Kauhajoki-lehti - 7 laihaa vai lihavaa vuotta?

puheenjohtaja-ainesta

Lehden päätoimittaja on lehden tänään ilmestyneeseen numeroon kirjoittanut "aineen" itse antamastaan aiheesta "Seitsemän vuoden tilinpäätös".

Kirjoittajan pitkä jorina on täynnä vanhaa asiaa, ilman ainuttakaan yllätystä. Paljolti hän on lainannut ajatuksia Kauhajoen kaupungin nettisivujen omakehu-osastolta. Niinpä päätoimittajan mukaan "Kauhajoki tunnetaan maakunnassa ja muualla Suomessa koripallosta ja muista urheilusankareista (koripallo on siis urheilusankari?), kulttuurista ja musiikista sekä luonnosta ja yrityksistään."

Lukijat saavat myös tietää, että Kauhajoki on paikallislehden päätoimittajan näkökulmasta kiitollinen paikkakunta, sillä täällä sattuu ja tapahtuu koko ajan. Huh huh!

Koko turina perustellaan sillä, että päätoimittaja on ollut tasan seitsemän vuotta päätoimittajana.
Siksi on tärkeää muistuttaa, että " päätoimittajan työn ohella vastuulleni ovat tulleet myös kustannusosakeyhtiön toimitusjohtajan tehtävät."

Että sellaista on tarjolla!

9

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seitsemän vuotta LIIKAA!!!

• Tännään

oli sitten TK:n kahdeksannen vuoden eka lehti historiapainotteinen. Kaikilla jutuilla on kyllä oma lukijakuntansa, mutta ei varmaan moni lue esim. lentokentän historiaa kokonaan. Muistelen, että 1970-luvun lopulla oli lentovuoroja Helsinkiin, eikä vasta 1982, kuten syntyhistoria-jutussa kirjoitettiin.

• meedia

Niin minä ilostuin, kun tämän viikon lehdissä en huomannut samaa toistuvaa vuokrailmoitusta.
      Tuleehan televisiostakin uusintoja, mutta "omassa" lehdessä, kun samaa ilmoitusta vuositolkulla toistaa.....
      olisiko kannattanut vaikka antaa välittäjälle tila vuokrattavaksi?

• Millähän

tasolla ajatusmaailma pyörii kun tommonen saa iloiseksi? Kai olet tutkinut senkin, että mitä tuli tilalle.

• meedia

koskas sinä ole viimeksi ollut iloinen?

• Millähän

näin hienona aamuna vois olla muuta kuin iloinen, eli viimeiset viisi tuntia ja jatkuu. Taidan olla poikkeus kun aamuinen sade ei saanut totiseksi.

• meedia

sääilmiöistä puhuminen on yhteiskunnallisesti hyväksyttyä.
        siinä vaikutusmahdollisuudet, kun ovat olemattomat.

• meedia

Niin näytti samat ilmoitukset palanneen lehteen.....

• Lehden toimituskunta voisi säästellä vaivoja, jos kopioisi jutut suoraan tältä palstalta ja Myllysanomista. Se olisi paljon yksinkertaisempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe