Seiska kertoo että "Järjestämällä aseman uudelleen voit vapauttaa enimmillään 31,7 Gt tilaa asemassa (C:)
Poistettavat tiedostot:
- Debug Dump Files 321 Mt
- Järjestelmävirheen muistivedostotiedostot 321 Mt
- Tilapäiset tiedostot 31,0 Gt
(Muitakin kohtia on mutta niden koko on vain kilotavuja eli poistolla ei merkitystä)
Mutta itse asiaan, mitä nuo tilapäiset tiedostot ovat ja voiko ne huoletta poistaa. Kun napsauttaa ikkunan "Näytä tiedostot"-kohtaa niin ei siellä ole mitään mikä olisi lähelläkään tuota huimaa 31,0 Gigatavua. Ei ne ainakaan mitään valokuvia ja videoita voi olla.
Tilapäiset tiedostot
4
434
Vastaukset
- apinaetcorilla
Windows(kin) tallentaa kaikenlaista roskaa käytön aikana
https://support.microsoft.com/fi-fi/help/12425/windows-10-free-up-drive-space
Apu on kuitenkin tilapäistä koska tallentelu alkaa taas heti uudelleen. - optiosanktio1
Tilapäiset tiedostot ovat avattujen ohjelmien jättämiä tietoja TEMP-kansioon mutta ne pitäisi normaalisti poistua kun ohjelmat suljetaan...!!!! Pidätkö sinä ohjelmia taustalla auki jatkuvasti???
TEMP-kansion sisältöä pääset katsomaan kun laitat hakuun C:/windows\Temp
Yleensä ne voi turvallisesti poistaa. - seitska
Temp-kansiossa oli lähinnä tekstitiedostoja joita oli noin 1,3 Gigatavun verran. Vieläkin ollaan kaukana tuosta 30 Gigatavusta. Paljonkohan muuten tuo Windows 10 vie tilaa, jos se lymyilee jossain.
- vfrrgty
Se vie 20 - 30 gigaa. Sielä on myös W10 valokuvat ja muut omat tiedostot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906