Mulla on elokuvakässäri, joka ei tietenkään (harrastekirjailija kun olen) kelpaa tuotantoyhtiöille tai ohjaajille. Olisiko savon alueella elokuvanteosta kiinnostuneita. Oltaisiin kuten Hillywood, tähdättäisiin Hollywoodiin :)
Tuottaja? Näyttelijöitä? Tyyppi joka on syntynyt kamera kädessä? Joku joka käyttää elokuvatyökaluja kuin ammattilainen? Käsikirjoittajatyyppi, muokkaamaan ja parantamaan kirjoittamaani?
Oltaisko Savon oma Hillywood?
7
532
Vastaukset
- Kameramies_hommattu
Moro, todellakin kiinnostaa! Olen todella kiinnostunut tuosta kameran takana olemisessa sekä pidän kirjoittamisesta (hyväksi en kyllä itseäni haukkuisi). Kameran kanssa osaan kyllä yhtä ja toista ja kun en osaa, osaan kyllä teeskennellä osaavani ;-) Itse asustan Pohjois-Karjalassa ja olen parikymppinen opiskelija.
Pidän asenteestasi ja jonkin tasoinen indie projekti olisi todella jees. Vastailehan tähän, niin vaihdetaan yhteystietoja! - Kameramies_hommattu
Piti vielä lisäillä, että Adoben koko paketti on koneella ja editointi ei aivan rakettitiedettä itselle ole. Siispä näyttelijät, äänimies(?) ja vähän valoa niin kuvaukseet voi alkaa!
- itseoppinut.ohjaaja
Minua kiinnostaisi mutta en asu Savossa :'D
- Näytteliäksi
Haluan näytteliäksi. Olen 14 vuotias kuopiosta
- Mahdollisesnäyttelijäksi
Hei! Super myöhässä vastaan ja tästä ei varmaan edes hyödy enää mitään, mutta haluaisin kovasti tulla näyttelijäksi tähän:D. Olen juuri 17-vuotta täyttänyt tyttö Kauhavalta.
- pammi3
Moikka vaan kaikille tänne vastanneille. Laitoin tänne jo kerran vastausta s.postin kera mutta se ei näköjään onnistu. Teen uutta ilmoitusta kirjeenvaihtokaverit.net sivustolle.
- 13veenäyttelijäks
Haluisin näyttelijäks ja oon Kuopiosta. Minkä ikäisiä haluaisit ja juu mä tiiän mä oon supermyöhässä nii tästä et varmaan hyödy mitään mut jos joku muukin jossain Kuopiossa/Kuopion lähellä on tekemässä jotain leffaa nii oon käytettävissä !😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3242728Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552215Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771903- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401482
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134