Joku fiksumpi tajuaisi jo jäädä eläkkeelle.
Putin täyttää tänään 65 vuotta!!!
14
413
Vastaukset
- paraneevanhetessaan
Halonen täyttää 78v.
- törrrrrrrrrrärrr
Putinin tapauksessa viat ovat niin valtavia, että paraneminenkaan ei paljoa pelastaisi.
Teorian mukaan on vanhempi.
https://i.ytimg.com/vi/bBPpMppbGLU/maxresdefault.jpg
:D- Ninukkainen
Sauli Niinistö on 69 !
- Ninukkainen
Ja Donald Trump 71 joten nuorihan tuo Vladdu vielä on <3
- Venäjä_64v
Ninukkainen kirjoitti:
Ja Donald Trump 71 joten nuorihan tuo Vladdu vielä on <3
Suhteutapa noiden kaikkien ikä johtamiensa maiden keskimääräiseen miesten elinajanodotteisiin. Se antaa oikean kuvan siitä kuka on vanha ja kuka ei.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_life_expectancy
- HuhtaS
Saulin ikä.
- Ninukkainen
Niinpä ! Ja Saulin aikana maan annettu mennä tähän jamaan.Kyllä se nyt on Lauran vuoro alkaa johtaa Suomea ylös suosta.
- Elämänkokemussssss
Ninukkainen kirjoitti:
Niinpä ! Ja Saulin aikana maan annettu mennä tähän jamaan.Kyllä se nyt on Lauran vuoro alkaa johtaa Suomea ylös suosta.
Presidentin virka ei ole pentuja varten!
- Ninukkainen
Elämänkokemussssss kirjoitti:
Presidentin virka ei ole pentuja varten!
Ei Laura mikään pentu ole.38 vuotias on jo hyvin nähnyt mitä Suomi on ollut ja miten se on muuttunut ja mihin se on menossa ellei mitään tehdä.Vanhus ajattelee helposti että sama se miten minä tämän tilanteen ratkaisen kun itse ole näkemässä tuhoa.Siksi vanhukset pitäisi saada pois valtion johdosta näin kriittisinä aikoina.
- valikoivaa.pennuttelua
Ninukkainen kirjoitti:
Ei Laura mikään pentu ole.38 vuotias on jo hyvin nähnyt mitä Suomi on ollut ja miten se on muuttunut ja mihin se on menossa ellei mitään tehdä.Vanhus ajattelee helposti että sama se miten minä tämän tilanteen ratkaisen kun itse ole näkemässä tuhoa.Siksi vanhukset pitäisi saada pois valtion johdosta näin kriittisinä aikoina.
Te Niinistö-vihaajat käytätte aika valikoiden tuota pentu-nimitystä. Jenni Haukiota (40 v) kyllä pennuttelette, mutta sitten Huhtasaari (38 v) ei mikään pentu olekaan.
- Ninukkainen
valikoivaa.pennuttelua kirjoitti:
Te Niinistö-vihaajat käytätte aika valikoiden tuota pentu-nimitystä. Jenni Haukiota (40 v) kyllä pennuttelette, mutta sitten Huhtasaari (38 v) ei mikään pentu olekaan.
En minä mikään Niinistön vihaaja ole,älä viitsi keksi minulle asenteita ja tunnetiloja joita minulla ei ole.Sauli ja Jenni ovat ihan ok pari.Mutta Sauli on ollut jo pressana ja nyt on aika uusien tuulien puhaltaa.
- raaraarasputin
Putin tulee vielä olemaan Venäjään yhdistyneen Suomen presidentti.
Sata vuotta harhailua erämaassa riittää jo !
Äiti Venäjä on kotimaamme.- suomen.kansa
Nevanlinna ja Viipuri kannaksineen takaisin Suomelle Naton avulla ellei muuten onnistu.
Kartta 1600-luvun Nevanlinnasta: http://www.aroundspb.ru/maps/before_spb/1701_farw_01.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602