Mulla on elokuvakässäri, joka ei tietenkään (harrastekirjailija kun olen) kelpaa tuotantoyhtiöille tai ohjaajille. Olisiko savon alueella elokuvanteosta kiinnostuneita. Oltaisiin kuten Hillywood, tähdättäisiin Hollywoodiin :)
Tuottaja? Näyttelijöitä? Tyyppi joka on syntynyt kamera kädessä? Joku joka käyttää elokuvatyökaluja kuin ammattilainen? Käsikirjoittajatyyppi, muokkaamaan ja parantamaan kirjoittamaani?
Oltaisko Savon oma Hillywood?
7
539
Vastaukset 7
- Kameramies_hommattu
Moro, todellakin kiinnostaa! Olen todella kiinnostunut tuosta kameran takana olemisessa sekä pidän kirjoittamisesta (hyväksi en kyllä itseäni haukkuisi). Kameran kanssa osaan kyllä yhtä ja toista ja kun en osaa, osaan kyllä teeskennellä osaavani ;-) Itse asustan Pohjois-Karjalassa ja olen parikymppinen opiskelija.
Pidän asenteestasi ja jonkin tasoinen indie projekti olisi todella jees. Vastailehan tähän, niin vaihdetaan yhteystietoja! - Kameramies_hommattu
Piti vielä lisäillä, että Adoben koko paketti on koneella ja editointi ei aivan rakettitiedettä itselle ole. Siispä näyttelijät, äänimies(?) ja vähän valoa niin kuvaukseet voi alkaa!
- itseoppinut.ohjaaja
Minua kiinnostaisi mutta en asu Savossa :'D
- Näytteliäksi
Haluan näytteliäksi. Olen 14 vuotias kuopiosta
- Mahdollisesnäyttelijäksi
Hei! Super myöhässä vastaan ja tästä ei varmaan edes hyödy enää mitään, mutta haluaisin kovasti tulla näyttelijäksi tähän:D. Olen juuri 17-vuotta täyttänyt tyttö Kauhavalta.
- pammi3
Moikka vaan kaikille tänne vastanneille. Laitoin tänne jo kerran vastausta s.postin kera mutta se ei näköjään onnistu. Teen uutta ilmoitusta kirjeenvaihtokaverit.net sivustolle.
- 13veenäyttelijäks
Haluisin näyttelijäks ja oon Kuopiosta. Minkä ikäisiä haluaisit ja juu mä tiiän mä oon supermyöhässä nii tästä et varmaan hyödy mitään mut jos joku muukin jossain Kuopiossa/Kuopion lähellä on tekemässä jotain leffaa nii oon käytettävissä !😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515