Helsingissä Linnanmäen läheisyydessä kadun varressa kieltomerkki, parkkimittarin kuva ja kellonaika muistaakseni 8 - 21. Käsittääkseni siihen voi tulla vaikka klo 15 ja maksaa kerralla 6 tuntia iltaan asti. Lähimmällä lippuautomaatilla kuitenkin lukee että max 1 h eikä automaatista saa kuin yhden tunnin. Siis minun pitää juosta kerran tunnissa ostamaan uusi lippu ja mennä viemään se auton tuulilasin alle.
Miksi tällä tavalla? Ei liene lainsäätäjän tarkoitus vaan Helsingin kaupungin pysäköintilaitoksen tarkoituksellista kiusantekoa kansalaiselle.
Ei sakkoa mutta maalainen ei osaa maksaa Hesassa
1
119
Vastaukset
- Hus_pois_stadista
Ei se lisäkilpi ilmoita pysäköintiajasta muuta kuin sen, että pysäköinti on maksullista klo 8 - 21. Automaatilla sitten rajoitetaan yhtämittaista aikaa juuri kertomallasi tavalla, jotta rajalliset pysäköintipaikat kiertävät. Yöaikaan saa pysäköidä jopa 11 tuntia ilmaiseksi.
Käytännön vaikutus tällä on tietysti juuri se, että maalaiset saadaan pidetyksi kaupungin ulkopuolella, koska asioita ei pysty hoitamaan aikarajojen puitteissa. Helsingin vihreässä helvetissä lisätavoitteena lienee myös kurjistaa auton omistavia asukkaita niin, että he tajuaisivat muuttaa Espooseen ja vapauttaa asuntonsa maahanmuuttajille ja muille paremman luokan ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390