Tilitoimistoa etsimässä

jori28

Tilitoimistoa etsin ja kävin läpi Lahen alueen tilitoimistoi. On joo isoja ja pieniä, sähköisiä ja paperisii. Kaikki vaan tuntuu samanlaisilta, ainaski nettisivujen perusteella. Mutta itselle pitäisi siis löytyä se oikea. Pari kaveria oli tarttunu Caunis Oy , sillä tuntuu olevan tämmöinen pienempi yrittäjäkin ok. Noi isot tilitoimistothan ei välitä pienistä yrittäjist, ollaan liian pienii kaloja heille. Lisäksi noiden tarjous maistuu, loppuvuoden kirjanpito ilmatteeks. http://www.caunis.fi/1_13_1_loppuvuoden-kirjanpito-t-ysin-ilmaiseksi.html

Ehkä mäkin otan Cauniksen.

21

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petostapeliin

      Totta kai Caunis, ainut ja oikea tilitoimisto.
      Ainut miinus siitä, ettei omistaja ole käynyt "opiskelemassa" konnansuolla, eli ei osaa vääntää tilejä..

    • uotto

      Huijari lafka, ensin ilman sitte alkaa laskuja sataa.

    • Tapi64

      Onko lusinu?

    • Kari19

      Halpa hidas ja loppu.

    • Kokenutjakoulutettu

      Minä voisin hoitaa! Otapa yhteys.

    • Kokenutjakoulutettuhntti

      Mikä firma sulla? Ootko kht vai perus merkonomi yrittäjä?

    • Ammattimäes

      Minä hyva Virolais-eestiläinen kirjanpiteliä, minä ei situa baari vaan nukkua siellä. Sina anta minulle kuittia niin minä antaa sinulkle laskkuja.
      Kaikki tyytyväbne turvemenoa !

    • Sirkkaasko

      Suosittelen katsomaan kirjanpitäjän taustat, koulutuksen ja yrityssidokset huolellisesti läpi. Sopimuksissa on paljon eroja. Huijarit toimivat vastoin etikkaa ja kiertävät veroja. Halvin ei ole koskaan paras, pitkäjänteinen yrittäjyys palkitsee, ei se että yritykset vaihtuu ja niitä perustetaan ja suositellaan perustettavaksi ulkomaille. En ikinä luottaisi yritykseni kirjanpitoa yhden ihmisen toimistolle. Väärinkäytöksiä ja sairauksia varten pitää olla varahenkilöt aina tavoitettavissa.

    • Ellueskola

      Caunis OY tilitiedot liikevaihto 2016 vuonna 17.000€ yks ihminen töissä.

    • fgfdhj

      Jos aloittaisin joskus taas pienen yrityksen, käyttäisin erästä hartolalaista tilitoimistoa. Olin muutaman kuukausitunnin palkkatyössä henkilökohtaisena avustajana, ja avustettavani käytti heitä palkanmaksuun. Vaikka rahallisesti olin heille pelkkä rasite, sain aina nopeaa ja erittäin ystävällistä ja joustavaa palvelua. Jos joku minunlaiseni tyhjätasku sai kohteliaan ja hyvän palvelun, kuvittelen, että oikea yrittäjäasiakas saa vielä paremman.

    • Anonyymi

      Hei,

      Olen yritttäjänä neljättä vuotta, B2B-puolella ja paljon tekemisissä muiden yrittäjien kanssa. Yleinen vitsaus näyttää olevan, ettei oikeasti hyvvää ja luotettavaa kirjanpitäjää tai tilitoimistoa ole helppo löytää. Jos joku sellaisen sattuu löytämään, suosittelut on kullan arvoisia.

      Olen asioinut myös useamman tilitoimiston kanssa, ja voin vahvistaa tilanteen haastavuuden. Homma lähtee siitä, että tullaan keskenään toimeen, luottamus toimii sekä toiminta on laadukasta ja ammattimaista.

      Pienelle ja vähän isommallekin yritykselle paras on katsella ketterää ja palvelevaa tilitoimistoa. Yleensä homma alkaa hahmottumaan, kun juttelee muutaman mahdollisen palveluntarjoajan kanssa.

      Tässä Espoolainen tilitoimisto, jota suosittelen kokeilemaan:

      https://azureaccounting.fi

      • Anonyymi

        perustettu 2017. Missä ammattitaito ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perustettu 2017. Missä ammattitaito ?

        Superammattilainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Superammattilainen

        30e tunti ja mitään ei tapahdu.


    • Anonyymi

      Oma suositukseni on Tilitoimisto- ja taloushallintopalvelu Tilityy, joka palvelee ympäri Suomea.

    • Anonyymi

      Kohta lähtee lusimaan

      • Anonyymi

        Kuka mikä toimisto ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mikä toimisto ?

        Tilituukkis on paras, tuntihinta 59,90 euroa. Halpa kuin mikäkin, kuin pennin venytin.


      • Anonyymi

        Ehdotus on tili viljavirta, Mara, olet oikeassa


    • Anonyymi

      Isoista kun pysyy erossa, niin aina tilitoimiston kanssa pärjää.

      Isojen tilitoimistojen laskutus ohje:

      Liikevaihto 10000-50000 maksu % 5 vuodessa
      51000-200000 3 %
      Siitä yli 1%

      Lisäksi tilinpäätös 500-5000

      Parasta on veroilmoituksen täyttä joka maksaa 500 ja menee alta 20 minsaa...

      Siksi kirjanpitäjä ajaa mersulla ja on koko ajan lomalla pattajalla.

    • Anonyymi

      > Parasta on veroilmoituksen täyttä joka maksaa 500 ja menee alta 20 minsaa...

      Täällä menee tilinpäätöksen ja veroilmoituksen kanssa kyllä enemmän aikaa. Useampi ilta siihen suttaantuu.

      Mutta jos KP-veloitus on nyt jo koko vuoden ajalta 5000 € vapailla markkinoilla, niin ihan mielelläni lltasin urakoin tuon kasaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe