Nastat alla

Olinko eka? Toivottavasti talvi ei taas yllätä teitä.
7102
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Nyt vitiutta,. Ehdit ekaksi.. En ole vielä saanut kitkoja alle..

Äänestä

Voi poika parka. Minä suhaan nastoilla läpi vuoden parhaimman pidon maximoidakseni, joten ei sinulla ole saumaa....

Äänestä
  • Juuri lasketussa tuoreessa ja lämpöisessä asfaltissa nasta puree hyvin!

Äänestä

• Yhä edelleen valehtelet. Miksi?

Äänestä

• Ei tyhmyydelleen itse mitään voi.

" Paljaalla asfaltilla talvirenkaan pito saattaa olla joissain tilanteissa heikompi kuin kesärenkaalla. Asiantuntijat muistuttavat, että ajotapa on syytä sopeuttaa olosuhteisiin.

– Etenkin märkäpidossa talvirengas häviää kesärenkaalle, kertoo Nokian Renkaiden teknisen asiakaspalvelun päällikkö Matti Morri. "

Äänestä

• TyhmäOletTiesitköSitä kirjoitti:

Ei tyhmyydelleen itse mitään voi.

" Paljaalla asfaltilla talvirenkaan pito saattaa olla joissain tilanteissa heikompi kuin kesärenkaalla. Asiantuntijat muistuttavat, että ajotapa on syytä sopeuttaa olosuhteisiin.

– Etenkin märkäpidossa talvirengas häviää kesärenkaalle, kertoo Nokian Renkaiden teknisen asiakaspalvelun päällikkö Matti Morri. "

Tuo on totta. Itse maaliskuussa auton ostaneena huomasin voimakkaassa kiihdytyksessä, että luistonesto alkoi toimia märällä asfaltilla.

Äänestä

Oletko urpo vai lähdössä pohjoisnavalle ohjuksella?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

nastajannu kirjoitti:

Olinko eka? Toivottavasti talvi ei taas yllätä teitä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu