Eurooppa Tietoisuus ?

Mistä saa tietoa Euroopan unionista ja unionin kansalaisten oikeuksista ?
Mitä saa ohjeita Asumiseen liittyvissä asioista eri euroopan maista ja tilastoja
eri maiden verotus käytännöistä puolueettomasti esim. eläkeläisille.

Eurooppa tiedotus ja muut Euroopan Unionin muut tiedotus ja informaatio
kanavat ?

Euroopan unionin vastustajat Venäjä ja Britit ja USA pelaavat omaa kyberpeliä
Euroopan taloutta vastaan. Rahoittavat äärijärjestöjä ja poliittisia toimijoita.
Rehellinen eurooppa tietoisuus ja talous tietoisuus veisi heiltä pohjan. Poliittinen
eliitti ei luonnollisestikkaan halua ihmisten tietoisuuden lisääntyvän, sillä se veisi
poliittisen ohjattavuuden.

Esimerkiksi minä kirjoitin tämän sanan " Poliittinen ohjattavuus " Niin Suomessa alle
30 % ymmärtää sanan merkityksen ja sen miten hän sen kuvailisi toisilla sanoilla.

Peräänkuulutankin nyt Eurooppa tiedotuksen ja Euroopan unionin alaisia toimijoita
kertomaan yksinkertaisesti asioita miten Euroopan unioni toimii talousalueena ja
kuinka voimakas se on yhteisenä talousalueena alueen ihmisille ja yrityksille.

Talouspuolen kirjoituksissa on havaittu sellaisia näkemyksiä, että moni yrittää
tarkoituksella tai on vaan niin yksinkertaisen tyhmä, että kirjoittaa henkisiä asioita
rahan ja työn ja teollisuuden edelle. Pakolainen on heidän suurin aineellinen arkumentti
ja sen pakolaisen vuoksi pitäisi koko talousalue hajoittaa tai suomi irroittaa EU:n
talous alueesta ajattelematta sen seurauksista " Tai tarkoituksenmukaisesti "

On varmasti totta, että suomen hallinto on hoitanut talousasiat huonosti ja tuska on
varmasti kova ja hallinto ei ole käynyt niihin normi talkoisiin ja ei ole ryhtynyt
purkamaan ja yhdistämään ja yksinkertaistamaan hallintoaan niin kunta, kuin valtio
sektorilla ja ei ole maksanut EU:n asettamaa vähimmäis sosiaaliturvaa ja kurjistanut
ihmisten palveluita myös Terveydenhuollossa ja aiheuttanut näin tuskaa ihmisille joko
tyhmyyttään tai voimattomuuttaan tai poliittisen tarkoituksenmukaisesti.

Sosiaaliturvan korotus olisi nostanut myös ostovoimaa ja olisi lisännyt työpaikkoja.
Hallituksen on myös kerrottava yksiselitteisesti mitä Euroopan unionin Budjetti
tarkoittaa suomen hallinto järjestelmälle ja kerrottava ne vaikutukset ihmisiin ja
hallintoon oikein.

On myös kerrottava, mikäli Euroopan unioni perustaa omat puolustusvoimat. Niin
Mikä on suomen osuus Euroopan puolustusbudjetissa ja paljonko se vaikuttaisi
suomen veroihin EU:lle. Osavaltiolle on yleensä jäänyt verotusoikeus tiettyihin
asioihin. Paljonko siis Liittovaltio muoto pudottaisi suomessa olevien ihmisten
verotusta ja millaisia palvelumuotoja liittovaltio toisi ihmisille.

2

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ajatellut, että Euroopan unioni on ihmisten unioni. Silloin se vie valtaa
      ja poliittisilta paskiaisilta valtaa pois. Euroopan unioni on niin suuri, että
      sen hallintaan ei yksittäiset liikkeet ja varsinkaan perussuomalaisten kynnet
      riitä. Silloin myös yhteiset asiat ymmärretään paremmin ihmisten näkökulmasta.

      Näkökulman perustana pitää tietenkin olla tasa-arvo ja vapaus ja olla ja elää missä
      päin Eurooppaa vaan ja tietenkin yhteisvastuu koko Euroopasta.

    • EU - Pähkinä !
      Monella Palstan kirjoittajalla on mennyt puurot ja vellit sekaisin ja eivät
      edes tiedä lähtökohtaa mistä kirjoittavat. Euroopan Unionin ymmärtää
      parhaiten seuraavalla kysymyksellä ja se myös kertoo miksi Euroopan
      unionista tulee Liittovaltio.

      VASTATKAA TÄHÄN KYSYMYKSEEN:
      Jos ja Mikäli saisitte yhden tai 10 miljoonaa euroa ja sen joutuisitte sijoittamaan
      ja saatte vielä lainoittaa liiketoimia. Kertokaa näkemyksenne tuotteista tai
      Markkina-alueesta ja kasvu odotuksista.

      - ? ? ?

      En ymmärrä miksi tämä poistettiin aloituksesta, sillä tämähän on se Euroopan
      Unionin ydin kysymys ja tästä juuri pitäisi keskustella, kun puhutaan Euroopan
      Unionin talousalueesta. Ottiko poliittinen aate herneen nenään ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe