Opetuspolkimen asennus Oulussa?

Zarzer

Onko kokemuksia erilaisista opetuspolkimen ja niiden asennuksesta Oulun seudulla? Mitkä autokorjaamot tekevät asennuksia ja paljonko maksaa?

10

4303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivoiollatottakaan

Sinähän erikoinen opetuslupaopettaja olet. Meinaat maksaa polkimien asentamisesta jopllekin ryöstäjäyrittäjälle. Yleensä opetuslupaopettajat ovat niin nuukia, että pierevätkin sisäänpäin.

• Zarzer2

Nuuka se olen minäkin, mutta vielä huonompi asentaja. Sitä paitsi opetuslupaopettamisessa on muita(kin) arvoja kuin käsittämättömät autokoulumaksut. Saapa viettää aikaa lapsen kanssa.

• Vietänaikaaautossa

Asennuksen huono jälki näkyy välittömästi ja huonon koulutuksen tulos selviää sinulle sitten myöhemmin. Vertaappa sitten huviksesi autokorjaamon tuntiveloitusta autokouluun... Maksat puoli ajokorttia polkimen asennuksesta, johon menee aikaa non 3 h. Vertaa autokoulun 17 ajotuntia ( 50 min, yht 14,61 h.)

• Zarzer2

Minä en opeta 17 ajotuntia vaan 170.

• poljin

Polkimen asennuksessa menee noin puoli tuntia. Irtopolkimen asennus on helppoa.

• Anonyymi

Oletpas sinä nopea, jos puolessa tunnissa polkimen asennat.
        Yleensä on tehtävä autokohtaiset kiinnikkeet levyyn, johon poljin kiinnitetään. Levy ei saa olla irti, niin on tuettava, ettei kippaa, jos ope polkaisee jarrua.
        Vaijerin kiinnittäminen kuskin polkimeen ja sisävaijerin kiinnittäminen auton runkoon vaatii jonkinlaisen lisäosan tekemisen.

• HeikkiE

Opetusluvalla säästää selvää rahaa! Hyödyt moninkertaiset ryöstäviin autokouluihin verrattuna.

• varokaapa

Oli kyllä hurjaa menoa tummalla S60 llä kempeleessä. Köyhänlätkä perässä.

• Anonyymi

Minua kiinnostaisi myös, missä Oulussa saisi asennettua opetuspolkimen kompaktiin autoon. Haluaisin suorittaa ajokortin ystäväni opettamana.

• Anonyymi

Itse tein aikoinaan metallilevyyn poljin sovitukset jonka sitten asensin sitten autoon siten että takimmaiset kiinnikkeet otin penkin pultteihin kiinni ja etummaisen osan otin tangolla ylöspäin auton rakenteeseen kiinni.
        1 kerralla auto piti katsastaa opetuskäyttöön ja poljinpatentti kelpasi ja toisella kerralla inssi yrittti kiskoa irti mutta ei irronnut.
        Kuskin puolelle polkimien alle tuli sellainen latta jonka muotoilin pohjan muotoihin ja johon kiinnitin vaijerin pään, ulkokehähän tulee itse polkimeen polkimen mukana tulevilla levyillä.

Tuo poljinhässäkkä on jossain vieläkin tallella.

Niin ja tuo polkimen itse asentaminen ei ole vain säästämistä vaan jos viet auton verstaalle niin poraavat pohjaan reikiä jotta voivat pultata polkimen ja vaijerin kiinni.
        Eivät välitä pätkääkään itse auton pohjasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      223
      4111
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2593
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      913
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      896
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      891
    Aihe