Ninni hiilenä

NinniHiilenä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005392586.html

Kyllä JOUKKO PSYKOOSI on Suomessa paha - kuin noin moni psykoosipotilas on lappuun nimensä rustannut

Eipä taida hoitoon riittää kaikki tällä hetkellä Suomessa olevat Neuroleptit

Ninni ei koskaan osaa sanoa mistään asiasta mitään vaan jahkailee ja sanoo että jos voi tietysti asian näikin nähdä tai tehdä ja sitä rataa !

Kyllä Presidentin tulee selkeästi sanoa mitä mieltä hän mistäkin asiasta on eikä jahkailla kuten entinen paska

7

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkljhgf

      Ööö,tuota ,mjaa ööö,tuota niin sale on jo vanha höppänä vaihtoon heti.

      • Näin_on_

        Salea jatkokaudelle kannattavat voisivat kertoa mitä Sale on saanut aikaan presidenttinä.


      • Osa_varmasti_muistaa
        Näin_on_ kirjoitti:

        Salea jatkokaudelle kannattavat voisivat kertoa mitä Sale on saanut aikaan presidenttinä.

        Saulin saavutukset vvministerin ajoilta jolloin Sauli antoi tavalliselle kansalle keppiä oikein kunnolla samalla hellien rikkaita verohelpotuksilla.


      • karhinkäki

        Paavo oli paras pääministeri. Pääsimme vauhdilla EU kansalaisiksi ja vielä vauhdikkaammin euroon. Paavolipposelle ei vastaan sanonut kukaan, muuten olis nahkurin orsilla tavanneet vihaisen Paavon!


    • Neljännesvuosisata sosialistisia presidenttejä opetti arvostamaan myös sitä mitä presidentti EI tee.

      Niinistö on ainoa varteenotettava vaihtoehto ja kansa kyllä tietää sen.

    • Pekkaa tulen äänestämään toisella kierroksella
      Pekka on sitä mitä on hyvine ja huonoine puolineen

      Viimeksi myös Tarjan piti päästä läpi ensimmäisellä kierroksella mutta tosi tiukka vääntö tuli

      • elin_kranzin_haamu

        Mokuttajia molemmat, Pekka ja Tarja. Pekan puolue pahin RKP:n kanssa. Ei muuta, mutta kohta meillä on no-go alueita ja jo nyt mm. ambulanssihenkilöstö täytyy varustaa luotiliiveillä ja luodinkestävällä kypärällä ja syy on tasan yksin Pekan ja Tarjan ajaman mokutuksen. Meille tulee väkeä joka tappaa ja raiskaa. Ruotsissa tämä on nähty tuhanteen kertaan.

        Miksi siis haluat meille saman ongelman? Se kun on omaan pesään paskomista ja pahempaakin.
        https://twitter.com/rromanovitch/status/629985639497338880


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe