WESTEND

minä vaan

Luin tossa jonkun kysyneen millainen paikka Westend on..kaikille tiedoksi että se on KAMALA tuppukylä. Ahdasmielisiä urheilijoita ja politiikkoja. Vaimonhakkaajat on ehkä pahin ongelma ja siksi he eivät tääläkään sivuilla vastaa kysymyksiisi.

14

4696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porukkaa

OSa panostaa koko elämänsä rahan teolle, onnistuu siinä sitten tai ei. Se kyllä näkyy vaikka talojen pihan hoidossa, ei raha eikä aika riitä kuitenkaan edes pihaa pitämään kunnossa. Käykää katsomassa :)
      Siellä asuu niitä teiden shumakkereita joilla ole mitään käsitystä kohteliaisuudesta MINÄ MINÄ MINÄ. Kummassa Sarasvuo asuu? Kauniaisissa vai Westendissä?

• BlaaBlaa

Samoja "vaimonhakkaajia" asuu ihan missä tahansa, tietty nää westendin hakkaajat on niitä sarjassaan pahimpia, koska sattuvat omistamaan ison talon ja bemarin! Enemmän mä nakisin kummaa porukkaa vaikkapa soukassa tai espoon keskustassa..

• joo-o
        BlaaBlaa kirjoitti:

Samoja "vaimonhakkaajia" asuu ihan missä tahansa, tietty nää westendin hakkaajat on niitä sarjassaan pahimpia, koska sattuvat omistamaan ison talon ja bemarin! Enemmän mä nakisin kummaa porukkaa vaikkapa soukassa tai espoon keskustassa..

rahakun ei tee onnelliseksi vaan päin vastoin joten rakastavaa ja ystävällisiä ihmisiä löytää Espoonkeskus-kirstinmäki akselilla. Miksi muuten Espoonkeskustaa pidetään jotenkin asuttuna? Eihän siellä ole juurikaan asuntoja! Rautatieasema sossun tsto:t, kauppakeskus jne. Kirkkojärjellä vasta alkaa olemaan ns. Pakolaiskeskuksia yms. Mutta kirstinmäki akselilla joupinmäkin alue on sitä varsinaista Suomen pummit-seutua!

• miksuh

Mun mielestäni tollasissa kommenteissa paistaa pelkkä kateus, mistään muusta tossa ei ole kyse. Itse Espoolaisena en ainakaan ole havainu mitään tollasta, vaikka just tolla alueella en asukaan.

• ei ei ei

mitä kateuteen tulee ei se sitä ole,ei ikinä westendiin juppien mestoille,ne vaan häiritsee autoillaan stadissa,siksi sanon tän..

• hmmm...

Ei siellä Westendissä kaikki mitään ökyrikkaita juppeja ole.
      Asuuhan siellä mm. laulajiakin ( esim. Tapani Kansa )

• ole,.-.,

Siellä asuu todella paljon vanhoja ihmisiä, ei niinkään lapsperheitä. Tiedä sitten heidän varallisuudestaan, osa voi olla että on ollut varakas tai kenties vaan joskus ostanut hyvältä paikalta asunnon jonka arvo sitten noussut pilviin.
        Asuuhan siellä paljon pikkufirmojen omistajia jne. Tiedän kyllä jonkin verran.. Ai Tapsa Kansa asuu siellä nykyään? No ei mene kauan kun siellä on hidastetöyssyjä autoteillä, rannassahan siellä jo on :D

• Luistelijatyttö85

Westend on mielestäni aivan ihana paikka asua. Ihmiset ovat ystävällisiä ja ihan tavallista väkeä. On kateellisen puhetta, jos joku väittää ihmisten olevan siellä päin epäkohteliaita, moukkia tai muuten vaan tyhmiä. Miks just sinne kasaantuis tollasta poikkeavaa porukkaa?
      Kuten aikaisemmin on todettu, raha ei tee onnelliseksi. Miksi sen pitäisi sitten tehdä ihmiset idiooteiksi?

• huhuh

westendin tyttö puhuu

• dfvf

remontteja siellä tehneenä voin sanoa et ihan jees väkeä ja maksaa sen mitä pyytää

• ex-westendiläinen

Hieno paikka. Upeita taloja, kauniita merimaisemia. Ihmisetkin pääosin mukavia ja kohteliaita. Muuttaisin heti takaisin jos lompakko olisi kunnossa.

• Bussinkulj.

Westendin asukkaat ovat todella sivistyneitä.
      Bussiin tullessaan he tervehtivät ystävällisesti,
      ja kyydistä poistuessaan sanovat KIITOS.
      Lisäksi he osaavat keskustella.

• "Paksulinssi-J"

Westendin pubissa kun joskus olen käynyt,
      niin siellä ihmiset osaavat JUTUTTAA minua.
      Kun taas esim. Karakalliossa ei kukaan ole
      tullut juttelemaan kanssani. On havaittavissa,
      että ns. varakkailla alueilla KESKUSTELU
      toimii.

• Lörppä

Mielipiteensä kullakin, joo... Westend hyvä,
      mutta ei ole pankkiautomaattia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6464
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3250
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1764
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1013
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe