Syysjuhliin tsrippari

Keskusta_kunniaan

Ajattelimme järjestää railakkaat syysjuhlat työväentalolla. Kuulutan nyt, kuka olisi hyvä tsrippari ? Nuori saisi olla ja notkea, eikä mikään pullero. Sukupuoli voi olla mikä vaan, sillä maamiesseuramme kunnioittaa työmarkkinoiden yhdenvertaisuusperiaatetta.

13

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyhmääKyselen

Mikä on tsrippari?

• tässä.vastaus

Se on sellainen tsriptiis-tanssija. Riisuutuvat tanssin poljennon tahtiin. Tsadissa on paljon tsrippareita. Ne ei ole mitään rpostituoituja. Usein tanssivat tankoon tukeutuen. Kysy taas jos tulee jotain.

• tietoviisaus.periytyy
        tässä.vastaus kirjoitti:

Se on sellainen tsriptiis-tanssija. Riisuutuvat tanssin poljennon tahtiin. Tsadissa on paljon tsrippareita. Ne ei ole mitään rpostituoituja. Usein tanssivat tankoon tukeutuen. Kysy taas jos tulee jotain.

Mutta tiedätkö sinä puolestasi, miten norsut urnkkaavat ? Tietääkö kukaan ? Minäkään en tiedä. Olisi hyvä tietokilpailukysymys.

• TyhmääKyselen
        tässä.vastaus kirjoitti:

Minäpä kysyn: Uskotko maamiesseuran jäsenen edes stripteasen houkuttelemana tulevan työväentalolle eli sirppiliiteriin?

• varma.nakki.ja.silleen
        TyhmääKyselen kirjoitti:

Minäpä kysyn: Uskotko maamiesseuran jäsenen edes stripteasen houkuttelemana tulevan työväentalolle eli sirppiliiteriin?

Kyllä net tulevat.

• TyhmääKyselin
        varma.nakki.ja.silleen kirjoitti:

Kyllä net tulevat.

Jospa net sanovat menevänsä tsrippiliiteriin

• ei.epäilyksen.häivää
        TyhmääKyselin kirjoitti:

Jospa net sanovat menevänsä tsrippiliiteriin

Näinhän siinä tullee käymään.

• Mitä.hyvää.vaihtamaan

Sika tai lammas teille junteille on tähänkin asti kelvannut.

• höhh

Nyt on kyse pitäjän kulttuuriperimän ylläpidosta.

• Rampa.anna

Minä voisin tulla. Hinkit on vähän eri paria mutta perä on hyvä. Ovat maamieskoulun oppilaat kovasti kehuneet.

• Kapi_vaarii

Koska esiintyjän sukupuolella ei ole väliä, ja juhla on työväentalolla, voin tulla strippaamaan (huom oikeinkirjoitus, osaan myös suomenkielen paremmin kuin kukaan, olihan minulla paras RUK:n todistus, jos jollakin on parempi, hän sen varmaan esittää). Lisäksi olen istunut everstin vieressä tärkeässä juhlassa ja naapurinani on asunut kenraaliksi sittemmin ylennyt upseeri. Mutta enää vuosiin tuo kaukainen sotilasurani ei ole minulle merkinnyt mitään, vaikka sitä koko ajan tuonkin esiin.

Sriptiisiin olen erikoistunut mm. esiintymällä usein julkisesti alastomana, olen jopa julkaissut kuviakin genitaaleialueestani netissä. Erityisesti maamiesseuran kepulaisille reppanoille olen lisäksi kehittänyt performanssin, jossa erikoisosaamiseni pääsee hyvin esiin, voin vihjaista, että kyseessä on maissintähkän käyttö esityksessä sukupuolisessa merkityksessä.

• Keskusta_kunniaan

Ehdottomasti mielenkiintoisin ehdokas tsrippariksi tähän mennessä. Voisitko julkaista pari alastonkuvaa täälläkin niin saamme juhlan mainokseen siitä printin. Tuo, ettet käytä gromiputkea, vaan tukeudut massintähgään, se on hyvä idea täällä maalla. Palkkana osan voimme suorittaa halpana gininä (ne kalliit joimme jo itse)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe