Nordea on hidas

uskomatontamitenasia

joka hoituu toisessa pankissa päivässä, kestää Nordealla viikon tai kaksi.

11

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_kiitos_Nordealle

      Nordealla on huonompi palvelutaso kuin Verovirasto, mutta tietää paremmin asioistasi. Olen muuttanut ulkomaille ja ilmoittanut ulkomaan osoitteeni maistraatille. Mikään muu pankki tai firma tai edes Verovirasto ei sitä sieltä nouki, paitsi Nordea. Kyselivät myös kuinka paljon rahaa minulla on muissa pankeissa. En kertonut, josta tuli hapan ilme pankkimiekkoselta.

      Ihme kyttääjäfirma, jolla on kuitenkin huono palvelu. No ei ehkä niin ihmeellistä, jos ajattelle kuka on firman hallituksen puheenjohtaja.

    • kyllästynyt601

      Nordea on hitauden perikuva ,yhtä hidas kuin muovin maatuminen. Miksi kaikki siellä kestää älyttömän kauan? Tekevät ilmeisesti kaikkea muuta kuin asiakaspalvelua.

      • OnneksiPääsiEroon

        en tiedä, mutta kenellekään en voi kyseistä pankkia suositella.


    • Juuhelikkäs666

      Voisit varmaan aloituksessa avata mitä asia koskee.

      • AsiaKoskeeNordeaa

        hidas, ahne, rahat varastava paskapankki!


    • Vaihtoehtoja_riittää

      Suosittelen tilin siirtämistä toiseen pankkiin. Asuntolainaa en nyt enään ottaisi Nordealta. Toiminta on muuttunut muutaman vuoden kuluessa sellaiseksi, että alkaa olla jo tunne että on riski pitää asuntolainaansa kyseisessä pankissa. Ei minkäänlaista luottamusta enään pankkia kohtaan.

    • SeOnVarmaa

      Nordea uhkailee että kohta tunnuslukukortit ei enää heillä toimi. Se päivä kun tulee että ei toimi niin pakko silloin keskittää kaikki s-pankkiin jossa onneksi jo tili valmiina. Älypuhelinta ei ole eikä tule.

      • dfgoetfoh

        verkkokauppa.comissa olisi nyt tarjouksessa Samsung Galaxy A8 Dual Sim juuri myyntiin tullut uusin malli mukavaan hintaan 499 euroa, kaupanpäälliseksi saa vielä Adidas-kuoren, jonka arvo on 34,90 euroa.

        https://www.verkkokauppa.com/fi/product/34010/jtmbh/Samsung-Galaxy-A8-2018-Android-puhelin-Dual-SIM-Adidas-suoja

        Sen jälkeen kun itse hommasin modernin älypuhelimen, huomasin että nuoret nelikymppiset naiset ovat bussipysäkillä luoneet minuun päin kokonaan toisenlaisia katseita puhelinta näprätessäni. Ennen olin heille pelkkää ilmaa.


      • EU-direktiivi

        Avaus ja ketjussa kritiikkit hitaudesta ovat totaalisesti ilman mitää asioidne jatapahtumien yksilöintiä, eli täysin nollan arvoista "kritiikkiä" ja ilman tilanteen antamaa opetusarvoa.

        "Nordea uhkailee että kohta tunnuslukukortit ei enää heillä toimi. Se päivä kun tulee että ei toimi niin pakko silloin keskittää kaikki s-pankkiin jossa onneksi jo tili valmiina. Älypuhelinta ei ole eikä tule."

        Ainoastaan tunnuslukukortin poistumisen vuoksi tuskin pankkia kannattaa vaihtaa, sillä elektoninen tunnistautuminen tulee ennemmin tai myöhemmin vastaan muissakin pankeissa, EU-direktiivien pakottamana.

        Alla olevassa artikkelissa on pieni kierros asian suhteen eri pankeissa.

        *

        * Elektroninen kirjautuminen otettiin käyttöön suomalaispankeista ensimmäisenä Nordeassa noin kaksi vuotta sitten. Muutoksen taustalla on Euroopan unionin valmisteilla oleva lakimuutos, jolla halutaan yhtenäistää vahva sähköinen tunnistautuminen ja estää paperilla olevien tunnuslukujen väärinkäytösten mahdollisuus.

        - https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005518478.html

        *

        Itse kyllä pidän aivan erinomaisena ja nopeana Nordean _tunnuslukukortin_ käyttöä.

        Mobiilivarmenteesta en ole kiinnostunut, sillä olen erityisen skeptinen raha-asioiden hoidosta obiililaitteilla yleensäkin ja aivan erityisesti Android-laitteella.

        Tilasin siksi _tunnuslukulaitteen_ jota en kuitenkaan vielä ole ottanut edes käyttöön, mutta viimeksi verkkopankisä käydessäni siellä oli varoitus, että korttien käyttö loppuu / on loppumassa.

        Ainakin muutamat kritisoivat sitä aivan liiasta naputtelun tarpeesta ja siksi hitaudesta / kömpelyydestä tunnuslukukorttiin verrattuna.


      • EU-direktiivi
        dfgoetfoh kirjoitti:

        verkkokauppa.comissa olisi nyt tarjouksessa Samsung Galaxy A8 Dual Sim juuri myyntiin tullut uusin malli mukavaan hintaan 499 euroa, kaupanpäälliseksi saa vielä Adidas-kuoren, jonka arvo on 34,90 euroa.

        https://www.verkkokauppa.com/fi/product/34010/jtmbh/Samsung-Galaxy-A8-2018-Android-puhelin-Dual-SIM-Adidas-suoja

        Sen jälkeen kun itse hommasin modernin älypuhelimen, huomasin että nuoret nelikymppiset naiset ovat bussipysäkillä luoneet minuun päin kokonaan toisenlaisia katseita puhelinta näprätessäni. Ennen olin heille pelkkää ilmaa.

        Melko epärelevantti tuo Samsung-suostuttelu.

        Yksi tärkein asia tarkistettavaski Android-laitetta hankkiessa on selvittää kauanko sille saa turvapävityksia jos ylipäätään saa ja millä tahdilla.

        Nykyisille Nokia-brändin laitteille luvataan turvapäivitykset kuukausittain tai heti kun Google ne lanseeraa ja tämä kahden vuoden ajan ja tämä myös sen edullisimmille malleille, joka alalla on harvinaista tai kokonaan olematonta.

        * HMD Global lupaa julkaista koko Android-puhelinmallistolleen Googlelta kuukausittain tulevat Android-tietoturvakorjaukset. Tämä on erittäin merkittävä lupaus, sillä jopa suurimmat älypuhelinvalmistajat luistavat jatkuvasti tästä edullisempien puhelintensa osalta. Jotkut valmistajat jopa lupaavatkin päivityksiä vain 4 kertaa vuodessa, kuten siinä olisi jotain kehumista.

        - https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/nokia-alypuhelimet-lupaavat-sen-mista-monet-muut-valmistajat-luistavat-ensiluokkaista-androidia/6326814

        .


      • Nokiassa_heikko_kamera

        Mitäh, 2v välein ostettava uusi Nokia? Vai tarkoittaako 2v laitteen ensiesittelystä, eli jos ostan 1v vanhan Nokia mallin, siihen tulee enää 1v ajan tietoturvapäivityksiä??
        SELVENTÄKÄÄ!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe