Evolutionistit väittävät kaiken elämän saaneen alkunsa elottomista aineista. Pyydänkin heitä todistamaan väitteensä.
Valmistakaan elottomista aineista omenansiemen, josta kasvaa omenapuu, joka tuottaa siemeniä sisältäviä omenia, jotka puolestaan tuottavat lisää omenapuita.
"Ja Jumala sanoi: Kasvakoon maa vihantaa, ruohoa, jotka tekevät siementä, ja hedelmäpuita, jotka lajiensa mukaan kantavat maan päällä hedelmää, jossa niiden siemen on" (1.Moos.1:11)
Omenapuutesti evolutionisteille
31
217
Vastaukset
- räyhräyh
Aina kun sitä luulee, että sinä Mark5 vuotiaan tasoinen tollo olet pieraissut tyhmimmän aivopierun, mitä ikinä on mahdollista, sinä pieraiset vielä tyhmemmän. Tyhmenetköhän sinä älykääpiö koko ajan? Ei tarvitse vastata.
- Hehenoitaevoja
Kuka tässä aivpieree?
Ihmislapsi ei ole älykkäimmilläänkään edes yhtä pikkuruista siementä kyennyt valmistamaan mutta uskoo vielä joskus siihen pystyvänsä, ja uskoo että kun niin tapahtuu niin tekijöitä kunnioitetaan Nobeleilla suuresti heidän älykkyytään ihaillen. Samalla nuo Nobelin jakajat eivät ymmärrä älyllisen umpisokeutensa vuoksi antaa mitään kunniaa sille joka vielä paljon ihmisälyä suurempana tuottaa kaikki maailman kasvisiemenet ja eliöt siihen päälle.
Miksi nuo toopet antavat mieluummin kunniaa yhden siemenen tekijöille kuin sille joka tuottaa kaikki loputtomat miljardit muut siemenet? Johtuisikohan aivopieremisestä?
Viittaat auktoriteettiin, jonka mukaan omenapuita oli ennen Aurinkoa. Eikö tuo ole jo vähän naurettavaa?
- KelluvatKoeHenkilöt
Nii ja tais tää sama auktoriteetti kelluttaa sitä ensimmäistä ihmistäkin aikansa siinä tyhjässä avaruudessa, ennenku se tajus et perhana toi näyttää vähän huonokuntoselta tossa?! :P Ja älys sit alkaa tekemään sitä maailmaakin siihen ympärille.
PS: Moneshan koekani-ihminen sillä oli jo menossa, ennenku se älys?
Tais olla jossain vaiheessa olemassa eräskin Aatami, Beetami, Ceetami ja jopa Deetami?
"...ja hedelmäpuita, jotka lajiensa mukaan kantavat maan päällä hedelmää, jossa niiden siemen on."
Istuta sinä hyvänmakuisen omenan seimeniä muutama kymmenen ja kasvata niistä omenapuita. Tuskin yhdenkään siemenestä istutetun omenapuun omenat maistuvat samalle kuin alkuperäisen tai maistuvat edes kelvolliselle. Puutarhaomenamme ovat kaikki klooneja.- olenrobotti
jotain niinku valkeekuulasta vai?
- Kreatebetter
Villiomenoita ei syö pirukaan ?
Juu, ei syö. Yritin aikoinaan kokeilun nimissä tehdä villiomenachutneita. Pahaa tuli. Eedenin omenat oli villiomenoita myös. Aatamilla ei ollut mitään makuaistia.
- HimotSeOnAatamillakin
Vanha_Vihtahousu kirjoitti:
Juu, ei syö. Yritin aikoinaan kokeilun nimissä tehdä villiomenachutneita. Pahaa tuli. Eedenin omenat oli villiomenoita myös. Aatamilla ei ollut mitään makuaistia.
No varmaan söisit itsekin villiomenan, jos se olis ainoa keino päästä PANEMAAN! :P :D
- A.Teisti
Kaikki elävät oliot muodostuvat elottomasta aineesta. Atomit ovat elottomia, mutta niistä muodostuu elollisia olentoja. Koska elolliset oliot muodostuvat elottomasta aineesta, voisi olettaa, että elämäkin on syntynyt elottomasta aineesta. Emergentti ilmiö?
"Kaikki elävät oliot muodostuvat elottomasta aineesta. Atomit ovat elottomia, mutta niistä muodostuu elollisia olentoja"
Todista väitteesi ja tee elottomista atomeista omenapuunsiemen, josta kasvaa omenapuu, joka tekee siementä sisältäviä omenoita.- Knark5
Mark5 kirjoitti:
"Kaikki elävät oliot muodostuvat elottomasta aineesta. Atomit ovat elottomia, mutta niistä muodostuu elollisia olentoja"
Todista väitteesi ja tee elottomista atomeista omenapuunsiemen, josta kasvaa omenapuu, joka tekee siementä sisältäviä omenoita.Todista sinä että sinulla on sielu.
- qwerty3
Mark5 kirjoitti:
Todista väitteesi ja tee elottomista atomeista omenapuunsiemen, josta kasvaa omenapuu, joka tekee siementä sisältäviä omenoita."Todista väitteesi ja tee elottomista atomeista omenapuunsiemen, josta kasvaa omenapuu, joka tekee siementä sisältäviä omenoita. "
Omenapuun siemenen mikrorakenne on niin monimutkainen, ettei nykytekniikalla sitä pystytä tekemään. Keinotekoisen bakteerin valmistamisessa sensijaan on jo päästy hyvin pitkälle. - A.Teisti
Mark5 kirjoitti:
Todista väitteesi ja tee elottomista atomeista omenapuunsiemen, josta kasvaa omenapuu, joka tekee siementä sisältäviä omenoita.Siis mitä minun pitäisi todistaa?!
Pitäisikö minun todistaa, että atomit ovat elottomia? Ovatko mielestäsi atomit, jotka muodostavat elollisia olioita, muka jotenkin eläviä tai elollisia, päinvastoin kuin atomit, jotka muodostavat esim. kiviä?
Vai pitäisikö minun todistaa, että kasvit ja eläimet (mukaan luettuna ihminen) muodostuvat (=rakentuvat) atomeista? Väitätkö, että esim. eläimet eivät muodostu atomeista? - Pseudotiedeevousko
Toistaiseksi riittävästi älykkyyttä siementen valmistamiseen on on löytynyt kun kerran siemeniä on olemassa, ja varsin moninaisia.
Mutta tuo älykkyys ei ole lähtöisin ihmisestä vaan tietenkin jostain muusta lähteestä, vai mitä?
Tässä kohdassa evokit AIVOPIREVÄT että sokea sattuma korreloituna miljardeihin vuosiin voittaa ihmsiälyn kirkkaasti.
Heiltä jää huomaamatta se että tässä kohdassa he ovat noin ajattelemalla hylänneet reaalimaailman todellisen tutkimustieteen joka ei tuollaista mekanismia tunne, ja ovat siirtyneet puhtaasti uskomuspuolelle tuonne evouskon ihmeelliseen simsalabim-taikamaailmaan jota ohjailee silkka yliutopistinen mielikuvitus. - SiementäVakoonJaMuijaa
Pseudotiedeevousko kirjoitti:
Toistaiseksi riittävästi älykkyyttä siementen valmistamiseen on on löytynyt kun kerran siemeniä on olemassa, ja varsin moninaisia.
Mutta tuo älykkyys ei ole lähtöisin ihmisestä vaan tietenkin jostain muusta lähteestä, vai mitä?
Tässä kohdassa evokit AIVOPIREVÄT että sokea sattuma korreloituna miljardeihin vuosiin voittaa ihmsiälyn kirkkaasti.
Heiltä jää huomaamatta se että tässä kohdassa he ovat noin ajattelemalla hylänneet reaalimaailman todellisen tutkimustieteen joka ei tuollaista mekanismia tunne, ja ovat siirtyneet puhtaasti uskomuspuolelle tuonne evouskon ihmeelliseen simsalabim-taikamaailmaan jota ohjailee silkka yliutopistinen mielikuvitus.Eli sä väität vai että sun jumalas loi yksitellen ihan jokaisen puun (niin vai jopa ihan jokaisen kasvinkin?) siemenen ihan omin pikku kätösinsä ja jokaiselle lajille erikseen, niinkö? :) No voi hellanlettas sentään juu! :)
No se sun jumalas sit luo noita vissiin kaiken aikaa, kun ihan uusia puu-, ja kasvislajeja on syntyny saatana sen MILJOONIA sen sun alkuperäsen "luomises" jälkeen, että: Sanos nyt et loiko se sun taikaheppu tän maan kerralla, vai luoko se ihan kokoajan lisää noita uusia juttuja tänne?
Ja mikäs siinä, Kauas teillä kretuliineillä on aikaa odotella? :)
Meikä lätkäsee ompunsiemenen sisältämiä aminohappoja ja mitälie orgaanisia yhdisteitä koeputket täyteen, ni ootellaan täs tollai 10 miljardia vuotta niinku sen alkuperäsenki alkusolun kanssa, niin tiiä vaikka siellä jossain putkessa jotain olis! :) Maltattehan odotella? Hörpätkää vaikka kahvit siinä odotellessa? :) Pseudotiedeevousko kirjoitti:
Heiltä jää huomaamatta se että tässä kohdassa he ovat noin ajattelemalla hylänneet reaalimaailman todellisen tutkimustieteen joka ei tuollaista mekanismia tunne, ja ovat siirtyneet puhtaasti uskomuspuolelle tuonne evouskon ihmeelliseen simsalabim-taikamaailmaan jota ohjailee silkka yliutopistinen mielikuvitus."Tässä kohdassa evokit AIVOPIREVÄT että sokea sattuma korreloituna miljardeihin vuosiin voittaa ihmsiälyn kirkkaasti."
Kreationisti Leisola myönsi tieteellisessä artikkelissaan, että darwinistinen evoluutio toimi tutkimuksessa paremmin kuin suunniteltu prosessi. Eikä se tutkimus kestänyt miljardeja vuosia.
- PuupäätestiKretuille
Riittäiskö se, jos mä todistan et SINÄ ITSE muodostut elottomista aineista? :)
Ai riittää? Kiitos.
Fysiologisesti sä muodostut atomeista = eloton aine.
Kemiallisesti sä muodostut pääosin orgaanisista yhdisteistä ja vedestä, kaikki sinällään elottomia aineita!
*kumartaa*
Kiitos kiitos. Lopettakaa jo ne aplodit."Riittäiskö se, jos mä todistan et SINÄ ITSE muodostut elottomista aineista? :)
Ai riittää? Kiitos.
Kemiallisesti sä muodostut pääosin orgaanisista yhdisteistä ja vedestä, kaikki sinällään elottomia aineita!"
OK! Todista väitteesi ja valmista tai pyydä johtavia evoluutiotiedemiehiä valmistamaan laboratorioissaan elottomista atomeista elävä ihminen.- materiaalitutkija
Mark5 kirjoitti:
"Riittäiskö se, jos mä todistan et SINÄ ITSE muodostut elottomista aineista? :)
Ai riittää? Kiitos.
Kemiallisesti sä muodostut pääosin orgaanisista yhdisteistä ja vedestä, kaikki sinällään elottomia aineita!"
OK! Todista väitteesi ja valmista tai pyydä johtavia evoluutiotiedemiehiä valmistamaan laboratorioissaan elottomista atomeista elävä ihminen.Voi sen todistaa toisinkin päin. Puretaan sinut elottomiin alkuaineisiin ja tutkitaan löytyikö sieltä välistä jotain sielun tapaista. Helppoa.
Voit tulla tiistaiaamuna materiaalintutkimuslaitokselle niin pannaan tutkien mitä sinusta löytyy ja missä se sielu luuraa.
Sen jälkeen kasaamme sinut takaisin kasaan samoista aineista. Menetelmä on tekijöilleen muutoin täysin turvallinen mutta se ei anna täydellistä turvaa juristeja vastaan. - grutsistapoo
Mark5 kirjoitti:
Ai riittää? Kiitos.
OK! Todista väitteesi ja valmista tai pyydä johtavia evoluutiotiedemiehiä valmistamaan laboratorioissaan elottomista atomeista elävä ihminen."OK! Todista väitteesi ja valmista tai pyydä johtavia evoluutiotiedemiehiä valmistamaan laboratorioissaan elottomista atomeista elävä ihminen."
Se on jo tehty, mutta se on salassapidettävää tietoa. Jos sen kertoisi, kaikki uskonnot kaatuisivat. Terveiset raunileenaluukanenkildeltä tuonpuoleisesta. - IlkimyksenEsi-isänTäti
materiaalitutkija kirjoitti:
Voi sen todistaa toisinkin päin. Puretaan sinut elottomiin alkuaineisiin ja tutkitaan löytyikö sieltä välistä jotain sielun tapaista. Helppoa.
Voit tulla tiistaiaamuna materiaalintutkimuslaitokselle niin pannaan tutkien mitä sinusta löytyy ja missä se sielu luuraa.
Sen jälkeen kasaamme sinut takaisin kasaan samoista aineista. Menetelmä on tekijöilleen muutoin täysin turvallinen mutta se ei anna täydellistä turvaa juristeja vastaan.Suostuisikohan Mark5 johonkin sellaiseen kokeeseen, jossa (minun käsittääkseni) voidaan aiheuttaa taivas- ja helvettikokemuksia magneettikentillä tai huumeilla? Voisiko sellaisella todistaa että Markin Jumala on vain hänen omassa umpipuisessa lantussaan?
- MitenOlisAlatko
Mark5 kirjoitti:
Ai riittää? Kiitos.
OK! Todista väitteesi ja valmista tai pyydä johtavia evoluutiotiedemiehiä valmistamaan laboratorioissaan elottomista atomeista elävä ihminen.Tehään toi ensin toisinpäin, että mä saan siihen rakennusmateriaalit?
Sähän varmaan suostut mielelläs koekaniiniki, joten mä sulatan susta kaikki noi aminohapot ja orgaaniset yhdisteet irti keittämällä (ja tislaan toki samalla sun sisältämän vedenkin talteen, nou hätä ) suo jossain liuottimessa, ni siinähän sitä on sit valmiiks kaikki vitamiinit ja hivenaineet kauniissa kasassa lopulta! :P
Sit ei muuta ku noi kamat johku ilmatiiviiseen ihmisen menevään petri-maljaan, ne tislatut vedet sekaan, ja hämmentämään! En nyt mee vannomaan, et siitä mun ekasta Frankensteinista tulee sit ihan täsmälleen yks-yhteen saman näkönen sun nykysen olomuotos kanssa, mut eihän haittaa? Kuitenki ihan ekaa kertaa oon luomassa, niin ei liikaa voi vaatia? Ja siks toisekseen, eihän se menny siltä jumalaltaskaan ekalla putkeen, ku piti kaikki tappaa ja alottaa uudestaan alusta! Et ei kai voi odottaakaan et mä olisin jumalaas parempi, eihän?
Sinulle ei sitten riittänyt kananmunista änkyttäminen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15027237/kananmunatesti-evolutionisteille#comment-91417881
Mitä seuraavaksi?Vihdoinkin Suomeksi! Tiedelehti luomisesta jossa mm. eräs tunnettu lääkäri kirjoittelee. Hänen on P. Reinikainen ja lehti on http://luominen.fi/
Kovin on uskottavaa "tiedettä"."Ihmissilmä on täydellistä suunnittelua", sanoo puffi.
Höpsis. Täydellisesti suunnitellussa silmässä ei olisi sokeaa pistettä eikä sen näkökyky rajoittuisi ns. näkyvän valon aallonpituuksiin.- Knark5
itte.piru kirjoitti:
"Ihmissilmä on täydellistä suunnittelua", sanoo puffi.
Höpsis. Täydellisesti suunnitellussa silmässä ei olisi sokeaa pistettä eikä sen näkökyky rajoittuisi ns. näkyvän valon aallonpituuksiin.Eikä täydellisesti suunnitellussa silmässä tietenkään olisi minkäänlaisia virheitä. Ai niin, se syntiinlankeemus. Ai niin, mutta Jumalahan suunnitteli senkin.
- täydelliset.silmät
"Ihmissilmä on täydellistä suunnittelua" kertoo henkilö, joka käyttää silmälaseja. ;)
http://amos.tv7.fi/exodus-interfaces/image?pnid=46268 - HoitoonHoitoon
Notta joo! :/
Tota "vastaukset" osioo pläräsin jonku aikaa, ja heräs lähinnä yks ainoo kysymys: Kui toi saitin tekijä ei o suljetulla? :/ - Pööfekt
täydelliset.silmät kirjoitti:
"Ihmissilmä on täydellistä suunnittelua" kertoo henkilö, joka käyttää silmälaseja. ;)
http://amos.tv7.fi/exodus-interfaces/image?pnid=46268Ja ei toi täydellisesti suunniteltu tukkakaan näyttäny kestävän ihan loppuun asti? :D Hmmm ... tai ehkä se onkin vaan jumalan pikku vinkki, et: Kannattais alkaa pikkuhiljaa ruveta dokaamaan ittes hengiltä? :D
Se että jotain prosessia ei tällähetkellä tunneta , ei ole argumentti mielikuvitusjumaluuksien puolesta. Aukkojen jumala argumentaatio, koita keksiä jotain uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618420- 1334714
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354166- 213438
- 232972
- 292877
- 552763
- 252340
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4092252- 322199