www.erikoistukku.fi kokemuksia???

Herlonenjare

Kokemuksia??????????

20

7972

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoistukku.fi-liike

      Ihan toimivan oloinen putiikki!

    • EnSuosittele

      Eivät vastaa yhteydenottoihin. Tilaukseni epäonnistui niin että maksua tehdessä jotain meni pieleen ja rähät katosivat tililtä mutta en saanut tilausvahvistust tai muutakaan. Sen jälkeen tiedusteluihin ei liikkeestä vastailtu kun yritin selvittää miten toimitaan.

      • Järsijä

        Tee rikosilmoitus!


    • potentiaalinenAsiakas

      Juuri selailin heidän sivua innostuneena. Nyt kiinnostaisi miten edellä mainittu tilanne ratkesi? Tuliko paketti perille asti, vai hävisikö vain rahat?

    • Einokkiko

      Ihan paska asiakaspalvelu oikea idiootti se ukko jolle ollaan soiteltu.

    • Anonyymi

      Myy niin paskaa tavaraa ettei itsekkään halua asiakkaan palauttavan niitä varastolle.

    • Anonyymi

      Hyvä tietää nämä kommentit.
      Heillä ei taida olla myymälää.
      Taidan tilata kaminan muualta.

    • Anonyymi

      Mulla on toiminut kyllä! ja olen saanut ihan asiallista palvelua, kun joskus soitinkin. Sieltä on löytynyt aina kaikki tarvitsemani kamppeet niin kalastukseen kun eräilyynkin. Eikä ole kyllä ollut koskaan mitään ongelmaa toimituksen tms. kanssa... Kerran kesti yhden teltan toimitus kun ei ollut saanut itse tavaraa vissiin tukusta aikoinaan, mutta ei ollut ongelmaa perua tilausta.

      -Seppo

      • Anonyymi

        Taidat olla itse töissä tuossa firmassa?
        Mullekin olisi tulossa sieltä jotain, mutta eipä ole kuulunut, eikä tule vastausta kyselyihin.
        Onneksi maksu on suoritettu luottokortilla, niin voin tehdä luottoyhtiölle reklamaation.


    • Anonyymi

      Tilasin kamiinan ko. paikasta. Rahat meni tililtä, tilausvahvistusta en saanut eikä soittoihin vastata. Pelkään pahoin..

      • Anonyymi

        Miten kävi?


    • Anonyymi

      Sanoisin, että kiertäkää kaukaa tämä pulju.

      • Anonyymi

        Näin ois paras.


    • Anonyymi

      Tilasin jokunen vuosi sitten ja tavara oli niin onnettomasti pakattu, ettei se selvinnyt postin käsittelyssä ehjänä perille. Jonkun muun kohdalla ovat tosin varmaan onnistuneet kun firma on edelleen pystyssä.

    • Anonyymi

      Sen on toimittanut mitä on tilannut. Ja tuotteet olleet toimivia

    • Sunnuntaina tilasin repun ja eilen (tiistaina) oli saapunu pakettiautomaattiin. Ja reppu oli juurikii se, mikä pitikii.
      Eli tän kokemuksen myötä voin suositella.

    • Anonyymi

      Jää p...an maku pitkäx aikaa. En todellakaan suosittele,

    • Anonyymi

      En voi todellakaan suositella. Asiakaspalvelu alarvoista ja jätti p:n mauan koko liikkeestä. Ei jatkoon

    • Anonyymi

      Hyvä tietää kierrän kaukaa.

    • Anonyymi

      Takuun kanssa tällä puljulla oli vaikeaa vääntämistä, syyttelivät minun rikkoneen tuotteen ja vitkuttelivat asian kanssa yli 2kk sen jälkeen että olin palauttanut tuotteen takuuta varten. Paskaa asiakaspalvelua ja paska maku jäi. Enää en täältä tilaa mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe