Idioottina kun ei pärjää maailmassa, esiin astuu jumala, sillä jumala rakastaa tyhmiä.
jumala on idiootin apuväline
7
100
Vastaukset
Onneksi te älykkäät etsitte uutta palloa mihin mennä tämän pallon tuhoamisen jälkeen jälleen tuhoamaan senkin kun ette osaa elää sopuisasti siellä missä olette itsenne kanssa :D Kun ei enään ole kaaosmaisen toimintatyylin edustaja niin lokeroidaan tyhmäksi... mielenkiintoista :D
Miele ja miele kiinnostaa Luterilaisia, sen olen huomannut - Hihhulin tulee ottaa jäänaskalit, eli pelastautumiseen tarkoitetut piikit.
MONI Uskovainen ottaakin piikkiä että pelastuisi ja joutuu turmioon tai sitten matokuurille
- jumalasynnyttää
Kuka käskee elättämään muiden synnyttämiä vajakkeja.
- Näkökykyä
Sen me näemme että aloittaja on ainakin idiootti.
- Kykynäköä
Se pitää paikkansa,sillä Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen,omaksi kuvakseen Hän hänet loi!
- 12___13
Jumala kyllä JOI niin paljon että tää palstan hiennuuskijahihhuli muistuttikin jo Jumalaa mielestään tai ainakin sen anoppia
- AlfonsJOKImutka
Kuinkahan moni ateisti on piilosadisti? Entä moniko uskovainen? Alla lainaus uutta tutkimusta käsittelevästä artikkelista:
<<<<Sadistiset ihmiset saavat toisten kärsimyksestä mielihyvää. Uusi kanadalaistutkimus väittää, että sadistisuus saattaa olla yleisempi luonteenpiirre kuin on uskottu.
Julmuus tuottaa osalle ihmisistä mielihyvää. Psykologian alan tutkija Erin Buckels kanadalaisesta Brittiläisen Kolumbian yliopistosta on toteuttanut kaksi tutkimusta, joiden mukaan julmasta käytöksestä mielihyvää saavat ihmiset saattavat nähdä jopa erityisen paljon vaivaa saadakseen nähdä kärsimystä. >>>>
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/uusi-tutkimus-vaittaa-sadisteja-on-enemman-kuin-tiedammekaan/3193040#gs.NDvVZps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471