Kontiolahden päättäjien aatteellisuus?

tiirustaja

Mitenhän jakaantuu esim. tuossa ah-stadionin kannatuksessa kontiolahden kunnan päättäjien puoluekannat? Eli erottuuko joku puolue yli muiden ampumahiihdon tukipönkkänä?

Ihmettelin kontiolahtelaisten kunnallispäättäjien ja paikallisten kansanedustajien aatteistaan lipeämistä silloin kun varuskuntaa oltiin lopettamassa.
Silloisten vihreiden- ja demarinaiskansanedustajiemme julkisuudessa esittämät hyväksyvät kommentit varuskunnan lakkauttamisesta nyt eivät olleet mikään yllätys, en ole heitä ennenkään missään arvossa pitänyt.

Mutta että kokoomusjohtoisen hallituksen, kokoomuslaisen puolustusministerin alulle panema ja raukkamaisesti RKP:n harteille kippaaman varuskunnan ja paikallisen maanpuolustushengen lahtaamisen hyväksyivät mukisematta myös isänmaallisuudellaan rummuttaneet kokoomuksen kunnallispolitiikot! Se oli jotakin uskomatonta, enkä ole moista aatteensa myyntiä konsaan nähnyt! En ole kokoomuslaisiksi tietämilleni sen jälkeen päivää sanonut, heitä ei ole minulle kertakaikkiaan olemassakaan!

Onkos stadionin suhteen aatteita myyty ja takkia käännetty kontiolahden valtuustossa ja minkä puolueiden toimesta?

8

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikanyhjäke

Ehkä noiden kunnallispolitiikkojen ääni ei taivaaseen (=päämin.Katainen ja puol.min. joku RKP) kuulunut. Varapuhemies Ravin ääni olisi varmaan mutta ukkeli vetäytyi asiasta pois. Oli kuulemma liian korkeassa virassa hoitamaan tällaisia paikallisia pikkujuttuja).
      Saikin sitten Penttilän rantaan patsaan. Sen jossa miehen jalat näkyvät hurstin alta.

• sahatyömies.evp

Ai se onkin Ravin patsas?! No minä jo aattelinkin että jotakin häpeemistä tuolla ukolla mahtaa olla tuolla huppunsa alla!

• sahara-ristilahti

Niin että kunnallispolitiikot ovat hiljaa kiltisti kun puolue käskee? Minä hölmö äänestäjä kun luulin että nämä ajavat meidän äänestysalueella elävien etuja, mutta nämähän ajavatkin vain puolueen etuja jotka hesasta sanellaan. Kantsis vaihtaa toiseen tuollainen paskahomma, eihän sitä täällä kukaan arvosta!

• Et-tämmöistä

Ainakin kepun, demarien, kokoomuksen ja vihreiden ryhmien johto on tiukasti ampumahiihdon kannalla. Tähän voi lisätä korkeimman virkamiesjohdon.

Tämä epäpyhä, yhdistetty ampumahiihtopuolue pitää ryhmien rivijäsenet kurissa ja herran nuhteessa. Aisan yli ei potkita, kuten on vuosien varrella havaittu.

• yhteenhileen

Eli yksimielisesti, eihän siellä valtuustossa muita puolueita olekaan. Kommunismi on Kontiolahdesta hävitetty jo aikoja sitten, ihan hyvä niin.

• kepukommarikokkare

Mie vuan sitä jotta kaikki aatteethan ovat aina myytävissä oman edun nimissä... Kiitos ja anteeksi...

• e.vp

Höh, näiden aatteellisuus nyt riippuu tuulensuunnasta! Kaikki eläkkeelle päässeet kapiaiset eivät kokeneet enää varuskuntaa puolustamisen arvoiseksi, enempää kuin heidän päättäjinä olevat puolisonsakaan... Monille oli varuskunta elämäntyö mutta se paskanneltiin ja lisättiin työttömyyttä, alkoholismia, itsemurhia... Mutta hyvin menee, SUOMI 100 vuotta!
      Kaikki mitä kontiorannassa tehtiin vuosikymmenien aikana, oli yhtä turhaa paskaa!

• äärimmäinen.tyhmyys

Kontiorannan tuho oli kokoomushallituksen aikaansaannos. Jos päättäjämme olisivat yhteistuumin halunneet sen säilyttää niin varuskuntahan toimisi edellleen. Mutta kun ei kiinnostanut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe