Oltaisko Savon oma Hillywood?

pammi3

Mulla on elokuvakässäri, joka ei tietenkään (harrastekirjailija kun olen) kelpaa tuotantoyhtiöille tai ohjaajille. Olisiko savon alueella elokuvanteosta kiinnostuneita. Oltaisiin kuten Hillywood, tähdättäisiin Hollywoodiin :)
Tuottaja? Näyttelijöitä? Tyyppi joka on syntynyt kamera kädessä? Joku joka käyttää elokuvatyökaluja kuin ammattilainen? Käsikirjoittajatyyppi, muokkaamaan ja parantamaan kirjoittamaani?

7

539

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kameramies_hommattu

Moro, todellakin kiinnostaa! Olen todella kiinnostunut tuosta kameran takana olemisessa sekä pidän kirjoittamisesta (hyväksi en kyllä itseäni haukkuisi). Kameran kanssa osaan kyllä yhtä ja toista ja kun en osaa, osaan kyllä teeskennellä osaavani ;-) Itse asustan Pohjois-Karjalassa ja olen parikymppinen opiskelija.

Pidän asenteestasi ja jonkin tasoinen indie projekti olisi todella jees. Vastailehan tähän, niin vaihdetaan yhteystietoja!

• Kameramies_hommattu

Piti vielä lisäillä, että Adoben koko paketti on koneella ja editointi ei aivan rakettitiedettä itselle ole. Siispä näyttelijät, äänimies(?) ja vähän valoa niin kuvaukseet voi alkaa!

• itseoppinut.ohjaaja

Minua kiinnostaisi mutta en asu Savossa :'D

• Näytteliäksi

Haluan näytteliäksi. Olen 14 vuotias kuopiosta

• Mahdollisesnäyttelijäksi

Hei! Super myöhässä vastaan ja tästä ei varmaan edes hyödy enää mitään, mutta haluaisin kovasti tulla näyttelijäksi tähän:D. Olen juuri 17-vuotta täyttänyt tyttö Kauhavalta.

• pammi3

Moikka vaan kaikille tänne vastanneille. Laitoin tänne jo kerran vastausta s.postin kera mutta se ei näköjään onnistu. Teen uutta ilmoitusta kirjeenvaihtokaverit.net sivustolle.

• 13veenäyttelijäks

Haluisin näyttelijäks ja oon Kuopiosta. Minkä ikäisiä haluaisit ja juu mä tiiän mä oon supermyöhässä nii tästä et varmaan hyödy mitään mut jos joku muukin jossain Kuopiossa/Kuopion lähellä on tekemässä jotain leffaa nii oon käytettävissä !😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      732
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      690
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      24
      632
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      627
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      614
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      609
    7. 42
      544
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      521
    9. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    10. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      515
    Aihe