Suoraan FB:stä kopioiden "Tervetuloa Vapaa-ajattelijoiden liiton toimipisteelle Turun kirjamessuille pe 6.10-su 8.10. Pisteeltä löytyy runsasvalikoimainen kirjadivari josta löytyy runsaasti mielenkiintoista tarjontaa niin tietokirjojen kuin proosan puolelta."
Turun va on kovasti aktivoitunut muutenkin, tässä yksi näyte lisää siitä.
Turku: Va-piste kirjamessuilla 6.--8.10.
14
82
Vastaukset
- Lukija.huom
Sunnuntaina on myös Turun vapaa-ajattelijat ry:n kirjailijapaneeli - keskustelua sananvapaudesta, sekulaarista kirjallisuudesta ja jumalattomien polkujen löytämisestä kirjojen maailmassa.
Paneelissa ovat mukana psykoterapeutti ja kulttuuriantropologi Katriina Järvinen, hengellistä väkivaltaa tutkinut yliopistolehtori Aini Linjakumpu ja kirjailijat Mike Pohjola ja Miki Liukkonen. Paneeli pidetään messukeskuksen toisessa kerroksessa Onerva-auditoriossa 15.40-17.00.- TasaPainoakin
Hyvä paneeli!
- Kiittäen
Hyvä että asiaa tuodaan esiin messuillakin.
- Messuillen
Helsingin kirjamessuilla ei ole erillistä Vapaa-ajattelijain liiton tai Helsingin vaparien osastoa, mutta sen sijaaa Kultti ry:n osastolla on esittelyssä Vapaa Ajattelija -lehteä.
Eduva-messuilla Helsingissä liitto sen sijaan on mukana omalla osastolla. - Antivapari
En pidä tämmöisestä ollenkaan.
Tämä siis huomenna. Esiintyjiä on "hiukan" muitakin kuin vapaa-ajattelijat: http://www.kirjamessut.fi/home/esiintyjat/
- Turkussee
Vaparie paneeli on sunnuntaina. Kirjoja ja lehtiä perjantaiaamusta alkaen.
Turkussee kirjoitti:
Vaparie paneeli on sunnuntaina. Kirjoja ja lehtiä perjantaiaamusta alkaen.
Siis niinkuin nyt jo?
Voi näköjään käydä vertailemassa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15025366/kirkko-aktiivinen-turun-kirjamessuilla
Miten paljon on ollut kävijöitä?
- Lukuje.laskusta
Sen verran että ei ennättyt pitäää tukkimiehen kirjanpitoa. Paitsi myydyistä tuotteista.
- Kiittäen
Vapaa-ajattelijain - liiton, Turun vaparien ja Satakunnan vaparien - esittelypisteen Turun kolmipäiväisillä kirjamessuilla onnistui mainiosti. Monia hyviä keskustleluja käytiin, usija vanhoja kirjoja myytiin mukavasti, Vapaa Ajattellija -lehden näytenumerot jaettiin samoin kuin liiton ja Pro-seremonioiden esitteen.
Turun vaparien kirjailijapaneeli onnistui hienosti, ja tunnin ja 20 minuuttia kestäneen keskustelun tunnelma sai sekä yleisön että osallistujien kiitokset.- TyhmienVajariRahatHukkaa
Suomennettuna: Kukaan ei eronnut kirkosta eikä ketään liittynyt jäseneksi, eikä edes kukaan lehteä tilannut..
Eipä ihme kun kokonaista 3 materiaalia jaossa. KÖYHÄÄÄ - Antivaparille
TyhmienVajariRahatHukkaa kirjoitti:
Suomennettuna: Kukaan ei eronnut kirkosta eikä ketään liittynyt jäseneksi, eikä edes kukaan lehteä tilannut..
Eipä ihme kun kokonaista 3 materiaalia jaossa. KÖYHÄÄÄJäseniä liittyi Vapareihin. Nettipäätettä ei ollut esittelypisteessä, mutta messujen aikana 330 erosi kirkosta. Lehteä oli jaossa näytenumeroina viittä eri numeroa. LIsäksi esitteitä useita sortteja. Kirjoja oli myynnissä yli 100 nimikettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161