Richard Coudenhove-Kalergi on Paneurooppaliikkeen perustaja. Paneurooppa myöhemmin kehittyi EU:ksi, siksi Kalergi nähdään monesti EU:n henkisenä/ideologisena isänä.
Hän sanoi:
"Kaukaisen tulevaisuuden ihminen on sekarotuinen. Nykyiset rodut ja yhteiskuntaluokat häviävät vähitellen, kun tila, aika ja ennakkoluulot eivät enää vaikuta. Tulevaisuuden EURAASIA-NEGROIDI-rotu, ulkonäöltään samankaltainen kuin muinaiset egyptiläiset, korvaa kansan monipuolisuuden yksilöiden moninaisuudella."
Kalergi sanoi myös että:
"Juutalaisten tuhoamisen sijasta on Eurooppa tuon keinotekoisen valintaprosessin kautta tahtomattaan jalostanut ja kehittänyt siitä kansasta tulevaisuuden johtajakansan."
Mitä mieltä olette tästä tulevaisuusvisiosta? Onkohan Kalergin ajatukset vaikuttanut paljon massamaahanmuuttoon mitä tapahtuu nykyään Euroopassa?
EU:n sekarotuinen tulevaisuusvisio
1
<50
Vastaukset
- Avaus-on-pötyä
1. Kalergi ei ole EU:n aatteellinen isä. Yhtynyttä Eurooppaa kehittivät Saksan ja Ranskan johtajat 2. MS:n jälkeen.
2. Juutalaiset eivät ole tulevaisuuden johtajakansa.
3. Pakolaisuus ei johdu Kaöergin ennustuksista, vaan sodista, terrorista, uskonnollisista riidoista ja työttömyydestä.
EU-vihaajien pitäisi keksiä parempia valeita.
Hölynpölyn toistaminen on hyödytöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607594- 1314297
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313635- 212958
- 272533
- 232522
- 472100
- 252090
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732051- 321998