Minne Jumala häipyi

täälläpalloillaan

Kun maailma on niin paha kaikkine sotineen ja kärsimyksineen niin missä on Jumala jonka pitäisi auttaa.Jättikö hän kaiken kesken sen jälkeen kun oli luonut ihmisen. Lähti vain lomalle. Vaikuttaa siltä että ihmiskunta vaan palloilee täällä itsekseen vailla mitään johdatusta.

15

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiYllätys

      ei se mihinkään ole hävinnyt Piru on saanut paremmin joukkonsa mobilisoitua ja Helvetti johtaa taistelua Lucifer kärjessä ja iso porukka pikku piruja vanavedessä.. Ihmisillä valinta mahdollisuus ja suurin osa valintansa tehnyt. Ahneus, kateus, väkivalta, vallantavoittelu ja pienempi muotoisempikin kusipäisyys valtaa maapallon.

      • järjenjättiläinen

        Minut polttaisitte elävänä, minä en ole sitä mitä te hullut väitätte.


      • JeeNytOnKovaMatsi

        Monelt toi matsi alko!?
        Ja mist kanavalta se tulee?
        Ja kuka johtaa? Piru vai ne toiset?
        Ja miks mulle ei o kerrottu tästä aikasemmin? Ei ees tekstitelkassa lukenu et pahan voimat on alkanu hyökkäyksen!?
        Onks enää mitään tehtävissä? Saaks ees trokareilta lippuja?


    • setekisitätätä

      Sodat ja kärsimys johtuu uskonnoista, jumala siis luo kaiken kärsimyksen uskovaisten kautta.

    • 12___13

      "Kun maailma on niin paha kaikkine sotineen ja kärsimyksineen niin missä on Jumala jonka pitäisi auttaa.Jättikö hän kaiken kesken sen jälkeen kun oli luonut ihmisen. Lähti vain lomalle. Vaikuttaa siltä että ihmiskunta vaan palloilee täällä itsekseen vailla mitään johdatusta."

      Meillä on Raamatussa tieto siitä, että rakkaus on se, minkä mukaan meidän tulisi elää. Ihmiset haluavat mieluummin pahuutta ja ovat hylänneet Jumalan, joten on loogista saada sitä mitä tilaa. kolmannen maailmansodan himo länsimaiden johtajien silmissä on voimistunut niin, että ei mikään ihme, jos saadaan sekin tähän vielä hetken päästä.

      • HallelujaaEikäUraa

        No toihan olikin huojentava kuulla!
        Eli sit kun/jos sota syttyy, ni me voidaanki lähettää teidät uskovaiset eturintamaan rakastamaan vihollista koko sydämistänne (olihan sillä sielullakin oma sydän?) ni toikin kapina päättyy sit verettömästi alta aikayksikön! :)


    • "Kun maailma on niin paha kaikkine sotineen ja kärsimyksineen niin missä on Jumala jonka pitäisi auttaa.Jättikö hän kaiken kesken sen jälkeen kun oli luonut ihmisen. Lähti vain lomalle. Vaikuttaa siltä että ihmiskunta vaan palloilee täällä itsekseen vailla mitään johdatusta."

      Jumala ei ole häipynyt mihinkään. Hän auttaa kaikkia niitä, jotka ovat suostuneet vastaanottamaan apua Häneltä, mutta Hän ei auta niitä, jotka ovat antaneet Jumalalle "porttikiellon" puuttua elämäänsä.

      • törkeäjumala

        Mielisairaistakin joutuvat normaalit huolehtimaan, kun ei se jumala auta.


    • etsi_

      Jumala ei ole häipynyt tai teitä minnekään hylännyt. Hän antaa kaiken tapahtua ja muuttua vielä pahemmaksi. Tämä on kuitenkin välttämätöntä, joten en ole pahoillani.

      • teistäonpäästävä

        Teidän hulluuden kautta ei mikään asia muutu paremmaksi.


    • Olenko_minä_mitä

      Meillä on vapaa valinta valita hyvän ja pahan väliltä , miksi Jumalan tulisi puuttua ihmisten omiin valintoihin ja aikaansaannoksiin?

      Uskontoja käytetään järjettömien toimien oikeuttamiseen / tekosyynä, vastoin profeetojensa opetuksia ja eihän uskonnot sotia sytytä ja aseita omista, sen tekee joku muu taho.

      Jokainen uskonto perustuu samaan ytimeen ja opetuksiltaan ovat alunperin rauhan ja rakkauden sanomaa, se mihin ne ovat muotoutuneet aikojen kuluessa perustuvat ihmisen omien tarkoitusperien saavuttamiseen ja oikeuttamiseen.

      Jo noudattamalla profeetojensa sanomaa, älä tapa maailmamme olisi kovin erilainen.
      Lokeroimalla ihmisen eri uskontokuntaan ja pitämällä omaa uskontoaan parempana ja ainoana oikeana saadaan jotain muuta kuin rauhaa aikaiseksi.

      Olisi viisasta nähdä uskonnot näkökulmasta: minun uskontoni ei ole parempi vaan erilainen, vuorelle johtaa monta polkua kuten Krishnamurti ja monet muut tietoisen ihmiset ovat kertoneet.

      Sanonta, joka tuntee oman vain oman uskontonsa ei tunne sitäkään näyttää pitävän paikkaansa.

      "Viha ei koskaan lopu vihalla. Ainoastaan rakkaus voi sen parantaa. Tämä on ikuinen, muinainen elämän laki."
      Buddha

      Rauhaa ja rakkautta!

    • Itsepähän-valitsevat

      Ei Israelin Jumala ole minnekään kadonnut. Mutta hän valmistelee Jeesuksen Morsiamen ylös ottamista ja sen jälkeen hän sallii maailman ruhtinaan hallita niitä, jotka vastustivat Jumalan Poikaa Jeesusta. Hän sallii ihmisten valita johtajakseen antikristus mahdin. Mutta nuo päivät lyhennetään ettei koko, Israelin kansa tuhoudu.

      • nykyhetki

        Se on olemassa vain ihmisen mielikuvissa


    • Jobinpostia

      Näkyjään Jumala, juttelee lumelle. Job.37:6 Sillä hän sanoo lumelle: Putoa maahan....

    • tämä-ryhmä-toimii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe