Uusi Päivä-sarjassa Askoa näytellyt Antti Majanlahti on kuollut kuolinsyytä ei vielä tiedetä,asiasta uutisoi Iltalehti ihmettelinkin että miksi häntä ei ole enää sarjassa näkynyt,hän vain vetäytyi pois ennalta ilmoittamatta.Sarjan faneille ja ystäville tämä kuolinuutinen on taatusti järkytys kun yksi tuttu hahmo on yhtäkkiä poissa some kyllä täyttyy kirjoittelusta että miksi näin äkkiä tämä tapahtui.Varmasti kuolinsyykin selviää vielä tällä viikolla,Antti oli kuollessaan 50-vuotias.
Antti Majanlahti on poissa.
12
2301
Vastaukset
- Itkupillii
Anttihan poistui jo ennen kesäloman alkamista kun (Asko ja Minna) lähti Kittilään Minnan äidin luo. Mutta on kyllä hyvin surullista hänen kuolemansa itsekkin yllätyin uutisesta
- Satuinpaikalle
Itsemurha. Faktaa tämä
- Tiedänparemmin
Höpöhöpö. Miksi pitää levitellä perättömiä huhuja näin ikävään asiaan liittyen? Ei pidä paikkaansa.
- Ajattelen_siis_olen
Selvähän tämä.
Kun faktat loppuu ihmiset alkavat ajatella itse.
Onnettomuus, surma, sairaus, oma käsi.
Valtse niistä.
Onnettomuus tai sairaus ovat ymmärrettäviä syitä.
Surma epätodennäköinen.
Mikä jäi jaljelle? - murheellinen
Todella surullinen uutinen. Hän oli niin nuorikin vielä.
Vihaan UP-sarjaa koska sieltä lähtee aina näitä päähenkilöitä pois. Varsinkin tämä Asko&Minna poistuminen sai minut lopulta kiehumaan. Nyt Asko ei voi siis edes palata koko sarjaan enää.
Askon ja Minnan rooli oli sarjan runko. Niinkuin koko Haaviston perhekin.
Jään kaipaamaan Anttia. Hän oli hieno näyttelijä, kuten tammikuussa kuollut äitinsäkin.
Tampere tuottaa hienoja persoonia.
Osanottoni perheelle. - Näinon9
Osanotto läheisille. Kuolinsyy ilmeisesti sairauskohtaus, selviää tutkimuksissa 6-9 kk sisällä.
- onnäin
Eiköhän sairaskohtaus, pitkäaikainen sairaus tai onnettomuus olisi mainittu
- Funkila_kundi
Muistan hänet ikuisesti Autovaras-Jessenä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Autovaras- NyssetuleeTaas
Antti Majanlahdella taisi olla viime vuosina jotain psyyketason ongelmia koska viina tuntui maistuvan. Oli tuttu nyky Tampereen yöelämässä ja joskus päiväelämässä sellaisessa kaatokännissä ettei ihan pienellä juomisella pääse siihen kuntoon. Todnäk viinalla oli jotain tekemistä kuoleman kanssa.
- paydayt
Viinakset ja tupakki on vienyt miestä, multiin päin!
- kassoja
Ikävää, kun nuin nuorena meni. Oli minusta hyvä näyttelijä. Ja hieno näyttelijäsuku koko Majanlahdet. Äitinsäkin oli niiiiiin ihana. Suuri osanotto koko perheelle ja suvulle.
- semmost
https://www.apu.fi/artikkelit/nayttelija-antti-majanlahti-oppinut-etta-antaminen-enemman-kuin-saaminen
Tuosta jutusta ei ole vielä vuottakaan. Varsinkin loppua miettien tulee puistattava tunne siitä, että vain puolisen vuotta tuosta eteenpäin oli se kohtalokas yö.
Jotenkin on hankala vieläkin mieltää, että Antti Majanlahti on menehtynyt. Vaikka en Uutta Päivää ole aikoihin aktiivisesti seurannut, vaikutti Antti Majanlahti tosi terveeltä ja reippaalta. Hämmentävää, että sydän voi pettää myös täysin terveelläkin ihmisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253