S-marketin vieressä asuva vanhahko mies

vihainenvanhempi

Tämä mies joka asuu kuortaneen s-marketin vieressä punaisessa kaksi kerroksisessa amakotitalossa ei jätä nuorisoa rauhaan edes päiväsaikaan.Hän tulee huutamaan ja karjumaan nuorisolle kun vähän kuuluu mopon ääntä ja niin akkamaisesti heti soittamassa poliisia.Muuttakoot vaikka p%#sereikään jos niin meteli haittaa.Korviini tuli hetkisitten taas tietoa kuinka se oli hypänny mopojen eteen yrittääkseen jäädä alle ja aiheuttaa nuorisolle jotai ns.paskaa.Tabletti sillä taitaa kuulemma olla kovalla käytöllä kuvien suhtee.mitä asialle kannattaisi tehdä?

26

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelleseon

      Tehkää ilmoitus poliisille että EV hyppii mopojen eteen, vaaran aiheuttaminen tai jotain muutahan hän tuolla aiheuttaa.

    • Sivustaseuraajat

      Asiassa on aina kaksi puolta, kaikkien osapuolten pitäisi ymmärtää toisiaan. Nuoriso elää omaa elämänsä huolettominta aikaa, eivät he ajattele asioita samoin kuin vanhemmat ihmiset, elävät päivää eri aikataulussa kuin muut. Toki eivät hekään saa tuottaa häiriötä eikä haittaa muille ihmisille. Mutta liialla kyttäämisellä saa heidät innostumaan vaan lisää, tässä s-marketin jutussa on nyt käynyt niin että naapurusto on saanut nuoret innostumaan tähän kissa ja hiiri leikkiin, nyt sitä varmasti riittää.

      Auttaisiko asiallinen juttelu heidän kanssaan?

      • vihainenvanhempi

        Ei se kuulemma halua keskustella ku kaikki on nuoriso vika


    • aatteleomallekohalle

      eikö löydy muuta paikkaa pärrätä mopoilla kuin ihmisten ikkunanalla ja hauskinta et vanhemmat on vielä puolustelemassa pikkuriiviöitään . minulle olisi kyllä aikanaaan vanhemmat komentanut pysymään muualla "en tiedä olisinko totellut" menisivät vanhalle kuurnalle pyörimään vähempi haittaa ja ukkeli sais nukuttua yönsä. turhaa ärsyttämistä.

      • Eivalittaja

        Háiriintyy páivállákin,olen itse kuullut kun tuli valittamaan iltapáivalla mopopojista kaupan kassoille.
        Ei minua ainakaan haitannut olivat kokoontuneet kaupan parkkialueen nurkalle kaikessa rauhassa juttelemaan.
        Eipákuortaneella nuorisolle ole liikaapaikkoja missá olla.
        Kyl valitta Saa kaikestaJo's Luanne on sellainen.


      • tossa-pari-ääääääää
        Eivalittaja kirjoitti:

        Háiriintyy páivállákin,olen itse kuullut kun tuli valittamaan iltapáivalla mopopojista kaupan kassoille.
        Ei minua ainakaan haitannut olivat kokoontuneet kaupan parkkialueen nurkalle kaikessa rauhassa juttelemaan.
        Eipákuortaneella nuorisolle ole liikaapaikkoja missá olla.
        Kyl valitta Saa kaikestaJo's Luanne on sellainen.

        á ei ole sama kuin ä.


      • Eikannata

        Vanhan kuurnan vieres on vielä pahenpi kyttääjä. Se on käyny monehen kloppihin käsiksiki.


    • piretäänkuortanesiistinä

      Kyllä itteä ainakin ärsyttäis kuunnella päivästä toiseen mopojen pärinää naapurista. Ja jumalauta mitä sotkua nuoriso jättää jälkeensä vaikka roskiksia on vieressä. Yksi sunnuntaiaamu katoin ainakin neljä grillilaatikkoa yms sotkua kaupan pihassa. Ovatkohan kotona yhtä sotkuisia epäilen.

      • Kukintkekeemitätykkää

        No jos teitä haittaa et sielä roskataan sun muuta nii tehä voitte tulla sinne teidän oman työn ohella vahtimaan nuoria ja tulla siivoomaan jos kerra noin pienestä teidän elämä on kiinni! Ja jos vanhemmat ihmiset haluaa et nuoriso on jossai muualla kuin ässän nurkalla nii vanhemmat voi ruveta pitämään joka iltasin jotain nuorisopaikkaa auki niin ei tarvi sielä ässän nurkalla meidän hengailla


      • piretäänkuortanesiistinä
        Kukintkekeemitätykkää kirjoitti:

        No jos teitä haittaa et sielä roskataan sun muuta nii tehä voitte tulla sinne teidän oman työn ohella vahtimaan nuoria ja tulla siivoomaan jos kerra noin pienestä teidän elämä on kiinni! Ja jos vanhemmat ihmiset haluaa et nuoriso on jossai muualla kuin ässän nurkalla nii vanhemmat voi ruveta pitämään joka iltasin jotain nuorisopaikkaa auki niin ei tarvi sielä ässän nurkalla meidän hengailla

        Ei oo elämä poika siitä kiinni, pistää vaan roskat silmään. Mun puolesta voitte siinä kaupalla kenata kuhan ootta siististi.


      • Kukintekeemitätykkää
        piretäänkuortanesiistinä kirjoitti:

        Ei oo elämä poika siitä kiinni, pistää vaan roskat silmään. Mun puolesta voitte siinä kaupalla kenata kuhan ootta siististi.

        Joo muttaku olis ne roskat helppo laittaa siihen roskikseen jos siihen sais siirtää sen roskiksen mutta ku ei anneta siirtää ja sen takia roskat päätyy maahan..sähän voit varmaan tuoda sinne sit roskiksen :))


      • pörrrrääjä

        Mopo,mopoauto ja traktori ja niinkin vanhat jotka ajelee jo henkilöautolla voisivat siirtyä S-marketin toiselle nurkalle ajelemaan (lähelle lastaus siltoja).Sinne voisitte saada roskiksenkin lähemmäs ettei vaan tarvi ottaa yhtään kävely askelija ettei kengät kulu.Nuorison pitää kysyä vahemmiltaan onnistuisko sellainen,että voorotellen saisitte pörrrrrätä jokaisen pihas.


      • Nytvituttaaa

        Oikeenko neljä laatikkoa voi ristus.


    • nuavvaa

      Pienet on murheet. Väitän että ennen (90-luvulla) oli mopoja huomattava määrä enemmän ja isompi edestakainen autoralli keskustassa. Puhumattakaan traktorirallista pitkin yötä ympäri kirkkolenkkiä. Eihän keskustassa ole nykyään enää ketään, tyhjä kylä.

      • Entinennuorii

        Joo näin oli, kyllä seuran risteyksessä ja kerrostalojen risteyksessä kääntyili autoja illan mittaan. Eikä siitä ajelusta tällaista helvetin meteliä noussut!

        Nuoruus on elämän parasta aikaa, nauttikaa!

        Antakaa kumin palaa kylällä ja sängyssä!


      • Lastitupaan

        Mä vetelen aina paljaalla.


      • Anonyymi

        Asutaan siis edeleen kaupungissa jossa olot muistuttavat hallitus mallia jossa jää tilaa muille huonekaluille. Nyt sitten ei aikoilla tänään kun lääkkeistä on pulaa. Se on jo niinkuin iso askel. Tämä on niin kurjaa.


    • Vieläkivituttaa

      Se ny on vainonnu mopopoikia jo vuosia. Minä en oo mankilla ajanu enää kymmeneen vuoteen ja silti oon sen marinaa kuunnellu siitä kuinka ala-asteen pihas ei saa ajella mopolla mitä vittua se sille kuuluu jos siellä joku ajeli. Saatan tylsää täytyy olla.

    • mopopoisjakävelemään

      Mopoilevat kakkapyllyt vaan ei osaa nykyään kunnioittaa ketään, ei edes vanhempiaan. Maailma on valitettavasti tässä asiassa muuttunut aivan per....ti.

      • Isooree

        Joo kylällä on kasvamassa muutama uus sosiaaliluukun asiakas, tosi hyvät merkit jo 15 v ikäisenä, eroperheet eivät ainakaan paranna tilannetta.


      • Anonyymi
        Isooree kirjoitti:

        Joo kylällä on kasvamassa muutama uus sosiaaliluukun asiakas, tosi hyvät merkit jo 15 v ikäisenä, eroperheet eivät ainakaan paranna tilannetta.

        Erkki isäääääää


    • Anonyymi

      Taitaa olla vähän aihettakin valitta S kaupan pihan touhuista.

      • Anonyymi

        Niin millain?


    • Anonyymi

      Hyvä kun joku pitää silmällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3350
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2740
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1654
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      149
      1501
    Aihe