Idioottina kun ei pärjää maailmassa, esiin astuu jumala, sillä jumala rakastaa tyhmiä.
Vastaukset 7
Onneksi te älykkäät etsitte uutta palloa mihin mennä tämän pallon tuhoamisen jälkeen jälleen tuhoamaan senkin kun ette osaa elää sopuisasti siellä missä olette itsenne kanssa :D Kun ei enään ole kaaosmaisen toimintatyylin edustaja niin lokeroidaan tyhmäksi... mielenkiintoista :D
Miele ja miele kiinnostaa Luterilaisia, sen olen huomannut - Hihhulin tulee ottaa jäänaskalit, eli pelastautumiseen tarkoitetut piikit.
MONI Uskovainen ottaakin piikkiä että pelastuisi ja joutuu turmioon tai sitten matokuurille
- jumalasynnyttää
Kuka käskee elättämään muiden synnyttämiä vajakkeja.
- Näkökykyä
Sen me näemme että aloittaja on ainakin idiootti.
- Kykynäköä
Se pitää paikkansa,sillä Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen,omaksi kuvakseen Hän hänet loi!
- 12___13
Jumala kyllä JOI niin paljon että tää palstan hiennuuskijahihhuli muistuttikin jo Jumalaa mielestään tai ainakin sen anoppia
- AlfonsJOKImutka
Kuinkahan moni ateisti on piilosadisti? Entä moniko uskovainen? Alla lainaus uutta tutkimusta käsittelevästä artikkelista:
<<<<Sadistiset ihmiset saavat toisten kärsimyksestä mielihyvää. Uusi kanadalaistutkimus väittää, että sadistisuus saattaa olla yleisempi luonteenpiirre kuin on uskottu.
Julmuus tuottaa osalle ihmisistä mielihyvää. Psykologian alan tutkija Erin Buckels kanadalaisesta Brittiläisen Kolumbian yliopistosta on toteuttanut kaksi tutkimusta, joiden mukaan julmasta käytöksestä mielihyvää saavat ihmiset saattavat nähdä jopa erityisen paljon vaivaa saadakseen nähdä kärsimystä. >>>>
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/uusi-tutkimus-vaittaa-sadisteja-on-enemman-kuin-tiedammekaan/3193040#gs.NDvVZps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891368Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu43893- 13827
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40808Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81720- 90711
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17707- 46698
- 58648
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97631- 66623
- 43601
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 10558
- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505