Ikävää on se kun

ihmettelee.mies

Ikävää on kun oot pakastanut omat tunteesi ketaleen nainen!😞

17

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArvailuPalsta

      Kuka nainen ja missä, miten?
      Ei täällä voi ilman tarkennuksia kukaan tunnistaa onko viesti itselleen ja keneltä se on.

      Jos haluat että joku sinulle oikeasti vastaa, puhu hänelle irl.

      • ihmettelee.mies

        Kait se naisita onnisttuu pakastaa omat tunteensa.
        Mistä mä tunnisteiksi muutun, nainen on, hiuksia on pässä, rinnat on ainakin sillä lohti vatteet koholla, nimi on naisen nimi.
        En pistä tunnisteita, tunnistaa tai ei, jos tunnistaa hyvä..


    • mustikatjäässä

      Ei ole ollut vaihtoehtoa... Tosin ne sulavat nopeasti kun saavat lämpöä osakseen.

      • ihmettelee.mies

        Noh mitä hittoa mustikat tähän asiaan littyvät?
        Jos nainen on laittanut omat tunteensa pakkaseen, vai onko samalla menneet ne tunteetkin?


    • Saletistinäin

      Kuule, jospa hän ei vaan tunne sillä tavalla kuin sinä haluaisit ! Munkin tunteet roihuaa vain ja ainoastaan mun unelmien prinssiä kohtaan <3 <3

    • Jokunainenvaannn

      Itsesuojelua. Tunteet on syvältä. Valitettavasti meni yhden miehen kohdalla pieleen tuo tunteiden pakastus, ei niistä pääse eroon. 😟

    • Ketalee?

    • Sulavatlämpöön

      No mut pakastettuna tunteet säilyy hyvinkin tuoreina, ne on vaan eri olomuodossa. Kyllä sä taidat tietääkin sen hänestä, kun kirjoitat kuitenkin. Ehkä on hyvä jäädyttää aika ajoin, on kaikille helpompaa :)

      • ihmettelee.mies

        ettet tuntisi minua


      • Sulavatlämpöön
        ihmettelee.mies kirjoitti:

        ettet tuntisi minua

        Sehän se, tunnut tutulle


    • jää.pala.va

      Tunteita on. Kaikenmoisia, ristirritaisiakin ja aivan valtavia joskus. En ymmärrä mistä puhut. Kaipaan kykyä ja pyrkimystä oikeamielisyyteen, selkeyteen ja rauhaan.

      • joenreunalta

        Haluan sinut vielä sulattaa ..va


    • Pakastusrasia

      Onko ne pakastettu jos miettii toista kokoajan?

      • ihmettelee.mies

        Ei vältyämättä.


    • kulkurinmieli

      En koskaan lähtisi pakastamaan elämän tärkeimpiä asioita,ne miehen ja naisen väliset vetovoimat ja tunteet ovat aivan upeita ja mahtavia asioita.Vaikka ne ei koskaan johtaisi muuhun,on ne elämän rikastuttajia.

      • Osallistunpa minäkin tähän ketjuun:

        Nimimerkki "Kulkurinmieli", kyllä muut naisten ja miesten väliset vetovoimat
        on parasta unohtaa tai niitä ainakin hillitä, mikäli elää pitkässä parisuhteessa.

        Kuten monet psykologit ovat kirjoittaneet, pitkän parisuhteen aikana tulee USEIN väistämättä (pinnallisia) ihastumisia myös parisuhteen ulkopuolisiin henkilöihin.
        Tällaiset ihastumisentunteet ovat sallittuja, koska kukaan ei voi tunteilleen mitään.
        (Vanha totuus on, että tunteitaan voi korkeintaan opetella tunnistamaan ja käsittelemään.) Sen sijaan, JOS HALUAA SÄILYTTÄÄ VANHAN PARISUHTEENSA,
        ihastumisen tunteitaan kolmanteen osapuoleen ei voi alkaa ilmentää ja toteuttaa käytännössä, esim. sivusuhteen muodossa. Niinhän se useimmiten on.

        Jos alkaa elää ihastumisentunteitaan todeksi, kuihtuu ja kuolee vanha parisuhde väistämättä. (Ellei sitten eletä jonkinlaisessa moniavioisessa systeemissä.)


    • Mulla ei oo mihin silmiä panna. Mistään ei oo ottaa kii. Tunteet on mutta niillä ei oo mitään merkitystä. Ymmärrät kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe