Kysymys esitetään kuoleman jälkeen, mitä olet tehnyt elämässäsi.
Minä kysyn, jumala miksi minut synnytit?
jumala miksi minut synnytit
12
68
Vastaukset
Jumala loi pojan eli ihmiskunnan laajentaakseen rakkauttaan. Toisin sanoen kokeakseen rakkautensa pojassaan. (jaettu ilo on moninkertainen ilo)
Poika nukutettiin kokeakseen seikkailunsa.
Olet (olen) kokemassa elämää kehona/ihmisenä viedäksesi kokemuksesi Luojallesi.
tarina jatkuu....- tuleeitsetännekokemaan
Miksi minun tarvitsee kokea elämä, eikö olisi helpompi asua vain paratiisissa.
Olet elämässä vain ollaksesi avuksi,
- itsellesi olet parhaiten avuksi auttamalla kanssakulkijaa
- häntä autat parhaiten rakastamalla itseäsi
- kun opit antamaan ja vastanotamaan olet paratiisin ovella
Jumala ottaa viimeisen askeleen, lue Tuhlaajapoika kertomus
raamattu.fi/1992/Luuk.15.html- turvallistaloppumatkaa
Mutta, kun ei ole samaan suuntaan menijöitä, auttaisin mielelläni.
Tosin onhan heitä ja me tulemme ennemmin tai myöhemmin nousemaan enemmistöön. - menestysperiytyy
enkelipallo kirjoitti:
Matka on tärkein, elämä kyllä huolehti suunnasta
Tarkoitatko evoluutiota.
Matkalla lähinnä tarkoitin vastata myös aloittajan kysymykseen " miksi olen syntynyt"
Olen syntynyt Luojani toivomuksesta elääkseni tämän elämän -tehdäkseni tämän matkan. Kaikki kokemukseni tulee siitä että minä, tai minun itseni reagoi eli takertuu eli huomioi juuri minulle sopivat ongelmat ja riemut. Niihin ei kukaan muu reagoi sillätavoin. Siitä rakentuu minun osani "evoluutiosta" jos sitä ilmaisua haluaa käyttää.
Jos tuohon pysähtyy, olen luojani kanssaluoja vaikka olenkin tavallinen taatiainen kuten kuka tahansa.
Tällätavoin minä haluan nähdä syyn olemassaolooni. Jokainen nähköön tavallaan koska kukaan ei koe samalla tavoin. Kun yhteen rooliin riittää yksi näyttelijä eikä tätä tarvitse nähdä uskonnollisena tuputuksena, jokaisella on hiilijalanjälkensä, kunnes taas keho muuttuu hiileksi ja silloinkin se on evoluutiossa ja tietoisuus jatkaa omaa näytelmäänsä.- master-of-puppets
enkelipallo kirjoitti:
Matkalla lähinnä tarkoitin vastata myös aloittajan kysymykseen " miksi olen syntynyt"
Olen syntynyt Luojani toivomuksesta elääkseni tämän elämän -tehdäkseni tämän matkan. Kaikki kokemukseni tulee siitä että minä, tai minun itseni reagoi eli takertuu eli huomioi juuri minulle sopivat ongelmat ja riemut. Niihin ei kukaan muu reagoi sillätavoin. Siitä rakentuu minun osani "evoluutiosta" jos sitä ilmaisua haluaa käyttää.
Jos tuohon pysähtyy, olen luojani kanssaluoja vaikka olenkin tavallinen taatiainen kuten kuka tahansa.
Tällätavoin minä haluan nähdä syyn olemassaolooni. Jokainen nähköön tavallaan koska kukaan ei koe samalla tavoin. Kun yhteen rooliin riittää yksi näyttelijä eikä tätä tarvitse nähdä uskonnollisena tuputuksena, jokaisella on hiilijalanjälkensä, kunnes taas keho muuttuu hiileksi ja silloinkin se on evoluutiossa ja tietoisuus jatkaa omaa näytelmäänsä.Hännällinenkin apina tunnistaa epäoikeudenmukaisuuden.
master-of-puppets kirjoitti:
Hännällinenkin apina tunnistaa epäoikeudenmukaisuuden.
Minulle tämä ei voi olla epäoikeudenmukaista kun vain minä määrittelen oman kokemukseni merkityksen.
Käräjäoikeus jakaa tuomioita ei oikeutta?- apinanpallo
Apina pystyy samaan kuin ihminen. Ihminen on apina ei mitään muuta.
apinanpallo kirjoitti:
Apina pystyy samaan kuin ihminen. Ihminen on apina ei mitään muuta.
vaikutelmasi on vilpitön, otan osaa
- vettäetviiniksitee
enkelipallo kirjoitti:
vaikutelmasi on vilpitön, otan osaa
Räkäpallo se mikä totta, on totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313090
- 971644
- 1371517
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421355- 901247
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261119- 541028
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231979Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125960