Miksi uskossa ?

T..Mirka

Noin 99% tutkijankoulutuksen saaneista tutkijoista ei usko jumalaan.

Miksi te uskoittekaan jumalaan?

3

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokusyy-oltava

      Mitä enemmän ihminen tietää niin ymmärtää sen kuinka vähän loppujen lopuksi tietääkään.
      hetrous johtuu jostakin? miksi vauva ei synny terveenä homona taikka lespona.

    • tehmies24v

      eiköhä aika monista tutkijoista enenemissä määri usko älykkääseen suunnitteluu ku ottaa ne laput silmiltä, universumi alku, sen järjestäytyneisyys, dna ...tarvii aika paljo uskoa että kaikki tulis ei mistää ja räjähtäs että olis tää järjestyksessä oleva universumi..saati sitte dna, niin monimutkane biologine järjestelmä ettei me edes sitä tajuta ..kuha haisteltu pintaa

      • Terv..Mirka

        1998 tehdyn kyselyn mukaan yli 98% tutkijoista ei uskonut jumalaa. Veikkaan että tänään ollaan lähellä 100%.
        Syy näinkin suuriin prosentteihin löytyy siitä kun asioita on oikeasti tutkittu ja saatu lisää tietoa. Tieto korvaa ja syrjäyttää uskomukset.

        Oletko sinä tutkinut oikeasti esim evoluutiota? Voisiko evoluutio muokkaa elämää 4miljardin vuoden aikana, niin että on tullut uusia eläinlajeja?
        Miten olet perehtynyt DNA:n? Lähes kaikilla eläimillä, mukaan lukien ihmisillä on lähes samanlainen DNA. Pystyykö evoluutio muokkaamaan DNA:ta? Pieni muutos DNA:n niin meillä on uusi eläinlaji.

        Sinun uskosi perustuu raamattuun, eikä mihinkään tutkittuun tietoon. Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Nyt eletään 2000 luvulla ja tutkittua tietoa on vaikka kuinka paljon saatavilla.

        Elämä ei ole niin yksinkertaista kuin HOKKUS POKKUS ja tyhjästä luotiin jotain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe