Kolmasti laulaneen kukon ääntelystä uutta tietoa

jt-arkgeolookit ovat pitkäaikaisissa ja henkistyneissä tutkimuksissa ja kaivauksissa pyhällä maalla löytäneet uusia, vielä löytymättömiä todisteta kuuluisan pietarille kolmasti lauleskelleen kukon fysiolojiasta. Nimittäin on aivan varmoja henkistyneitä todisteita siitä, että kukon ääntely olisi ollut suolikaasun päästelyä eikä ns. laulamista eli kieakumista. Varma todiste on Ketsemaanen lepikosta löytynyt papyyrysrulla. Se on otsikoitu armeniaksi seuraavasti: ԺՅՄ ՋԾԶ ՔՓ խ վսֆ ﬓը աՇ. Se on jo saatu henkistyneesti käännetyksi ja tarkoittaa: Kukon ilmavaivojen kotihoito. Nyt odotamme innoissamme henkistyneenä, mitä salaisuuksia pyhä papyyrys meille paljastaa. Sen verran voin paljastaa, että viimeisellä aterialla oli tarkoitus syödä kalakukkoa. Mutta kukko pääsi karkuun, niin joutuivat pyhät miehet tyytymään pelkkään kalaan.

1

237

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkotkakk

Kot kotkakkonenhan tuon tietä, kun pääsi karkuun Pietarin kirveen alta puupölkyltä , ja kukkopata jäi vaille kiekujaa , Onneksi löytyi rannalta hummeri , ja niin hulivili hummeripoika pääsi pataan yrttien , tomaatin ja kaikenlaisten papujen joukkoon ,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1602
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1085
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      397
      1033
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      995
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      944
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      867
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      613
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      608
    Aihe