WESTEND

minä vaan

Luin tossa jonkun kysyneen millainen paikka Westend on..kaikille tiedoksi että se on KAMALA tuppukylä. Ahdasmielisiä urheilijoita ja politiikkoja. Vaimonhakkaajat on ehkä pahin ongelma ja siksi he eivät tääläkään sivuilla vastaa kysymyksiisi.

14

4733

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porukkaa

OSa panostaa koko elämänsä rahan teolle, onnistuu siinä sitten tai ei. Se kyllä näkyy vaikka talojen pihan hoidossa, ei raha eikä aika riitä kuitenkaan edes pihaa pitämään kunnossa. Käykää katsomassa :)
      Siellä asuu niitä teiden shumakkereita joilla ole mitään käsitystä kohteliaisuudesta MINÄ MINÄ MINÄ. Kummassa Sarasvuo asuu? Kauniaisissa vai Westendissä?

• BlaaBlaa

Samoja "vaimonhakkaajia" asuu ihan missä tahansa, tietty nää westendin hakkaajat on niitä sarjassaan pahimpia, koska sattuvat omistamaan ison talon ja bemarin! Enemmän mä nakisin kummaa porukkaa vaikkapa soukassa tai espoon keskustassa..

• joo-o
        BlaaBlaa kirjoitti:

Samoja "vaimonhakkaajia" asuu ihan missä tahansa, tietty nää westendin hakkaajat on niitä sarjassaan pahimpia, koska sattuvat omistamaan ison talon ja bemarin! Enemmän mä nakisin kummaa porukkaa vaikkapa soukassa tai espoon keskustassa..

rahakun ei tee onnelliseksi vaan päin vastoin joten rakastavaa ja ystävällisiä ihmisiä löytää Espoonkeskus-kirstinmäki akselilla. Miksi muuten Espoonkeskustaa pidetään jotenkin asuttuna? Eihän siellä ole juurikaan asuntoja! Rautatieasema sossun tsto:t, kauppakeskus jne. Kirkkojärjellä vasta alkaa olemaan ns. Pakolaiskeskuksia yms. Mutta kirstinmäki akselilla joupinmäkin alue on sitä varsinaista Suomen pummit-seutua!

• miksuh

Mun mielestäni tollasissa kommenteissa paistaa pelkkä kateus, mistään muusta tossa ei ole kyse. Itse Espoolaisena en ainakaan ole havainu mitään tollasta, vaikka just tolla alueella en asukaan.

• ei ei ei

mitä kateuteen tulee ei se sitä ole,ei ikinä westendiin juppien mestoille,ne vaan häiritsee autoillaan stadissa,siksi sanon tän..

• hmmm...

Ei siellä Westendissä kaikki mitään ökyrikkaita juppeja ole.
      Asuuhan siellä mm. laulajiakin ( esim. Tapani Kansa )

• ole,.-.,

Siellä asuu todella paljon vanhoja ihmisiä, ei niinkään lapsperheitä. Tiedä sitten heidän varallisuudestaan, osa voi olla että on ollut varakas tai kenties vaan joskus ostanut hyvältä paikalta asunnon jonka arvo sitten noussut pilviin.
        Asuuhan siellä paljon pikkufirmojen omistajia jne. Tiedän kyllä jonkin verran.. Ai Tapsa Kansa asuu siellä nykyään? No ei mene kauan kun siellä on hidastetöyssyjä autoteillä, rannassahan siellä jo on :D

• Luistelijatyttö85

Westend on mielestäni aivan ihana paikka asua. Ihmiset ovat ystävällisiä ja ihan tavallista väkeä. On kateellisen puhetta, jos joku väittää ihmisten olevan siellä päin epäkohteliaita, moukkia tai muuten vaan tyhmiä. Miks just sinne kasaantuis tollasta poikkeavaa porukkaa?
      Kuten aikaisemmin on todettu, raha ei tee onnelliseksi. Miksi sen pitäisi sitten tehdä ihmiset idiooteiksi?

• huhuh

westendin tyttö puhuu

• dfvf

remontteja siellä tehneenä voin sanoa et ihan jees väkeä ja maksaa sen mitä pyytää

• ex-westendiläinen

Hieno paikka. Upeita taloja, kauniita merimaisemia. Ihmisetkin pääosin mukavia ja kohteliaita. Muuttaisin heti takaisin jos lompakko olisi kunnossa.

• Bussinkulj.

Westendin asukkaat ovat todella sivistyneitä.
      Bussiin tullessaan he tervehtivät ystävällisesti,
      ja kyydistä poistuessaan sanovat KIITOS.
      Lisäksi he osaavat keskustella.

• "Paksulinssi-J"

Westendin pubissa kun joskus olen käynyt,
      niin siellä ihmiset osaavat JUTUTTAA minua.
      Kun taas esim. Karakalliossa ei kukaan ole
      tullut juttelemaan kanssani. On havaittavissa,
      että ns. varakkailla alueilla KESKUSTELU
      toimii.

• Lörppä

Mielipiteensä kullakin, joo... Westend hyvä,
      mutta ei ole pankkiautomaattia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe