Jumalan olevan olemassa. Sen takia kukaan viimeisenä tuomiopäivänä ei voi puolustautua sanoen en tiennyt Jumalan olevan olemassa.Jumala loi maan on yksi konkreettisesti havaintoasemalla nähtävä Jumalan teko, luomisteko. 3.11 - 3.58 https://www.youtube.com/watch?v=JCwydlHje2I
Jumalan tekoja tarkkailemalla huomaa
26
128
Vastaukset
Palstan fundisuskovia tarkkailemalla usko Jumalaan päinvastoin on koetuksella.
FundisMäOon kirjoitti:
Miten nii ?
Kirje roomalaisilleko todistaa Jumalasta. Mikään maailman uutiskanavista ei ole hoksannut tiedottaa siitä, että Jumala on tullut esiin.
torre12 kirjoitti:
Kirje roomalaisilleko todistaa Jumalasta. Mikään maailman uutiskanavista ei ole hoksannut tiedottaa siitä, että Jumala on tullut esiin.
Kyllä TV7 ainakin sitä tiedottaa koko ajan ja muutkin kristilliset kanavat.
FundisMäOon kirjoitti:
Kyllä TV7 ainakin sitä tiedottaa koko ajan ja muutkin kristilliset kanavat.
Ai "tiedottaa"- oletko vitsituulella?
- ole.hyvä
torre12 kirjoitti:
Ai "tiedottaa"- oletko vitsituulella?
Tästä voit katsoa
http://www.tv7.fi/vod/ FundisMäOon kirjoitti:
Kyllä.
Olen katsonut TV7aa väsyksiin asti. Olen 60 v. ja se on kuin pyhäkoululapsille suunnattu.
torre12 kirjoitti:
Olen katsonut TV7aa väsyksiin asti. Olen 60 v. ja se on kuin pyhäkoululapsille suunnattu.
Jos noin koet olet katsonut vain lastenohjelmia.
FundisMäOon kirjoitti:
Jos noin koet olet katsonut vain lastenohjelmia.
Ai jaa. Siinä on ollut kyllä ihan aikuisia.
torre12 kirjoitti:
Ai jaa. Siinä on ollut kyllä ihan aikuisia.
Aikuiset tekevät lastenohjelmia.
FundisMäOon kirjoitti:
Aikuiset tekevät lastenohjelmia.
Siis että TV7 ei ole muuta kuin lastenohjelmaa? Olen katsonut sitä jopa iltamyöhään, jolloin lapset ovat Suomessa nukkumassa. Viime kuukausien aikana kyseinen kanava ei ole enää täällä näkynyt. Liekö syynä katsojien vähyys vai korvausvastuut?
torre12 kirjoitti:
Siis että TV7 ei ole muuta kuin lastenohjelmaa? Olen katsonut sitä jopa iltamyöhään, jolloin lapset ovat Suomessa nukkumassa. Viime kuukausien aikana kyseinen kanava ei ole enää täällä näkynyt. Liekö syynä katsojien vähyys vai korvausvastuut?
Tästä voit ihan itse katsoa mitä ohjelmia siellä on
http://www.tv7.fi/vod/
Jos sinun nettisi ei toimi se ei ole TV7:n syytä.FundisMäOon kirjoitti:
Tästä voit ihan itse katsoa mitä ohjelmia siellä on
http://www.tv7.fi/vod/
Jos sinun nettisi ei toimi se ei ole TV7:n syytä.Jaa. On ollut kyse kaikista Suomessa vapaasti näkyvistä. Netin kautta tosin, mutta vain TV7 on jäänyt pois.
Älä yllytä minua enää katsomaan sitä kanavaa: olen 60 v aikuinen mies. Olen vakavamielinen, en lapsellinen.torre12 kirjoitti:
Jaa. On ollut kyse kaikista Suomessa vapaasti näkyvistä. Netin kautta tosin, mutta vain TV7 on jäänyt pois.
Älä yllytä minua enää katsomaan sitä kanavaa: olen 60 v aikuinen mies. Olen vakavamielinen, en lapsellinen.Ai. Mutta en ole nähnyt koko 60- vuotisen elämäni aikana yhtään "Jumalan tekoa".
Kaikkea tapahtuu, mutta Jumala ei tee mitään.- Vajakille_
torre12 kirjoitti:
Jaa. On ollut kyse kaikista Suomessa vapaasti näkyvistä. Netin kautta tosin, mutta vain TV7 on jäänyt pois.
Älä yllytä minua enää katsomaan sitä kanavaa: olen 60 v aikuinen mies. Olen vakavamielinen, en lapsellinen.Olet vajakki, etkä ymmärrä edes lastenohjelmia.
- h.hanhi
Jumala loi myös golfinpelaajat ja golf"pallot".
- Kirjakääröt
2Kor.4:18 Biblia. Jotka emme näkyväisiä katso, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajalliset, mutta näkymättömät ijankaikkisia. Kirjoitetaan: iankaikkisia.
- Jobinpostia
Job.12:7-9.
Jumalan olemassaolon todistaa se, että heti tasa-arvoisen avioliittolain tultua voimaan saatiin Suomeenkin vihdoin siunaus ja kansantalous- ja työllisyynmittareihin tuli nousupiikki. Siunaus on nyt 100 -vuotiaan Suomen päällä!
Onneksi olkoon me!Ruotsilla, Norjalla ja Saksallakin menee hyvin. Jumala kaiketi siunaa siitä että samaa sukupuolta olevien avioliitot on sallittu noissakin maissa.
Jos katsoo realistisesti ympärilleen, eikä vaan omaan pieneen pihapiiriin, niin kyllä vaikea on nähdä Jumalan töitä. Yksistään kun ajattelee niitä ihmisiä jotka kuolevat nälkään päivittäin, puhumattakaan sodista jne. Tietenkin tässä kohtaa "oikea uskova" sitten selittelee tämänkin parhainpäin kuinka pahat asiat ovat ihmisen aikaan saannosta, ja hyvät sitten Jumalan tekosia.
Kuka sitten loi maan tai luotiinko sitä ylipäätänsä, oliko kaikki sitten vaan sattumaa?
Varmaa kuitenkin on se, että Raamatun aikamääritys ei päde nykytietouteen maapallon syntymästä ja ihan vaikka ihmiselämän alkamisesta. Olisi siis aivan sulaa hulluutta väittää , että kaikki luotiin noin 5000 vuotta sitten.- Jobinpostia
Ei ihan kaikki. Sananl.8:22 Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. Toinen esikoinen Job.40:14. Kol.1:15.
torre12 kirjoitti:
Kiva sananlasku. Ja kiva komppaus Paavalilta?
Miten muuten voidaan olla ennen aikojen alkua?Muistaakseni oli joskus Disneyn animaatio tuolla nimellä, taisi olla dinosauruksia. Muistelen vaan, että kersojen kanssa niitä katsottiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244