Yksi tyyppi kiusaa koko ajan

xdlsdjuna

Yksin tyyppi treeneistä kiusaa minua joka ikisestä lauseesta tai sanasta mitä sanon. Esim jos sanon oman mielipiteeni jostain asiasta niin hän alkaa valittaa. Hän valittaa jos teen jotain ja hän valitti tänåån esim siitä kun painotin yhden kaverin nimen eri tavalla. Hän väittää myös että homoseksuaaleille ei saisi olla oikeuksia. Mitä teen? Onko teillä kokemuksia?

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja hän myös ihmettelee miksi puolustan homoseksuaaleja

• No mitäpä, jos kertoisit asiasta treenivalmentajallesi ja sanoisit, että tämän kanssatreenaajan käytös on sopimatonta. Jos asiaan ei puututa mitenkään, niin silloinhan järjestävä taho hyväksyy kiusaamisen ja ainakaan minä en moiselle puulaakille treenimaksujani haluaisi maksaa.

• Bullystop

Se kiusaajasi koettaa saada sinusta otteen eli kontrolloida sinua. Itselläni on ollut monta tällaista kontrolloivaa kiusaajaa ja ne aina koettaa saada sinut häpeämään itseäsi etenkin porukan edessä.

Yksi vaihtoehto: Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen eikä antaa tälle kiusaajalle huomiota ollenkaan. Et kuuntele häntä, koska mitään millä hän sanoo ei ole mitään merkitystä. Tavoitteena kiusaajallasi kun on saada sinut reagoimaan, jolloin kiusaaja saa sinusta kontrollin. Eli et reagoi mihinkään hänen juttuihinsa. Et vastaile hänen kysymyksiinsä tai jos hän kommentoi jotain sinulle, käyt puhumaan itseksesi tai jollekin toiselle tai jatkat tekemistäsi niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Voit lopettaa hänen tervehtimisensäkin. Jos seurassa on muita samaan aikaan, puhut ainoastaan muille. Et edes katso tätä kiusaajaa silmiin. Käyttäydyt kuin häntä ei olisi ollenkaan.

Itse mietin tällaisten tyyppien seurassa olevani kuin julkkis, jonka ympärillä on pyörii jos jonkinlaista toimittajaa. En vastaile kaikkien roskalehtien toimittajien kysymyksiin ja keskityn vaan "seuraavaan peliin".

Henri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      216
      1536
    2. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      65
      1374
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      82
      1061
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      280
      912
    5. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      863
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      851
    7. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      849
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      185
      827
    9. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      46
      824
    10. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      745
    Aihe