Arvaappa kutka kehoittaa ottamaan vallan Suomessa.?
http://www.nykysuomi.com/index.php/2016/10/23/helsingin-muslimit-kehoittaa-ottamaan-vallan-suomessa/
Piilotettu vallankaappaus doktriini
10
135
Vastaukset
- Itsenäisyydessä
Suomen kansalla on valta oman maansa asioissa suvereenisesti. Piilotetut vallankaappaukset Suomen kansan valtaa antaa ylikansallisille tahoille tai mille tahansa muulle taholle. Nykyään rahan kautta valtaa käytetään ja toki kenties voidaan kansan myös äänestää asioista, kuten nähdään Espanjassa ja muuallakin tätä samaa, eikä Suomessakaan kansanäänestyksiä juurikaan käytetty.
- Vallan_keskittyminen
Vallan keskittyminen taloudessa tuo pedon merkin maailmaan.
- HurritUlosSuomesta
Tietenkin muslimit käyttäytyvät noin. Kyllä poliitikkomme ovat alunalkaen tienneet mistä on kysymys. Muslimeja ei olisi, elleivät Rkp ja vasemmisto olisi heidät tietentahtoen maahamme kutsuneet!
Kaiken alku ja taustavaikuttaja on Ruotsi ja suomenruotsalaiset, viikinkiryöstelijöiden ja -miehittäjien jälkeläiset. Heidän tarkoitusperänsä on aina ollut turmella Suomi ja hävittää suomalaisuus Pohjolasta.
Heillä on piilovalta Suomessa ja kaiken Suomenkansan vastustuksen he leimaavat "rasismiksi", nuo, joista itsestä on kansallissosialismi lähtöisin!
"Ei!" kaikelle ruotsalaisuudelle ja heidän vihamatukavereilleen! He eivät kuulu Suomeen! Suomi on yksin suomalaisten! Vihollinen on ajettava ulos Suomesta vaikka ystävämme Venäjän tuella!
.fari.g kirjoitti:
Saako tulla jos kääntyy kristityksi ? Jos ottaa Jeesuksen herraksi ?
Saako ostaa ja myydä jos ottaa ristinmerkin ? Kun muuten ei saa.
- SuomalaistenSuomi
fari.g kirjoitti:
Saako tulla jos kääntyy kristityksi ? Jos ottaa Jeesuksen herraksi ?
Ei.
- SuomalaistenSuomi
fari.g kirjoitti:
Saako ostaa ja myydä jos ottaa ristinmerkin ? Kun muuten ei saa.
Ei.
SuomalaistenSuomi kirjoitti:
Ei.
Eikö olekkaan monta asuinsijaa Jeesuksen valtakunnassa ?
Eikö rakastakkaan muita lampaita, vaikka sanoi? Eikö tullutkaan edeltä valmistamaan sijaa ?- RehellisestiVihaava
fari.g kirjoitti:
Eikö olekkaan monta asuinsijaa Jeesuksen valtakunnassa ?
Eikö rakastakkaan muita lampaita, vaikka sanoi? Eikö tullutkaan edeltä valmistamaan sijaa ?Jumala voi kaikin mokomin rakastaa ketä haluaa ja mihin Hänellä on jumalalliset kyvyt, mutta minä en ole Jumala enkä Jumalaksi tekeydy. Minulta ei voi vaatia yli-inhimillisiä kykyjä rakastaa joka helvetin vihollista. Myös itseään tulee rakastaa ja kunnioittaa. Vihollinen itse omilla teoillaan on valinnut kuinka häneen muut asennoituvat.
Anteeksi rehellisyyteni, en ainakaan lepertele paskaa.
.
- pysytotuudessa
Kukaan ei voi näkymättömästi esille tulematta.saada valtaa tässä maassa, eikä Israelissa. Piilotettuna muslimihuntuun vai ortodoksijuutalaisen hattuun. Tätäkö yritit sanoa. Pysyhän totuudessa. Uskon varjolla valtaa suomessa on vaikea saada, melkein mahdotonta. Yleinen mielipide on vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014