Putin täyttää tänään 65 vuotta!!!

eläkeiän.ylitys

Joku fiksumpi tajuaisi jo jäädä eläkkeelle.

14

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paraneevanhetessaan

Halonen täyttää 78v.

• törrrrrrrrrrärrr

Putinin tapauksessa viat ovat niin valtavia, että paraneminenkaan ei paljoa pelastaisi.

• Ninukkainen

Sauli Niinistö on 69 !

• Ninukkainen

Ja Donald Trump 71 joten nuorihan tuo Vladdu vielä on <3

• Venäjä_64v

• HuhtaS

Saulin ikä.

• Ninukkainen

Niinpä ! Ja Saulin aikana maan annettu mennä tähän jamaan.Kyllä se nyt on Lauran vuoro alkaa johtaa Suomea ylös suosta.

• Elämänkokemussssss
        Ninukkainen kirjoitti:

Niinpä ! Ja Saulin aikana maan annettu mennä tähän jamaan.Kyllä se nyt on Lauran vuoro alkaa johtaa Suomea ylös suosta.

Presidentin virka ei ole pentuja varten!

• Ninukkainen
        Elämänkokemussssss kirjoitti:

Presidentin virka ei ole pentuja varten!

Ei Laura mikään pentu ole.38 vuotias on jo hyvin nähnyt mitä Suomi on ollut ja miten se on muuttunut ja mihin se on menossa ellei mitään tehdä.Vanhus ajattelee helposti että sama se miten minä tämän tilanteen ratkaisen kun itse ole näkemässä tuhoa.Siksi vanhukset pitäisi saada pois valtion johdosta näin kriittisinä aikoina.

• valikoivaa.pennuttelua
        Ninukkainen kirjoitti:

Ei Laura mikään pentu ole.38 vuotias on jo hyvin nähnyt mitä Suomi on ollut ja miten se on muuttunut ja mihin se on menossa ellei mitään tehdä.Vanhus ajattelee helposti että sama se miten minä tämän tilanteen ratkaisen kun itse ole näkemässä tuhoa.Siksi vanhukset pitäisi saada pois valtion johdosta näin kriittisinä aikoina.

Te Niinistö-vihaajat käytätte aika valikoiden tuota pentu-nimitystä. Jenni Haukiota (40 v) kyllä pennuttelette, mutta sitten Huhtasaari (38 v) ei mikään pentu olekaan.

• Ninukkainen
        valikoivaa.pennuttelua kirjoitti:

Te Niinistö-vihaajat käytätte aika valikoiden tuota pentu-nimitystä. Jenni Haukiota (40 v) kyllä pennuttelette, mutta sitten Huhtasaari (38 v) ei mikään pentu olekaan.

En minä mikään Niinistön vihaaja ole,älä viitsi keksi minulle asenteita ja tunnetiloja joita minulla ei ole.Sauli ja Jenni ovat ihan ok pari.Mutta Sauli on ollut jo pressana ja nyt on aika uusien tuulien puhaltaa.

• raaraarasputin

Putin tulee vielä olemaan Venäjään yhdistyneen Suomen presidentti.
      Sata vuotta harhailua erämaassa riittää jo !
      Äiti Venäjä on kotimaamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe