Ikävää on kun oot pakastanut omat tunteesi ketaleen nainen!😞
Ikävää on se kun
17
371
Vastaukset
- ArvailuPalsta
Kuka nainen ja missä, miten?
Ei täällä voi ilman tarkennuksia kukaan tunnistaa onko viesti itselleen ja keneltä se on.
Jos haluat että joku sinulle oikeasti vastaa, puhu hänelle irl.- ihmettelee.mies
Kait se naisita onnisttuu pakastaa omat tunteensa.
Mistä mä tunnisteiksi muutun, nainen on, hiuksia on pässä, rinnat on ainakin sillä lohti vatteet koholla, nimi on naisen nimi.
En pistä tunnisteita, tunnistaa tai ei, jos tunnistaa hyvä..
- mustikatjäässä
Ei ole ollut vaihtoehtoa... Tosin ne sulavat nopeasti kun saavat lämpöä osakseen.
- ihmettelee.mies
Noh mitä hittoa mustikat tähän asiaan littyvät?
Jos nainen on laittanut omat tunteensa pakkaseen, vai onko samalla menneet ne tunteetkin?
- Saletistinäin
Kuule, jospa hän ei vaan tunne sillä tavalla kuin sinä haluaisit ! Munkin tunteet roihuaa vain ja ainoastaan mun unelmien prinssiä kohtaan <3 <3
- Jokunainenvaannn
Itsesuojelua. Tunteet on syvältä. Valitettavasti meni yhden miehen kohdalla pieleen tuo tunteiden pakastus, ei niistä pääse eroon. 😟
Ketalee?
- Sulavatlämpöön
No mut pakastettuna tunteet säilyy hyvinkin tuoreina, ne on vaan eri olomuodossa. Kyllä sä taidat tietääkin sen hänestä, kun kirjoitat kuitenkin. Ehkä on hyvä jäädyttää aika ajoin, on kaikille helpompaa :)
- ihmettelee.mies
ettet tuntisi minua
- Sulavatlämpöön
ihmettelee.mies kirjoitti:
ettet tuntisi minua
Sehän se, tunnut tutulle
- jää.pala.va
Tunteita on. Kaikenmoisia, ristirritaisiakin ja aivan valtavia joskus. En ymmärrä mistä puhut. Kaipaan kykyä ja pyrkimystä oikeamielisyyteen, selkeyteen ja rauhaan.
- joenreunalta
Haluan sinut vielä sulattaa ..va
- Pakastusrasia
Onko ne pakastettu jos miettii toista kokoajan?
- ihmettelee.mies
Ei vältyämättä.
- kulkurinmieli
En koskaan lähtisi pakastamaan elämän tärkeimpiä asioita,ne miehen ja naisen väliset vetovoimat ja tunteet ovat aivan upeita ja mahtavia asioita.Vaikka ne ei koskaan johtaisi muuhun,on ne elämän rikastuttajia.
Osallistunpa minäkin tähän ketjuun:
Nimimerkki "Kulkurinmieli", kyllä muut naisten ja miesten väliset vetovoimat
on parasta unohtaa tai niitä ainakin hillitä, mikäli elää pitkässä parisuhteessa.
Kuten monet psykologit ovat kirjoittaneet, pitkän parisuhteen aikana tulee USEIN väistämättä (pinnallisia) ihastumisia myös parisuhteen ulkopuolisiin henkilöihin.
Tällaiset ihastumisentunteet ovat sallittuja, koska kukaan ei voi tunteilleen mitään.
(Vanha totuus on, että tunteitaan voi korkeintaan opetella tunnistamaan ja käsittelemään.) Sen sijaan, JOS HALUAA SÄILYTTÄÄ VANHAN PARISUHTEENSA,
ihastumisen tunteitaan kolmanteen osapuoleen ei voi alkaa ilmentää ja toteuttaa käytännössä, esim. sivusuhteen muodossa. Niinhän se useimmiten on.
Jos alkaa elää ihastumisentunteitaan todeksi, kuihtuu ja kuolee vanha parisuhde väistämättä. (Ellei sitten eletä jonkinlaisessa moniavioisessa systeemissä.)
Mulla ei oo mihin silmiä panna. Mistään ei oo ottaa kii. Tunteet on mutta niillä ei oo mitään merkitystä. Ymmärrät kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689