Jumalan tekoja tarkkailemalla huomaa

TodisteetJumalastaOn

Jumalan olevan olemassa. Sen takia kukaan viimeisenä tuomiopäivänä ei voi puolustautua sanoen en tiennyt Jumalan olevan olemassa.Jumala loi maan on yksi konkreettisesti havaintoasemalla nähtävä Jumalan teko, luomisteko. 3.11 - 3.58 https://www.youtube.com/watch?v=JCwydlHje2I

26

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan fundisuskovia tarkkailemalla usko Jumalaan päinvastoin on koetuksella.

      • Miten nii ?


      • FundisMäOon kirjoitti:

        Miten nii ?

        Kirje roomalaisilleko todistaa Jumalasta. Mikään maailman uutiskanavista ei ole hoksannut tiedottaa siitä, että Jumala on tullut esiin.


      • torre12 kirjoitti:

        Kirje roomalaisilleko todistaa Jumalasta. Mikään maailman uutiskanavista ei ole hoksannut tiedottaa siitä, että Jumala on tullut esiin.

        Kyllä TV7 ainakin sitä tiedottaa koko ajan ja muutkin kristilliset kanavat.


      • FundisMäOon kirjoitti:

        Kyllä TV7 ainakin sitä tiedottaa koko ajan ja muutkin kristilliset kanavat.

        Ai "tiedottaa"- oletko vitsituulella?


      • torre12 kirjoitti:

        Ai "tiedottaa"- oletko vitsituulella?

        Kyllä.


      • ole.hyvä

      • FundisMäOon kirjoitti:

        Kyllä.

        Olen katsonut TV7aa väsyksiin asti. Olen 60 v. ja se on kuin pyhäkoululapsille suunnattu.


      • torre12 kirjoitti:

        Olen katsonut TV7aa väsyksiin asti. Olen 60 v. ja se on kuin pyhäkoululapsille suunnattu.

        Jos noin koet olet katsonut vain lastenohjelmia.


      • FundisMäOon kirjoitti:

        Jos noin koet olet katsonut vain lastenohjelmia.

        Ai jaa. Siinä on ollut kyllä ihan aikuisia.


      • torre12 kirjoitti:

        Ai jaa. Siinä on ollut kyllä ihan aikuisia.

        Aikuiset tekevät lastenohjelmia.


      • FundisMäOon kirjoitti:

        Aikuiset tekevät lastenohjelmia.

        Siis että TV7 ei ole muuta kuin lastenohjelmaa? Olen katsonut sitä jopa iltamyöhään, jolloin lapset ovat Suomessa nukkumassa. Viime kuukausien aikana kyseinen kanava ei ole enää täällä näkynyt. Liekö syynä katsojien vähyys vai korvausvastuut?


      • torre12 kirjoitti:

        Siis että TV7 ei ole muuta kuin lastenohjelmaa? Olen katsonut sitä jopa iltamyöhään, jolloin lapset ovat Suomessa nukkumassa. Viime kuukausien aikana kyseinen kanava ei ole enää täällä näkynyt. Liekö syynä katsojien vähyys vai korvausvastuut?

        Tästä voit ihan itse katsoa mitä ohjelmia siellä on
        http://www.tv7.fi/vod/
        Jos sinun nettisi ei toimi se ei ole TV7:n syytä.


      • FundisMäOon kirjoitti:

        Tästä voit ihan itse katsoa mitä ohjelmia siellä on
        http://www.tv7.fi/vod/
        Jos sinun nettisi ei toimi se ei ole TV7:n syytä.

        Jaa. On ollut kyse kaikista Suomessa vapaasti näkyvistä. Netin kautta tosin, mutta vain TV7 on jäänyt pois.

        Älä yllytä minua enää katsomaan sitä kanavaa: olen 60 v aikuinen mies. Olen vakavamielinen, en lapsellinen.


      • torre12 kirjoitti:

        Jaa. On ollut kyse kaikista Suomessa vapaasti näkyvistä. Netin kautta tosin, mutta vain TV7 on jäänyt pois.

        Älä yllytä minua enää katsomaan sitä kanavaa: olen 60 v aikuinen mies. Olen vakavamielinen, en lapsellinen.

        Ai. Mutta en ole nähnyt koko 60- vuotisen elämäni aikana yhtään "Jumalan tekoa".

        Kaikkea tapahtuu, mutta Jumala ei tee mitään.


      • Vajakille_
        torre12 kirjoitti:

        Jaa. On ollut kyse kaikista Suomessa vapaasti näkyvistä. Netin kautta tosin, mutta vain TV7 on jäänyt pois.

        Älä yllytä minua enää katsomaan sitä kanavaa: olen 60 v aikuinen mies. Olen vakavamielinen, en lapsellinen.

        Olet vajakki, etkä ymmärrä edes lastenohjelmia.


    • h.hanhi

      Jumala loi myös golfinpelaajat ja golf"pallot".

    • Kirjakääröt

      2Kor.4:18 Biblia. Jotka emme näkyväisiä katso, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajalliset, mutta näkymättömät ijankaikkisia. Kirjoitetaan: iankaikkisia.

    • Jobinpostia

      Job.12:7-9.

    • Jumalan olemassaolon todistaa se, että heti tasa-arvoisen avioliittolain tultua voimaan saatiin Suomeenkin vihdoin siunaus ja kansantalous- ja työllisyynmittareihin tuli nousupiikki. Siunaus on nyt 100 -vuotiaan Suomen päällä!

      Onneksi olkoon me!

      • Päivi Räsäsen hallituskaudella Suomi rämpi syvässä lamassa.

        Jumala on puhunut.


      • Ruotsilla, Norjalla ja Saksallakin menee hyvin. Jumala kaiketi siunaa siitä että samaa sukupuolta olevien avioliitot on sallittu noissakin maissa.


    • Jos katsoo realistisesti ympärilleen, eikä vaan omaan pieneen pihapiiriin, niin kyllä vaikea on nähdä Jumalan töitä. Yksistään kun ajattelee niitä ihmisiä jotka kuolevat nälkään päivittäin, puhumattakaan sodista jne. Tietenkin tässä kohtaa "oikea uskova" sitten selittelee tämänkin parhainpäin kuinka pahat asiat ovat ihmisen aikaan saannosta, ja hyvät sitten Jumalan tekosia.

      Kuka sitten loi maan tai luotiinko sitä ylipäätänsä, oliko kaikki sitten vaan sattumaa?
      Varmaa kuitenkin on se, että Raamatun aikamääritys ei päde nykytietouteen maapallon syntymästä ja ihan vaikka ihmiselämän alkamisesta. Olisi siis aivan sulaa hulluutta väittää , että kaikki luotiin noin 5000 vuotta sitten.

    • Jobinpostia

      Ei ihan kaikki. Sananl.8:22 Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. Toinen esikoinen Job.40:14. Kol.1:15.

      • Kiva sananlasku. Ja kiva komppaus Paavalilta?

        Miten muuten voidaan olla ennen aikojen alkua?


      • torre12 kirjoitti:

        Kiva sananlasku. Ja kiva komppaus Paavalilta?

        Miten muuten voidaan olla ennen aikojen alkua?

        Muistaakseni oli joskus Disneyn animaatio tuolla nimellä, taisi olla dinosauruksia. Muistelen vaan, että kersojen kanssa niitä katsottiin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe