ohhoh Las Vegas

pelastuiko.vaiko.ei

32

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sitten Jumala epäonnistui surkeasti. Hämmästyttävää.

      Oliko siis idea, että noiden adventistien jakamien vihkosten oli tarkoitus estää ampumiset?

      Antoivatko he myös Stephen Paddockille tuollaisen hienon vihkon? Jos hän olisi lukenut sen, olisiko ampuminen jäänyt tekemättä?

      Ehdotan, että korjaamme avausviestiä hiukan: "Adventisteja oli jakamassa traktaatteja Las Vegasissa vain tuntia ennen ampumista."

      • pelastuiko.vaiko.ei

        Miten niin epäonnistui? Eihän se Jumalan vika ole, jos ihminen ei usko ja tekee jotain typerää.

        Pointti on se, että jos ihmiset olisivat ottaneet ne traktaatit vastaan ja menneet tutkimaan niitä kotiinsa, he eivät olisi tulleet ammutuiksikaan.


      • "Pointti on se, että jos ihmiset olisivat ottaneet ne traktaatit vastaan ja menneet tutkimaan niitä kotiinsa, he eivät olisi tulleet ammutuiksikaan."

        Pointtisi oli ihan helvetin typerä.
        Ensinnäkin jakajat jakoivat niitä lahkonsa lehtisiä kadulla ohikulkijoille. Las Vegas on vilkas kaupunki ja kadulla kulkee ihmisiä paljon ilta-aikaan. Ihmisiä on menossa ravintoloihin, kasinoihin, hotelleihinsa show-esityksiin jne.
        Kuinka moni niistä, joille jaettiin lehtisiä, oli menossa ko. ampumistapaukseen liittyvään livekonserttiin?

        Aloituksen tekijä kuvittelee, että joku lehtinen voi pelastaa ihmisen kuolemalta? Se on tyypillistä lahkon kusetusta ja lahkoon kusetetun järjetöntä ajatuksen taaperrusta.


      • pyhpyh2245

        Valheesi ei kuule hetkauta.


      • aivoton.olet.itse
        Adventtiairut kirjoitti:

        "Pointti on se, että jos ihmiset olisivat ottaneet ne traktaatit vastaan ja menneet tutkimaan niitä kotiinsa, he eivät olisi tulleet ammutuiksikaan."

        Pointtisi oli ihan helvetin typerä.
        Ensinnäkin jakajat jakoivat niitä lahkonsa lehtisiä kadulla ohikulkijoille. Las Vegas on vilkas kaupunki ja kadulla kulkee ihmisiä paljon ilta-aikaan. Ihmisiä on menossa ravintoloihin, kasinoihin, hotelleihinsa show-esityksiin jne.
        Kuinka moni niistä, joille jaettiin lehtisiä, oli menossa ko. ampumistapaukseen liittyvään livekonserttiin?

        Aloituksen tekijä kuvittelee, että joku lehtinen voi pelastaa ihmisen kuolemalta? Se on tyypillistä lahkon kusetusta ja lahkoon kusetetun järjetöntä ajatuksen taaperrusta.

        No siellähän se koira rupesi taas räyhäämään, kun ei mihinkään muuhun pysty.


    • Onko adventtkirkko ja sen henkilökunta jo niin sekaisin että he todellakin julkaisevat tuollaisia uutisia!

      Eipä voi kun ihmetellä sitä moraalista ja eettistä alamäkeä, mihin tuo oksettava pulju vielä alentuu satujaan kaupatessa.

      Hyvää on tietenkin se, että tällaisilla jutuilla adventtkirkko kiihdyttää alamäkeään, koska kyllähän tuollainen saa oksennusrefleksin aikaan jokaisessa ajatteluun taipuvaisessa kansalaisessa.

      • pyhpyh2245

        Oksettava olet itse.


      • pyhpyh2245 kirjoitti:

        Oksettava olet itse.

        Ja minun isi on vahvempi kuin sinun isi. Lälllällää. Siinäpä sinun arvoinen vastaus.


      • pyhpyh2245
        bushmanni kirjoitti:

        Ja minun isi on vahvempi kuin sinun isi. Lälllällää. Siinäpä sinun arvoinen vastaus.

        Osoitat vain olevasi arvoton ja aivoton räyhääjä.


      • pyhpyh2245 kirjoitti:

        Osoitat vain olevasi arvoton ja aivoton räyhääjä.

        Heh. Noin siis kirjoittaa amerikkalaisen lahkon jäsen, joka lahko huijaa ja kusettaa ihmisiä minkä ehtii ja vie heidän rahansa, sekä pahimmassa tapauksessa mielenterveyden, jonka huomaa pyhpyhistä mainiosti.

        Sinä se tässä olet aivoton räyhääjä, koska et ole oppinut näiden vuosien aikana vielä kirjoittamaan järkeviä lauseita, joissa olisi looginen sisältö, vaan tuota samaa aivotonta hokemaa on jokainen viestisi.

        Mutta siksipä sinä olet adventisti, koska et sinä muuhun raukka kykene, kuin kirjoittamaan vuosia samoja lauseita, joissa on pari hassua sanaa, jotka ovat aina samoja.


      • pyhpyh2256
        bushmanni kirjoitti:

        Heh. Noin siis kirjoittaa amerikkalaisen lahkon jäsen, joka lahko huijaa ja kusettaa ihmisiä minkä ehtii ja vie heidän rahansa, sekä pahimmassa tapauksessa mielenterveyden, jonka huomaa pyhpyhistä mainiosti.

        Sinä se tässä olet aivoton räyhääjä, koska et ole oppinut näiden vuosien aikana vielä kirjoittamaan järkeviä lauseita, joissa olisi looginen sisältö, vaan tuota samaa aivotonta hokemaa on jokainen viestisi.

        Mutta siksipä sinä olet adventisti, koska et sinä muuhun raukka kykene, kuin kirjoittamaan vuosia samoja lauseita, joissa on pari hassua sanaa, jotka ovat aina samoja.

        Olet vain saastainen valehtelija.


      • pyhpyh2256 kirjoitti:

        Olet vain saastainen valehtelija.

        En suinkaan ole.

        Adventtikirkko on halveksittava ja oksettava kultti, joka yrittää nostaa omaa häntäänsä hirvittävän rikoksen kautta.


      • pyhpyh2245
        bushmanni kirjoitti:

        En suinkaan ole.

        Adventtikirkko on halveksittava ja oksettava kultti, joka yrittää nostaa omaa häntäänsä hirvittävän rikoksen kautta.

        Olet pelkka saastainen valehtelija ja viestisi sen todistaa.


      • nohuhhuhsentään
        bushmanni kirjoitti:

        En suinkaan ole.

        Adventtikirkko on halveksittava ja oksettava kultti, joka yrittää nostaa omaa häntäänsä hirvittävän rikoksen kautta.

        Kultti? Hirvittävä rikos?

        Nyt on busemanni seonnut.


      • kerettiläinen-
        nohuhhuhsentään kirjoitti:

        Kultti? Hirvittävä rikos?

        Nyt on busemanni seonnut.

        No eikö 58 ihmisen tappaminen ja satojen haavoittaminen ole mielestäsi hirvittävä rikos?


      • nohuhhuhsentään kirjoitti:

        Kultti? Hirvittävä rikos?

        Nyt on busemanni seonnut.

        >>> Kultti? Hirvittävä rikos?

        Nyt on busemanni seonnut. >>>

        Kuinka niin?

        Las Vegasissa tapahtui hirvittävä rikos, jossa seonnut ihminen ampui kuoliaaksi kymmenittäin ihmisiä.

        Adventtikirkko alentui oksettavan kultin asteelle nostaessaan omaa häntäänsä kammottavalla rikosuutisella, johon sai jollain käsittämättömällä aasinsillalla sotkettua pari alueella hetkeä aiemmin hortoillutta adventistia mukaan.


      • pyhpyh2245 kirjoitti:

        Olet pelkka saastainen valehtelija ja viestisi sen todistaa.

        En ole.

        Adventtikirkko on oksettava kultti ja sen todistaa tämän ketjun avausviesti.

        Vain täysin kajahtaneet uskonnolliset hullut laativat ylpeänä tuollaista saastaa kohottamaan jäsenistönsä uskoa.


      • pyphyh2256
        bushmanni kirjoitti:

        En ole.

        Adventtikirkko on oksettava kultti ja sen todistaa tämän ketjun avausviesti.

        Vain täysin kajahtaneet uskonnolliset hullut laativat ylpeänä tuollaista saastaa kohottamaan jäsenistönsä uskoa.

        Kyllä sinä olet valehtelija. Turha kieltää.


      • nohuhhuhsentään
        kerettiläinen- kirjoitti:

        No eikö 58 ihmisen tappaminen ja satojen haavoittaminen ole mielestäsi hirvittävä rikos?

        No eihän se adventtikirkon vika ole.


      • nohuhhuhsentään
        bushmanni kirjoitti:

        En ole.

        Adventtikirkko on oksettava kultti ja sen todistaa tämän ketjun avausviesti.

        Vain täysin kajahtaneet uskonnolliset hullut laativat ylpeänä tuollaista saastaa kohottamaan jäsenistönsä uskoa.

        Vain täysin kajahtanut ateisti örveltää kuten sinä. Ei mitään rajaa ja tolkkua tuossa adventistivihassasi.


      • nohuhhuhsentään kirjoitti:

        Vain täysin kajahtanut ateisti örveltää kuten sinä. Ei mitään rajaa ja tolkkua tuossa adventistivihassasi.

        Etkö taas saanut noita nerokkaita ajatuksiasi yhteen viestiin?

        En minä ole valehtelija, vaan amerikkalaisen lahkon johtajat ovat valehtelijoita ja he elävät valheessa ja koko toiminta perustuu valheeseen.

        En minä vihaa adventtikirkkoa, vaan lähinnä säälin ihmisiä, joilla ei ole ajattelua sen vertaa, että ymmärtäisivät kiertää USA:ssa 1800-luvulla syntyneen typerän lahkon vähän kauempaa.


    • fundamentalisti

      Adventistien julistus oli viimeinen Jumalan pelastuskutsu niille 58, jotka kuolivat. Ihan sama mitä vastaan väitätte.

      • Tätä minä juuri tarkoitin.

        Näin ajattelee vain umpikahjo hullu, jonka uskonnollinen järjestö on oksettava kultti.


      • Exap

        "Adventistien julistus oli viimeinen Jumalan pelastuskutsu niille 58, jotka kuolivat. Ihan sama mitä vastaan väitätte."

        Ääh, mikä örveltäjä taas.

        Ja saisinko kysyä, mistä SINÄ tiedät, että edes YKSIKÄÄN noista 58 kuolleesta olisi keskustellut yhdenkään noista adventistihörhön kanssa ?

        Laskepa ihan silleen todennäköisyyslakennan avulla, millä todennäköisyydellä tuo adventistihörhöporukka olisi keskustellut joka ikisen 58 tuolla kuolleen kanssa. Vinkiksi, ota huomioon advenstistihörhöjen määrä ja tapatumaan osallistuneisen määrä.

        Väitteesi on kaiken järjen mukaan perätön ja ihan täyttä tuubaa. Kuten kaikki muukin adventistinen propaganda.


      • pyhpyh22561
        Exap kirjoitti:

        "Adventistien julistus oli viimeinen Jumalan pelastuskutsu niille 58, jotka kuolivat. Ihan sama mitä vastaan väitätte."

        Ääh, mikä örveltäjä taas.

        Ja saisinko kysyä, mistä SINÄ tiedät, että edes YKSIKÄÄN noista 58 kuolleesta olisi keskustellut yhdenkään noista adventistihörhön kanssa ?

        Laskepa ihan silleen todennäköisyyslakennan avulla, millä todennäköisyydellä tuo adventistihörhöporukka olisi keskustellut joka ikisen 58 tuolla kuolleen kanssa. Vinkiksi, ota huomioon advenstistihörhöjen määrä ja tapatumaan osallistuneisen määrä.

        Väitteesi on kaiken järjen mukaan perätön ja ihan täyttä tuubaa. Kuten kaikki muukin adventistinen propaganda.

        Valheesi ei hetkauta.


      • pyhpyh22451
        bushmanni kirjoitti:

        Tätä minä juuri tarkoitin.

        Näin ajattelee vain umpikahjo hullu, jonka uskonnollinen järjestö on oksettava kultti.

        Valheesi ei ollenkaan hetkauta.


      • pyhpyh22451 kirjoitti:

        Valheesi ei ollenkaan hetkauta.

        >>> Valheesi ei ollenkaan hetkauta. >>

        Mikä valhe?

        Sehän on tosiasia, että ihmisiä oksettaa uskonnollinen järjestö, joka nostaa omaa häntäänsä jonkin kammottavan rikoksen avulla.

        Normaali ihminen pitää sellaista järjestöä oksettavana kulttina.

        Onko tämä sinulle uusi asia?


    • omapa.on.häpeänne

      Bushmannille ja exapille on tarjottu pelastusta. Kun ette halua ottaa sitä vastaan, niin kantakaa sitten valintanne seuraukset. Se on kadotus.

      • >>> Bushmannille ja exapille on tarjottu pelastusta. Kun ette halua ottaa sitä vastaan, niin kantakaa sitten valintanne seuraukset. Se on kadotus. >>>

        Voi voi. Jos pitää uskonnolliselta kentältä valita jokin uskonto, niin sinun uskonnollasi ja jumalallasi on lähes tulkoon kaikkein surkeimmat ehdot mitä kuvitella saattaa, joten ei kiitos.

        Palkinto on päästä ikuisuudeksi palvomaan jotain huomionkipeää narsistia ja rangaistus on olla joutumatta tekemään sitä, niin normaali ihminen pitää uskontosi lupaamaa rangaistusta palkintona ja palkintoa rangaistuksena.

        Kuka on niin hullu, että oikeasti haluaa ikuisuudeksi palvomaan jotain huomionkipeää hullua?

        Sehän on todellisuudessa rangaistus ja pahimmasta päästä.


      • Exap

        "Bushmannille ja exapille on tarjottu pelastusta. "

        Ja sinäkö kuvittelet olevasi se, joka asiasta päättää ???

        No voi hellanlettas sentään. Kyllä adventismi saa jotkut ihmiset todella vakavasti häiriintyneiksi. On varmaan ihan aiheellista sanoa, että adventismi on kristinuskon syöpä.


      • Exap kirjoitti:

        "Bushmannille ja exapille on tarjottu pelastusta. "

        Ja sinäkö kuvittelet olevasi se, joka asiasta päättää ???

        No voi hellanlettas sentään. Kyllä adventismi saa jotkut ihmiset todella vakavasti häiriintyneiksi. On varmaan ihan aiheellista sanoa, että adventismi on kristinuskon syöpä.

        >>> No voi hellanlettas sentään. Kyllä adventismi saa jotkut ihmiset todella vakavasti häiriintyneiksi. On varmaan ihan aiheellista sanoa, että adventismi on kristinuskon syöpä. >>>

        Tässä kuitenkin exap:n pitää pitää mielessä se asia, että adventismikin on kristinuskoa ja edustaa kristinuskon jumalaa ja se kyseinen myyttien taikatemppuileva taikaukko hyväksyy hiljaisuudellaan myös adventismin osaksi tätä hulluutta, jota kristinuskoksi kutsutaan.

        Tällainen sekopäiden uskonto se vaan on tämäkin, kristinusko ja kun aika ja olosuhteet ovat oikeat, en näe mitään estettä sille, että nämä hörhöt voisivat alkaa pistää tuomioita käytäntöön jo tässä ajassa, joiden ovat päättäneet olevan jumalansa tahto.

        Kristinusko on ihan samaa hevonpaskaa kuin muutkin uskonnot ja voi olla hyvin vaarallinen väärissä käsissä, sekä saada ihmisen päähän aivan käsittämättömän hulluja ajatuksia, joista toki pyhpyhpyh on oikein oivallinen esimerkki.

        Hän on jo nyt tässä ajassa erittäin varma mielipiteissään siitä, että mitä hänen jumalansa mielipiteet tulevat olemaan jonkin ajan kuluttua, jos se taikasetä tänne takaisin vaivautuu tulemaan.

        Sellaista hulluutta saa aikaan uskonto kannattajansa päässä.


      • yritetäänpä
        bushmanni kirjoitti:

        >>> No voi hellanlettas sentään. Kyllä adventismi saa jotkut ihmiset todella vakavasti häiriintyneiksi. On varmaan ihan aiheellista sanoa, että adventismi on kristinuskon syöpä. >>>

        Tässä kuitenkin exap:n pitää pitää mielessä se asia, että adventismikin on kristinuskoa ja edustaa kristinuskon jumalaa ja se kyseinen myyttien taikatemppuileva taikaukko hyväksyy hiljaisuudellaan myös adventismin osaksi tätä hulluutta, jota kristinuskoksi kutsutaan.

        Tällainen sekopäiden uskonto se vaan on tämäkin, kristinusko ja kun aika ja olosuhteet ovat oikeat, en näe mitään estettä sille, että nämä hörhöt voisivat alkaa pistää tuomioita käytäntöön jo tässä ajassa, joiden ovat päättäneet olevan jumalansa tahto.

        Kristinusko on ihan samaa hevonpaskaa kuin muutkin uskonnot ja voi olla hyvin vaarallinen väärissä käsissä, sekä saada ihmisen päähän aivan käsittämättömän hulluja ajatuksia, joista toki pyhpyhpyh on oikein oivallinen esimerkki.

        Hän on jo nyt tässä ajassa erittäin varma mielipiteissään siitä, että mitä hänen jumalansa mielipiteet tulevat olemaan jonkin ajan kuluttua, jos se taikasetä tänne takaisin vaivautuu tulemaan.

        Sellaista hulluutta saa aikaan uskonto kannattajansa päässä.

        Ei taida Exapilta tulla vastausta bushmannille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe