihto siellä on ollut jo pitkään laskussa. Vieläkin kaipaisin sen testin tuloksia, missä näiden tuotteiden laatu todistetaan..
Toisaalta jos käytät Amway:tä tutustuaksesi naisiin, niin sitä ei tietenkään voi rahalla mitata. Toivottavasti käy flaksi.Silti edelleen viidenneksi suurin....
Eiköhän toi 90 pvän palautusoikeus ja esim. Suomen 64% kasvu viime vuonna jo jotain todista? - on helpompi tuplata
Silti edelleen viidenneksi suurin....
Eiköhän toi 90 pvän palautusoikeus ja esim. Suomen 64% kasvu viime vuonna jo jotain todista?kuin 1000 euroa. Kasvulukuja ei kannata mainostaa.
Kerro sen sijaan ILH:n keskimääräinen
verotettava tulo tästä liiketoiminnasta viime vuodelta. - Anssi Pohjanmaalta
on helpompi tuplata kirjoitti:
kuin 1000 euroa. Kasvulukuja ei kannata mainostaa.
Kerro sen sijaan ILH:n keskimääräinen
verotettava tulo tästä liiketoiminnasta viime vuodelta.Mistä minä voin tietää muiden tulot?
Eikä paljon kiinnostakkaan... - kun useimmilla
Mistä minä voin tietää muiden tulot?
Eikä paljon kiinnostakkaan...Teidänuskoisilla on vain menoja !
- jaa
Veka kirjoitti:
jaa. no. en usko että oikein testejä löytyy kun Amway ei panosta tippaakaan median välityksellä mainontaan. itse uskon helpommin , kuin esim. tv shopin tai muiden vertailuista, kun luotettava kaveri kehuu tuotetta paremmaksi kuin muut.
Kaikki raha mikä muilla yhtiöillä menee mainontaan , Amway antaa sen ILH:ille jotta ne kertovat siitä eteenpäin. - Ponteva lakeuksilta
Mutta arvelen että haluat herättää keskustelua...niin pitääkin. Itsekkin aikoinaan sanoin baarissa kun ei oikein tyttöjen kanssa juttua riittänyt et kyllä JR on kova mies Dallasissa ja aina riitti juttua...Otappa selville, mikä on Amerikan myydyin ja miten kauan jo peräkkäin, ilman mainontaa.... sieltä Dallasista.
- kyllästynyt
jaa kirjoitti:
jaa. no. en usko että oikein testejä löytyy kun Amway ei panosta tippaakaan median välityksellä mainontaan. itse uskon helpommin , kuin esim. tv shopin tai muiden vertailuista, kun luotettava kaveri kehuu tuotetta paremmaksi kuin muut.
Kaikki raha mikä muilla yhtiöillä menee mainontaan , Amway antaa sen ILH:ille jotta ne kertovat siitä eteenpäin.On moniamuitakin, jotka eivät markkinoi tuotettaan ja myyvät sen suoraan jälleenmyyjän kautta kuluttajalle. Silti nämä käyttävät kliinisiä testejä ja pulueettomia laboratorioita ja monia kymmeniä tuhansia ihmisiä testää tuotteet usean vuoden ajan ennen kuin ne tulevat markkinoille. Missä esim. kosmetologien julkaisuissa tai muissa testeissä ja vertailuissa amway on ollut esillä.
- Lupasi raportoida miten menee
Mutta ei ole ketjuunsa vastannut enää hetkeen.
Onkohan Ylälinja tukkinut suun ? - mikä vie
Näläntunteen,,,,,älkää vaan missään nimessä ostako sitä.!
Ainakaan omaan käyttöön.Kamalan makuinen,kallis ja jää hampaisiin kiinni.
Eli täyttä P****a,kehukaa pois miten hyvä se on,mut älkää vaan ostako.
Syötän seuraavalle kauppurille patukan,ennenkuin ostan siltä mitään.
POSITRIM/protein bar.
Kiertäkää kaukaa.- Asura
tiedoksi, proteiinipatukka EI OLE suklaapatukka, eikä muukaan makeinen...
- syönyt
Asura kirjoitti:
kuinka monta tälläistä patukkaa.?
Ja voitko kirkkain silmin väittää,että olipas hyvää.?
Siis paskemman makuista juttua ei ihan äkkiä tule ainakaan mun mieleen.
Maku jutuistahan ei voi kinata,,,,mut Haloo.
Ja voi miten halpaa,,,,paketin hinnalla saa varmaan muovikassillisen marsseja tai muuta vastaavaa.
Loistava esimerkki taas kusetuksesta mitä on meidän vaimolle myyty.
Se mikä tässä asiassa on hyvää,meille ei tule ainutkaan amwayn myyjä.
Tai tulkoon vaan tarjoan ensin sellaisen patukan ennenkuin heitän pihalle.
Syökää siellä seminaareissa niitä,toivon mukaan.
Ei normaalit ihmiset niitä voi syödä.! - nopea hopea
syönyt kirjoitti:
kuinka monta tälläistä patukkaa.?
Ja voitko kirkkain silmin väittää,että olipas hyvää.?
Siis paskemman makuista juttua ei ihan äkkiä tule ainakaan mun mieleen.
Maku jutuistahan ei voi kinata,,,,mut Haloo.
Ja voi miten halpaa,,,,paketin hinnalla saa varmaan muovikassillisen marsseja tai muuta vastaavaa.
Loistava esimerkki taas kusetuksesta mitä on meidän vaimolle myyty.
Se mikä tässä asiassa on hyvää,meille ei tule ainutkaan amwayn myyjä.
Tai tulkoon vaan tarjoan ensin sellaisen patukan ennenkuin heitän pihalle.
Syökää siellä seminaareissa niitä,toivon mukaan.
Ei normaalit ihmiset niitä voi syödä.!Joo. Monessakin viestissä mainitaan että idiootit eivät osaa ottaa asioista selvää. Kysyn vaan että mistä selvää voi ottaa. Netistä ei löydy tietoa. Ja sitten jos kysyy joltakin ilh:lta, niin saa tunnin saarnan unelmista ja siitä kuinka amway on muuttanut elämän, jos kysyy jotakin amway- yrityksestä, niin vastausta ei tule. Nyt tietenkin saan vastauksen että olen kysynyt joltakin, joka ei ole täysillä mukana, mutta en usko että 20 ilh:ta joilta asiaa olen kysynyt ei ole täysillä mukana
- Anssi Pohjanmaalta
nopea hopea kirjoitti:
Joo. Monessakin viestissä mainitaan että idiootit eivät osaa ottaa asioista selvää. Kysyn vaan että mistä selvää voi ottaa. Netistä ei löydy tietoa. Ja sitten jos kysyy joltakin ilh:lta, niin saa tunnin saarnan unelmista ja siitä kuinka amway on muuttanut elämän, jos kysyy jotakin amway- yrityksestä, niin vastausta ei tule. Nyt tietenkin saan vastauksen että olen kysynyt joltakin, joka ei ole täysillä mukana, mutta en usko että 20 ilh:ta joilta asiaa olen kysynyt ei ole täysillä mukana
Ilmeisesti et ole kuullut liiketoiminta esittelyä vielä?
Ei Amwayssä ole mitään mystistä. Lisätoetoa saat niinpaljon kuin haluat esim.Minulta tai vaikkapa soittamalla Amway:n Suomen konttorille.
Jotain perustietoa: Mailman suurin tämänalan yritys koko mailmassa.
Viimevuoden liikevaihto noin 4,6 miljardia USD.
Meikkisarja on mailman 5:ksi myydyin. Toimii yli sadassa maassa jne. Lisätietoa saat ottamalla yhteyttä [email protected] - Veka
Ilmeisesti et ole kuullut liiketoiminta esittelyä vielä?
Ei Amwayssä ole mitään mystistä. Lisätoetoa saat niinpaljon kuin haluat esim.Minulta tai vaikkapa soittamalla Amway:n Suomen konttorille.
Jotain perustietoa: Mailman suurin tämänalan yritys koko mailmassa.
Viimevuoden liikevaihto noin 4,6 miljardia USD.
Meikkisarja on mailman 5:ksi myydyin. Toimii yli sadassa maassa jne. Lisätietoa saat ottamalla yhteyttä [email protected]nämä ovat niitä AmWay:n totuuksia. Paljon enemmän kiinnostaisi absoluuttinen totuus. Miksi esim. Amwayn osake vedettiin pois Tokion pörssistä, miksi Amwayn toiminta hyvän alun jälkeen kuihtuu koko ajan, miksi tuhannet ihmiset ovat nostaneet oikeusjuttuja Amwaytä vastaan, miksi Amway yritti tukahdutta kaiken kritiikin jopa internetissä kunnes totesi sen mahdottomaksi, miksi Amwayn tuotehinnasto ei ole julkinen, jne.
Ja ennen kaikkkea, miksi Amwayn koulutustilaisuudet ovat maksullisia? Olisi aika koominen tilanne jos minun työnantajani sanoisi että nyt on pakko lähteä kurssille Saksaan, omalla kustannuksella.
PS. Kuinka moni teistä IBO:ista hyötyi jollain lailla Venäjän markkinoiden avautumisesta? - Anssi Pohjanmaalta
Veka kirjoitti:
nämä ovat niitä AmWay:n totuuksia. Paljon enemmän kiinnostaisi absoluuttinen totuus. Miksi esim. Amwayn osake vedettiin pois Tokion pörssistä, miksi Amwayn toiminta hyvän alun jälkeen kuihtuu koko ajan, miksi tuhannet ihmiset ovat nostaneet oikeusjuttuja Amwaytä vastaan, miksi Amway yritti tukahdutta kaiken kritiikin jopa internetissä kunnes totesi sen mahdottomaksi, miksi Amwayn tuotehinnasto ei ole julkinen, jne.
Ja ennen kaikkkea, miksi Amwayn koulutustilaisuudet ovat maksullisia? Olisi aika koominen tilanne jos minun työnantajani sanoisi että nyt on pakko lähteä kurssille Saksaan, omalla kustannuksella.
PS. Kuinka moni teistä IBO:ista hyötyi jollain lailla Venäjän markkinoiden avautumisesta?Miksi Amwayn koulutus tilaisuudet maksullisia...kysyit.
Ensinnäkään ne eivät ole Amwayn koulutustilaisuuksia vaan Network 21 tilaisuuksia.(Meidän oman koulutusjärjestälmämme). Suomen seminaareihin on pääsymaksu 15€ koko päivästä...onko se paljon? Otappa esim.Kauppalehti käteen ja katso mitä yrityseminaarit ym muut koulutus seminaarit maksavat.
Eikä nyt niin hirveesti kiinnosta mitä Tokion pörssissä tapahtuu, en ole hirveesti muutenkaan ko. pörssiä seurannut.
Venäjän markkinoista sen verran että siellä ensimmäisen kuukauden aikana rekisteröityi yli 300.000 ihmistä.Minun linjani on kasvanut siellä jo kolminkertaiseksi verrattuna Suomeen ja yhdessä viikossa!!! Sinä aikana kun kysyt näitä kysymyksiäsi olit jo rakentanut aika ison busineksen sinne venäjälle.Hyöty on ollut melkoinen,apuna kaikki jotka ovat jo rakentaneet meidän linjasta businesta monessa muussa maassa.
Jos Amway toimii jo yli sadassa maassa eikä ole missään lopettanut niin onko tässä nyt sitten mitään ihmeellistä.....ai niin onhan se liittymisen riski kokonaista 34€...wauh.
Terv. [email protected]
Hinnaston saa liittymällä jäseneksi.Voit myös kysyä esim. Minulta. Voit kysyä tuotteiden hinnoista niin paljon kuin huvittaa, kuitekaan en usko että niillä on sinulle suurtakaan merkitystä.Miksi muuten pitäisi lähteä Saksaan kursseille kun niitä on Suomessakin? Joka viikko ja isommat 4krt/vuosi??? - Veka
Miksi Amwayn koulutus tilaisuudet maksullisia...kysyit.
Ensinnäkään ne eivät ole Amwayn koulutustilaisuuksia vaan Network 21 tilaisuuksia.(Meidän oman koulutusjärjestälmämme). Suomen seminaareihin on pääsymaksu 15€ koko päivästä...onko se paljon? Otappa esim.Kauppalehti käteen ja katso mitä yrityseminaarit ym muut koulutus seminaarit maksavat.
Eikä nyt niin hirveesti kiinnosta mitä Tokion pörssissä tapahtuu, en ole hirveesti muutenkaan ko. pörssiä seurannut.
Venäjän markkinoista sen verran että siellä ensimmäisen kuukauden aikana rekisteröityi yli 300.000 ihmistä.Minun linjani on kasvanut siellä jo kolminkertaiseksi verrattuna Suomeen ja yhdessä viikossa!!! Sinä aikana kun kysyt näitä kysymyksiäsi olit jo rakentanut aika ison busineksen sinne venäjälle.Hyöty on ollut melkoinen,apuna kaikki jotka ovat jo rakentaneet meidän linjasta businesta monessa muussa maassa.
Jos Amway toimii jo yli sadassa maassa eikä ole missään lopettanut niin onko tässä nyt sitten mitään ihmeellistä.....ai niin onhan se liittymisen riski kokonaista 34€...wauh.
Terv. [email protected]
Hinnaston saa liittymällä jäseneksi.Voit myös kysyä esim. Minulta. Voit kysyä tuotteiden hinnoista niin paljon kuin huvittaa, kuitekaan en usko että niillä on sinulle suurtakaan merkitystä.Miksi muuten pitäisi lähteä Saksaan kursseille kun niitä on Suomessakin? Joka viikko ja isommat 4krt/vuosi???"Miksi muuten pitäisi lähteä Saksaan kursseille kun niitä on Suomessakin? Joka viikko ja isommat 4krt/vuosi??? "
Tätä minäkin ihmettelen. Kuitenkin monet tuntemani Amwayläiset tuolla käyvät ja kursseja ns. suositellaan vahvasti ylälinjan taholta.
"Jos Amway toimii jo yli sadassa maassa eikä ole missään lopettanut"
Miten Amway voisi lopettaa? Sehän vaatisi että viimeinenkin urhea pioneeri toteaisi homman toivottamaksi. Siihen kuluu aikaa. Toisaalta taas Saksassa Amway on toiminut yli 20 vuotta, mitä näkyvää siellä on saatu aikaan? - Anssi Pohjanmaalta
Veka kirjoitti:
"Miksi muuten pitäisi lähteä Saksaan kursseille kun niitä on Suomessakin? Joka viikko ja isommat 4krt/vuosi??? "
Tätä minäkin ihmettelen. Kuitenkin monet tuntemani Amwayläiset tuolla käyvät ja kursseja ns. suositellaan vahvasti ylälinjan taholta.
"Jos Amway toimii jo yli sadassa maassa eikä ole missään lopettanut"
Miten Amway voisi lopettaa? Sehän vaatisi että viimeinenkin urhea pioneeri toteaisi homman toivottamaksi. Siihen kuluu aikaa. Toisaalta taas Saksassa Amway on toiminut yli 20 vuotta, mitä näkyvää siellä on saatu aikaan?Uskoisin tohon sakssan juttuun olevan syynä se että mahdollisesti kyseinen haara polveutuu saksasta. Noh onneksi ei meidän.
Joka maassa missä Amway toimii on saatu aikaan liikevaihtoa.Minulle on yhdentekevää jos omat businekset toimii. - ...
kaveri syö noita päivittäin .. eipä tunnu valittavan..
- omalle
... kirjoitti:
kaveri syö noita päivittäin .. eipä tunnu valittavan..
mustille piisas yksi.
- Mr. Amway
juuh...makupas hyvinkin...
Mietitääs nyt hetki mistä keskustellaan/väitellään - ostakaas karkkia jos makua patukkaan haette.
Se ei suinkaan ole proteinipatukan idea.
vaan mikähän se olisi?
terveisin
Ravintoterapeutti - yllättynyt
Miten ihmiset voivat olla noin kateellisia toisille
teillähän kateelisilla on samat edellytykset ruveta
ilh:ksi kuin meillä.Itse olen ollut mukana noin 6kk.
enkä ole katunut tippaakaan ja muuten energiapatukat
ovat tosi hyviä ja valvonnan alla valmistettuja että silleen.Te kateelliset voisitta lukea nuita positiivisen ajattelun kirjoja kun oletta nuin negatiivisiä yksilöitä.Antakaa toisten tehdä työtä rauhassa älkää särkekö toisten UNELMIA ja sitä mitä itse haluaa tehdä. - nico
Asura kirjoitti:
Ettekö vain millään voi hyväksyä, että kaikki eivätole tyytyväisiä niihin tuotteisiin.
- nico
Miksi Amwayn koulutus tilaisuudet maksullisia...kysyit.
Terv. [email protected]
Hinnaston saa liittymällä jäseneksi.Voit myös kysyä esim. Minulta. Voit kysyä tuotteiden hinnoista niin paljon kuin huvittaa, kuitekaan en usko että niillä on sinulle suurtakaan merkitystä.Miksi muuten pitäisi lähteä Saksaan kursseille kun niitä on Suomessakin? Joka viikko ja isommat 4krt/vuosi???Niihin asioihin, mihin ei vastausta osaa antaa ja menee vähä sormi suuhun, on aina hyvä sanoa, ettei kiinnosta. Bisnesmiestä kiinnostaa...
- valvoja
yllättynyt kirjoitti:
Miten ihmiset voivat olla noin kateellisia toisille
teillähän kateelisilla on samat edellytykset ruveta
ilh:ksi kuin meillä.Itse olen ollut mukana noin 6kk.
enkä ole katunut tippaakaan ja muuten energiapatukat
ovat tosi hyviä ja valvonnan alla valmistettuja että silleen.Te kateelliset voisitta lukea nuita positiivisen ajattelun kirjoja kun oletta nuin negatiivisiä yksilöitä.Antakaa toisten tehdä työtä rauhassa älkää särkekö toisten UNELMIA ja sitä mitä itse haluaa tehdä.Mitä se valvonta kongreettisesti on? Joku vahtii niitä patukoita 24h ettei kukaan syö niitä? Vai mitä se valvonta on? tiedätkö edes itsekään? On vaan niin sanottu koulutuksessa. Oletko itse käynyt toteamassa valvonnan?
- aatu
Ei tosiaankaan löydy minkäänlaista tietoa tästä firmasta.Minkäköhän takia?
Ja tosiaan,näistä talvella aloittaneista kavereistani kyseisessä touhussa,niin rahaa ei ole vielä näkynyt heidän pussissa.
Onhan se tietysti liian aikaista puhua mitään,,,mutta puoli vuotta suu vaahdossa puhut ympäri kylää.
Aika fiksun tuntuista.varmaan sen mielestä kuka ne rahat kerää. - vaan
mutta mitä olen lukenut näitä juttuja niin minulle tulee tästä ryhmästä mieleen lestaadiolaiset,joku tälläinen uskonlahko.
Osa ihmisiä epäilee ja on vastaan,mutta sitten taas tulee heti vastaväite ja valoa löytyy putken päässä jos vaan lujasti uskot siihen.
No tehkää mitä tykkäätte,eksyin sivuille ja mulle riittää kyllä nämä kommentit.Olen päätöksen tehnyt tämän asian suhteen.
Adjö. - hiljaista
Tällä palstalla. Vaikka kyllä sen ymmärtää tänään, kun kaikki on nukkumassa kurkunsiivut silmillä että näyttää freesiltä herätyskokouksessa lauantaina. Toivottavasti tuli varattua rahat lippuun mukaan.
Kenellä on kopio tuosta Amway-sopimuksesta. Siellä lienee pykälä joka kieltää julkisesti kommentoimasta
"bisnestä". Pankaa Skannaten- ari
Haiskahtaa huijaukselta. Utelisin kuten Veka tuossa, että missä mahtaa olla sellainen puolueeton testi Amwayn tuotteista?? Näyttäisi siltä että tuotteesta halutaan maksaa enemmän sen takia kun se on muka "laadukasta" (=missä testissä on laadukkuus näytetty toteen??) ja siinä on joku turhanpäivänen 3 kk palautusoikeus (palautusoikeus on normaalissakin kaupassa) ja kuka sitä tosiaan hammastahnaa lähtee palauttamaan...
Sitten tuossa kannattavuudessa epäilyttää se, että kun nämä kurssit sun muut hommelit maksaa? Jos siis summaa yhteensä starttipaketin (126e??), kaiken ajan ja sen minkä ajaa itse autolla "työn" puitteissa, koulutustilaisuudet, tuotteiden ostot yms. yms. niin eiköhän tässä mennä kuitenkin pahasti miinuksen puolelle? Mitä se muka hyödyttää, jos pankkitilille tulee vaikkapa 50 euroa "tuloa", kun on kuitenkin mennyt tuplasti enemmän noihin muihin hommiin. Oma raha vaan kiertää, häviää enemmän mitä saa? - ilmoituksen
ari kirjoitti:
Haiskahtaa huijaukselta. Utelisin kuten Veka tuossa, että missä mahtaa olla sellainen puolueeton testi Amwayn tuotteista?? Näyttäisi siltä että tuotteesta halutaan maksaa enemmän sen takia kun se on muka "laadukasta" (=missä testissä on laadukkuus näytetty toteen??) ja siinä on joku turhanpäivänen 3 kk palautusoikeus (palautusoikeus on normaalissakin kaupassa) ja kuka sitä tosiaan hammastahnaa lähtee palauttamaan...
Sitten tuossa kannattavuudessa epäilyttää se, että kun nämä kurssit sun muut hommelit maksaa? Jos siis summaa yhteensä starttipaketin (126e??), kaiken ajan ja sen minkä ajaa itse autolla "työn" puitteissa, koulutustilaisuudet, tuotteiden ostot yms. yms. niin eiköhän tässä mennä kuitenkin pahasti miinuksen puolelle? Mitä se muka hyödyttää, jos pankkitilille tulee vaikkapa 50 euroa "tuloa", kun on kuitenkin mennyt tuplasti enemmän noihin muihin hommiin. Oma raha vaan kiertää, häviää enemmän mitä saa?mukaan aloitus maksaa noin 500 (rekisteröinti 115, etupaketti 248 BBS lippu joka vissiin tarvitaan 104 ja jatkuvan koulutuksen kuukausimaksu 27)
On silti halvempaa kuulemma kuin muiden franchising
yritysten mukaan pääsy. Tämä on nyt taas uusi vaihe tässä Amwayn touhussa. Mistä lähtien sukulaisilta rahanpyytäminen on rinnastettavissa vaikkapa kotipizzaan tai r-kioskiin ? Voi K-le.
Pari vuotta sitten ne jyrkästi kielsivät olevansa verkostomarkkinoijia, yhtäkkiä todettiinkin että ollaan kyllä verkosto mutta ei pyramidi. Sitten ollaan mlm-firma joka sama asia.
Ensin myydään unelmaa, vapauta itsesi, joku toinen tekee työsi jne. Nyt puhutaankin siitä, kuinka on niin mahtavaa kun voit vain olla ja ostaa itse jos haluat, ei kaikki kuulemma haekaan tällä vaurastumista. No mitä ne sitten hakevat ? Ei ainakaan hinta/laatusuhteeltaan ylivoimaisia tuotteita näiltä saa.
Bluffi muuttaa muotoaan tarpeen mukaan kuin kameleontti väriään. Miten olis oksennuksenvihreä seuraavaksi. Hupsis, tuo ympäristöbluffihan paljastuikin jo. - yllättää Amwayn suomessa
ilmoituksen kirjoitti:
mukaan aloitus maksaa noin 500 (rekisteröinti 115, etupaketti 248 BBS lippu joka vissiin tarvitaan 104 ja jatkuvan koulutuksen kuukausimaksu 27)
On silti halvempaa kuulemma kuin muiden franchising
yritysten mukaan pääsy. Tämä on nyt taas uusi vaihe tässä Amwayn touhussa. Mistä lähtien sukulaisilta rahanpyytäminen on rinnastettavissa vaikkapa kotipizzaan tai r-kioskiin ? Voi K-le.
Pari vuotta sitten ne jyrkästi kielsivät olevansa verkostomarkkinoijia, yhtäkkiä todettiinkin että ollaan kyllä verkosto mutta ei pyramidi. Sitten ollaan mlm-firma joka sama asia.
Ensin myydään unelmaa, vapauta itsesi, joku toinen tekee työsi jne. Nyt puhutaankin siitä, kuinka on niin mahtavaa kun voit vain olla ja ostaa itse jos haluat, ei kaikki kuulemma haekaan tällä vaurastumista. No mitä ne sitten hakevat ? Ei ainakaan hinta/laatusuhteeltaan ylivoimaisia tuotteita näiltä saa.
Bluffi muuttaa muotoaan tarpeen mukaan kuin kameleontti väriään. Miten olis oksennuksenvihreä seuraavaksi. Hupsis, tuo ympäristöbluffihan paljastuikin jo.nyt lanseerataan vissiin seuraavaksi pelkkä kannatusjäsenyys, voit ostaa tavaraa omaan käyttöön muttet jälleenmyyntiin, et voi rakentaa omaa verkostoa. Et vissiin saa provikkaakaan siinä tapauksessa. Eli olet se kaikkein alimmainen taso joka vain maksaa. Täkynä on varmaan raju alennus tuotteiden hinnassa, tähän onkin tietysti varaa sillä ovathan tuotteiden listahinnat niin sanotusti kunnossa. Paljonko maksaa yksi millilitra nestesaippuaa unelmakaupassa ja citymarketissa ?
- just joo
ari kirjoitti:
Sitten tuossa kannattavuudessa epäilyttää se, että kun nämä kurssit sun muut hommelit maksaa? Jos siis summaa yhteensä starttipaketin (126e??), kaiken ajan ja sen minkä ajaa itse autolla "työn" puitteissa, koulutustilaisuudet, tuotteiden ostot yms. yms. niin eiköhän tässä mennä kuitenkin pahasti miinuksen puolelle? Mitä se muka hyödyttää, jos pankkitilille tulee vaikkapa 50 euroa "tuloa", kun on kuitenkin mennyt tuplasti enemmän noihin muihin hommiin. Oma raha vaan kiertää, häviää enemmän mitä saa?ite liityin Amwayn riveihin täs jokin aika sitten. testattiin esim. Amwayltä tilattua pesuainetta kaupan pesuaineeseen.huomattiin että ei kuluta pesukonetta , riittoisampi jne jne. ottakaa huomioon sellanen asia et amwayl on yli 500 PATENTTIA , eli uniikki tuotteita. joten vastaavia ei kaupasta saa.
todellakin on kaikki tuotteet parempia kuin muualla.. testatkaa vaikka. - TOTESIT
just joo kirjoitti:
ite liityin Amwayn riveihin täs jokin aika sitten. testattiin esim. Amwayltä tilattua pesuainetta kaupan pesuaineeseen.huomattiin että ei kuluta pesukonetta , riittoisampi jne jne. ottakaa huomioon sellanen asia et amwayl on yli 500 PATENTTIA , eli uniikki tuotteita. joten vastaavia ei kaupasta saa.
todellakin on kaikki tuotteet parempia kuin muualla.. testatkaa vaikka.Ettei pesuaino kuluta pesukonetta, olisi mukava
kuulla kuinka sitä tutkitaan.
Tuosta tavaran riittoisuudesta en ole nähnyt kuin yhden testin (amerikkalaisen) jossa verrattiin
Amwayn pesuainetta muihin supermarkettavaroihin.
Hinta/pesukerta oli Amwayllä parhaimmillaan toiseksi halvin ja yleensä toiseksi kallein tai kallein.
Pesutulosta ei kommentoitu eikä vissiin tutkittukaan.
Ei myöskään pesukoneen kulumista ! - taitaa
just joo kirjoitti:
ite liityin Amwayn riveihin täs jokin aika sitten. testattiin esim. Amwayltä tilattua pesuainetta kaupan pesuaineeseen.huomattiin että ei kuluta pesukonetta , riittoisampi jne jne. ottakaa huomioon sellanen asia et amwayl on yli 500 PATENTTIA , eli uniikki tuotteita. joten vastaavia ei kaupasta saa.
todellakin on kaikki tuotteet parempia kuin muualla.. testatkaa vaikka.olla aika monella muullakin sarjalla
- piippiii
kävi pari tyyppiä käännyttämässä/"auttamassa" minua uuden elämän alkuun... vaan paskat tämä maija sellasesta, ei voinu ku nauruaan pidätellä... aikaa ja rahaa tulee omaksi iloksi tuutin täydeltä ja muut vissiin tekee työn.. just.. onhan sen jonku ne tökötit ostettava
helppoon voi herkempikin mennä jos on raha vaan mitä elämältä hakee..
ja yrityshän siinä pitäis perustaa ku y-tunnusta.. kuka tekee veroilmot ja kirjanpidot yritykselle, taitaa siihen mennä mahtavat tulot...
Toi juna saa mennä ilman tätä pelleä!- kohta joku
nimittää sinua luuseriksi vaikka oletkin omilla
aivoilla ajatteleva ihminen. Onnittelut. - omilla aivoilla
kohta joku kirjoitti:
nimittää sinua luuseriksi vaikka oletkin omilla
aivoilla ajatteleva ihminen. Onnittelut.kannattaa ajatella. Ensinnäkin kun puhutaan, ettei ylimmällä tasolla oleva tienaa enemmän kuin alempana oleva on luonnollisesti puppua.
Tämän firman perustajat myyvät hyväuskoisille puoliväkisin tuotteitaan ja tietysti tienaavat eniten.
Hommahan perustuu siihen, että harva sieltä tilaa muuta kuin aloituspaketin, eli siitä 125 eurosta otetaan ehkä parikymppiä suoraan omistajan taskuun, ja tuotteilla jotka saat vastineeksi on varmasti katteet kohdillaan.
Tämähän riittää jo mainiosti, kun osallistujia tulee väkisinkin koko ajan lisää. Tuskin kukaan noita tuotteita omaan käyttöön tilaa.
Miksi sitten ollaan tuotteiden ja hintojen kanssa salamyhkäisiä, juuri siksi että saadaan hölmöt kiinnostumaan hommasta. Esitellään hinnat tilanteessa, että et pysty tekemään kunnon vertailua.
Jotkut varmasti tienaavat jotain tästä, tosin se vaatii sitä että paasaat jokapaikassa ja jatkuvasti asiasta, näin kaverisi joko häviävät tai ryhtyvät jäseniksi kun eivät enää kehtaa kieltäytyä, ja vaihtuvat kolleegoihin.
Samalla ajan ja innostuksen panostuksella tienaat varmasti lähes mistä vaan enemmän kuin tästä "busineksesta"
Varmaan siellä tilaisuudessa kerrotaan myös kuinka et joudu enää tekemään töitä vaan rahaa tulee itsekseen.
Se ei voi pitää paikkaansa, tietysti jos et pidä työnä jatkuvaa toitotusta läheisillesi, työkavereillesi yms. Reissausta esittelemässä asiaa jne. niin asia pitää paikkansa. - Amwayläinen
omilla aivoilla kirjoitti:
kannattaa ajatella. Ensinnäkin kun puhutaan, ettei ylimmällä tasolla oleva tienaa enemmän kuin alempana oleva on luonnollisesti puppua.
Tämän firman perustajat myyvät hyväuskoisille puoliväkisin tuotteitaan ja tietysti tienaavat eniten.
Hommahan perustuu siihen, että harva sieltä tilaa muuta kuin aloituspaketin, eli siitä 125 eurosta otetaan ehkä parikymppiä suoraan omistajan taskuun, ja tuotteilla jotka saat vastineeksi on varmasti katteet kohdillaan.
Tämähän riittää jo mainiosti, kun osallistujia tulee väkisinkin koko ajan lisää. Tuskin kukaan noita tuotteita omaan käyttöön tilaa.
Miksi sitten ollaan tuotteiden ja hintojen kanssa salamyhkäisiä, juuri siksi että saadaan hölmöt kiinnostumaan hommasta. Esitellään hinnat tilanteessa, että et pysty tekemään kunnon vertailua.
Jotkut varmasti tienaavat jotain tästä, tosin se vaatii sitä että paasaat jokapaikassa ja jatkuvasti asiasta, näin kaverisi joko häviävät tai ryhtyvät jäseniksi kun eivät enää kehtaa kieltäytyä, ja vaihtuvat kolleegoihin.
Samalla ajan ja innostuksen panostuksella tienaat varmasti lähes mistä vaan enemmän kuin tästä "busineksesta"
Varmaan siellä tilaisuudessa kerrotaan myös kuinka et joudu enää tekemään töitä vaan rahaa tulee itsekseen.
Se ei voi pitää paikkaansa, tietysti jos et pidä työnä jatkuvaa toitotusta läheisillesi, työkavereillesi yms. Reissausta esittelemässä asiaa jne. niin asia pitää paikkansa.Aina ei ole tosiaan asia niin, että alempi tienaisi enemmän kuin ylempi, mutta tiedän hyvin monta tapausta jotka tienaavat tällä hetkellä enemmän kuin ylempi linja, koska ovat vieneet oman busineksensä siihen pisteeseen.
Tämä ei ole mitään myyntibusinestä. Tämä on lähinnä oma kauppa josta ostat vain tuotteet. Monet kuitenkin myyvät halvemmalla laadukkaampaa tuotetta myös tuttaville tienatakseen. Ei siitä mitään menetä vaikka ei myyntiä harjoittaisi. Se on muistettava. Tässä saa myydä, mutta ei ole pakko. Voit ostaa tuotteita kaupasta vaikka et ostaisi sitä 125€:n tuotepakkausta. Se koskee vain itsenäisiä liikkeenharjoittajia. Ei muita.
Tohon vielä kommenttia, että monet ostavat vain aloituspakkauksen ei muuta. Puolitutuista ja tuttavistani käyttävät päivittäin Amwayn tuotteita. Ne on oikeasti halvempia ja parempia. Sen tiedän itse ja tuttavani omista kokemuksistaan.
mm. Nutriwayn vitamiinitapletit on maailman myydyimmät vitamiinitapletit ja HUOM: niitä ei saa muualta kuin Amwayltä ostettua.
Tänään viimeeksi meitä oli 20 hengen joukko jossa kaikki käyttävät päivittäin Amwayn tuotteita. Ajatella säästän oikeasti monta sataa euroa pelkästään paremmilla ja halvemmilla tuotteilla. En mistään hinnasta vaihtaisi hygienia, pasta tai kattilatuotteita muihin. Koska niihin ei pystytä kilapilemaan. moni kanta-asiakkaani on samaa mieltä.
Esim. Amwayn teestä. Saat 80 kannullista teetä ja maksaa vain 4€:a. Tee on Englannissa kehitetty, joten TEEnjuontimaana siellä myös vaaditaan huippulaadukasta teetä. Amway takaa 3kk täystykkäämistakuuta sille, joten ei voi olla huonoa. En vain löydä mistää parempaa teetäkään. Pikakahvi on huomattavasti parempaa Amwayltä kuin pakettikahvi.
Mun ei juuri tarvitse edes kertoa lähipiirissä kenellekkään tuotteista, koska ihmiset soittavat ja tilaavat sitä minulta. Sana kiertää hyvästä tuotteesta ja myyn paljon halvemmalla kuin marketit ottaen huomioon laadunkin.
Tämä työ on mielekästä. Missään en ole tälläistä työympäristöä tavannut. työkaverit auttavat tsemppaavat ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä. Vapaa-ajalla mennään grillaileen tai saunomaan ja vietetään hauskoja lomia. Ei me puhuta meidän busineksestä koko aikaa. Silloin vain kun sitä tehdään.
Voin sanoa, että lapsuuden kaverini vanhemmat ovat siinä pisteessä tämän työn kanssa, että heillä on niin vakiintuneet asiakkaat ja alalinja että he ovat tiputtaneet työmääränsä vakityössä puoleen ja tienaavat sen verran hyvin, että työtä ei tarvitse tehdä. Itse olen matkalla samaan pisteeseen.
Tähän päivään mennessä en ole mitään riskiä kokenut. En ole kertaakaan pettynyt tai katunut. Päinvastoin. Kiitän niin isolla kiitoksella entisen työpaikkani työkaveria ja kaikkia minun avustajiani tästä. Luulin, että tällästä ei ole olemassa, mutta on. Voin aivan rehellisesti sanoa, että huijaamista tässä ei ole. Jos on niin tahdon tietää mikä on riski ja missä teet tappiota.
Eikö se kerro jo jotakin, että tämä firma on 46 vuotta toiminut. Tuona aikna firma on mennyt 90 maahan maailmassa. Mistään noista maista Amway ei ole lähtenyt sinne kerran mentyään. Tätä Businestä on epäillyt 46 vuoden aikana lukematon määrä ihmisiä ja epäilee jatkossakin, mutta kukaan ei ole löytänyt tuon historian aikana sitä porsaanreikää tässä ja itse olen monien muiden kanssa samaa mieltä--> Koska sitä ei ole aikaisemminkaan ollut niin ei ole nytkään. Siksi en edes mieti asiaa. Suomessa Amway leviää maailmassa toiseksi nopeiten. Vain Turkki leviää nopeammin.
Enkä usko, että Amwayn kanssa tekisi niin moni suuri tunnettu merkki/yritys yhteistyötä jos tässä olisi ihmisten kusetus.
Amway on mm. Amerikassa suurin Philpsin jälleenmyyjä.
Amway tekee USA:n NASAN avaruuskeskuksen kanssa tiivistä yhteistyötä.
Amwaylle myönnettiin vuonna 89 YK:N ympäristöpalkinto. Kyseinen palkinto on myönnetty maailman historiassa vain 10 yritykselle se on jotain se. - mielenkiinnon vuoksi
Amwayläinen kirjoitti:
Aina ei ole tosiaan asia niin, että alempi tienaisi enemmän kuin ylempi, mutta tiedän hyvin monta tapausta jotka tienaavat tällä hetkellä enemmän kuin ylempi linja, koska ovat vieneet oman busineksensä siihen pisteeseen.
Tämä ei ole mitään myyntibusinestä. Tämä on lähinnä oma kauppa josta ostat vain tuotteet. Monet kuitenkin myyvät halvemmalla laadukkaampaa tuotetta myös tuttaville tienatakseen. Ei siitä mitään menetä vaikka ei myyntiä harjoittaisi. Se on muistettava. Tässä saa myydä, mutta ei ole pakko. Voit ostaa tuotteita kaupasta vaikka et ostaisi sitä 125€:n tuotepakkausta. Se koskee vain itsenäisiä liikkeenharjoittajia. Ei muita.
Tohon vielä kommenttia, että monet ostavat vain aloituspakkauksen ei muuta. Puolitutuista ja tuttavistani käyttävät päivittäin Amwayn tuotteita. Ne on oikeasti halvempia ja parempia. Sen tiedän itse ja tuttavani omista kokemuksistaan.
mm. Nutriwayn vitamiinitapletit on maailman myydyimmät vitamiinitapletit ja HUOM: niitä ei saa muualta kuin Amwayltä ostettua.
Tänään viimeeksi meitä oli 20 hengen joukko jossa kaikki käyttävät päivittäin Amwayn tuotteita. Ajatella säästän oikeasti monta sataa euroa pelkästään paremmilla ja halvemmilla tuotteilla. En mistään hinnasta vaihtaisi hygienia, pasta tai kattilatuotteita muihin. Koska niihin ei pystytä kilapilemaan. moni kanta-asiakkaani on samaa mieltä.
Esim. Amwayn teestä. Saat 80 kannullista teetä ja maksaa vain 4€:a. Tee on Englannissa kehitetty, joten TEEnjuontimaana siellä myös vaaditaan huippulaadukasta teetä. Amway takaa 3kk täystykkäämistakuuta sille, joten ei voi olla huonoa. En vain löydä mistää parempaa teetäkään. Pikakahvi on huomattavasti parempaa Amwayltä kuin pakettikahvi.
Mun ei juuri tarvitse edes kertoa lähipiirissä kenellekkään tuotteista, koska ihmiset soittavat ja tilaavat sitä minulta. Sana kiertää hyvästä tuotteesta ja myyn paljon halvemmalla kuin marketit ottaen huomioon laadunkin.
Tämä työ on mielekästä. Missään en ole tälläistä työympäristöä tavannut. työkaverit auttavat tsemppaavat ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä. Vapaa-ajalla mennään grillaileen tai saunomaan ja vietetään hauskoja lomia. Ei me puhuta meidän busineksestä koko aikaa. Silloin vain kun sitä tehdään.
Voin sanoa, että lapsuuden kaverini vanhemmat ovat siinä pisteessä tämän työn kanssa, että heillä on niin vakiintuneet asiakkaat ja alalinja että he ovat tiputtaneet työmääränsä vakityössä puoleen ja tienaavat sen verran hyvin, että työtä ei tarvitse tehdä. Itse olen matkalla samaan pisteeseen.
Tähän päivään mennessä en ole mitään riskiä kokenut. En ole kertaakaan pettynyt tai katunut. Päinvastoin. Kiitän niin isolla kiitoksella entisen työpaikkani työkaveria ja kaikkia minun avustajiani tästä. Luulin, että tällästä ei ole olemassa, mutta on. Voin aivan rehellisesti sanoa, että huijaamista tässä ei ole. Jos on niin tahdon tietää mikä on riski ja missä teet tappiota.
Eikö se kerro jo jotakin, että tämä firma on 46 vuotta toiminut. Tuona aikna firma on mennyt 90 maahan maailmassa. Mistään noista maista Amway ei ole lähtenyt sinne kerran mentyään. Tätä Businestä on epäillyt 46 vuoden aikana lukematon määrä ihmisiä ja epäilee jatkossakin, mutta kukaan ei ole löytänyt tuon historian aikana sitä porsaanreikää tässä ja itse olen monien muiden kanssa samaa mieltä--> Koska sitä ei ole aikaisemminkaan ollut niin ei ole nytkään. Siksi en edes mieti asiaa. Suomessa Amway leviää maailmassa toiseksi nopeiten. Vain Turkki leviää nopeammin.
Enkä usko, että Amwayn kanssa tekisi niin moni suuri tunnettu merkki/yritys yhteistyötä jos tässä olisi ihmisten kusetus.
Amwaylle myönnettiin vuonna 89 YK:N ympäristöpalkinto. Kyseinen palkinto on myönnetty maailman historiassa vain 10 yritykselle se on jotain se.Laittaa tänne nettilinkit (EI Amway:n), joista voi nuo kirjoituksesi lopun väittämät tarkistaa ?
Tulisi taas kerratua asia. - JKsimi
mielenkiinnon vuoksi kirjoitti:
Laittaa tänne nettilinkit (EI Amway:n), joista voi nuo kirjoituksesi lopun väittämät tarkistaa ?
Tulisi taas kerratua asia.Valitettavasti Amway tai Suomen YK ei ole julkaissut nettisivuillansa asiasta Suomen kielisenä.
Engalnnin kielellä tuo varmasti löytyykin, mutta kielitaitoa ei ole etsimään sitä ja ihan YK:n sivustoilta.
Tossa huomasin lehdestä tälläisen jutun:
EU:n tehostettu kuluttajansuoja on etu myös Amwaylle.
Kahden vuoden ajan EU:ssa on työstetty uutta reilua kauppaa ja kuluttajansuojaa koskevaa lainsäädäntöä. Uuteen direktiiviin sisältyy agressiivisten ja harhaanjohtavien liiketoimintatapojen harjoittamiskielto. Direktiivi tulee pian voimaan kaikissa 25 EU-maassa.
Uusi direktiivi hyödyntää myös muitakin kuin kuluttajia. Siitä on hyöty myös Amwayn: ILH:ille, sillä lainkuulijaiset elinkeinoharjoittajat ovat nyt suojassa EU:n määräyksillä rikkovalta toiminnalta.
Konkreettisesti uusi direktiivi sisältää ensimmäisen koko Europpaa koskevan pyramiidimyynnin kiellon. Kielto kiristää jo nyt olemassa olevaa kansallista lainsäädäntöä. Laittomat liiketoimintatavat määritellään direktiivissä selkeästi. Tämä tarkoittaa sitä, että suoramyyntiä harjoittavat yritykset voivat kehittää toimintaansa järkevällä tavalla ja että kaikissa 25 EU-maassa on yhtenäiset määräykset siitä, millaiset liiketoimintatavat katsotaan laittomiksi.
Uudessa direktiivissä kielletään myös kuluttajille suunnattu harhaanjohtava myynninedistäminen, kuten epäselvien yritystietojen ilmoittaminen tai monitulkintaisten tietojen esittäminen yrityksen tuotteista. Läpinäkyvyys on avainsana. Uudet määräykset tarkoittavat sitä, että kuluttajat voivat luottaa paremmin laillisesti toimiviin suoramyyntiyrityksiin ja sääntöjä nuodattaviin ILH:laisiin.
Jokainen yritys joutuu vastuuntuntoisesti huolehtimaan tarkoin, että heidän ILH:nsa noudattavat kuluttajakaupassa uusia, koko Euroopassa koskevia määräyksiä. Amwayn ILH:t, jotka noudattavat Amwayn (painottaen) EETTISIÄ periaatteita, Euroopan liiketoiminnnan tukimateriaalin laadunvarmistuksen toimintaperiaatteita ja joiden toiminta on täysin läpinäkyvää, ovat hyvässä tilanteessa. Amway jatkaa Amway-liiketoiminnan suojaamista ILH:idensa työn vakuuttamiseksi.
Tämä kertoo mulle myös paljon ja kertoo monelle paljon enemmänkin heti kun nähdään mitkä firmat saavat jäädä EU:n alueelle. mm. Sevenin on ennakoitu tuhoutuvan EU:n alueelta ja siinä vaiheessa hurraamme jokaiselle laittomalle toiminnalle joka kuolee. Se on meidän ja myös asiakkaiden etu tietää mikä on rehellistä puhtaasti olevaa liiketoimintaa. Monet tuttavani ja työkaverini odottaa vain päivää jolloin tuo laki astuu voimaan ja saadaan olla ilosia rehellisyyden mitasta. - ootpas
JKsimi kirjoitti:
Valitettavasti Amway tai Suomen YK ei ole julkaissut nettisivuillansa asiasta Suomen kielisenä.
Engalnnin kielellä tuo varmasti löytyykin, mutta kielitaitoa ei ole etsimään sitä ja ihan YK:n sivustoilta.
Tossa huomasin lehdestä tälläisen jutun:
EU:n tehostettu kuluttajansuoja on etu myös Amwaylle.
Kahden vuoden ajan EU:ssa on työstetty uutta reilua kauppaa ja kuluttajansuojaa koskevaa lainsäädäntöä. Uuteen direktiiviin sisältyy agressiivisten ja harhaanjohtavien liiketoimintatapojen harjoittamiskielto. Direktiivi tulee pian voimaan kaikissa 25 EU-maassa.
Uusi direktiivi hyödyntää myös muitakin kuin kuluttajia. Siitä on hyöty myös Amwayn: ILH:ille, sillä lainkuulijaiset elinkeinoharjoittajat ovat nyt suojassa EU:n määräyksillä rikkovalta toiminnalta.
Konkreettisesti uusi direktiivi sisältää ensimmäisen koko Europpaa koskevan pyramiidimyynnin kiellon. Kielto kiristää jo nyt olemassa olevaa kansallista lainsäädäntöä. Laittomat liiketoimintatavat määritellään direktiivissä selkeästi. Tämä tarkoittaa sitä, että suoramyyntiä harjoittavat yritykset voivat kehittää toimintaansa järkevällä tavalla ja että kaikissa 25 EU-maassa on yhtenäiset määräykset siitä, millaiset liiketoimintatavat katsotaan laittomiksi.
Uudessa direktiivissä kielletään myös kuluttajille suunnattu harhaanjohtava myynninedistäminen, kuten epäselvien yritystietojen ilmoittaminen tai monitulkintaisten tietojen esittäminen yrityksen tuotteista. Läpinäkyvyys on avainsana. Uudet määräykset tarkoittavat sitä, että kuluttajat voivat luottaa paremmin laillisesti toimiviin suoramyyntiyrityksiin ja sääntöjä nuodattaviin ILH:laisiin.
Jokainen yritys joutuu vastuuntuntoisesti huolehtimaan tarkoin, että heidän ILH:nsa noudattavat kuluttajakaupassa uusia, koko Euroopassa koskevia määräyksiä. Amwayn ILH:t, jotka noudattavat Amwayn (painottaen) EETTISIÄ periaatteita, Euroopan liiketoiminnnan tukimateriaalin laadunvarmistuksen toimintaperiaatteita ja joiden toiminta on täysin läpinäkyvää, ovat hyvässä tilanteessa. Amway jatkaa Amway-liiketoiminnan suojaamista ILH:idensa työn vakuuttamiseksi.
Tämä kertoo mulle myös paljon ja kertoo monelle paljon enemmänkin heti kun nähdään mitkä firmat saavat jäädä EU:n alueelle. mm. Sevenin on ennakoitu tuhoutuvan EU:n alueelta ja siinä vaiheessa hurraamme jokaiselle laittomalle toiminnalle joka kuolee. Se on meidän ja myös asiakkaiden etu tietää mikä on rehellistä puhtaasti olevaa liiketoimintaa. Monet tuttavani ja työkaverini odottaa vain päivää jolloin tuo laki astuu voimaan ja saadaan olla ilosia rehellisyyden mitasta.pahasti koukussa.
Amwayn YK:n ympäristöpalkinto on vain eräänlainen kunniakirja jonka Amway sai sponsoroituaan=annettuaan rahaa erästä ympäristöohjelmaa. Sillä ei ole mitään tekemistä Amwayn toiminnan ympäristöystävällisyyden kanssa mutta saattaa tietysti uunottaa joitakuita niin uskomaan.
Tiesittekö, että Amwayllä on oma lobbaaja EU:ssa. Yrittävät siis vaikuttaa päätöksiin ja lainsäädäntöön sisältäkäsinkin.
Jos pyramidiverkostot aidosti kiellettäisiin, katkeaisi Amwaynkin toiminta heti. Nykyään, kun rahankeruu tapahtuu eri firmojen kautta, Amway pyöritää tuotekauppaa ja N21 pyörittää rahankeräyspyramidia koulutuspaketeiksi verhottuna, on asia kai niin ettei sille voida mitään vaan sama meno saa jatkua. Moraalitonta yhtä kaikki ja EETTISTEN periaatteiden vastaista. - JKsimi
ootpas kirjoitti:
pahasti koukussa.
Amwayn YK:n ympäristöpalkinto on vain eräänlainen kunniakirja jonka Amway sai sponsoroituaan=annettuaan rahaa erästä ympäristöohjelmaa. Sillä ei ole mitään tekemistä Amwayn toiminnan ympäristöystävällisyyden kanssa mutta saattaa tietysti uunottaa joitakuita niin uskomaan.
Tiesittekö, että Amwayllä on oma lobbaaja EU:ssa. Yrittävät siis vaikuttaa päätöksiin ja lainsäädäntöön sisältäkäsinkin.
Jos pyramidiverkostot aidosti kiellettäisiin, katkeaisi Amwaynkin toiminta heti. Nykyään, kun rahankeruu tapahtuu eri firmojen kautta, Amway pyöritää tuotekauppaa ja N21 pyörittää rahankeräyspyramidia koulutuspaketeiksi verhottuna, on asia kai niin ettei sille voida mitään vaan sama meno saa jatkua. Moraalitonta yhtä kaikki ja EETTISTEN periaatteiden vastaista.Tarvitsen sen perustelun minkä luokittelet pyramidiksi. Verkostomarkkinointi ei tarkoita että se on pyramidi.
Tahdonkin siksi sinulta sen selvityksen miten toimii pyramidi. Koska Amwayn kaavalla se ei voi olla pyramidi. - jokainen verkosto
JKsimi kirjoitti:
Tarvitsen sen perustelun minkä luokittelet pyramidiksi. Verkostomarkkinointi ei tarkoita että se on pyramidi.
Tahdonkin siksi sinulta sen selvityksen miten toimii pyramidi. Koska Amwayn kaavalla se ei voi olla pyramidi.on pyramidi, 1 aloittaa ja värvää 2, 2 värvää 2 kumpikin jne. Pyramidi se on ja sillä siisti mutta tästähän ei liene kysymyskään vaan laittomasta rahankeräyksestä verkoston(pyramidin) avulla.
60/70 luvullahan meillä oli rehdit ketjukirjeet joissa sinun ei odotettukaan tekevän muuta kuin kirjoittamaan uusia listoja ja nuolemaan postimerkkejä. Ei tarvinnut myydä saippuaa ja rahaa tuli niin kauan kuin tuli.
Laiton rahankeräys ketjukirjeellä on siis kielletty.
Nykyään nämä rahankeräämiset hoidetaan Eventeillä, Business Building Seminareilla ja jatkuvalla koulutusohjelmalla jossa on kuukausimaksu, jonka maksat ja ostat lisäksi opintomateriaalia, jonka luet ja menet sitten koulutettavaksi tilaisuuteen, jonka ylälinjasi sponsori vetää. Vuokrataan jostain tila muutamalla satasella ja hyvällä tuurilla siellä käy 200 ihmistä tai 400. Myyt kaikille 20€ lipun
ja oletkin tehnyt muutaman tonnin rahaa. Eikä tarvitse verottajalle ilmoittaa !
Amwayllähän on tämä N21 joka hoitaa tätä jatkuvaa koulutusta, kk-maksu vähän alta 30€, siis 360€ vuodessa. Tähän päälle BBs sun muut liput ja huomaatkin kuluttaneesi tonnin rahaa yhtiöön.
Lain kirjaimen mukaisesti tämä ei ole pyramiditoimintaa, kuitenkin tavoite on sama, saada verkoston(pyramidin) jäseniltä "vastikkeetonta" rahaa. Koulutusmateriaalia kun ostat pari cd:llistä niin saathan sinä vastiketta joten eihän se ole luvatonta mutta kuitenkin lain hengen vastaista ja moraalitonta. - eräs vaan
jokainen verkosto kirjoitti:
on pyramidi, 1 aloittaa ja värvää 2, 2 värvää 2 kumpikin jne. Pyramidi se on ja sillä siisti mutta tästähän ei liene kysymyskään vaan laittomasta rahankeräyksestä verkoston(pyramidin) avulla.
60/70 luvullahan meillä oli rehdit ketjukirjeet joissa sinun ei odotettukaan tekevän muuta kuin kirjoittamaan uusia listoja ja nuolemaan postimerkkejä. Ei tarvinnut myydä saippuaa ja rahaa tuli niin kauan kuin tuli.
Nykyään nämä rahankeräämiset hoidetaan Eventeillä, Business Building Seminareilla ja jatkuvalla koulutusohjelmalla jossa on kuukausimaksu, jonka maksat ja ostat lisäksi opintomateriaalia, jonka luet ja menet sitten koulutettavaksi tilaisuuteen, jonka ylälinjasi sponsori vetää. Vuokrataan jostain tila muutamalla satasella ja hyvällä tuurilla siellä käy 200 ihmistä tai 400. Myyt kaikille 20€ lipun
Amwayllähän on tämä N21 joka hoitaa tätä jatkuvaa koulutusta, kk-maksu vähän alta 30€, siis 360€ vuodessa. Tähän päälle BBs sun muut liput ja huomaatkin kuluttaneesi tonnin rahaa yhtiöön.
Lain kirjaimen mukaisesti tämä ei ole pyramiditoimintaa, kuitenkin tavoite on sama, saada verkoston(pyramidin) jäseniltä "vastikkeetonta" rahaa. Koulutusmateriaalia kun ostat pari cd:llistä niin saathan sinä vastiketta joten eihän se ole luvatonta mutta kuitenkin lain hengen vastaista ja moraalitonta.hei haloo,, kukaan ei pakota menemään seminaareihin eikä ottamaan cd:tä jokainen tekee itse oman valinan kuinka on koko jutussa mukana..
eiköhän jokaine aikuinen ihminen osaa itse päättää elämästään ja jos ei niin sitten kannattaa jo katsoa peiliin...:) - ei pyramideille...
jokainen verkosto kirjoitti:
on pyramidi, 1 aloittaa ja värvää 2, 2 värvää 2 kumpikin jne. Pyramidi se on ja sillä siisti mutta tästähän ei liene kysymyskään vaan laittomasta rahankeräyksestä verkoston(pyramidin) avulla.
Lain kirjaimen mukaisesti tämä ei ole pyramiditoimintaa, kuitenkin tavoite on sama, saada verkoston(pyramidin) jäseniltä "vastikkeetonta" rahaa. Koulutusmateriaalia kun ostat pari cd:llistä niin saathan sinä vastiketta joten eihän se ole luvatonta mutta kuitenkin lain hengen vastaista ja moraalitonta.Aloitetaanpa tästä:
Pyramidi ei ole = Verkostointimerkkinointi. Pyramidi muodostuu rungoltaan niin, että alempi linja ei voi ylittää ylemmän linjan tuloja. Toinen mistä sen tunnistaa. Ylempi linja pystyy ratsastamaan toisen tehdyllä työllä.
Amwayn liiketoiminnassa kukaan ei pysty ratsastamaan toisen tehdyllä työllä. Kukaan ei pysty hyötymään toisesta toisen työllä. Se onkin tässä se paras juttu. Muuten en itse olisi tässä. Minä pystyn tienaamaan rahaa enemmän kuin minun ylemmät linjat. Tämän takia tässä kumoutuu kokonaan tämä pyramidikuvio ja siksi mikään virallinen kansallinen taho ei laske Amwaytä pyramidiksi. Tämä kaava millä toimitaan on täysin eettisin perustein. Kehoitan sinua ottamaan Amwaystä selvää ja samalla mikä on pyramidi niin voit tietääkkin asioista. Jokainen joka ei ole kuullut liiketoimintaa eli plaania....niin ei voi tietää myöskään Amwaystä.
Noh kovasti luettelit koulutuksia ja niiden suuria summia. Harmillista, että en ole käyttänyt tähän päivään asti koulutuksiin senttiäkään rahaa enkä myöskään myynninedistämismateriaalia. Jokusen eurosen olen laittanut johonkin ouppeniin yms. mutta en juurikaan muuhun. Eli en tee mitään tonni luokkaisia tappioita. Joku joka haluaa niin ostaa sitten koulutusta. Tosiaan pidän itse vilastuani koulutusta niin hyödyllisenä sitä. - ***
ei pyramideille... kirjoitti:
Aloitetaanpa tästä:
Pyramidi ei ole = Verkostointimerkkinointi. Pyramidi muodostuu rungoltaan niin, että alempi linja ei voi ylittää ylemmän linjan tuloja. Toinen mistä sen tunnistaa. Ylempi linja pystyy ratsastamaan toisen tehdyllä työllä.
Amwayn liiketoiminnassa kukaan ei pysty ratsastamaan toisen tehdyllä työllä. Kukaan ei pysty hyötymään toisesta toisen työllä. Se onkin tässä se paras juttu. Muuten en itse olisi tässä. Minä pystyn tienaamaan rahaa enemmän kuin minun ylemmät linjat. Tämän takia tässä kumoutuu kokonaan tämä pyramidikuvio ja siksi mikään virallinen kansallinen taho ei laske Amwaytä pyramidiksi. Tämä kaava millä toimitaan on täysin eettisin perustein. Kehoitan sinua ottamaan Amwaystä selvää ja samalla mikä on pyramidi niin voit tietääkkin asioista. Jokainen joka ei ole kuullut liiketoimintaa eli plaania....niin ei voi tietää myöskään Amwaystä.
Noh kovasti luettelit koulutuksia ja niiden suuria summia. Harmillista, että en ole käyttänyt tähän päivään asti koulutuksiin senttiäkään rahaa enkä myöskään myynninedistämismateriaalia. Jokusen eurosen olen laittanut johonkin ouppeniin yms. mutta en juurikaan muuhun. Eli en tee mitään tonni luokkaisia tappioita. Joku joka haluaa niin ostaa sitten koulutusta. Tosiaan pidän itse vilastuani koulutusta niin hyödyllisenä sitä.http://www-2.cs.cmu.edu/~dst/Amway/blakey_report.pdf
Mielenkiintoinen raportti amwayn toiminnasta. - ...
*** kirjoitti:
http://www-2.cs.cmu.edu/~dst/Amway/blakey_report.pdf
Mielenkiintoinen raportti amwayn toiminnasta.Noita raportteja on. yhtäkään pohjoismaalaista raporttia en ole nähnyt. Amerikoissa ollaan kaikkea verkostomarkkinointia vastaan. Siellä kerrotaan raportteja vaikka minkälaisia. Noh noita en sillai noteeraa, koska Australia ja Eurooppa kokonaisuudessa menestyy hyvin ja Amwayllä on täällä hyvä maine kokonaisuudessaan. ihmiset mieltää tän paremmin kuin muita.
Amerikoissahan nimi jouduttiin muuttaa kun ennakkoluulot kasvoi suureksi ihmisillä. Noh ne lähesty ihmisiä toisella nimellä toisella tavalla ja sillai ne sai sen toiminnan siel hyvään kasvuun Amerikan mittakaavassa. - hmm
... kirjoitti:
Noita raportteja on. yhtäkään pohjoismaalaista raporttia en ole nähnyt. Amerikoissa ollaan kaikkea verkostomarkkinointia vastaan. Siellä kerrotaan raportteja vaikka minkälaisia. Noh noita en sillai noteeraa, koska Australia ja Eurooppa kokonaisuudessa menestyy hyvin ja Amwayllä on täällä hyvä maine kokonaisuudessaan. ihmiset mieltää tän paremmin kuin muita.
Amerikoissahan nimi jouduttiin muuttaa kun ennakkoluulot kasvoi suureksi ihmisillä. Noh ne lähesty ihmisiä toisella nimellä toisella tavalla ja sillai ne sai sen toiminnan siel hyvään kasvuun Amerikan mittakaavassa.Mielenkiintoista, artikkelissa kerrotaan mm.
"In 1983, Amway Corporation and Amway Canada Ltd. paid total fines of $20 million ($16 million by Amway Corporation) and pled quilty to criminal charges of defrauding Canadian Goverment through customs violtations. Canadian authorities had charged that Amway set up group of dummy companies and created fictious trade between them to gget Canadian customs accept lower value for goods"
Edellinen kirjoittaja kirjoitti:
"Amerikoissahan nimi jouduttiin muuttaa kun ennakkoluulot kasvoi suureksi ihmisillä. Noh ne lähesty ihmisiä toisella nimellä toisella tavalla ja sillai ne sai sen toiminnan siel hyvään kasvuun Amerikan mittakaavassa."
Mistähän johtuu että ennakkoluulot kasvoivat ja nimi jouduttiin muuttamaan? Suosittelen kaikkia lukemaan artikkelin kokonaisuudessaan, se sisältää muutakin hämärää. - amerikka on aina amerikka
hmm kirjoitti:
Mielenkiintoista, artikkelissa kerrotaan mm.
"In 1983, Amway Corporation and Amway Canada Ltd. paid total fines of $20 million ($16 million by Amway Corporation) and pled quilty to criminal charges of defrauding Canadian Goverment through customs violtations. Canadian authorities had charged that Amway set up group of dummy companies and created fictious trade between them to gget Canadian customs accept lower value for goods"
Edellinen kirjoittaja kirjoitti:
"Amerikoissahan nimi jouduttiin muuttaa kun ennakkoluulot kasvoi suureksi ihmisillä. Noh ne lähesty ihmisiä toisella nimellä toisella tavalla ja sillai ne sai sen toiminnan siel hyvään kasvuun Amerikan mittakaavassa."
Mistähän johtuu että ennakkoluulot kasvoivat ja nimi jouduttiin muuttamaan? Suosittelen kaikkia lukemaan artikkelin kokonaisuudessaan, se sisältää muutakin hämärää.En tiedä noista mitään mitä siellä Amerikoissa puuhataan. Se toimii eri yrityksenä ja toiminimenään siellä.
Suomessahan tämä on jo ollut mukavassa kasvuvauhdissa. Itse tutkin viikon ja kyselin ihmisiltä toiminnasta. En kuullut pahaa sanaa tuosta yrityksestä. Netistä voi kaivaa helposti tukun Jenkkikriitikkojen tutkelmia. Niihin en anna kuitenkaan paljoakaan painoarvoa.
Euroopassa ja Austraaliassa yritys ei pahaan maineeseen ole joutunut. Kun tätä yritystä syytetään jostain tai epäillään, niin ne eivät ole sen kummoisempia kuin Macdonlatsinkaan tai muun vastaavan jenkkien maailmanlaajuisen yrityksen kohteet. - kysellyt
amerikka on aina amerikka kirjoitti:
En tiedä noista mitään mitä siellä Amerikoissa puuhataan. Se toimii eri yrityksenä ja toiminimenään siellä.
Suomessahan tämä on jo ollut mukavassa kasvuvauhdissa. Itse tutkin viikon ja kyselin ihmisiltä toiminnasta. En kuullut pahaa sanaa tuosta yrityksestä. Netistä voi kaivaa helposti tukun Jenkkikriitikkojen tutkelmia. Niihin en anna kuitenkaan paljoakaan painoarvoa.
Euroopassa ja Austraaliassa yritys ei pahaan maineeseen ole joutunut. Kun tätä yritystä syytetään jostain tai epäillään, niin ne eivät ole sen kummoisempia kuin Macdonlatsinkaan tai muun vastaavan jenkkien maailmanlaajuisen yrityksen kohteet.Ja vähän kyselemättäkin kuullut tästä yrityksestä.
On totta ettei käräjätuvassa ole Amwayn suomessa tarvinnut käydä ainakaan vielä. Toisaalta eihän itse
yhtiötä helpolla edes nalkkiin saisi koska tämähän on näitten ILH-ihmisten vetämää eikä yhtiö ota heidän tekemisistään vastuuta.
Firmaa ja sen toimintatapoja en ole yhdenkään joka on siinä mukana kuullut moittivan. Et sinäkään niin tee. Toisaalta löytyy maastamme tuhansia ihmisiä jotka epäonnekseen ovat kuuluneet Amwayhin hurahtaneen henkilön (Ex)ystäväpiiriin tai sukulaissuhteen kautta ovat päässeet kuuntelemaan pläniä. Moneen kertaan.
Pahinta ja tuomittavinta on: Väärät väittämät firmasta ja sen tuotteista joita näilläkin palstoilla tehdään koko ajan näistä ympäristösertifioinneista, luomusta, tuotteiden ominaisuuksista ("laatu", mitä se on, riittoisuus/hinta per käyttökerta jne)
Pahin vale on ollut tuo "rikkaaksi nopeasti tekemättä työtä" mantra joka onneksi on vähän muuttunut viime aikoina realistisempaan suuntaan mutta perusvire on vielä jäljellä.
Hyvää ? No ei tarvitse olla mukana jos vain pitää pään kylmänä eikä ala uskoa helpon rahan illuusioon. - ja 80 teepussia
Amwayläinen kirjoitti:
Aina ei ole tosiaan asia niin, että alempi tienaisi enemmän kuin ylempi, mutta tiedän hyvin monta tapausta jotka tienaavat tällä hetkellä enemmän kuin ylempi linja, koska ovat vieneet oman busineksensä siihen pisteeseen.
Amwaylle myönnettiin vuonna 89 YK:N ympäristöpalkinto. Kyseinen palkinto on myönnetty maailman historiassa vain 10 yritykselle se on jotain se.ei ole sama asia ainakaan minun mielestäni.
Siis paketissa on 80 teepussia josta saa 80 kupillista. Kannullisesta saa palttiarallaa 4 - 6 kupillista. Juuri tämän verran muukin Amwayn tuoteinfo on sivussa realismista muutenkin. - testattu
ja 80 teepussia kirjoitti:
ei ole sama asia ainakaan minun mielestäni.
Siis paketissa on 80 teepussia josta saa 80 kupillista. Kannullisesta saa palttiarallaa 4 - 6 kupillista. Juuri tämän verran muukin Amwayn tuoteinfo on sivussa realismista muutenkin.Itselläni on termoskannu johon yhdellä teepussilla saan noin 12 TEE-kupillista teetä. En tarvitse kuin yhden teepussin yhteen kannulliseen. Noh tietty on ihmisiä jotka haluaa juoda todella vahvaa teetä, mutta keskivertokäyttäjä ei tarvitse kuin sen yhden pussin.
Voin kysyä tuttaviltani jotka ovat jo käyttäneet pitempäänkin tuotteita, niin he eivät käyttäisi jos se ei täyttäisi hintaa sisältyviä lupauksia.
Puhun vain omalla kokemuksella. - vaikka
testattu kirjoitti:
Itselläni on termoskannu johon yhdellä teepussilla saan noin 12 TEE-kupillista teetä. En tarvitse kuin yhden teepussin yhteen kannulliseen. Noh tietty on ihmisiä jotka haluaa juoda todella vahvaa teetä, mutta keskivertokäyttäjä ei tarvitse kuin sen yhden pussin.
Voin kysyä tuttaviltani jotka ovat jo käyttäneet pitempäänkin tuotteita, niin he eivät käyttäisi jos se ei täyttäisi hintaa sisältyviä lupauksia.
Puhun vain omalla kokemuksella.termoskannua, joka vetää 12 teekupillista, on paha löytää...
- ostettu
vaikka kirjoitti:
termoskannua, joka vetää 12 teekupillista, on paha löytää...
Paikallinen Prisma mm. myi sellasta. luultavasti myy edelleenkin. Onhan se iso kokoinen, mutta se onkin ajateltu ihan juhla ja kutsu käyttöön. Sinne on helppo laittaa teet ja kahvit isomalle porukallekkin. Ei ole mikään harvinaisuus. Myynnissä ihan marketissa.
- kuppi ei muki
vaikka kirjoitti:
termoskannua, joka vetää 12 teekupillista, on paha löytää...
Muista, että puhuin tee-kupillisesta en teemukillisesta. Ethän sitten sekoittanut niitä kahta.
- ...
kysellyt kirjoitti:
Ja vähän kyselemättäkin kuullut tästä yrityksestä.
On totta ettei käräjätuvassa ole Amwayn suomessa tarvinnut käydä ainakaan vielä. Toisaalta eihän itse
yhtiötä helpolla edes nalkkiin saisi koska tämähän on näitten ILH-ihmisten vetämää eikä yhtiö ota heidän tekemisistään vastuuta.
Firmaa ja sen toimintatapoja en ole yhdenkään joka on siinä mukana kuullut moittivan. Et sinäkään niin tee. Toisaalta löytyy maastamme tuhansia ihmisiä jotka epäonnekseen ovat kuuluneet Amwayhin hurahtaneen henkilön (Ex)ystäväpiiriin tai sukulaissuhteen kautta ovat päässeet kuuntelemaan pläniä. Moneen kertaan.
Pahinta ja tuomittavinta on: Väärät väittämät firmasta ja sen tuotteista joita näilläkin palstoilla tehdään koko ajan näistä ympäristösertifioinneista, luomusta, tuotteiden ominaisuuksista ("laatu", mitä se on, riittoisuus/hinta per käyttökerta jne)
Pahin vale on ollut tuo "rikkaaksi nopeasti tekemättä työtä" mantra joka onneksi on vähän muuttunut viime aikoina realistisempaan suuntaan mutta perusvire on vielä jäljellä.
Hyvää ? No ei tarvitse olla mukana jos vain pitää pään kylmänä eikä ala uskoa helpon rahan illuusioon.Amway sanoo että voit nopeasti tienata rahaa. tuo "nopeasti" on keskiarvoltaan 2-5vuotta. tietenkin huipulle pääsy vaatii aina kovaa työtä.
- amway standardin
kuppi ei muki kirjoitti:
Muista, että puhuin tee-kupillisesta en teemukillisesta. Ethän sitten sekoittanut niitä kahta.
mukainen teekupin tilavuus millilitroina ? Tästähän tulee kivaa.
- rahan tienaus
... kirjoitti:
Amway sanoo että voit nopeasti tienata rahaa. tuo "nopeasti" on keskiarvoltaan 2-5vuotta. tietenkin huipulle pääsy vaatii aina kovaa työtä.
Amwayssä siis hidasta, tavallisesta palkkatyöstä saa hilloa jo heti ensimmäisestä päivästä lähtien.
VM porukan pitää varoa ettei käy kuin harakalle runossa: "ja ennen kuin harakka huomaskaan jo putosi syksyn lehti. Ennen hurskaita aikeitaan jo itsekin kuolla ehti" - kuppi ku kuppi...
amway standardin kirjoitti:
mukainen teekupin tilavuus millilitroina ? Tästähän tulee kivaa.
Siis mitään standarti mittaa ei ole, mutta jos olet nähnyt kahvikupin ja tee-kupin niin teekuppi on hiukan isompi kahvikuppia.
Kuppi on taas pienempi kuin muki. Eli halusin vaan varmistaa ettet ala mittailemaan sitä mihinkään hehtaarimukiin :D
On se silloinkin vielä riittoisaa, mutta ei niin riittoisa kuin kuppeina. Suhde säilyy saman kuitenkin. - mulla on ollut töitä
kuppi ku kuppi... kirjoitti:
Siis mitään standarti mittaa ei ole, mutta jos olet nähnyt kahvikupin ja tee-kupin niin teekuppi on hiukan isompi kahvikuppia.
Kuppi on taas pienempi kuin muki. Eli halusin vaan varmistaa ettet ala mittailemaan sitä mihinkään hehtaarimukiin :D
On se silloinkin vielä riittoisaa, mutta ei niin riittoisa kuin kuppeina. Suhde säilyy saman kuitenkin.En ole vielä ehtinyt kipaista kannua Osulasta. Eikö näitä muuten Amwayn kauppa myy ?
Vielä pitää saada yks Amwayn teepussi mutta sen saan hetimiten kunhan tuo termospullo on hankittu.
Osaatko sanoa sekoitussuhteen elikkä miten monta litraa vettä/teepusssi ? - kokeiluun vaan
mulla on ollut töitä kirjoitti:
En ole vielä ehtinyt kipaista kannua Osulasta. Eikö näitä muuten Amwayn kauppa myy ?
Vielä pitää saada yks Amwayn teepussi mutta sen saan hetimiten kunhan tuo termospullo on hankittu.
Osaatko sanoa sekoitussuhteen elikkä miten monta litraa vettä/teepusssi ?Eli ihan teepannu tai vedenkeitinkoko riittää. Riippuu minkälaisesta pidät, mutta nyrkkinä sellasesta 1,5 ylöspäin per pussi.
Amwayn tee on yhtä mustaa suurinpiirtein kuin kahvi. :D - varoitus
*** kirjoitti:
http://www-2.cs.cmu.edu/~dst/Amway/blakey_report.pdf
Mielenkiintoinen raportti amwayn toiminnasta.Älkää lähtekö mukaan tähän! Varoitan vain. Olen itse menettänyt yöuneni ja ystäväni, ja roimasti kallista aikaani ja rahaa rekisteröityessäni. Ja niitä hiton koulutusohjelmia ostaessani jotka olivat "välttämättömiä" että pääsen eteen päin "urallani". Huh, ahdistaa koko touhu nyt jälkeen päin. En jaksa kertoa enempää nyt,ehkä toiste. Mutta olkaa terveen kriittisiä!!!
- teetä
mulla on ollut töitä kirjoitti:
En ole vielä ehtinyt kipaista kannua Osulasta. Eikö näitä muuten Amwayn kauppa myy ?
Osaatko sanoa sekoitussuhteen elikkä miten monta litraa vettä/teepusssi ?Hei haloo sen ihmeellisen amway teen kanssa! Kokeilkaapa joskus laittaa kahvinkeittimen suodatinsuppiloon yksi teelippu tai suoraan kannuun ja siitä vaan valutetaan pannu täyteen vettä. Tulee hyvää teetä eikä ole kitkerää!!! Siis ihan normaali teelipusta saa enemmän kuin kupillisen. Vahvemman teen ystävä voi liottaa kahta lippua.
- polkumyyjä
haluatko ostaa amwayn tuotteita 10-15 % halvemmalla kun nyt? tarkoitan sisäänostohintaasi.
Suoraan kotivarastostani Etelä-Suomessa
et saa kyllä pisteitä, mutta tavaraa kyllä riittää.
Kysy hintatarjousta
[email protected]- no nyt
On monta organisaatiomutkaa oiennut ja siirrytään
harmaatuontiin ja suoramyyntiin. Way to Go Amway! - Katsellut
no nyt kirjoitti:
On monta organisaatiomutkaa oiennut ja siirrytään
harmaatuontiin ja suoramyyntiin. Way to Go Amway!Amway:stä saadut tulot perustuvat, ainakin minun kuuleman mukaan, eniten hankittuihin uusiin jäseniin. 1. jäsen hankkii 5 uutta jäsentä, saa tästä rahaa. 5 jäsentä jokainen hankkii 5 uutta jäsentä, saavat tästä rahaa. ihan ok, mutta myös 1. jäsen saa siitä rahaa, tekemättä mitään. ja niin edelleen, ensimmäinen saa koko ajan tuloja muitten työllä. kuulostaa ainakin minusta kovasti pyramiidijärjestelmältä.
ON TÄYSIN JÄRJETÖNTÄ KUVITELLA, ETTÄ ALEMAAT VOISIVAT SAADA ISOMMAT TULOT MITA ENSIMMÄINEN.
Jos haluaa päästä 2000€/kk saa myydä aika paljon kahvia, saippuaa yms. Lisäksi perustajat saavat rahaa aloituspaketeista, myydyistä tavaroista proviikoita jne. TÄYTTÄ KUSETUSTA! Ja mitä tulee näihin YK:n ympäristö juttuihin, niitä saa rahalla tietynlaisia, mitä amway kuvailee vääristellen, luoden väärän mielikuvan. toisin sanoien harhaanjohtaavat ihmisiä. ei yk sana sertfikaatissa kerro kaikkei.
Lisäksi amway:stä ei tahdo löytyä ulkopuolista tietoa. ostaisitko pienen firman auton, jos et saisi puolueettomia tietoja siitä, vain sen oman firman lausunnon: "joo on se nopeempi, ku ferrari. ihan varmasti on" jne. - voisiskin
Katsellut kirjoitti:
Amway:stä saadut tulot perustuvat, ainakin minun kuuleman mukaan, eniten hankittuihin uusiin jäseniin. 1. jäsen hankkii 5 uutta jäsentä, saa tästä rahaa. 5 jäsentä jokainen hankkii 5 uutta jäsentä, saavat tästä rahaa. ihan ok, mutta myös 1. jäsen saa siitä rahaa, tekemättä mitään. ja niin edelleen, ensimmäinen saa koko ajan tuloja muitten työllä. kuulostaa ainakin minusta kovasti pyramiidijärjestelmältä.
ON TÄYSIN JÄRJETÖNTÄ KUVITELLA, ETTÄ ALEMAAT VOISIVAT SAADA ISOMMAT TULOT MITA ENSIMMÄINEN.
Jos haluaa päästä 2000€/kk saa myydä aika paljon kahvia, saippuaa yms. Lisäksi perustajat saavat rahaa aloituspaketeista, myydyistä tavaroista proviikoita jne. TÄYTTÄ KUSETUSTA! Ja mitä tulee näihin YK:n ympäristö juttuihin, niitä saa rahalla tietynlaisia, mitä amway kuvailee vääristellen, luoden väärän mielikuvan. toisin sanoien harhaanjohtaavat ihmisiä. ei yk sana sertfikaatissa kerro kaikkei.
Lisäksi amway:stä ei tahdo löytyä ulkopuolista tietoa. ostaisitko pienen firman auton, jos et saisi puolueettomia tietoja siitä, vain sen oman firman lausunnon: "joo on se nopeempi, ku ferrari. ihan varmasti on" jne.sen normaalin "tule herätyskokoukseen niin kuulet totuuden" jutun sijaan ihan suoraan kertoa täällä mitenkä nämä hommat oikeasti menee. Konkreettinen esimerkki vaikkapa siitä mitä pitää myydä/minkälainen ketju itsen alla pitää olla esim 1000€ tai 2000€ kuukausitulojen saavuttamiseksi. Lisäksi selkeä kuvaus noista mystisistä "passiivisista" tuloista, miten/mistä niitä saa, mitkä reunaehdot, voiko loppua jne.
Eikä mitään "Kysy joltakin joka on mukana" shittiä. Vain kirjoitus tänne kuinka systeemi toimii. Ilmeisesti kaikki, jotka ovat mukana kykenevät tähän.
Montako jäsentä tällä baletilla on Suomessa ? - alastomana
voisiskin kirjoitti:
sen normaalin "tule herätyskokoukseen niin kuulet totuuden" jutun sijaan ihan suoraan kertoa täällä mitenkä nämä hommat oikeasti menee. Konkreettinen esimerkki vaikkapa siitä mitä pitää myydä/minkälainen ketju itsen alla pitää olla esim 1000€ tai 2000€ kuukausitulojen saavuttamiseksi. Lisäksi selkeä kuvaus noista mystisistä "passiivisista" tuloista, miten/mistä niitä saa, mitkä reunaehdot, voiko loppua jne.
Eikä mitään "Kysy joltakin joka on mukana" shittiä. Vain kirjoitus tänne kuinka systeemi toimii. Ilmeisesti kaikki, jotka ovat mukana kykenevät tähän.
Montako jäsentä tällä baletilla on Suomessa ?näyttää pahalta ?
- KOKO palkkiojärjestelmän
alastomana kirjoitti:
näyttää pahalta ?
ihan www. pohjalla.
- hyvä
olet loistava liikemies....Tajusit ensimmäisenä jättää vielä yhden välikäden pois ketjusta.
onnea liikemies úrallesi ja toivon sulle paljon euroja. - laiska
Katsellut kirjoitti:
Amway:stä saadut tulot perustuvat, ainakin minun kuuleman mukaan, eniten hankittuihin uusiin jäseniin. 1. jäsen hankkii 5 uutta jäsentä, saa tästä rahaa. 5 jäsentä jokainen hankkii 5 uutta jäsentä, saavat tästä rahaa. ihan ok, mutta myös 1. jäsen saa siitä rahaa, tekemättä mitään. ja niin edelleen, ensimmäinen saa koko ajan tuloja muitten työllä. kuulostaa ainakin minusta kovasti pyramiidijärjestelmältä.
Lisäksi amway:stä ei tahdo löytyä ulkopuolista tietoa. ostaisitko pienen firman auton, jos et saisi puolueettomia tietoja siitä, vain sen oman firman lausunnon: "joo on se nopeempi, ku ferrari. ihan varmasti on" jne.Jos hommaat itse yhden uuden ilh:n etkä sitten tee mitään muuta toiminasi eteen (ehkä joskus ostelet tuotteita) ja sitten uusi ilh innostuukin tekemään töitä oman toimintansa eteen, niin takuu varmaa on ettet itse saa mitään rahaa (paitsi omista ostoista jotain bonusta) vaikka olet lähtenyt aikaisemmin mukaan.. Kokemusta löytyy asiasta...eli minun alapuolella oleva toimiva ilh ja hänen alapuolellan olevattoimivat ilh:t tienaavat minua enemmän. Minä en saa oikeastaan mitään, mutta oma alapuolen ilh tienaa mukavasti. Tieto on fakta! Tarttis varmaan tehdä itsekkin jotain, ei vaan riitä intoa...
- ihmeessä
kaikkea täytyy tulla tuputtamaan aikuisille ihmisille.Luulisi kyllä että ne saa suun auki ihan itsekkin.
kuinkakohan moni kerkesi ostamaan huippuhyvää äärettömän terveellistä mehua
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9811/981130/9811300111.html
No onneks joku huomasi ja tuote saatiin heti pois markkinoilta.- jamppa
... aina löytyy niitä pöllöjä joihin probaganda uppoaa! Ja menevät ja ostavat tuotteita jotka maksavat monesti paljon enemmän kuin ihan hyvä vastaava KAUPASSA. Ja sitten on niitä raukkoja joita pystytään hienoin sanakääntein ja värväysmetodein saamaan myyntiporukkaan. . . mutta aina vaan pettyneiden joukko kasvaa.
terv. mukana ollut joskus - mukaan "huijattu"
jamppa kirjoitti:
... aina löytyy niitä pöllöjä joihin probaganda uppoaa! Ja menevät ja ostavat tuotteita jotka maksavat monesti paljon enemmän kuin ihan hyvä vastaava KAUPASSA. Ja sitten on niitä raukkoja joita pystytään hienoin sanakääntein ja värväysmetodein saamaan myyntiporukkaan. . . mutta aina vaan pettyneiden joukko kasvaa.
terv. mukana ollut joskusPettyneiden joukko tosiaan varmaan kasvaa. Pitkän mainospuheen jälkeen ilman riittävää perehtymistä asiaan haksahdin minäkin mukaan. Satanen ja risat on mennyt ja aloituspaketistakin odottelen edelleen muuttuvaa materiaalia (odottanut kohta kaksi kuukautta!)
Näinköhän firma kerää rahaa hyväuskoisilta hoopoilta! - mukaan "huijattu"
jamppa kirjoitti:
terv. mukana ollut joskusAnteeksi vastauksessani edellä ollut kirjoitusvirhe. Odottelen siis puuttuvaa, en muuttuvaa osaa lähetyksestä! Olen todellakin maksanut aloituspaketin jo liki kaksi kuukautta
sitten ja edelleen oleellinen osa sisällöstä on saamatta!!! Tiedusteluihin on tullut vaihtelevia vastauksia ja aina on luvattu HETI toimittaa puuttuva materiaali!!!!
....aloittele siinä sitten tuottoisaa liiketoimitaa....!!!!
- yksi kuuntelija
Minua kiinnostaisi tietää miten Amwayn kannattajat kommentoisivat tätä:
http://koti.mbnet.fi/mantynen/matematiikkaa.htm
Vanha juttu jne, mutta tuo markkinoiden pienuus ja kyllästyminen tuntuu minusta täysin väistämättömältä. En hetkeäkään epäile tuotteiden laadukkutta, mutta Suomi on kyllä hiton pieni maa siihen että verkostomarkkinoinnilla pystyisi oikeasti tienaamaan rahaa(ja kuinka pitkään?). Isommassa valtiossa jossa verkostolla on kauemmin aikaa elää ja kasvaa tapa toimiikin paremmin (tai oikeastaan Pidempään on oikea sana).- Anssi Pohjanmaalta
No selvennyksenä sen verran että juuri maaliskuussa aukesi venäjän markkinat ja siellä ensimmäisen kuukauden aikana rekisteröityi n.350.000 ihmistä. Kukaan ei kiellä laajantamasta yritystoimintaa muihin maihin.
Suomen kansasta on amway liiketoiminnassa mukana about promille joten eiköhän täältäkin niitä markkinoita vielä löydy? - väetöstä
No selvennyksenä sen verran että juuri maaliskuussa aukesi venäjän markkinat ja siellä ensimmäisen kuukauden aikana rekisteröityi n.350.000 ihmistä. Kukaan ei kiellä laajantamasta yritystoimintaa muihin maihin.
Suomen kansasta on amway liiketoiminnassa mukana about promille joten eiköhän täältäkin niitä markkinoita vielä löydy?on maksimipenetraatio globaalisti. Suomessa siis pää kädessä jo. Hyppää kun vielä voit !
- All Away....
Kävin eilen kuuntelemassa Amway-löpinät ja tiukka kiitos EI !!!
Olen tyhmä, enkä lähde toteuttamaan suurta "unelmaani"!
Onnea vaan kaikille "yrittäjille"!
Katsotaan sitten parin vuoden päästä.....- kerro meille
muillekin. Luulisin, että saat satoja lukukertoja.
- korjauksia
Nyt tuli niin sontasta juttua,
että pakko oli puuttua =)
Kahvi hintaan löytyy ihan hyvä perustelu.Ensinnäkään se ei ole
market-kahvia,vaan helvetin paljon kaliimpaa ja korkea hinta on siksi,
että siitä saadaan voittoa jo nk.tukku myynti vaiheessa.
On jälleen myyjän "oma helvetti" saako hän kahvinsa myytyä voitolla tahi ei.
Tukku on omansa välistä vetänyt koska
alunperin tukku on maksanut (tukku=verkoston pääjehu) kahvista noin 20 cent 10 kg,
niin voitto on oleva valtava.
Tässä kuten kaikissa
muissakin jutuissa asiakkailla
tarkoitetaan sukulaisten kusettamista,
joko mukaan, tai muuten vain ostamaan sika hintaisia tuotteita.
Laadun olen valmis jopa minä,
allekijroittamaan nämä tavarat ovat
laadukkaita monestakin syystä jopa
siinä määrin, että "pääjehukin" saa
tästä ilmaiset aamu suffelit loppu elämäkseen
ja tämä rahamies ei juo huonolaatuista kafetta, saati pese jalkojaan paskoilla saippuoilla,
että tästä olen näitten huijattujen
kanssa samalla linjalla laatu on lujaa ja
pakko ollakkin, huonoa myydään vain kerta.
Todellisuudessa voi kirjavan
bonusjärjestelmän tässä kuin muissakin verkostomarkkinoineissa tunkea syvälle
hanuriinsa, auton pesuaineet käy noin 90 % halvemmaksi kun kävelet liikeeseen missä ko.
ainetta myydään. Mitään omakoti säästöjä et tee jos säästöä ollenkaan.
Edellä jo mainittiinkin tyypillinen
sekoitus mikä kuuluu oleellisena osana verkostomarkkinointi paskaan, eli jauhetaan bonuksista ja muista etuseteleistä
suu vaahdossa tähän malliin:
"Eli kun olet kaupassa,
niin oma on sama kuin, tässä mutta
tässä se on parempi, kuin muut saa
toisten ostoksista suoraa rahaa jotka ne
voi sitten vaihteaa etuseteleihin jotka
voi taas tunkea sinne perseeseen,
koska mun kaveri kaveri
sai just bonuksia kun se sai 10:nenen
myyjän, ja tässä rikastuu ja kohta
meillä kaikilla on vene.
Tässä kohtaa sinulle luvataan helppoa
rahaa ja nopeaa rikastumista ILMAN työtä =)
Kun henkilö sanoo oleensa mukana
kuukausia, tarkoittaa tämä sitä,
että hän on aloittamassa toimintaa. Markkinataloudessa loputtoman kasvun
mahdollisuus on sinäänsä jo fiktiota,
mutta sanotaan, kun sukulaiset loppuu
jäävät myös tavoitteet =)
Tässä tyypillinen liputus ja koukku lisää
jotta sinunkin sielusi saadaan mukaan,
eli kummin kaima ja veljen kaveri ja
siskon serkku on jo miljonäärejä,
minä olen vasta aloittanut joten mulla
on vasta puolimiljoonaa, seuraavaa miljoääriä (ilman työtä) haetaan jo, ja nyt vois
olla kuule sun vuoro =)
Otat tän startti paketin ja 3
kuuakauden päästä voit lopettaa
työt ja kääntää postin
Madeiran huvilalle,
jos pysähdyt miettimään mitään
tuosta edellä mainutusta textistä,
niin ymmärrät kusettamisen.
Näillä vedotaan ihmisen perus aistiin
eli AHNEUTEEN ja LAISKUUTEEN ja jos
ihminen on heikkolahjainen niin nämä
toimivat.
"Eka tili oli vasta", mutta seuraava "on jo"
Siinä seuraava, ja sitten tulee perässä
nämä kaikkien verkosto sontien rakastamat
%:luvut. Minä Oulussa asuneena huomasin,
että kasvua oli joka päivä 600% ja
tää ei ollut vaan mun tuloissa,
vaan noin 30 000% jokapäivä tuli uutta
ihmistä tähän siis kaikissa suomen
kaupugeissa 2.5%*2,5% 4.5%% on expotentiaalinen kasvu niin, että saat pyyhkiä perää %:teilla
ja 1000 € seteleillä.
No joo jos haluat katkaista paskanpuhujalta
siivet, niin pyydä spesifioimaan
lääkerit ja muut mahtimiehet jotka myy näitä
ja keskutele heidän kanssaan =)))
esittämään tilinauhaa yms...
Mutta mikä tärkeintä, vaikka tilinauhan
tekisi itse, niin yksikään lääkeri
ei ole mukana kuin yrittäjäkään,
paitsi ne nenästä vedetty.
Sanoa voi vaikka,että Halonen ja
Putin myy sun saippuiota,
mutta totuus on taas näissä hommissa
ihan toista maata =)
Juuh liiketoimintaa tää on, kanattavaa,
mut ainoastaan sille joka dunna nää tuotteet jälleenmyyjille. (Eli tällä pääjehulle)
Esim tälläinen pääjehu oli
Petteri Jussila tahi huijari liikemies
Kalle Dalman, kaikki loput maksaa ton 125 € eli pohjoiskalootin 1000 tyyppiä on
antanut 125 000 € tälle pää kusettajalle ostamansa jutut, eli siitä sitten laskemaan
mikä kanattaa =) Tämä jos
mikä on kanattamatonta toimintaa.
3 syystä
1.Mikään kasvu ei maailmassa
ole rajatonta, tämän ymmärrrät
ilman kaupallista koulutusta.
2.Jos tilaat tuotetta (pääjehu)
10 000 kpl:ää, maksat siitä
maksimissaan 1 € kappale.
Loput 15€ kaffe paketista on voittoa,
minkä kusettamasi pässi sinulle maksaa.
3.Suomi on pieni maa,
mutta täällä puhutaan paljon.
Kun raapaiset kullan pois pinnalta ja katsost leasing-auton ja halvan puvun taakse
löydät aidon paskan =) - ilh
onko kenelläkään bisnekseen kuuluneella minkäänlaisia tuloja amwaysta? kokemuksia kaivataan!!
- ihmettelijä
Mihinkähän amwayn nettisivut ovat kandonneet? Ei ainakaan mulla aukee... www.amway.fi
- peetse
ihmettelijä kirjoitti:
Mihinkähän amwayn nettisivut ovat kandonneet? Ei ainakaan mulla aukee... www.amway.fi
amwayn sivut www.amivo.fi
- kotkanpoika1
peetse kirjoitti:
amwayn sivut www.amivo.fi
Hei haloo mitä mielenkiintoisinta on ne ketkä eniten arvostelevat ja haukkuvat amwayta sekä myyjiä eivät itse tiedä asiasta mitää. Ottakaa selvää ettei tarvi puhuu asioita mist ei tiiä mitää. tulkaa vaik kuuntelee openii eli avointa liiketoiminta tilaisuutta se ei velvoita mihinkää se pelkkä kuuntelu saatte vaa todellista tietoa asoista et tervetuloo openii ettei tarvi elää huhujen vallas jotka ei pidä paikkansa.
- Amway
kotkanpoika1 kirjoitti:
Hei haloo mitä mielenkiintoisinta on ne ketkä eniten arvostelevat ja haukkuvat amwayta sekä myyjiä eivät itse tiedä asiasta mitää. Ottakaa selvää ettei tarvi puhuu asioita mist ei tiiä mitää. tulkaa vaik kuuntelee openii eli avointa liiketoiminta tilaisuutta se ei velvoita mihinkää se pelkkä kuuntelu saatte vaa todellista tietoa asoista et tervetuloo openii ettei tarvi elää huhujen vallas jotka ei pidä paikkansa.
onkin. Nimittäin rahojen, vapaa-ajan ja ystävien menettämiseen.
- ILH
Amway kirjoitti:
onkin. Nimittäin rahojen, vapaa-ajan ja ystävien menettämiseen.
Jos kerran systeemi ja tuotteet ovat täydellisiä, niin miksi se ei kestä kritiikkiä?
Esim. jos ajatellaan oikeusistuntoa. Ei todisteeksi riitä pelkkä, "kun se vaan on niin", "ota asioista selvää", "katso meidän omia puolueellisia nettisivuja" tai "45 vuotta" Jos joku on murhannut jonkun ja puolustaja sanoo "se vaan murhasi sen". Missä argumentointi? Missä perustelu? missä todisteet?
haisee tämä amway, eikä ihan vähän!!! - ]o_
ILH kirjoitti:
Jos kerran systeemi ja tuotteet ovat täydellisiä, niin miksi se ei kestä kritiikkiä?
Esim. jos ajatellaan oikeusistuntoa. Ei todisteeksi riitä pelkkä, "kun se vaan on niin", "ota asioista selvää", "katso meidän omia puolueellisia nettisivuja" tai "45 vuotta" Jos joku on murhannut jonkun ja puolustaja sanoo "se vaan murhasi sen". Missä argumentointi? Missä perustelu? missä todisteet?
haisee tämä amway, eikä ihan vähän!!!Mun mielestä tuo amway on niinku joku uskonlahko... Täti on sinä mukana ja sillä ei kyllä muuta oo mielessä ku amway!! Jätti mun 18-v synttäreille, isosiskon ylioppilasjuhliin jne. tulematta ku pitää mennä hemmetin amwayn "seminaariin"! Kumminki sukulaiset on niitä jotka on pahan paikan tullen auttamassa, ja tekeekö se raha teidät amwayläiset niin onnellisiksi että karkotatte samalla kaikki ystävät ja sukulaiset ku pidätte niille niitä aivopesu puheita??? mitäs sitte ku ootte vanhoja ja kukaa sukulaine ei halua käydä kattomas teitä ku ootte nuorempana karkottanu ne amway puheillanne? Kai se on sitte mukavaa maata vanhainkodissa YKSIN, ainakin on rahaa jota on amwaystä saanu! Niinku elämäs ei ois muuta ku raha...
- Lewander
Toivottavasti tämä ei ole sitä paljonpuhuttua yrittäjyyttä jota suomen valtio suurenevassa määrin porvarihallituksen toimesta tukee. Täällä pohjoisessa lintukodossa rahvas on vielä liian tietämätön verkostomarkkinoinnin perusteista..ja näinollen nielee kaiken mitä värväystilaisuuksissa syötetään. Pienistä puroista syntyy suuria virtoja, ja ne virrat menevät meren taa mistä alunperin lähtivät liikkeellekkin. Yrittäkää ihmiset ymmärtää ettei oikotietä onneen ole olemassakaan, pysykää koulussa ja menkää sieltä päästyänne oikeisiin töihin.
- FinnFoe
Hei,
On täysin turhaa kiistellä siitä onko Amway bisnestä vaiko huijausta. Se on bisnestä huijaamalla. Alla linkki teokseen, jonka kirjoitti Amwayssä korkealle tasolle noussut Eric Scheibeler.
www.merchantsofdeception.com/
Koska tätä toimintaa on erittäin vaikeaa lakiteitse lakkauttaa (heidän takanaan on legioonallinen lakimiehiä, lahjottuja korkea-arvoisia poliitikkoja ja Matti Meikäläiseen verrattuna loputtomat resurssit sopia/lahjoa mahdolliset tuomioon johtavat tapaukset), ainoa keino pysättää tämä pirullinen pajatso on informoida ihmisiä organisaation todellisesta toiminnasta ja moraalista (tai sen puuttumisesta). Teet palveluksen kaikille suomalaisille varoittamalla tuttaviasi tästä yrityksestä.
Itse en koskaan lähtenyt kyseiseen toimintaan mukaan. Kävin tosin kokouksessa, jossa minulle tuputettiin kyseistä "kaupankäynti"-mallia, mutta en onneksi lähtenyt mukaan. Homma haiskahti jo siinä mielessä niin pahalla, kun kaveri esitteli vallan erinomaisesti kuinka bonukset tulee rekryistä ja kuinka helposti sillä tehdään rahaa, mutta kun kysyin, että mitäs tuotteita teiltä sitten löytyy, jannu sanoi, että oli unohtanut tuotelistat kokonaan pois. juujuu. Eli oli ilmiselvää jo hänen asenteestaan kyseiseen asiaan, että tuotteet eivät ole se pääasia. Tämmöisen paskan levittäminen ympäri maailmaa on häpeällistä ja se tuhoaa perheitä, ystävyyssuhteita, sekä talouksia.
Ymmärrän vallan hyvin kuinka moni ihminen kuitenkin on lähtenyt tähän mukaan, ajatus on varsin mielenkiintoinen ja esitys on hiottu vetoamaan ihmisten tärkeinä pitämiin arvoihin ja unelmiin. Toivon kuitenkin, että jokainen teistä, joka kyseistä toimintaa vielä harjoittaa, pistätte pillit pussiin ja alatte miettiä vaikka todellisen yrityksen perustamista. Uskon, että Amway on opettanut teille muutaman hyvän vinkin liiketoiminnasta. Mutta siihen ne hyvät puolet sitten jäävätkin.
Amwayn, Quixtarin ja Alticorin johto on kourallisen yläketjulaisen kanssa kehitellyt tietoisesti koko järjestelmän, ja vaikka he joskus muuttaisivat organisaation toiminnan "paremmaksi", se ei muuta sitä faktaa kuinka he ovat suunnitelleet toiminnan ja pyörittäneet sitä harkitusti ainakin kahdenkymmenen vuoden ajan. Tottakai toivon, että johto ja ylimmät henkilöt saadaan vastuuseen teoistaan tulevaisuudessa, mutta se on mahdotonta niin kauan kuin ihmiset ojentavat rahansa heille vahvistaen heidän puolustuksiaan U.S.A:n oikeudessa.
-FinnFoe - Suomalainen sisu
Amway tuote ovat kaikki Amerkalainen, joka osta tai osallistua Amway vain tukea American talous, mikä lopputulos on: USA omistaa joo 80%maailman rahasta, he voivat tehdään mitään vain, he halitsevat maailmaa joo tarpeeksi, sota...sota..ja sota..Ja Amway tuote varma on normali tasosta ihan OK, mutta miten jos veratuna Ekotuote, joka on kaikkista parhaiten meidän oman tervelle ja ympäristolle, Ekokahvikin saa esim, ale 16€/kilo hinnalla, ekopesu aine ei sisältä yhtä ympäristo jäämiä, Amway puhessa sanottiin että kaikki piti olla Kotka, ja kotka lentää kotka seurassa, mutta Kotkahan oikeasti ylenssä lentä vain yksin, onko kukka koskaan nähneet kotka lentää ryhmässä??Amway seminaari lippu maksoi 20€, ja hyvääolo messukin lippu maksaa noin 6.9€, ja hyvää olo messussa on paljon erivaihto ehto mita saa vaapasti valita---Amwayssa puhutiin vapaus ensi ---vapaus, ei milään hinnalla voi ostaa vapaus, mutta aloitus paketin on joo 125eurolla, mihin vapaus siellä on kuin pakko ostaa kaikki Amway tuote eikö voi enään nautia yhtään sen kaupassa oleva vaupaus valitsemaan erivaihtoehto---Amway on yli 40v yritys, ihmetelin suuristi Amway silti piti sama tuoteryhmä vuodesta toiseen,ei yhtää kehitänyt tuote ryhmää, esim, 100%täysi ekotuote...Ne pesuaine haisee---ei todelakaan sopii atopiiholle...ikävästi Amway osaa todella käytä hyväksy ihmisten heikopuoli joka kutsutiin --ahneus ja sitouta ihminen, kuin sitoutuu joo sen 125€ aloituspakettin, sitten koko ajan yrttää saada uusi ihminen ja raha takaisin ja vain sitoutu lisä ja lisä---ihan samaa kuin sitoutu huumeisiin... Ja hyvää loma palkka saa Amwaylta jos pääse timantti,, mutta normalli rehellinen kovatyöteko jokainen alalla saamaan sama palkinto ja itse vielä voi valitse mihin mennä matkustaa...eiko Amway päättä mihin huvilla vain mennää...Amway puhui myös Amway on siirtyvä seurava sukupolville, kyllä ylenssä yritys voi siirtyä seuraval sukupolville jos lapsi tahtoo vain sama harrastukusiin...
Amway ei yhtään tukea suomalaisuus, ihmettelin suuristi miten ristiriitäinen vapaus ja sitoutu puhe voi saada niin paljon suomalainen hulluksi ja maksoi vielä 20€ joka on köyhä perhelle suuriraha... - dream-queen
Hellurei kaikki! Luin tota aiempaa keskustelua,jossa jauhettiin tuotteista. Ne eivät ole kalliita vaan ne ovat tiivisteitä. Eli siivousaineet sekoitetaan veteen ja kannattaa opetella oikeat annostelu-tavat,koska silloin säästyy oikeasti rahaa. Esim. SA8-pyykkijauhetta laitetaan noin 1rkl per koneellinen, ja kun SA8-pakkaus maksaa ALH-hintaan 22 euroa ja tolla annostelulla yksi koneellinen maksaa vain 6SENTTIÄ! Eli paljon vähemmäm kuin halppis-pesuaine kaupasta. Voitte vaikka laskee ite. Ja 7 euron hammastahna oikeella annostuksella kestää yhellä ihmisellä n.12kk käytössä. Meidän 6hengen perheessä on kestäny kohta yli 3kk.
Ja kaikki tuotteet ovat luomua,eivätkä sisällä myrkkyjä tai vahvoja kemikaaleja. L.O.C:tä voi käyttää esim.palovammojen hoitoonkin. Ja sitä voit vaikka juoda,ei kyllä mitään herkkua oo ;D
Ja jotta menestyy tässä huippu-bisneksessä oikeasti. Niin TÄYTYY näyttää VÄHINTÄÄN 15plani joka kuukausi! Sillä sitä ryhmää alkaa muodostua ja liikevaihto syntyy oman ryhmän tuotteiden käytöstä.
Ja tässä bisneksessä eivät itsekkäät menesty. Eli auta omat poikasesi huippu-menestykseen. Siis ne sun kaverit ketkä sponsoroit mukaan. Siis tee heidän kanssa heille u/p-listat ja nimilistat ja mee heidän kanssa näyttämään heidän kavereille plania ekana. Tää on auttamis-bisnes! Menestyjät palvelee muita ja auttaa siis muita menestymään ensin. - työskenteliän tytär
Se anssi kyllä on ainoa joka ymmärtää jotain tästä asiasta!
''Älä anna periksi'' on heidän motto.., kaikki jotka kertoo että ovat työskenneleet amwayn parissa ja myös pettyneet, niin kysymys kuuluu:
Annoitko periksi???
Ja ne jotka haluavat aloittaa amwayn, tai edes kokeilla, ei kannata tulla tänne lukemaan! Tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne, ja toivottavasti myös viimeinen! Täällä kirjoitetaan paskaa!!!!!
Itse en kirjoita mitään idiottimaista tänne juuri nyt, vaan asiaa!
Surekaa vaan itseänne, mutta ne jotka aikovat yrittää, kokeilkaa ja älkää antako periksi! Olette rahanne arvoisia!
Ja onnea alojtaille, kokeilkaa ihmeessä! Olen seurannut vanhempien työskentelyä vuosia....., ja ne ovat saavuttaneet kohta päämääränsä! Timantti kukostaa parin kuukauden päästä(työskenteliät tietävät mitä minä tarkoitan:) - Soluttautuja
Amway on varma tapa päästä eroon rahoistaan ja tuhota ihmissuhteet.
Amway tuotteet ovat menestyneet testeissä joita ei löydy mistään muuaalta kuin amwayn omilta sivuilta (kokeilkaapa itse etsiä). Jännä juttu!
Tulen julkaisemaan netissä amwayn "palkkio systeemin" jolloin kaikki näkevät kuinka hullusta hommasta on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197