Missä keskustelu "Naiskunto"?

Tasa-arvokiihotus

Täällä puhutaan mieskunnosta mutta yhtä tärkeä aihe olisi myös naiskunto. Siitäpä en ole nähnyt mitään. Onko muuten olemassa lääkettä, jolla nainen voisi lisätä kiihotustaan? Siinäpä olisi lääketeollisuudelle miljardibisneksen ainekset.

7

273

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhiuh

Siellähän pyörii vagisanin mainokset tv:ssä kaiken aikaa. Taas tahtoo rakastaa jne.

• Luistohyvä

Vagisan on luistovoide kuten hiihdossa vapaan tyylin lajissa. Se ei sinällään edistä kiihottumista

• hukkuneitatoiveita

Entä sitten mitä tehdä kun naista haluttaa liikaa, monta kertaa päivässä, niin ettei taida miehet pysyä oikein tahdissa mukana ? Kiihotun yleensä jo pelkästä ajatuksesta, että parhaimmillaan voi tulla suoraan...

• Kamu78_

Oletko minkä ikäinen ja oletko vapaa:) ?
        Täällä olis sinkkumies vailla leikkikaveria.

• Toiveet.pintaan

Voi harmi! Ethän raukka vain valvonut sen vuoksi kun noin varhain kirjoittelit? Minusta yksi parhaista hetkistä oli aikoinaan kun nainen sanoi haluavansa sisälleen. Varmasti mieskin kiihottuu. Mutta ketju käsitteli alunperin naisten kiihotusaineita. Niitäkin tarvittaisiin.

• leatherleatherxxx2

Kaikkien huonojen parisuhde ja seksivalintojeni perusteella saata olla huonoin vastaaja referensseilläni, mutta kysymyksen taso ei myöskään häikäise seksistä kiinnostuneita ihmisiä. Niin, ei ole tuollaista "naiskuntoa". Ja piste. eli piste.

Osa naisista orgasmin saadessaan ei kestä enää kauaa kovaa panemista -söpöt!- ja siihen ei tarvi yrittää lisää. Parhaat ottaa suihin tai runkkaa. Ei tähän tarvi mitään rakettitieteitä tai lääkekorvauksia. Itse olin manwhore, kaikki tiet vievät jonnekin ja vesi aina virtaa isompaa kohti.

Mieskunto on jo itsessään persekäsite jaj miehet/jotka sitä ylläpitää "mieskunto" tms paskaa. I'll fuck you. En ole ainoa....koittakaa alkaa elämään!

Niin, se kunto...mua kiinnostaa vaan se miltä seksin jälkeen tuntuu. 1 tai 10 panoa. Tai 100000.

Elämää voi joko elää tai katsoa ja tuomita.

• Kuopiokutsuu

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      116
      2406
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1491
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      642
      1014
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe