Palstan abortinvastustaja käyttää kaiken tarmonsa muiden ihmisten nimittelyyn ja vihaamiseen. Hän rakastaa solumöykkyjä.
Palstan abortinvastustaja on ihmisvihaaja
7
113
Vastaukset
- buahhahhahaaaaa
Haista ite vaan, omaanapaas rakastava mukavuusmurhaileva lastenvihaaja!!! :DDDDDDDDDDDD
- ulina
Katos, sehän itse tulee todistamaan aloittajan väitteen todeksi. :D
- ainoastaan_
ulina kirjoitti:
Katos, sehän itse tulee todistamaan aloittajan väitteen todeksi. :D
todistat ylläolevan oikeeks :DDDDD
Ei todisteita tule. Tyhjästä on paha nyhjäistä...
Tuoko todistaa sinusta jotakin?
Voidaan sanoa kyseessä olevan mielikuvitusmaailmasi.
Siinä elämäänsä pettynyt kilahtanut paatostelee. :-D
Asiattomaan alotukseen tulee vain asiattomia vastauksia.
Lässynlässyn. Mahtavaa argumentointia. Jos ei sulla ole mitään asiaa ole kirjoittamatta.
Käsittelysi on yksipuolista ja avoimen vihamielistä ja puolueellista. Ei sellainen ole uskottavaa.
Se nyt vaan on totuus, että sinulla on järjenkäytön suhteen jonkin verran ongelmia.
Olitko vähä-älyinen vasta lapsentappamisen jälkeen vai jo ennenkin? Ei kovin fiksua vaikutelmaa kyllä saa kun ei osaa keskustella ja kommetitkin on pelkkää hymiöriviä tai muitten apinointia. Onko sulla jääny psykoosi päälle?
Kaikenlaiset sivistymättömät moukat kun nykyään saa mesota. Mutta ei teillä kai muutakaan ole.
Tämä on sarjassa "tosi typeriä aloituksia".
Nämä alotukset on täällä niin tekemällä tehtyjä että oksat pois. Jonninjoutavaa soopaa. - Nopeasti.asialle
ainoastaan_ kirjoitti:
todistat ylläolevan oikeeks :DDDDD
Ei todisteita tule. Tyhjästä on paha nyhjäistä...
Tuoko todistaa sinusta jotakin?
Voidaan sanoa kyseessä olevan mielikuvitusmaailmasi.
Siinä elämäänsä pettynyt kilahtanut paatostelee. :-D
Asiattomaan alotukseen tulee vain asiattomia vastauksia.
Lässynlässyn. Mahtavaa argumentointia. Jos ei sulla ole mitään asiaa ole kirjoittamatta.
Käsittelysi on yksipuolista ja avoimen vihamielistä ja puolueellista. Ei sellainen ole uskottavaa.
Se nyt vaan on totuus, että sinulla on järjenkäytön suhteen jonkin verran ongelmia.
Olitko vähä-älyinen vasta lapsentappamisen jälkeen vai jo ennenkin? Ei kovin fiksua vaikutelmaa kyllä saa kun ei osaa keskustella ja kommetitkin on pelkkää hymiöriviä tai muitten apinointia. Onko sulla jääny psykoosi päälle?
Kaikenlaiset sivistymättömät moukat kun nykyään saa mesota. Mutta ei teillä kai muutakaan ole.
Tämä on sarjassa "tosi typeriä aloituksia".
Nämä alotukset on täällä niin tekemällä tehtyjä että oksat pois. Jonninjoutavaa soopaa.Saisinko sinulta esimerkin vaikkapa edes yhdestä tekstistäsi, jossa olet kirjoittanut kohteliaasti, asiallisesti ja muiden näkemykset huomioiden?
- sokeevaatimassa
Nopeasti.asialle kirjoitti:
Saisinko sinulta esimerkin vaikkapa edes yhdestä tekstistäsi, jossa olet kirjoittanut kohteliaasti, asiallisesti ja muiden näkemykset huomioiden?
Kuten ennenkin huomattu, on sulle turha tuoda mitään, mitä et halua nähdä. Mitä epäasiallista ja 'ihmisten nimittelyä ja vihaamista' esim. tässäkään ketjussa on vastustajan taholta?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15016121/vastustaja(t)-milloin-abortti-pitaisi-sallia#comment-91336655 Osota nyt tästäkin aiemmin todettu oikeeks..
Onko muuten 'solumöykkyjen (joita me tavalliset ihmiset nimitämme lapsiksi) rakastamisessa' suosijasakin (vai lapsivihaajien?) mielestä jotain kovinkin pahaa? Minä ainakin oon rakastanu lapsiani ihan sieltä 'solumöykyistä' lähtien ;) <3 - Nopeasti.asialle
sokeevaatimassa kirjoitti:
Kuten ennenkin huomattu, on sulle turha tuoda mitään, mitä et halua nähdä. Mitä epäasiallista ja 'ihmisten nimittelyä ja vihaamista' esim. tässäkään ketjussa on vastustajan taholta?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15016121/vastustaja(t)-milloin-abortti-pitaisi-sallia#comment-91336655 Osota nyt tästäkin aiemmin todettu oikeeks..
Onko muuten 'solumöykkyjen (joita me tavalliset ihmiset nimitämme lapsiksi) rakastamisessa' suosijasakin (vai lapsivihaajien?) mielestä jotain kovinkin pahaa? Minä ainakin oon rakastanu lapsiani ihan sieltä 'solumöykyistä' lähtien ;) <3Mitkä noista teksteistä ovat sinun?
- no.ohhoh
Nopeasti.asialle kirjoitti:
Mitkä noista teksteistä ovat sinun?
Nytkö et yhtäkkiä kykenekään enää tunnistaan sitä "yhtä ainoaa" vastustajaa? :)
Kaikki ne mitä on "ulinan" kanssa keskusteltu, 1. viestistä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544740
- 964706
- 613669
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.733401- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502762- 432661