Suomi24-sähköposti

Rhjkkh

Pääseekö muut kirjautumaan Suomi24-sähköpostiin? Itsellä ohjas jonkun ihme sovelluksen kirjautumissivulle

16

457

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ongelma myös mulla

• joo ei toimi ja ei auta vaikka salasanan vaihtaa..

• sama vika

• sama vika

• Sama täällä, en pääse lukemaan omaa postiani.

• HM
        Sama täällä
        30.9. klo 15.45

• Sähköpostini ei ole toiminut eilisestä iltäpäivästä alkaen. Eilen Suomi24 posti vielä ilmoitteli häiriöstä, mutta tänään ei tiedä missä mennään. Harmittavan usein ollut näitä "ongelmia".

• Niihi

Ei pääse, ilmoittaa että olen vaihtanut salasanan. Juu, en ole vaihtanut.

• Ei pääse sähköpostiin ei...

• vihainen59

En pääse minäkään!Odotan tärkeää viestiä sähköpostiini ja nyt en pääse sinne...voihan prkle!!!!Pitäisi varmaan vaihtaa sähköposti jonnekkin muualle mutta kun olen joka paikkaan ilmoittanut tämän Suomi24:n niin on aika iso homma käydä ilmoittelemaan uutta s-postiosoitettaan.

• harjanvarsi

edelleen vikaa,ei pääse

• Miksesi Suomi24 annan tähän jotain selvitystä???

• Minnipiski

Just niin , kuin edellinen kommentoija kaikki sitä ennen. Asiasta oli tänään jo toinenkin keskustelu tällä palstalla , jonne jo aamulla kirjoittelin. Tää on kyllä ikävää. Kyllä pitäs edes sanoo , että postissa on häiriöitä , niinkuin eilen illalla olikin ilmoitus - mutta nyt , kun ilmoitusta ei enää näy , olettais , että asia olis kunnossa. Taidan harkita sähköpostin vaihtamista. Harmi vaan , että tää on mulla ns. ykkösposti , jonka olen ilmoittanut virallisiin lomakkeisiin yheystietoihini. Nytkin viikonloppumatka edessä. Onneksi on kakkospostiki olemas ...

• Sama! Pitäis päästä avaamaan se posti että voisi ilmoittaa uuden osoitteen. Ei oo ku kolme kuukautta viimeks kun ei pystynyt lähettämään postia esim yrityksiin ei lähtenyt postit. Pikkusen hankalaksi menee hoitaa asioita

• No ei pääse. Täällä ollaan suomi24 kirjautuneena mutta käyttäjätunnuksella ja salasanalla ei pääse postiin. Ai ¤?/&% kun pistää taas vihaksi nämä päivitykset. Eilen illalla olisin tarkistanut sähköpostin mutta oli ilmoitus että ohjelma on päivityksessä!

• Mitäshittii

Ei pääse ei.. johkin OX sivulle paiskaa.. Onneks on tullu vaihdettua Gmailin postiin.. tosin menee hetki ennen ku saa siirrettyä täältä 24:n puolelta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      706
      2131
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      365
      1158
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      990
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      160
      907
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      656
    6. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      634
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      617
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      587
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32