kyydissä.
”Helsinkiläisnaisen leppoisa taksimatka sai omituisen käänteen: Taksikuski lähti jahtaamaan päihtyneenä ajanutta ”puupäätä” pitkin Helsinkiä asiakas kyydissään”
Semmonen otsikko hesarissa!
Taksari lähti raivoisaan takaa-ajoon asiakas...
73
2328
Vastaukset
- HuonoProvoHyväTaksi
Miksi provoilet? Missä mainitaan raivoisa taka-ajo? Tässä oikea uutinen kokonaisuudessaan. Ammatimies toimi oikein. Turhaan yritit provoilla.
Helsinkiläisnaisen leppoisa taksimatka sai omituisen käänteen: Taksikuski lähti jahtaamaan päihtyneenä ajanutta ”puupäätä” pitkin Helsinkiä asiakas kyydissään
Taksikuski seurasi toista autoa kunnes sai välitettyä hätäkeskukseen tarkat tuntomerkit myöhään keskiviikkoiltana Helsingissä.
Maija Aalto HS
Julkaistu: 5.10. 14:55 , Päivitetty: 5.10. 14:57
Helsinkiläisnaisen taksimatka kotiin muuttui myöhään keskiviikkoiltana yllättäen takaa-ajoksi.
Taksikuski nimittäin lähti seuraamaan sekavasti käyttäytynyttä toista autoilijaa ja auttoi näin poliisia.
Tilanne alkoi yhdentoista maissa illalla lähellä Käpylän asemaa. Sekä asiakas että kuljettaja huomasivat ensin, että risteyksessä henkilöauto ajoi hätävilkut päällä ja heittelehti oudosti.
”Näki, että kyse ei ollut mistään pienestä huolimattomuudesta. Kyllä hän varmaankin huumeiden tai alkoholin vaikutuksen alaisena oli”, kuvailee taksia ajanut Göran Kurki.
Hän soitti heti hätäkeskukseen ja sanoi asiakkaalle, että sopiiko jos autetaan vähän poliisia. Se sopi.
Kurki seurasi henkilöautoa matkan päästä jonkin aikaa. Linja hätäkeskukseen oli koko ajan avoinna. Auto edellä ajeli välillä pitkin jalkakäytäviä ja päin punaisia. Kurki seurasi, kunnes hän sai annettua hätäkeskukseen tarkat tuntomerkit ja rekisterinumeron.
”Ajattelin, että vaikka aika oli myöhäinen, liikkeellä on varmaan vielä nuoria ihmisiä ja vanhuksia ulkoiluttamassa koiriaan. Että millaista vahinkoa tuollainen puupää voi saada aikaan ajamalla noin”, Kurki kuvailee.
Pakilan lähellä toinen auto hävisi hänen näkyvistään.
”Jos rosvo pitää ottaa kiinni, pitää tietysti ajaa lujaa. Mutta enhän minä ole poliisi enkä asiakas kyydissä varsinkaan voi tehdä niin. Niin että karkuun hän pääsi.”
Poliisipartio ajoi vielä myöhemmin illalla Kurjen ajamaa taksia vastaan ja oudosti käyttäytynyttä autoilijaa ei ainakaan silloin ollut vielä tavoitettu uudelleen.
Kurki on silti tyytyväinen siitä, että hän sai ainakin annettua ajajasta hyvät tuntomerkit. Tämä ei ole ensimmäinen kerta hänelle. Hän nimittäin kertoo ilmoittaneensa jo useammasta rattijuoposta hätäkeskukseen.
”Sehän on jokaisen velvollisuus. Kyllä nämä ihmiset pitää saada kiinni, heidän aiheuttamansa vaara on niin suuri.”- Anonyymi
Mitähän tämä "puupää" oli varastanut kun rosvoksi sanot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tämä "puupää" oli varastanut kun rosvoksi sanot
Jotain varmaan hänen omaisuuttaan pöllinyt,
- Anonyymi
...Rosvo rosvon tuntee ja rikollinen rikollisen.
Saatiinko tietää myöhemmin oliko taksarille tuttu jota takaa ajettiin? - Anonyymi
Että taxxari alkaa noin vaan asiakas kyydissä leikkimään poliisia.Eikö tullut mieleen asiakkaan turvallisuus,oliko edes asiakkaalta lupa? Jos olis tullut paha kolari,ei vakuutusalan sairaalan asuja olis korvannut.. Tuo on hengenvaarallista leikkimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatiinko tietää myöhemmin oliko taksarille tuttu jota takaa ajettiin?No sillä oli sitä epämääräistä porukkaa ja väriä bisneksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatiinko tietää myöhemmin oliko taksarille tuttu jota takaa ajettiin?Kyllä se hänen kavereitaan oli. Göran Kurki teki myös portsari töitä Malmin torin(tissibaarissa" eikä oikeen tullut asiakkaitten kanssa toimeen.Hän inhosi humalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatiinko tietää myöhemmin oliko taksarille tuttu jota takaa ajettiin?Kyllä ne kavereita oli keskenään, samanlaisian puupäitä r
- Anonyymi
Oliko Göranilla mittari päällä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Göranilla mittari päällä koko ajan.
Tuskin ymmärsi sammuttaa sitäkään....toivottavasti ei järkyttynyt nainen joutunut/ suostunut maksamaan tupla hintaa😟
- hfdksllsdkfjfj
Aloittajalta erittäin huono provo. Raivoisaan taka-ajoon. Luetun ymmärtäminen on toisille kovin vaikeaa.
Toisaalta ei pitäisi provosoitua kun provosoidaan, kuten edesmennyt presidenttimme Mauno Koivisto on viisaasti todennut. Aloittaja ei ollut syntynytkään kun Mauno oli pressana.- Henrico
Kyllä tämä taksari oli silloin Koiviston aikoihin syntynyt jo.on eläkkeelle jäänyt henkilö yli 61v ei ihan aloittelija ole.
- Anonyymi
Henrico kirjoitti:
Kyllä tämä taksari oli silloin Koiviston aikoihin syntynyt jo.on eläkkeelle jäänyt henkilö yli 61v ei ihan aloittelija ole.
Hän on sairaselääkkeellä Ravintola tissibaarissa oli portsarina aikaisemmin tämä taksari muistan hyvin hänet.
- Anonyymi
Otimme kyydin häneltä mieheni kanssa Länsiterminaalista tullessamme Tallinnasta.Tämä huusi ja raivostui meille ettei suostu kantamaan tavaroitamme ja eikä missään tapauksessa perillä, että kantakaa itse tavaramme.!! ja miten hän inhoon humalaisia naisia yövuorossa ..Ei ollut kyllä kantoapua edes pyydetty......sellainen "puupäät" taisi olla huono päivä taxarilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otimme kyydin häneltä mieheni kanssa Länsiterminaalista tullessamme Tallinnasta.Tämä huusi ja raivostui meille ettei suostu kantamaan tavaroitamme ja eikä missään tapauksessa perillä, että kantakaa itse tavaramme.!! ja miten hän inhoon humalaisia naisia yövuorossa ..Ei ollut kyllä kantoapua edes pyydetty......sellainen "puupäät" taisi olla huono päivä taxarilla.
No sitten oli tosi huono päivä ja liian raskas työ tälle taxarilla .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on sairaselääkkeellä Ravintola tissibaarissa oli portsarina aikaisemmin tämä taksari muistan hyvin hänet.
Hermot eivät kestäneet portsari töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hermot eivät kestäneet portsari töitä
Ja sitten päästetään taksia ajamaan tälläinen Kuntouttavaa työtä tekevä 😭
- kaikenajan
Jöran on huolissaan koiran paskattaja höppänöistä, taxin ratissa?
- OletSitäJuuri
Oletko tyhmä? Olet.
- Henrico
Tostahan nyt pystyy päättelemään älykkyys osamäärän.Hänhän on pankkirosvojakin takaa ajanut.
- Anonyymi
Henrico kirjoitti:
Tostahan nyt pystyy päättelemään älykkyys osamäärän.Hänhän on pankkirosvojakin takaa ajanut.
Rosvot ja rikolliset leikkii aina poliisia. Ja poliisin apulaista.
- Anonyymi
Henrico kirjoitti:
Siis itse ajanut itseä takaa.
Miten se onnistuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rosvot ja rikolliset leikkii aina poliisia. Ja poliisin apulaista.
Yrittävät olla poliisin " vasikoita" maksetaanko siitäkin jo Suomessa........Ja samalla pyörittävät omaa bisnestä....Totta on että rosvot ja rikolliset kyllä toisensa tuntee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittävät olla poliisin " vasikoita" maksetaanko siitäkin jo Suomessa........Ja samalla pyörittävät omaa bisnestä....Totta on että rosvot ja rikolliset kyllä toisensa tuntee
Just näin. Kannattaisi tarkastaa ilmoittajan omat taustat ja miksi juuri se auto piti saada kiinni. Ehkä poliisi saikin kiinni ja hylkäsi sen aiheettomana ilmoituksena.
Mielikuvitus voi olla vahva poliisia leikkivillä rosvoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se onnistuu?Vilkas mielikuvitus riittää siihen hommaan ja jos lääkitys ei ihan kohdallaan ja näin Korona aikana riittää ipaidi ja tabletti sekä luuri......
- Anonyymi
Ja inhoon humalaisia naisia ja miehiä asiaakkaana
- Anonyymi
Koiran paskattattajat näyttää olevan tärkeimpiä kun asiakkaitten turvallisuus....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiran paskattattajat näyttää olevan tärkeimpiä kun asiakkaitten turvallisuus....
Palveluammatissa pitäisi katsoa asiakkaiden turvallisuus ennen kaikkea.
Eikä suorittaa omaa sairaan mielikuvituksen tuottamaa takaa-ajoa.
Oliko asiakkaalla joka oli kyydissä , edes vaihtoehtoja?
Oliko hänellä puhelinta, että olisi voinut soittaa hätäkeskukseen, ja kertoa , että on vaarassa taksin kyydissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se onnistuu?Se itsenä takaa ajaminen onnistuu,sekavassa mielentilassa.☎
- Anonyymi
Taxkrin pitäis olla huolissaan taksin asiakkaista, eikä koiran paskattajista😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se onnistuu?Kyllä se onnistuu kun tarpeeksi mielikuvitus laukkaa!!!
- Anonyymi
Asiakas mukana en lähtisi takaa-ajoon. Kerran olen poliisille soittanut, kun vanhempi auto tuli stop-merkin takaa suoraan eteen, eikä ajoneuvo näyttänyt olevan hallinnassa. Rekisterinumeron sain ylös, aluksi välimatka venähti pitkäksi, mutta näköyhteys säilyi. 10-15 minuuttia kului soitosta poliisin tuloon. Toinenkin auto alkoi seuraamaan epäilyttävästi ajanutta autoa, mutta ajoi mielestäni liian lähellä, joka johti uuteen spurttiin. Terävämpi rattijuoppo olisi ehkä päässyt karkuun, tämä oli helpompi, kulutti aikaa minuutin pari liikenteenjakajan ympäri kääntymiseen.
- Anonyymi
Wanha juttu, mutta liian helposti soitetaan poliisille, kun havaitaan joku itseään "huonompi" autoilija ja siitä sitten provosoidutaan ilmoittamaan hätäkeskukseen, syyksi riittää jo se, että joku ajaa "mittari kahdeksaakymppiä" 80 km/h alueella, "sellainen jos mikä on epävarman/juopon ajotyyli"... Poliisilla lienee joskus myös ihan oikeaakin tekemistä, aiheettomasta ilmoituksesta pitäisi sakko laittaa ilmoittajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wanha juttu, mutta liian helposti soitetaan poliisille, kun havaitaan joku itseään "huonompi" autoilija ja siitä sitten provosoidutaan ilmoittamaan hätäkeskukseen, syyksi riittää jo se, että joku ajaa "mittari kahdeksaakymppiä" 80 km/h alueella, "sellainen jos mikä on epävarman/juopon ajotyyli"... Poliisilla lienee joskus myös ihan oikeaakin tekemistä, aiheettomasta ilmoituksesta pitäisi sakko laittaa ilmoittajalle.
Juuri näin ja tarkastaa ilmoittajan motiivit ensin.
- Anonyymi
Kyllä tässä vaaarannetaan pahasti asiakkaan asiakkaan turvallisuus.Entä jos sattuisi paha kolari.??? Korvaisiko vakuutus asiakkaan sairaala hoidon.En minäkään uskaltaisi asukas kyydissä lähteä "raivoissaan" takaa ajoon.Vaikka mitenkä "rosva" pitäis saada kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä vaaarannetaan pahasti asiakkaan asiakkaan turvallisuus.Entä jos sattuisi paha kolari.??? Korvaisiko vakuutus asiakkaan sairaala hoidon.En minäkään uskaltaisi asukas kyydissä lähteä "raivoissaan" takaa ajoon.Vaikka mitenkä "rosva" pitäis saada kiinni
Niinpä.. Kyllä tuo kaahari taksikuski olisi pitänyt laittaa rautoihin ja tutkia hänet. Ja hänen motiivinsa , miksi jäljittää naisajajaa . .
Eipä taida olla puhtaat jauhot pussissa hänellä itsellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.. Kyllä tuo kaahari taksikuski olisi pitänyt laittaa rautoihin ja tutkia hänet. Ja hänen motiivinsa , miksi jäljittää naisajajaa . .
Eipä taida olla puhtaat jauhot pussissa hänellä itsellä.Ei varmaan ihan mieleltään terve takxrari. Anne Bernerin laki järjesti sinne kaikkea epämääräistä aineistoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida olla puhtaat jauhot pussissa hänellä itsellä.Ei ole puhtaat jauhot olleet pitkään taksikuskilla itsellään…
..kumma ettei toimittaja kirjoittanut siitä samalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ihan mieleltään terve takxrari. Anne Bernerin laki järjesti sinne kaikkea epämääräistä aineistoa
😟😟
- Anonyymi
Wanha juttu jo mutta veikkaanpa, että todellisuudessa suhari havaitsi sen takaa-ajettavan syövän munkkia. Jo munkin ajattelukin nimittäin saa suharin pään pyörälle.
- Anonyymi
Voi sinua. Imelät jaxuhalit täältä lankoja pitkin. :)
- Anonyymi
Kyllä munkin syöminen saa taksarien levottomaksi jos siinä munkissa on reikä keskellä😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Imelät jaxuhalit täältä lankoja pitkin. :)
😂 oletpa empaattinen
- Anonyymi
Kyllä meillä taksareilla on poliisien kaltaiset oikeudet ajaa päin punaisia hätätilanteessa ( kiire, asiakas tolpalla jne) itsekin viime viikolla järjestin peiteoperaation kun näin epäilyttävää toimintaa kaupan edustalla, naamion taksiauton siviiliautoksi ottamalla kattokupuvalon pois ja hämäsin nuorisorikollisia laittamalla silmälaseihin aurinkoläpät! Lähdin seuraamaan ja Hälytin ja informoin tilanteesta 112 numeroon ja sain paikalle 3 poliisi partiota ja oikeassa olin tekijät olivat vain 16-17v ja tupakka hommissa!
Sain valtavasti kiitosta mm; älä nyt HYVÄ mies..ja olet sinä kyllä ihme mies ( vertasivat idoliini MacGyveriin! )
Nimim. Ubercop- Anonyymi
Hienosti toimittu. Nuorison tupakointi on yhteiskuntamme suurin ongelma heti ALINOPEUDEN jälkeen.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa ilmoittaa tuollaiset 16-17v ja jo tupakka hommissa.Varmaan saivat sakot tai Yhdyskuntapalvelua.Olikohan niillä myöskin jotain Koivunlehtiä piipussa....Kiitokset Sinulle
- Anonyymi
Musta tuntuu että nyt huijjaat meitä. Ei kukaan noin kova kundi voi olla tosielämässä. Saitko Ritariristin tammenlehvillä vai ihan C -luvan korttiisi? Tulisitko luennoimaan meille tänne Kustaan Kartanoon kuin me pystyttäis rollaattorilla samammoiseen sankaritekoon? Talvella nastoilla, kesällä slikseillä.
Saadaanks me sulta nimmari ja fanikuva?
Tule, oi tule tänne. Olet jeesuksemme.
T: K-Kn hoidokit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta tuntuu että nyt huijjaat meitä. Ei kukaan noin kova kundi voi olla tosielämässä. Saitko Ritariristin tammenlehvillä vai ihan C -luvan korttiisi? Tulisitko luennoimaan meille tänne Kustaan Kartanoon kuin me pystyttäis rollaattorilla samammoiseen sankaritekoon? Talvella nastoilla, kesällä slikseillä.
T: K-Kn hoidokitNo juuh kiitoskiitos, mun isoisä oli poliisi ja varmaan verissä nää taidot! Mä oon kasvanut jakomäessä ja oppinu pelaa näiden pahojen kundien kanssa! Ei mulla mitalia kyl oo mut mutsilta sain joskus SERIFFIN tähden!! mut se on pudonnu tonne patterin väliin jumiin ja en ylety siihen. Mutsi sano et se voi olla sulanut sinne mut ei kai sentään! Ehehehehe😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juuh kiitoskiitos, mun isoisä oli poliisi ja varmaan verissä nää taidot! Mä oon kasvanut jakomäessä ja oppinu pelaa näiden pahojen kundien kanssa! Ei mulla mitalia kyl oo mut mutsilta sain joskus SERIFFIN tähden!! mut se on pudonnu tonne patterin väliin jumiin ja en ylety siihen. Mutsi sano et se voi olla sulanut sinne mut ei kai sentään! Ehehehehe😉
Kyllä Sinä tarvitset kannustus palkkion,Anne Berneri voisi sen Sinulle ojentaa, hänhän on suuri taksarien "päiväuni" moni taksarien herännyt kohteista unista.😉😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Sinä tarvitset kannustus palkkion,Anne Berneri voisi sen Sinulle ojentaa, hänhän on suuri taksarien "päiväuni" moni taksarien herännyt kohteista unista.😉😉
Kosteissa unista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosteissa unista
Määkin rupeen isona taksi kuskix. Käyx muukin maksutapa kum käteinen? Oom hetro mopopoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määkin rupeen isona taksi kuskix. Käyx muukin maksutapa kum käteinen? Oom hetro mopopoika.
Rupee vaan mopopoika taksariksi tää hauskaa työtä ja mukavat asiakkaat ja mukavat duunikaverit ja saat muutakin maksua kun "käteinen" Ja voit leikkiä poliisia välillä ja kunhan et Kimi Räikköstä ala leikkimään... Laita kaikki rattijuopot "puupäät"varkaat kuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupee vaan mopopoika taksariksi tää hauskaa työtä ja mukavat asiakkaat ja mukavat duunikaverit ja saat muutakin maksua kun "käteinen" Ja voit leikkiä poliisia välillä ja kunhan et Kimi Räikköstä ala leikkimään... Laita kaikki rattijuopot "puupäät"varkaat kuriin.
Saanx mä kans jonku virka merkin ja etä lamauttimen tai jotain kättä pidempää. Jos nimittäin asjakkaat rupee pil luileen, ni voin tempasta. Saako ajaa känissä ja ylinopeutta, jos pirättää punasia päin ajavan?
Mä meen het autokouluun, ni sit musta tulee ninkus R. de Niro siinä taksikuskileffassa. Käyn jo potkimassa naapurin polkupyörii, ni kai mä oon oikeeta ainesta taksihommiin?
Tartteex käydä armeija?
T: Mopopoika - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanx mä kans jonku virka merkin ja etä lamauttimen tai jotain kättä pidempää. Jos nimittäin asjakkaat rupee pil luileen, ni voin tempasta. Saako ajaa känissä ja ylinopeutta, jos pirättää punasia päin ajavan?
Mä meen het autokouluun, ni sit musta tulee ninkus R. de Niro siinä taksikuskileffassa. Käyn jo potkimassa naapurin polkupyörii, ni kai mä oon oikeeta ainesta taksihommiin?
Tartteex käydä armeija?
T: MopopoikaOlet jo melkein valmis, älä ainakaan lue enempää, sitten voit olla jo liian fiksu näihin hommiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo melkein valmis, älä ainakaan lue enempää, sitten voit olla jo liian fiksu näihin hommiin.
Mä katon opetuselokuvina kaikki Rambot ja Poliisiopistot, ni sitte kai oon valmis etäopiskellut taksi kuski. Ja sitte kans Emmanuellet ja Tom of Finlandit, jos joku maksaa muulla "valuutalla".
Jos äiskä antaa rahaa, ni meen autokouluun heti amiksen jälkeen. Myyn mopon ja ostan virka puvun.
Tää on mun toive ammatti. En oo mikään amis rasvari paskasissa haalareissa, vaan ihan oikea nahkatakkiinsa marinoitu taksikuskin ja pulissin hybridi.
T: Mopopoika - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä katon opetuselokuvina kaikki Rambot ja Poliisiopistot, ni sitte kai oon valmis etäopiskellut taksi kuski. Ja sitte kans Emmanuellet ja Tom of Finlandit, jos joku maksaa muulla "valuutalla".
Jos äiskä antaa rahaa, ni meen autokouluun heti amiksen jälkeen. Myyn mopon ja ostan virka puvun.
Tää on mun toive ammatti. En oo mikään amis rasvari paskasissa haalareissa, vaan ihan oikea nahkatakkiinsa marinoitu taksikuskin ja pulissin hybridi.
T: MopopoikaMopopoika olet ihan luotu noihin taksinkuljettaja tehtäviin,vaikutat hyvin turvalliselta mieheltä ja tuollainen huumorintaju sillä pärjää pitkälle.... Kyllä asiakkaat tykkää Sinusta. Voi kun pääsisin Sinun asiakkaaksi olisi mukavaa.Tsemppiä Sinun elämääsi ja kaikkea hyvää... pysytään terveinä Siunausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: K-Kn hoidokitJeppe jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeppe jep
Kyllä on Goran Kurki todella hyvä taksin taksin kuljettaja... laittaa " puupäät"rosvot ja rattijuopot ojennukseen......Kyllä varmaan Työnantajat ja poliisit kiittää!!)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on Goran Kurki todella hyvä taksin taksin kuljettaja... laittaa " puupäät"rosvot ja rattijuopot ojennukseen......Kyllä varmaan Työnantajat ja poliisit kiittää!!)
Joulupukki vie varmasti ison paketin Punssikonfekteja taxarille....... Nyt ei ole pikkujoulu kyytejäkään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulupukki vie varmasti ison paketin Punssikonfekteja taxarille....... Nyt ei ole pikkujoulu kyytejäkään....
Liukkaria myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liukkaria myös.
Kondomeja ja maskeja......piiskoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kondomeja ja maskeja......piiskoja
Haluisko joku tulla liukkaille minun kanssa jos ei Pirsissin ratissa saa tarpeeksi liukastella kitkojon/nastojen kanssa🎁🎁🎁🎁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisko joku tulla liukkaille minun kanssa jos ei Pirsissin ratissa saa tarpeeksi liukastella kitkojon/nastojen kanssa🎁🎁🎁🎁
Luistelemaan kylläkin ei taida jäitä tulla...Kesällä sitten taas rullaluistimet alle ja menoxi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartteex käydä armeija?
T: MopopoikaNiin kun teet se on hyvää harjoitusta ja ura urkenevi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Kurki nyt eläkkeellä.. eikä ajele virka-ajoja,
mutta ajelee silti muka tärkeitä jäljityksiä …
Toivottavasti joku tekee ilmoituksen stalkkauksesta…
Kuuluisi johonkin osastolle hoitoon…
- Anonyymi
Eikö tämän ikivanhan ketjun voisi freezata ?
- Anonyymi
Miksi pitäisi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi ?
Kun tämä taxarilla Göran Kurki jäi eläkkeelle ja ei nyt asiakas kyydissä lähde "rosvojen" ja puupäittein raivosaan takaa ajoon📣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tämä taxarilla Göran Kurki jäi eläkkeelle ja ei nyt asiakas kyydissä lähde "rosvojen" ja puupäittein raivosaan takaa ajoon📣
Ihan hyvä, että on eläkkeellä nyt… hänellä tuomioita esim. raiskauksesta, pahoinpitelyistä, petoksista jo - 70 luvulta… silti sai ajella taksia, jopa taksitarkastajan omistamaa taksia… rosvot aina leikkii poliisia… ja psykot varsinkin… ajeli mm. Ex- rouvansa perässä saaden lähestymiskiellon siitä…Eli on kuuluisa noista toisten takaa-ajoista. Leikkiiköhän vieläkin poliisia vai istuuko vain tissibasrissa eläkeläisenä Malmilla? Poliiasemahan on vastapäätä baaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä, että on eläkkeellä nyt… hänellä tuomioita esim. raiskauksesta, pahoinpitelyistä, petoksista jo - 70 luvulta… silti sai ajella taksia, jopa taksitarkastajan omistamaa taksia… rosvot aina leikkii poliisia… ja psykot varsinkin… ajeli mm. Ex- rouvansa perässä saaden lähestymiskiellon siitä…Eli on kuuluisa noista toisten takaa-ajoista. Leikkiiköhän vieläkin poliisia vai istuuko vain tissibasrissa eläkeläisenä Malmilla? Poliiasemahan on vastapäätä baaria.
En tiedä istuuko tissibaarissa kännäämässä Seksi Seijan kanssa, vai ostaako piparit kaupasta♥️💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Göran Kurki on nykyään leski, kuka tuollaista huolisi
- Anonyymi
Kyllä näistä Göran Kurjen jutuista vois tehdä, ääniin kirjat on suosittuja
- Anonyymi
Vieläkö ne antaa tuon takxarin leikkiä poliisia... Vaarallista jos asiakas on kyydissä !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006