Oletko alkukantainen ihminen

Khkgkgkfkfk

12

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kjhhhhkkk

      Euroopassa ja Aasiassa eläneitä neandertalinihmisiä pidettiin pitkään typerinä nuijamiehinä, jotka katosivat maan päältä lähinnä idioottimaisuuttaan, kun nokkelat nykyihmiset marssivat Afrikasta Eurooppaan ja veivät tyhmemmältä sisarlajiltaan elintilan.

    • PAHUUSZ

      Hauskasti jutussa väitetään neandertaligeeneistä olevan vain haittaa nykyään. Väite lienee oikeamielistä rasismia, sillä tiedämmehän, ettei negrideillä ole neandertalin geenejä, jos siis todettaisiin, että neandertalin geeneistä on hyötyä, niin samalla väitettäisiin negridien olevan geneettisesti huonompia. Sehän olisi viharikos, toisin kuin päinvastainen eli Hesarin esittämä väite.

    • Sain tulokseksi 0 / 8 ! ( Tosin tulihan siinä huomautus :Neandertalinihminen on läsnä sinun geeneissäsi, vaikka sitä ei juuri huomaa peilistä )

    • ponnialva

      en ole

    • Xyxy

      Aargh, mulla on takaraivokyhmy, olen neanderthalilainen.
      Muuten tuli pisteitä 3/8.

      • Xorbas

        Mulla on takaraivokuopppa ja terävä päälakimyhmy niinkuin Sibeliuksella ja lumimiehellä.


    • enhaluasitätoistakaan

      Pisteet 0/8 eli ei neandertalia geeneissä. Mutta mistä olen sitten kotoisin, vaikka olen vaaleihoinen, sekin mainittiin jutussa (en halua tietää)

    • Ubjujjiikk

      Kuvittelin itseni mentulaksi ja sain täydet 8\8

    • tööttt

      -enkä katso. Ruohtalaiset kuitenkinon sitö mielt ett suomalaiset on pelkkiä apinoita - kaikki.

    • 0/8. Olisi kyllä ihan siistiä olla osa näinkin vanhaa Eurooppalaista sukua.

      • PAHUUSZ

        Eiköhän meissä suomalaisissa ihan kaikissa ole neandertalia, mutta ehkäpä sinussa keskimääräistä vähemmän. Itse sain 2/10.


    • tehthetheh

      Taas hiukan johdettua rotuoppia jolla taas kyseenalaistetaan Eurooppalaista valtaväestöä.Nytkin sitten löydetty esi-isiä jotka todellakaan mistään Afrikasta kotoisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe